Soundstop.co.uk レビュー 

35
•
TrustScore 5段階評価の3

2.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Tried to purchase an item for 60 quid and went through the checkout process and suddenly it's trying to add on 30 quid in tax and 90 for 6 business day delivery bringing it up to 180 quid! Talk about... もっと見る

5つ星のうち5の評価

After ordering I was called up the next day by Jim to double check if I had gotten my order wrong because it looked a little strange. The man took the time to make sure I was not making a mistak... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The help, guidance and enormous patience that the staff at Advanced Acoustics gave me is beyond compare. My maths is terrible and they were so patient working out how many units I needed. When... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Rang day before delivery was due to say system fault meant I had to pay an extra £83 delivery charge on top of existing £50 fee. It blamed a "systems error" and "extra costs to supplier" but didn't ex... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 断熱用品店

当該企業による記述

Soundproofing walls, ceilings and floors. Soundstop offer specialist sound insulation advice and sound proofing materials. For award winning acoustic insulation vist our website now!


連絡先

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

35件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.9

すべてのレビュー

(35)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Quality advice and products

I had the opportunity to get some advice from Mark, he was the best help to solve my soundproofing issues. He went step by step to explain what I needed to do to achieve my goal, we have spoken multiple times and he was always giving me the best advice! I will use them in the future for my material. I would recommend them to anyone. Thanks again! Big Up👊🏽

2021年7月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Outstanding soundproofing support

The team at Soundstop were outstanding in their advice and support for the installation of soundproofing throughout my terraced 1970s built home. We completed various projects in phases over a 3 year period and the support provided by Jim and the team was superb over the many hours of phone calls that were required to ascertain the best solutions for my needs (including any queries I had from my builders during installation). The solutions we used were:

1. Building a floating floor upstairs including using SBx boards and Tecsound 50 (worked well enough to cut out all tv noise from downstairs at ordinary listening volumes that wouldn’t disturb the neighbours!).

2. SM20 panel solution onto the main bedroom wall with the SBx upgrade. This was sufficient to cut out the occasional late night talking/music noise that was keeping me awake at night and was flanking upstairs from the neighbour's downstairs living room given the nature of the breeze block party wall construction.

3. Soundproofing of entire living room to convert room into a music practice (piano) and home cinema room. Here we used the Genie Clip stud wall solution using 50mm metal studs, 50mm RW3 rockwool, 2 x 12.5mm plasterboard and tecsound 70 or 100 for the flanking and party walls respectively - losing about 14cm on each wall (about as much as I could get away with) to allow a sufficient air gap to accommodate the wonky build of the walls that were clearly built pre-lasers! We removed the ceiling and created a fully floating ceiling using LB2 Genie clips (to accommodate the irregular joist heights) with 100mm RW3 rock wool between the joists. We erred on the side of caution and just added a single layer of 12.5mm acoustic plasterboard given the additional mass of the SBx/Tecsound that was resting on the floor upstairs. I have yet to test the solution with the neighbours but I have been amazed at the performance of the ceiling so far. This appears to be blocking all stereo/music noise played up to 85db at source, which is a massive improvement over the original timber ceiling/upstairs floor, where even quiet conversation was clearly audible. In fact all of the louder noise appears to be escaping only from the living room door at present and I intend to upgrade this to an acoustic doorset (including the patio doors and windows in due course). I also intend to add the acoustic mat/Tecsound 70 combination to the concrete floor.

I would have no hesitation in recommending Soundstop.

