レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Customer service is horrendous. There is no way to speak with someone who actually works for the company. Only a bot. Return policy is not customer friendly. I’ve used skull candy for over 15 years an... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Bought these headphones about a month ago and so far they are very good and are super comfortable. Great for working out or doing homework and studying, the fit is pretty good as well and the bulkines... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

My brother was hit by a truck while riding his bike on Monday. He was not wearing a helmet, but he was wearing a pair of skull candy crusher headphones. These headphones saved his life. They took all... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Awesome customer service, quick help via email once my ticket was created using the chat feature. Problem solved and new earbuds are on the way!

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 電子機噚䌚瀟

圓該䌁業による蚘述

We are music you can feel.


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

2005件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 86に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Never received my order and won’t give me a refund

I paid for the ANC 2 headphones which were 180 or around that price, then I paid extra for warranty as well and express 1-2 day shipping which was an extra 20-30 dollars. All to say I paid around 218 dollars. I had received a confirmation saying that my order was shipped and even completed but when checking the tracking number it said it was never received. I had messaged or emailed them 5+ times and even called. Every single time they gave me a different answer as to what happened to my order. They won’t give me a refund and keep pushing the date of when I’m able to get a refund back. I’ve never had an experience with buying from store like I’ve had this one. I feel devalued as a costumer and fatigued by this whole experience. If you do plan to buy from them don’t buy on their website, either buy on amazon or through Best Buy. They have better costumer service options than Skullcandy. I’m ready to dispute this with my credit card company if they won’t issue me a refund.

Edit: I already did what they said and I haven’t gotten any help

2025幎9月7日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Hi Darkiel, we’re very sorry for the delays and the confusion around your order and refund. This isn’t the experience we want for our customers. Please contact us directly at contact.skullcandy.com with your order number and mention this review so we can resolve this quickly for you. Thank you for bringing it to our attention.

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

Rhyan was extremely helpful and was able to assist me with my easy, thank you for the amazing customer service.

2025幎9月1日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Thanks for your great review! We’re glad you’re enjoying your Skullcandy experience. Keep on rockin'!

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Customer Service

The customer service person I worked with (Diem) was great. He was friendly and provided me with excellent service.

2025幎8月31日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Thanks for sharing your kind words with us. It really means a lot coming from loyal customers like you, Dave. Keep on rockin' Skullcandy!

5぀星のうち5の評䟡

Diem was so helpfull with my problem


Diem was so helpfull with my problem and the solution provided considering that I’m not residing at the United States this is real customer service!

2025幎8月29日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Thank you for taking the time to review Skullcandy and our customer service team. Keep on rockin' Garay!

5぀星のうち3の評䟡

I'd like to write an honest review.

I would like to share my thoughts on the headphones. First, I want to commend the audio quality, which I absolutely love! I would definitely recommend them based on that. However, I’ve found that the cushioning is a bit too firm for me, which doesn't work well with my headaches and migraines. Additionally, the vibrations can feel quite intense, making it uncomfortable. Overall, they don't seem to suit my ears as well as some other brands do. I wonder if there might be a way to make these headphones more comfortable for those of us who experience migraines and headaches? That would be a game-changer! Thank you for considering this!

2025幎8月26日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Thank you so much for taking the time to share your thoughtful feedback. We’re thrilled to hear you’re loving the audio quality. That means a lot to us! At the same time, we’re truly sorry to hear that the cushioning and vibration intensity haven’t been the most comfortable, especially given your experience with headaches and migraines. Comfort is just as important as sound, and your input helps us better understand how we can improve.

We’ve passed your suggestion along to our product team, as ideas like softer ear cushions or adjustable vibration controls could make a real difference for listeners who are sensitive to pressure or intensity. Our goal is to create headphones that everyone can enjoy without compromise, and your feedback plays a key role in that process.

Thank you again for being part of the Skullcandy community. We value your voice and hope we can deliver an even better fit for you in the future.

