Spar レビュー 

440
•
TrustScore 5段階評価の2

1.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Très déçue de la dame un peu asiatique à la caisse ce matin. Un bonjour c'est trop lui demandé. Un renseignement sur un article, c'est pire... elle est gonflée comme pas possible. Les prix en rayon s... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Spar på Carl Jacobsens vej 19L i Valby formår kontinuerligt at sætte skilte med priser og tilbud op på diverse varer, men tager fuld, eller højere, pris for dem ved betaling. Man går derfra med fo... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Kære Ann-Sophie Du har vist misforstået vores situation, jeg stod og ventede i kø ved kassen, min mand skulle bytte noget og ja det fik han. Det var måden fru købmand håndterede det på der chokere... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Købte 2 stjerneskud i dag hos SPAR Tikøb. Det kan vi varmt anbefale, de var fantastisk gode. Alle ingredienser var gennemført ned til mindste detalje. Vi kommer gerne igen, en dejlig butik med kæmpe u... もっと見る

企業が回答しました

企業情報


連絡先

1.8

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

440件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 91%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.8

すべてのレビュー

(440)

過去12か月のレビュー数: 92件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

konkurrence fup og svindel

Endelig vandt jeg noget i ap1pen, nemlig is. Jeg kontrollerede at det var det tilmeldte kort samt at de va.r præcis den vundne is. Da jeg kom hjem kunne jeg se jeg havde betalt 35 kr. for den jeg ville aldrig have købt den til den pris.
Jeg handler ikke i spar igen

2025年4月25日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Claus

Tak for din anmeldelse og for at dele din oplevelse med os.

Vi er kede af at høre, at du ikke har haft en god oplevelse i forbindelse med din gevinst i app'en. Det er selvfølgelig vigtigt for os, at vores kunder føler sig tilfredse 🙏

Vi kan se, at du også har sendt os en mail – den vil vi naturligvis få kigget på og besvaret hurtigst muligt, så vi kan finde en løsning sammen 🤝

Du ønskes en dejlig dag.

De bedste hilsner
Simone

5つ星のうち1の評価

‘Sjov pris på 1/2 ift 1/1 kage samt chefens attitude

Jeg er i Spar, Tannisbugtvej 38, Tversted, 9881 Bindslev for at returnere en forkert udleveret pakke fra dagen før og hente min pakke. Dvs butikkens fejl!
Jeg kører i alt 24 km for at ombytte en forkert udleveret pakke.

Jeg vil samtidig købe en kage.
Jeg vil gerne købe en jødekage (pris 60,- kr, desværre har de kun en halv kage tilbage.
Ved kassen beder ekspedienten om 34,- kr. jeg påpeger, at 34 ikke er det halve af 60,- kr. Sådan er prisen for en halv kage hos dem. Argumentet er ‘sådan er det’.
Jeg vælger at gå ind i butikken igen for at finden chefen.
Han bruger samme argument ‘sådan er det’. Det er deres pris for en halv kage. Jeg siger, at mit valg var ikke at købe en halv kage men en hel. Det var derfor ikke min beslutning at kun købe en halv kage.
Derudover er det ikke listet på prisskiltet, at en hel kage koster 60,- kr og en halv kage 34,- kr.
Ualmindelig uhøflig - tenderende til fræk og ligegyldig attitude af chefen. Han prøver på ingen måde at lytte og/eller imødekomme kunden.
Ærgerligt for butikken - der kommer vi IKKE mere. Min familien har sommerhus tæt på og er kommet der gennem 40 år.

2025年4月13日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Jette

Tak for din anmeldelse – vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse hos os.

Først og fremmest vil vi gerne beklage, at der blev udleveret en forkert pakke. En af vores unge medarbejdere kom desværre til at give dig en pakke, som var tiltænkt en anden kunde med samme fornavn. Vi forstår, det er frustrerende at skulle køre retur, og vi beklager ulejligheden.

Vedrørende kagen: Du ønskede at købe en hel wienerstang, men da vi næsten var udsolgt i bagerafdelingen, var der kun en halv tilbage. Prisen for en halv kage er 34 kr., hvilket er en fast pris, vi anvender – også når der kun er en halv kage tilbage. Vi forstår, at du opfattede dette som urimeligt, men vores priser er ens for alle kunder, og vi har desværre ikke mulighed for at justere dem individuelt.

Vi er kede af, at dialogen i butikken ikke blev oplevet som imødekommende. Det er aldrig vores intention, og vi tager din feedback til os, da god kundeservice er noget, vi vægter højt.