2021年3月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

J Franklin

I have not purchased anything from them yet because I am waiting to see the tests that support there claims.
I understand from an associate that airborne can be measured in different ways which is identified by a suffix after the number. So the 56dB can have an after it an Rw, Dntw or Dntw+Ctr and all of these are different tests. I am told 56dB Rw could be a 40dB Dntw+Ctr in a different test. I am disapointed because my request has now been met with silence "no pun intended"
JF

2021年3月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Sold insualationtype material to…

Sold insualationtype material to “soundproof” the bedroom. Still can hear noise next door! Waste of money

2021年1月31日
自発的なレビュー
Soundstop.co.uk ロゴ

Soundstop.co.uk からの回答

**Can't identify this customer as genuine**
Dear N N - I am sorry that you have seen no improvement after installing the materials. If you can give us a ring on 0208 123 9710 there are plenty of things we can talk through to work out what went wrong in the installation, and to fix it. We have tried to contact you via TrustPilot to see if we can help, but you have not responded yet. Many thanks. Rich

5つ星のうち5の評価

Excellent solution and customer service

Soundstop.co.uk gave me a solution to a problem I have been facing more than a year.
Excellent customer service, they answered all my phone calls and emails as I DIY. I have chosen the independent stud wall with GenieClip and SBX boards. It was the most expensive solution but thank God I went for that. I can tell you without the SbX boards the solution would have failed. I know that because I installed half wall one day and the rest the other. Going behind SbX boards miraculously I couldn't hear the low frequency sound of the neighbours.
I sacrificed around 13-14cm but now I can sleep.
Tips:
1. Use the calculators to order.
2. Place the middle of metal bar at 120cm in a way that you can screw both down and up SbX board sharing half of the same metal bar.
3. Use a right angle tool to cut the timper properly.
4. Use Spirit level for the side vertical timber.
5. Check timber if they are straight. If not, most likely, when you place them vertically make sure timber's curve goes parallel with the wall. For ex. from left to right not in out. Otherwise the stud wall you are creating will have curves.
6. Measure and place vertical timber at 59-59.5 cm distance from each other. That way the sound stop wool which has width 60cm will be fixed very tight and won't be loose.
7. When you have finished with last level of plaster board and you want to fill the seams: when the filling material will dry, rub it very gently. Otherwise the seams will appear again and you will have to do it again. Buy a Plastering Trowel tool at least 15cm long that will help you.

2020年10月30日
自発的なレビュー
Soundstop.co.uk ロゴ

Soundstop.co.uk からの回答

Thank you very much for your kind comments, and even more so for the practical experience tips - I'll find a way to get them on the website, as they will be a great help other customers.

5つ星のうち5の評価

Outstanding customer service and product knowledge

We're building a garden music room and require a good soundproofing system. I have spoken with Jim on several occasions and his knowledge on the subject matter is very impressive, and he has assisted me tremendously with this project. I am due the first delivery of the kit today and Mikee went above and beyond to track my parcels and keep me up to date with this.

Very impressed so far with this company. Once the soundproofing has been installed, I will update with another review.

2020年9月29日
自発的なレビュー
Soundstop.co.uk ロゴ

Soundstop.co.uk からの回答

Thank you for your kind review - glad we were able to help! Feel free to call us during the installation process if you have any further questions.

5つ星のうち5の評価

Fantastic customer service

Fantastic customer service. SoundStop were very helpful both before and after my purchase. They patiently answered all my questions when I was deciding what solution would be best for my ceiling. Then, when my builders had questions about installation, SoundStop provided outstanding support. We have yet to test the system as we are still mid-refurbishment, but I have every confidence it will make a big difference especially as we received so much advice re: correct installation. The website is also incredibly helpful. I particularly liked the area calculators that helped me quickly work out how much each system would cost in my rooms.

2020年9月25日
自発的なレビュー
Soundstop.co.uk ロゴ

Soundstop.co.uk からの回答

I am glad the website was helpful - if there was anything else you think it would have been helpful to have on there, then let us know. We are always keen to be as useful as we can.

5つ星のうち1の評価

I simply cannot recommend this business.

As much as I would like to recommend a UK business during these difficult times, I'm afraid I simply cannot do so in the case of SoundStop.

Ordered and paid for a tile in a particular colour, only to be called some time later to be told it was unavailable. Disappointing, but not a deal breaker, so I ordered a different colour.

Agreed delivery on a specific day, arranged and paid for a gang of men to attend the delivery, but the tiles did not arrive. When calling the courier company, they confirmed that the retailer (SoundStop) had made an error when agreeing to the delivery date arranged, hence no tiles!