5぀星のうち5の評䟡

Quite possibly my forever headphones

Hi, I'm back. You all know me at this point. for those new, I often review Skullcandy products cause I'm kinda picky and have interesting needs with my Audio. My motto is "if a company can consistently grant quality audio that's to MY liking, I'd be truly impressed"
And wow, did they impress.
This review is of the absolute pain that my new Icon ANC took like it was nothing yesterday.
I got these headphones the day before an event called "Masonic family reunion" tldr: bunch of youth organizations (we call each other siblings, which is why it's a family reunion) from my state get together and go to six flags.
Lots of people, lots of fun.
But I had these headphones on all day for two days (day one is gathering, and day two is the park).
Not only did they easily survive day one, the ANC keeping my autistic self from being overstimulated, but day two.
Day two, the headphones survived constant use with ANC on from when I put em on (~8 am ish) to when I finally got to sleep (~ midnight) and they still had around half battery.
They felt so comfortable that I never even needed to use my dime evos I had brought as a back up for my headphones.
I don't ride a lot of the stuff there, but on the swinging boat ride, and the spinning up and down ride, the headphones didn't even get close to falling off my neck. (I had extended em a bit to make a full circle around my neck)
They felt comfortable enough to keep em on the whole time, and with ANC on I could easily block out all background noises.
I went under the mist to cool off a bit, and the icon ANC just brushed the water off.
Note that I arrived in the park at l the latest 1 pm, probably closer to 11 am, and we left at 8 ish because the park closed.
The whole time I was listening to my favorite music, I'll list off some genres so you can see why my music taste can bring audio quality challenges; heavy metal, whatever weird Al is doing, vocaloids, pop.
My dislikes are litteraly just; gospel, ocapella.

The audio experience for the whole day was only described as just about perfect. With amazing bass boost.

The headphones have a unique design, but not too over the top that it's an eyesore. Just enough that no one would mistake the headphones for some other pair. They are also great for Apple users.
As much as I dislike apple, I have to say that Skullcandy knocked it out of the park with these, as on the packaging it actually states the the icon ANC is "made for iPhone/iPad".
I was slightly concerned about the choice to make the wire (not the cord the turns wireless headphones into wired headphones) outside of the headphones, but it can withstand a literal theme park. Id say that as long as Skullcandy covers stuff like people coming up and cutting the wire (would knock out left side functionality) under the warranty that comes with the product, the wire being outside is fine.

On the topic of the icon ANC being built for Apple products, they actually have a slight resemblance to beats headphones, but way cooler.

Im still slightly anxious about the placement of the cord. Yes, the riff 2 Wireless did have its cord exposed, however it was mostly embedded in the headband.
Id say, for future designs like this, make the main wire inside and make a false putter wire. (This criticism will age like milk if it turns out that it is a false wire, I'm not testing cause the icon ANC is like 100$).

Next: app functionality. There's legit nothing wrong with it, infact I was surprised about the integration of personal audio (I have a really bad left ear). My question is: Why is there two apps?
I thought all products on skull iq had personal audio, and that's why they had a separate app. But turns out that was incorrect, as the icon ANC connects to the normal Skullcandy app.
Now, I'm not angry, or trying to be negative as there's most likely a reason. So I'd like to know why the skull iq app exists.
Honestly I'd love to know, I'm a tech person and these things interest me. That's why I'm also counting this as a upside to the headphones. Without them, I'd never even think to question this.
Also, I believe that they could have done a bit more with the yellow-green highlights, but, it's obviously recognizable enough. when I was at six flags, a fellow Skullcandy user who worked there commented on my headphones.
Still, better use of highlights than the riff 2 wireless.

I also appreciate that it came with a travel bag.

Overall, the icon ANC are way worth the price. They litteraly fix everything I had issues with in regards to the riff 2 Wireless.
I'm going to wait for a while before I continue collecting, as this collection is expensive, but what should I get next from Skullcandy? I'm taking a break from the earbuds, and I don't want the new crusher plyr/slyr yet (I think my YT Viewers would get whiplash from that big a jump in quality.)