Vi håber, du og din familie alligevel vil overveje at besøge os igen, så vi kan give jer en bedre oplevelse næste gang.

Du ønskes en dejlig dag.

Bedste hilsner
Simone

5つ星のうち1の評価

De snyder deres loyale kunder

Er det mon tilfældigt at de aldrig har den specifikke vare man vinder igennem deres app på lager? I så fald er det meget mistænkeligt. Har været i 2 butikker for at lede efter nogle 'sicilianske pølser'. De havde mange andre variationer end den, men dem havde jeg desværre ikke vundet. Det virker meget godt hvis deres mål er at opnå en hurtig profit på de ting jeg køber når jeg alligevel er der, men den langsigtede profit får de ikke fra mig, da mit syn på forretningen falder hver gang jeg oplever dette og gør at jeg i fremtiden vælger den fra.

2025年4月11日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej

Tak fordi du tager dig tid til at dele din oplevelse – det er vi kede af at høre 😔 Vi forstår godt, at det er frustrerende at vinde en præmie gennem appen og så ikke kunne finde den i butikken.

Vi vil meget gerne hjælpe med at finde en løsning, så du ikke føler, at din præmie er gået tabt. Du er meget velkommen til at kontakte os direkte på kundeservice@spr.dk, så kigger vi på det sammen og sørger for, at du får en god oplevelse ud af din gevinst 🎁

Det er vigtigt for os at nævne, at de præmier vi udlodder i appen, altid er en del af det faste sortiment – herunder også de sicilianske pølser, som du nævner. Derfor burde alle butikker have dem på lager, og hvis ikke, er det butikkens ansvar at finde en passende erstatningsvare, så du som kunde stadig får din præmie.

Vi håber, du vil give os mulighed for at rette op på oplevelsen, og vi ser frem til at høre fra dig 💚

De bedste hilsner
Simone

5つ星のうち1の評価

ALDRIG BRUG DERES PAKKESHOP!

ALDRIG BRUG DERES PAKKESHOP!
De får pakkerne leveret om middagen og sætter dem først op efter behov om aftenen!
På trods af man har været forbi for at spørger hvor de ikke sættes op så man kan hente ens pakker deres svar var - Du skal bare vente til vi har tid eller plads til at sætte dem på, så nok en gang i aften!
RINGE SERVICE ALDRIG BRUG DERES PAKKERSHOP HVIS DU VIL HENTE DINE PAKKER I RIMELIG TID (HOLSTEBRO STRUERVEJ)

2025年4月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Spar købmanden ved Fanø bad er en…

Spar købmanden ved Fanø bad er en fantastisk butik. Personalet er yderst høflige og kompetente når man har spørgsmål. Man bliver mødt at en ordentlig butik med alt hvad man har brug for. Personalet er smilende og imødekommende. Vi handler altid her når vi holder ferie på Fanø.

2025年4月7日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Anette

Mange tak for din anmeldelse af SPAR Fanø.

Det varmer virkelig at læse, at du har haft så god en oplevelse hos butikken. Vi sætter stor pris på dine rosende ord om både butikken og personalet.

Derfor sørger vi naturligvis også for at sende din anmeldelse direkte videre.

Du ønskes en dejlig dag 😄

De bedste hilsner
Ann-Sofie

5つ星のうち5の評価

Leder siger fra over for kunder der snakker grimt

Jeg har lige været i Spar i grøfthøjparken i Viby, efter ristedeløg som jeg havde glemt til aftensmaden.

Systemet var langsomt, så begge køer gik langsomt, og kunden foran mig fik kaldt medarbejderen i den anden kasse langsom (da han skulle have noget bag hendes kasse) hvortil medarbjederen i vores kasse (Jeg antager udfra interaktionen at det var BC) siger fra og at vedkommende skal tale pænt til hans medarbjedere.

Det var virkelig fedt at være vidne til en leder som insistere på at personalet skal behandles ordentligt fra kunder, da butikspersonale godt nok skal stå model til meget.

2025年4月3日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Rikke

Tak for din anmeldelse af SPAR Grøfthøj.

Hvor er det bare skønt at høre, at du lagde mærke til og satte pris på, hvordan medarbejderen stod op for sin kollega 😊

Vi mener nemlig, at respekt og ordentlighed skal gå begge veje – også når der er travlt eller teknikken driller.

Vi giver naturligvis rosen videre til butikken i Grøfthøj, som uden tvivl bliver rigtig glade for din støtte 💛

Du ønskes en dejlig dag!

