Universal Textiles レビュー 

1,041
•
TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Bought item through tesco marketplace. Delivery mesup their end. Ref No for refund. Their website says delivered. Tesco supposedly sorting out. Nothing. zero, zilch. Learnt my lesson using tesco m... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Completed cancellation form 28th Oct (same day as ordered. I found item £14 cheaper direct from Mountain Warehouse). Also emailed to cancel. No response and dispatched two days after cancellation subm... もっと見る

5つ星のうち5の評価

First I was a bit sceptical about ordering from this site as some reviews were negative.I suppose you get them everywhere.Jacket arrived in 8 working days from Belgium to Ireland.Its exactly what I ha... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Having worn out my very comfortable pair of leather gloves, I could not find anywhere on the high street that sold gloves. So I went on a search....and found Universal Textiles, and saw a picture of a... もっと見る

企業情報

  1. 趣味・工芸

さまざまな外部ソースから提供された情報

Universal Textiles was initially founded in 1986 as a wholesaler of hosiery products based in Leicester Now we sell high quality products, ranging from clothing, shoes and bags to homeware, including towels, bath mats and bedding. With a wide range of brands including Trespass, Regatta, Hill Interiors, CGB Giftware and many more.


連絡先

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

1041件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(1,041)

過去12か月のレビュー数: 8件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Abzocke

Abzocke. Ich habe einen Artikel über Kaufland bestellt. Den southpark Rucksack. Er war viel zu klein also hab ich ihn zurückgesendet. Ich musste die Rücksendungen selber bezahlen, die Ware kam an was ich laut DHL App beweisen kann aber sie behaupten die Ware wäre nie angekommen. Geld wurde abgebucht aber ich hab keine Ware. Abzocke! Ich stelle Anzeige bei der Polizei

2024年4月15日
自発的なレビュー
Universal Textiles ロゴ

Universal Textiles からの回答

Hallo. Es tut uns leid, dass es Probleme mit der Bestellung gab. Die Rückgabekosten werden uns von Kaufland vorgegeben und ich entschulidge mich für die Unanehmlichkeiten. Ich kann jedoch sehen, dass wir am 16.04 eine volle Erstattung bearebitet haben welches auch auf Kaufland ersichtlich ist. Danke

5つ星のうち1の評価

Null Punkte für Rücksendung.

Null Punkte bei Rücksendung.

Die Ware mag nicht schlecht sein, aber wenn man rücksendet, zahlt man €10.- Porto und dann werden einem nochmal €2,50 für den Anfangsversand vom Erstattungspreis abgezogen. Absolute Frechheit. Nie wieder.

2024年4月10日
自発的なレビュー
Universal Textiles ロゴ

Universal Textiles からの回答

Hallo, es tut mir leid dass es Probleme mit der Retoure gab. Die Geschäftsbedingungen der Rückgaben sind auf dem Marktplatz deutlich angegeben. Ich kann jedoch sehen, dass wir aus gutem Willen bereits eine Erstattung der Porto Kosten bearbeitet haben.

5つ星のうち1の評価

Awful experience

Awful experience. Wasn't clear they shipped from the UK, got charged an international transaction fee despite it being a com.au site and me paying in AUD. Then I received the shoes and they were literally the wrong shoe and absolutely massive. I sent a picture of the shoe I received and my order confirmation to customer service telling them to refund me and I got a response saying I received the correct shoe because the dispatch order had the "correct" name of the shoe. No bother to check their own website where there are two different shoes under the same name where selecting 'black' will get you one with laces and 'brown' will get you a completely different shoe. Not my problem that you've set the website up like that if you can't differentiate the two shoes from the colour selection?? Had to threaten to go through PayPal to get a refund.

2024年4月8日
自発的なレビュー
Universal Textiles ロゴ

Universal Textiles からの回答

Thank you for taking the time to leave Feedback. I'm sorry to hear of the issues you have recently experienced with your order. I can see you have contacted our helpdesk who have refunded the additional fees you were charges to receive your order and have also refunded your order without having to return the item. I have sent you a message to resolve this.
Kind Regards
Pertemba

5つ星のうち2の評価

Commande non reçue (en cours de dédouanement)

Commande n° UTFR24904 - UF963441865SE
J'ai bien pris note de la réponse du service clientèle, en date du 5 février 2024 et je le remercie.
Cependant, il semblerait que le colis est en cours de dédouanement depuis le 26 janvier 2024 au vu des informations transmises sur le site de la poste locale du pays de destination. En aucun cas, il apparait que le colis a été pris en charge par le transporteur.
Pour rappel, en date du 16 janvier 2024, j’ai effectué une commande d’un t-shirt.
Les conditions générales de vente stipulaient que la livraison devait avoir lieu dans un délai maximum de 5 à 12 jours ouvrés (commande expédiée le 23 janvier 2024).
Or, je n’ai toujours pas été livré à la date du 5 février 2024 malgré plusieurs relances auprès du site (relance en date du 31 janvier 2024 et du 2 février 2024).
Je demande donc au site soit d’annuler ma commande et de me rembourser la somme de 21,04 € que j'ai versé soit de me renvoyer le t-shirt. La loi prévoit que le vendeur reste responsable du colis perdu à l’égard du client, peu importe la faute du transporteur.
Dans l’attente de votre retour,

2024年2月5日
自発的なレビュー
Universal Textiles ロゴ

Universal Textiles からの回答

Bonjour Laetitia ,
 
Je vous remercie pour ces précisions.