2025幎8月24日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Wow, thank you so much for sharing such a thoughtful and in-depth review of your Icon ANC experience! We love hearing how our headphones supported you through two full, busy days and kept the music going strong while helping you stay comfortable and focused. It means a lot to us that the ANC, sound quality, and design made such a difference for you.

We also really appreciate your detailed feedback about the design choices and app functionality insights like these help us continue to improve and innovate for our community. As for your great question about which product to try next, we’d recommend keeping an eye on our upcoming over-ear launches, since it sounds like you’ve enjoyed those the most.

Thanks again for being such a passionate member of the Skullcandy family. We’re honored to have you along for the ride! 🎧

5぀星のうち5の評䟡

I love skullcandy and its staff

I love skullcandy and its staff. Quality products and excellent customer service thank u

2025幎8月19日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

We’re glad you’re enjoying your Skullcandy product. Thanks for your great review, and keep on rockin' Skullcandy!

5぀星のうち5の評䟡

Best customer service

I asked if they could sell me a spare part, unfortunately they couldnt but gave me an offer in which they didnt have to at all. Very great customer service, love these people.

2025幎8月18日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Thanks for your great review! We’re glad you’re enjoying our customer service. Keep on rockin' Skullcandy!

5぀星のうち5の評䟡

Given me a soundtrack through hardship and healing


My Skullcandy Jib True earbuds have been one of the best products I've ever owned. 9 years ago my musician girlfriend and myself lost everything in a fire. We have been fortunate enough to have rebuilt our lives. Only relevant to say nothing I own is older than 9 years, so technically my oldest possession. The battery still works great!! When I realized how long I've been using them I had to say something.

2025幎8月8日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Thank you for taking your time to share your review with us. Keep on rockin' Skullcandy!

5぀星のうち5の評䟡

good service

My package got lost and they gave me a discount code to reorder completely free and communicated well

2025幎7月31日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Hi Grady,

Thanks for taking the time to share your experience! We’re happy to hear that our team was able to help resolve the lost package quickly and get you taken care of. We appreciate your patience and are glad everything worked out in the end!

5぀星のうち5の評䟡

I ordered a pair of skullcandy


I ordered a pair of skullcandy headphones but usps returned them to the sender. I reached out to them and i took them a little bit to respond but after that they instantly issued a full refund and were very polite and helpful. Later i got a pair of headphones at a store locally and they are great. The sound on them is amazing and the battery lasts forever.

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Hi Milan,

Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear our team was able to help resolve the shipping issue and that you ended up with a pair of headphones you’re enjoying. Great to know you’re loving the sound and battery life too. That’s exactly what we hope for!

If you ever need anything else, don’t hesitate to reach out.

5぀星のうち1の評䟡

We still haven’t got our package yet

We still haven’t got our package yet. It’s been weeks and we don’t have any further information about where our package is. The order number is 502337751

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Hi Angelina,

We’re so sorry to hear about the delay with your order and completely understand how frustrating this must be. We’d like to get this resolved for you as quickly as possible.

For security and privacy reasons, we can’t access order details through Trustpilot, but if you could reach out to us at contactskullcandy.com with your order number (502337751) and shipping address, we can immediately investigate the status of your package and provide an update.

Thank you for bringing this to our attention. We’ll do everything we can to get this sorted.

5぀星のうち5の評䟡

They have amazing earbuds and if you


They have amazing earbuds and if you age a problem they help you solve it. The staff is incredibly helpful and nice and helps you with any problems you have. I would recommend to everyone

2025幎7月29日
自発的なレビュヌ
Skullcandy (US) ロゎ

Skullcandy (US) からの回答

Hi Bryce, thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you’re enjoying your earbuds and that our team was able to help when you needed support. We work hard to make sure every customer feels cared for, and your recommendation means the world to us.

Enjoy your music, and we’re always here if you need anything in the future!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報