De bedste hilsner
Ann-Sofie

5つ星のうち1の評価

Nej tak til Ja tak tilbud, som alligevel ikke er reserveret til kundenSpar I Vejgaard ( Årestrupsvej)

Butikken annoncerer med en række spændende og billige Ja tak tilbud, men hvad hjælper det, når et ja tak tilbud reelt slet ikke er et ja tak tilbud.
Har nu flere gange sagt ja tak til en eller flere varer og fået et reservationsnummer, når den pågældende vare så skal afhentes er den solgt til kunder, som slet ikke har sagt ja tak, hvad hjælper det så, at man som butik laver en masse fine tilbud, når de alligevel ikke er reserveret til de kunder, som har tilkendegivet og reserveret produktet.
JA TAK tilbud ved Spar I Vejgaard er nærmere først til mølle tilbud, når man som personale ikke vil gøre sig den ulejlighed at tjekke om de kunder, der kommer og afhenter også reelt har sagt ja til den pågældende vare. En virkelig dårlig kundeoplevelse og total dårlig stil af forretningen!!

2025年4月2日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Sophie

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse – som vi er kede af at høre 😞

Det skal selvfølgelig ikke være sådan, at du siger ja tak til et tilbud og derefter oplever, at varen ikke er reserveret til dig.

Vi forstår fuldt ud din frustration, og det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores kunder 🙏

Vi har sendt din anmeldelse videre til butikken i Vejgaard, så de er gjort opmærksomme på situationen og kan tage hånd om det.

Tak igen for din feedback – den er med til at gøre os bedre 💚

De bedste hilsner
Simone

5つ星のうち1の評価

Jeg har handlet hos Spar Svendborg…

Jeg har handlet hos Spar Svendborg gennem Wolt flere gange, men desværre har min oplevelse været meget skuffende. Jeg køber altid madvarer til en uge ad gangen, men flere gange har jeg modtaget varer, der er ved at være udløbet. Denne gang fik jeg en agurk, der var muggen ved modtagelsen, samt et kilo hakket kød, der var udløbet samme dag. Det er virkelig frustrerende at føle sig som en skraldespand for forretningen, og jeg kan desværre ikke længere støtte Spar under disse forhold. Det skal siges, at dette ikke er en enkeltstående hændelse, men snarere den generelle oplevelse jeg har haft med dem. Har forsøgt mig gennem Wolt, men de kan ikke komme i kontakt med forretningen da de enten har meget travlt eller nok bare er fuldt klar over hvad de laver.

2025年3月23日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre om din oplevelse 😞 – det er selvfølgelig ikke den standard, vi ønsker for vores kunder.

Vi har sendt din anmeldelse videre til butikken, så de er opmærksomme på problemet og kan tage hånd om det. Vi håber, at din næste oplevelse bliver meget bedre! 🙏

Tak fordi du tog dig tid til at dele din feedback.

De bedste hilsner
Simone

5つ星のうち1の評価

Mig og min veninde cravede en rigtig…

Mig og min veninde cravede en rigtig dejlig nougat croissant så selfølgelig gik vi i spar og købte to da vi kom tilbage til skolen fik vi det største chok da vi så at de var BRÆNDTE og smagte af brandt DILL DOUGH fy ha spar din lille DILL DOUGH

2025年3月24日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Noa

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, at jeres croissanter ikke levede op til forventningerne 🥐😞

Vi vil meget gerne følge op på din oplevelse, men da du ikke har nævnt, hvilken butik det drejer sig om, har vi desværre svært ved at gøre noget ved det.

Vi anbefaler, at du tager direkte kontakt til den pågældende butik, så de kan hjælpe dig bedst muligt.

Du kan finde kontaktoplysningerne til vores butikker her: https://spar.dk/find-butik 📍

Vi håber, at vi kan give dig en bedre oplevelse næste gang! 😊

Bedste hilsner
Simone

5つ星のうち1の評価

Jeg sat 11’50 pant i fik dem ikke

Jeg sat 11’50 pant i fik dem ikke

2025年3月21日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Asbjørn

Vi er en smule i tvivl om, hvad du præcist mener, og hvad du ønsker, vi skal gøre 🤔

Hvis din anmeldelse omhandler pant i en af vores butikker, anbefaler vi, at du tager direkte kontakt til butikken, da de bedst kan hjælpe dig med din henvendelse.

Du kan finde vores kontaktoplysninger her: https://spar.dk/find-butik 📞📩

Du ønskes en dejlig mandag.

Bedste hilsner
Simone

5つ星のうち1の評価

CHOK AT OPLEVE SPAR KERTEMINDE

Hold da op et chok af dimensioner at opleve Spar i Kerteminde.