Rearranged for delivery the next day (day 2). To cut a long story short, the tiles finally arrived at the FOURTH time of asking, on day 3! To reiterate, it was only on the fourth agreed delivery time, on the third day, that the tiles arrived. In the meantime, I had arranged and paid for a gang of men to sit around for the best part of 3 days waiting for a delivery of tiles!

Whilst I accept that the second and third failed deliveries were caused by the courier company, I also felt that the level of customer support offered by SoundStop was severely lacking. They were the retailer, therefore I would have expected them to resolve the issues with the courier company which they had chosen to use. Unfortunately this was not the case and I was the one who spent the time trying to resolve this delivery issue.

A few days later I contacted SoundStop detailing the problems in an email (as requested by them) and confirmed that the situation had cost me time, money and more than a little frustration. They were very apologetic, confirming that the issue would be looked at, had been passed on to the area manager etc. etc. Five days later I had still heard nothing, so sent another email asking for an update. Once again they were very apologetic, confirming that the issue was being looked at, had been passed on to the area manager, the manager was being chased etc. etc.

This was 6 weeks ago. Not unsurprisingly I have heard absolutely nothing since! I do not now expect to receive any further communication or goodwill gesture on the part of SoundStop.

Whilst I am trying to do everything possible to support UK businesses at this time, when a number of neighbours asked if I would recommend Soundstop as they were also thinking of sourcing soundproofing tiles, my answer was a categorical "absolutely not".

2020年9月2日
自発的なレビュー
Soundstop.co.uk ロゴ

Soundstop.co.uk からの回答

Dear Louis - thank you for your feedback. I am very sorry we were not able to provide you with the service level we would have wished to. Whilst courier deliveries can be out of our hands sometimes, you are right that it is still our responsibility, and we should be communicating with our customer still. We always aim to give our customers everything we can, and are sorry this wasn't your experience.

5つ星のうち1の評価

Haven't received my order on delivery date

I ordered 40sqm of Absorbalay and was told it would be delivered on Friday 28 August. It didn't arrive.
I called in the morning on Friday to express my worry that it's already noon and that I'm still waiting for it. I was told by a lady not to worry that it will arrive before 5 pm.
I'm hugely disappointed as my fitter is planning to fit the absorbalay on Monday 31 August and this will push the project back and I will have to pay him for the loss of working hours, which I hope Sound Stop will compensate me.

Order no. 20082673760

2020年8月30日
自発的なレビュー
Soundstop.co.uk ロゴ

Soundstop.co.uk からの回答

Thank you for your feedback. I am sorry our carrier missed your arranged delivery day - that was not the level of service we aim for. I understand the delivery was made successfully on the Monday as planned.

5つ星のうち1の評価

Deaf to customers

Rang day before delivery was due to say system fault meant I had to pay an extra £83 delivery charge on top of existing £50 fee. It blamed a "systems error" and "extra costs to supplier" but didn't explain why it had taken so long before they had noticed the error. Had people standing by to unload and lay material, who still have to be paid. Cancelled and now awaiting refund.

2020年8月21日
自発的なレビュー
Soundstop.co.uk ロゴ

Soundstop.co.uk からの回答

I am sorry Barry - our system errors should not be your problem! Sorry for the frustration, and I hope your project goes well.

5つ星のうち5の評価

52m2 of acoustic underlay delivered

52m2 of acoustic underlay delivered. Easy to order and fast delivery, just as promised. Delivery driver very helpful. 11 rolls of underlay reassuringly heavy!

2020年8月19日
自発的なレビュー
Soundstop.co.uk ロゴ

Soundstop.co.uk からの回答

Thanks Liam - I hope the installation went well.

5つ星のうち1の評価

DOES NOT WORK

Made no difference at all, and it wasn’t that bad to start with, just television noise from next door. Spent a small fortune buying and paying for fitting. Extremely disappointed

2020年3月12日
自発的なレビュー
Soundstop.co.uk ロゴ

Soundstop.co.uk からの回答

Dear Paul - I am sorry the system doesn't seem to be performing as you would have hoped. Please give us a ring and we can see if we can diagnose the issue.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報