Je suis désolé de savoir que vous n'ayez toujours pas reçu votre commande. Votre adresse étant exacte et le délai de livraison étant largement dépassé , il est fort possible que votre colis ait été égaré par La Poste.

Je viens de mettre en place le remboursement de votre commande.

Je vous prie de nous excuser pour la gêne occasionnée et vous souhaite une bonne journée.

En vous remerciant,

Cordialement 

Pertemba

5つ星のうち5の評価

What a great service from an outlet…

What a great service from an outlet I've never heard of.
I ordered The Trespass Audrey Padded Jacket in The colour Sandstone.
Never heard of Universal textiles, so it was a bot if a punt. As it was the only store that had it in stock, even Trespass didn't have the colour.
I read a lot of reviews that said the sizes were small so to order a size up, which I did, and glad I did!
Ordered on December 29th (free delivery) thinking being a Friday, and the New Year weekend, it would probably be about a week........It arrived on January 2nd. And I was informed of delivery information at every step.
To sum up then. Only one in the size and colour I wanted. Free Delivery, super fast service.
I will definitely use them again.

2023年12月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Commande jamais reçue !! Le sav me laisse en plan …

Commande jamais reçue !!! Le vendeur ne trouve pas la commande qui à été passée, débitée mais non livrée. Malgré avoir apporté la preuve avec mes relevés bancaires fournis où le debit de carte bancaire apparaît bien avec le nom du site et la date, on m’affirme que la commande est inexistante !!! mais quelle blague, je sais encore quel article je commande et sur quel site !!!!! Impossible d’avoir une facture, un suivi ect … improbable, pitoyable … Aucune tracabilité de comptabilité dans cette entreprise … ce n’etait pas la premiere fois que je commandais sur universal textile et j’etais plutot satisfait jusque là. J’ai essayé de fournir un max d’éléments mais rien a faire … ma femme voulait me faire plaisir pour Noel mais c’est tombé a l’eau. J’aurais vraiment, vraiment, vraiment dû me fier aux avis trop nombreux qui sipulent clairement qu’il ne faut pas avoir de problème chez eux …. je confirme que c’est vraiment le cas ! A fuir donc…trop aléatoire et peu rigoureux … C’est comme jouer au poker … on ne retrouve pas l’argent perdu … un client très très très en colère

2023年11月27日
自発的なレビュー
Universal Textiles ロゴ

Universal Textiles からの回答

Je suis désolé d'apprendre les problèmes que vous avez rencontrés.

Malheureusement, vous n'avez pas fourni votre numéro de commande et je ne peux donc pas vous donner de réponse détaillée ici.

Veuillez nous contacter via notre service d'assistance afin que nous puissions vous aider davantage.

Cordialement
Pertemba

5つ星のうち1の評価

Very much unsatisfactory service

Very much unsatisfactory service, it takes days to receive a reply from a complaint. I have purchase 2 items from you secondary company from Debenhams called Universal Textiles, their phone number is live but when you call you get endless ringing and then cut off, their customer service sent me an email informing me that any complaints I had had to be sent to Debenhams customer service as they don’t deal with complaints, even if you have purchased the clothing from them.
When I tried to return the item through Universal Textiles (Leicester) Royal Mail reference number and their Debenhams connection through Royal Mail return service it failed to even recognise the name Universal Textiles. Now I’m left with item I don’t want and no where to return it to. The last time Universal Textiles contacted me was to send an automated text asking me how was there customer service lol what customer service where they talking about, they don’t even reply to complaints you send them. I can clearly see how Debenhams have gone bust on the high street , especially when they are selling clothes to customers through a 3 party retailer that does nothing to help customers return items once they have been sold to you.

2023年11月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Jamais reçu

J'ai commandé une veste softshell et je reçois un mail quelques jours plus tard disant que c'est arrivé dans ma boite aux lettres. Très étonné de penser que la veste puisse entrer dans ma boite aux lettres, je vais vérifier mais il n'y a rien. Après un mois d'attente, un remboursement est envisagé par le vendeur.

2023年10月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Completed cancellation form 28th Oct…

Completed cancellation form 28th Oct (same day as ordered. I found item £14 cheaper direct from Mountain Warehouse). Also emailed to cancel. No response and dispatched two days after cancellation submitted. Now stuck with cost of RETURNS: PAID BY CUSTOMER. Have emailed now 3 times. STILL NO RESPONSE to communication! Phone line inoperable & website states due to office restrictions! Frustrating. Why no order slip inside package? Make sure you add your own returns details slip or they won't know who it's from. Will raise a case with Paypal if unresolved.

2023年10月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Re mens unisex (??) wellies.

Re mens unisex (??) wellies. UTTL760_1
I've got average sized feet and they are too tight across the widest part of my foot, even with thin socks on. With thick socks they would be even tighter. They are 0.5" narrower than my existing men's boots. I suspect your feet would get very cold very quickly in snow.

2023年10月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent online shop

My experience with Universal Textiles is very positive, highly recommended. the online shop is very good laid out so you can find the items you are after. The delivery time is very good.

2023年10月18日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報