Jeg skulle for første gang hente pakker og får at vide, at de har givet min pakke til en anden...
Der står jeg og tænker, at jeg har mistet brugskunst for over 1000 kr. Der var hele fire ansatte på pakkelageret den dag, deriblandt lederen og jeg forstår stadigvæk ikke, hvordan man kan udlevere pakker til forkerte kunder?!

Derefter bliver jeg (selvfølgelig) meget ked af det og lederen Søren føler det alligevel passende at stå at råbe ad mig. Jeg er i total chok over den manglende empati samt professionalisme.

Jeg cykler grådkvalt hjem og får nogle timer derefter et opkald fra Mathias, medarbejder i Spar. Han har modtaget min pakke fra den forkerte kunde.
Han er "flink" og afleverer pakken hos mig.
Men herefter får jeg et chok af dimensioner... Mathias braser ind i mit hjem og klantrer mig for at have stjålet fra Spar. Han råber og skriger af mig og jeg må pænt bede ham om at gå.
Han nægter. Og til stor besvær får jeg manden ud af mit hjem :/

Jeg har aldrig prøvet noget lignede og vil på det kraftigste advare andre om at benytte Spar i Kerteminde.
Det virker som om, at de føler sig hævet over andre, og hvis der sker en fatal fejl, så mener de, at det er kundens fejl.
Men at en Spar medarbejder tropper op i ens hjem, og man flere gange beder ham om at gå uden at han gør det - det er langt over min fatteevne.

Mathias og Søren.
Hvis I har brug for at råbe ad kvinder og kunder, så skal I nok i terapi.

2025年3月19日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Lotus

Vi er kede af at høre om din oplevelse hos os 😔

Vi bestræber os altid på at give den bedste service, men vi må også erkende, at fejl kan ske – især når vi netop har implementeret et nyt pakkesystem 📦

Da vi opdagede fejlen med din pakke, gjorde vi alt, hvad vi kunne, for at finde en hurtig løsning, og vi er glade for, at den blev lokaliseret og leveret til dig.

Vi forstår, at det var en frustrerende situation, men vi mener, at vi handlede rettidigt og professionelt for at rette op på fejlen.

Vores medarbejdere gør hver dag deres bedste for at skabe en god kundeoplevelse, og vi forventer, at alle parter møder hinanden med respekt.

Vi beklager, hvis du har følt dig dårligt behandlet, men vi oplever også, at der har været en gensidig misforståelse i kommunikationen.

Du ønskes en dejlig tirsdag.

Bedste hilsner
Simone

5つ星のうち1の評価

Poisoned/ wrongly labeled food

Vegetarian for almost 10 years and bought a vegetarian meal, to find meat in the product and unfortunately eaten it.
Customer service was rude and refused to investigate even with substantial evidence it was a manufacturer fault.

2025年2月25日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hi Jack

We're truly sorry to hear about your experience. We take product labeling and dietary requirements very seriously, and we completely understand how upsetting this must have been for you.

We always strive to provide accurate product information, and if a labeling issue has occurred with one of our own brands, we absolutely want to investigate it further 🔍

You have left your review on the Danish SPAR Trustpilot site. If your purchase was made in a Danish store, we would love to hear from you at kundeservice@spar.dk so we can assist you directly 💬

Wishing you a great day!

Best regards,
Sara

5つ星のうち5の評価

Spar are great

Always great service with a smile at Chobham Spar. It is a phleasure to deal with them.

2025年2月24日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hi Ian

Thank you for your review! ⭐️

We're delighted to hear that you received great service with a smile at Chobham Spar.

However, you've left your review on the Danish Trustpilot site. I’m sure SPAR UK would love to hear about your experience, so I’d recommend posting your review on the UK Trustpilot site instead. 😊

Wishing you a fantastic day!

Best regards,
Sara

5つ星のうち5の評価

Super god butik med fantastisk service…

Super god butik med fantastisk service og enestående varer, til gode priser.

2025年2月26日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Matteo

Tusind tak for din flotte anmeldelse på Trustpilot! ⭐️

Det gør mig virkelig glad at høre, at du synes, vi har en god butik med fantastisk service, enestående varer og gode priser. Din feedback betyder meget for os – og det varmer virkelig!

Jeg håber, du får en fantastisk dag! ☀️

De bedste hilsner
Sara

5つ星のうち1の評価

Dårlig service..

Hej Spar Helsingør,

Jeg vil gerne give denne butik 1 ud af 10 stjerner - 0 ud af 10, hvis jeg kunne. Jeg er skuffet over den service, jeg har modtaget, samt den attitude, der har været. Det virker som om, I ikke tager godt imod jeres kunder, og der er en negativ reaktion, hvis man ombestemmer sig. Jeg håber, I kan tage dette til efterretning og forbedre kundeoplevelsen.

2025年2月20日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej

Vi er virkelig kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse hos vores butik i Helsingør 😞

Det er bestemt ikke den service, vi ønsker at vores kunder skal opleve. Vi sætter stor pris på, at du tager dig tid til at dele din feedback – den hjælper os med at blive bedre.

Jeg har taget det med videre til butikken, så de er opmærksomme på dette fremover 🙏

Ønsker dig en dejlig dag!

De bedste hilsner
Chili

5つ星のうち1の評価

SPAR staff is stealing parcels

I had a few instances with a local SPAR shop when my parcels 'mysteriously disappeared'.
A story from today: I dropped two parcels at a local SPAR shop and a member of staff somehow managed to scan both parcels on the same receipt. I asked for the second receipt, but that person insisted that both (2!) parcels are on the same receipt and tracking number. I called a carrier to confirm that they have both parcels and, of course, they said that they have not received the second parcel and sent me back to the shop to check for it again. I went to the shop and a shop assistant said that all parcels have been collected by a carrier!!! I called the carrier again and they insisted that they do not have my second parcel in their system and it is still due for collection. I called to the shop again and a SPAR shop assistant was rude saying that they can't help me as ALL MY PARCELS HAVE BEEN COLLECTED! Interestingly enough, that the same shop has already twice 'lost' the parcels I was due to receive. Even when I had a picture from the Royal Mail showing my parcel on the top of a pile of other parcels, the SPAR was insisting that they had not received it. Whom one should trust?

2025年2月11日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hi Veronica,

Thank you for your feedback.

We're very sorry to hear about your experience at one of our SPAR stores. This is certainly not the level of service we aim to provide 😔

Unfortunately, we are unable to investigate the matter further as the specific store location has not been mentioned. If you could kindly send us an email at kundeservice@spar.dk with your review and details of the store in question, we would be happy to look into this for you.

We appreciate your time and hope to assist you further.

Best regards,
Simone

5つ星のうち1の評価

Ordered from Spar using Deliveroo…avoid

Ordered from Spar using Deliveroo. We were charged but the order did not arrive. Contacted Spar but they could not care less.

2025年2月8日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hi,

We're sorry to hear about your experience.

However, it doesn’t seem like you placed your order with SPAR in Denmark, as we do not collaborate with Deliveroo but instead use Wolt for deliveries.

If your order was placed with a SPAR store in another country, unfortunately, we are unable to assist directly. We recommend reaching out to the specific store or the platform you ordered through 🙏

Kind regards
Simone, SPAR Denmark

5つ星のうち1の評価

Rådne og dårlige grøntsager.

Desværre igen dårlige grøntsager.

Købte gulerødder i lørdags spar Frederiksværk
Da vi kom hjem opdagede vi st de var slimede og rådne.

Virkelig træls. Der er ikke første gang vi oplever dårlige varer her

2025年1月25日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Klaus

Tak for din feedback 🙏

Det er virkelig ærgerligt at høre om din oplevelse med kvaliteten af grøntsagerne 😞

Vi forstår, hvor frustrerende det må være at komme hjem med varer, der ikke lever op til forventningerne.

Vi har gjort butikken og købmanden opmærksom på din anmeldelse, så de kan tage det til efterretning.

Hvis du oplever lignende problemer fremover, er du altid velkommen til at henvende dig direkte i butikken – de vil meget gerne hjælpe 😊️

Du ønskes en dejlig mandag aften.

Bedste hilsner
Simone

5つ星のうち1の評価

Fik en gavekort til spar bag på står at…

Fik en gavekort til spar bag på står at man kan få udbetalt resten inden for et år, men neej det kan de ikke hvorfor skriver de det så¨bag på kortet.

2025年1月20日
自発的なレビュー
Spar ロゴ

Spar からの回答

Hej Vibeke

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager, hvis du har oplevet forvirring omkring udbetaling af restsaldo på gavekortet.

Vi vil gerne understrege, at vi sagtens kan udbetale restsaldoen på dit gavekort. Det kræver dog, at du kontakter vores kundeservice, da det er os, der skal hjælpe med denne proces.

Du er meget velkommen til at sende en mail til kundeservice@spar.dk med et billede af bagsiden af gavekortet, så vil vi sørge for at hjælpe dig videre hurtigst muligt 🙌

Vi beklager ulejligheden og håber, at vi kan få løst dette hurtigt for dig.

De bedste hilsner
Simone

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報