AmourLinen レビュー 

109
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I absolutely love the quality and weight of the fabric, and the fine craftsmanship of all the pieces from Amour Linen. You can literally feel the dedication and love going into the construction of all... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I have bought several apparel pieces from AL for my wife. She loves all of them. They are quality pieces with excellent craftsmanship. We very much appreciate the attention to detail.

5つ星のうち1の評価

I ordered in June, was waiting more than one month for the items, sent 4 out of 6 back in time, paid the ones i kept and still got an issue with klarna for the payment of the rest of the order (which... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

I’ve made several attempts to contact them by email to return badly fitting items. Initially I had zero response. Addendum - I have now made contact via instagram and have arranged a return. Let’s... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. リネン専門店

当該企業による記述

AmourLinen is a brand that focuses on designing high quality linen textiles that are created with honest attention to detail and ecological consciousness.


連絡先

3.4

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

109件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 72%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.4

すべてのレビュー

(109)

過去12か月のレビュー数: 69件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

True indulgence for linen lovers

I absolutely love the quality and weight of the fabric, and the fine craftsmanship of all the pieces from Amour Linen. You can literally feel the dedication and love going into the construction of all the pieces when you hold them in your hands. Thank you for bringing these fine pieces to life!

2026年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

It is a desaster - honestly

I ordered in June, was waiting more than one month for the items, sent 4 out of 6 back in time, paid the ones i kept and still got an issue with klarna for the payment of the rest of the order (which i did not keep!) without any news from the shop. The receipt of the post office was sent to amourlinen but until now they did not communicate with clarna. So - no i would never order from there again.

2026年10月5日
自発的なレビュー
AmourLinen ロゴ

AmourLinen からの回答

Hello, thank you for your feedback, and we're sorry for the trouble you've had. Klarna sees everything directly in our system, including what was returned and what we received from your return, so we don't need to send them any additional information. We also couldn't find an order matching your details, so we can't see the full picture from here. Please contact our team directly, with your order number if possible, and we'll look into it and help you get this resolved! Lucas

5つ星のうち3の評価

Some difficulty in arranging a return

I’ve made several attempts to contact them by email to return badly fitting items. Initially I had zero response.

Addendum - I have now made contact via instagram and have arranged a return. Let’s see what happens next!

2026年9月29日
自発的なレビュー
AmourLinen ロゴ

AmourLinen からの回答

Hello, sorry for the inconvenience. After you messaged us on Instagram, our team checked and found that your email address and domain had been filtered into our spam folder. After that, we responded and provided you with all the information about your return. We apologize for the confusion, and if anything is still unclear, please message us on Instagram and we'll gladly help. :)

Lucas

5つ星のうち5の評価

Wonderful linen dresses

The 2 dresses and 3 tops I bought are of outstanding quality and fit perfectly. The colours are beautiful as well. Not only the linen fabric is of high quality, also the designs are very good and the craftmanship outstanding. This is very lightweight but strong linen. Not flimsy or see through. I am placing my next order right now. Worth every penny. ♥️

2026年9月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I haven't gotten my order yet

I haven't gotten my order yet. It has been a month. Is that normal?

2026年9月12日
自発的なレビュー
AmourLinen ロゴ

AmourLinen からの回答

Hello, thank you for your patience, and sorry for the wait. We had a very high number of orders over the past month, which caused some delays. We can see that your order has now been marked as delivered. If you haven't received it, please message us with your order number and we'll check it right away!

Lucas

5つ星のうち1の評価

Poor customer service

Customer service with this company is non-existent. I'm trying to return one of the dresses I've ordered but after creating the return over a week ago I'm still waiting for a link to secure payment for return label. I cannot return without the address on return label and I'm running out of time according to company 14 days return policy. I've emailed them twice but so far no reply.

2026年9月10日
自発的なレビュー
AmourLinen ロゴ

AmourLinen からの回答

Hello, and thank you for your feedback! We're so sorry for the wait and the stress this has caused. Normally, return labels are sent within 1-2 business days, so a week is longer than it should be, and we'd love to look into it for you. Please message us with your order number and we'll check your return right away and help you get it sorted. Thank you so much for your patience!

Warm regards,
Lucas

5つ星のうち1の評価

They took my money

I ordered some clothes for an event and the website showed at check-out that my order would ship when I was still living in my old apartment. I thought my order would ship per what the website said which is why I ordered it. A week goes by and the order never got delivered so I assumed the order was gonna get delayed. This was during my move-out process, so I proactively reached out to customer service to see if they were able to update the shipping address to my new apartment. At this point the order was just submitted and there was no tracking number. They said no problem and that it should go to my new apartment. I moved to my new apartment in the mean time. A few business days later, I checked on the tracking number and it showed it was STILL going to my old address. I brought it up to customer service and they said on their end the address got updated and that tracking numbers aren’t up to date. I told them I never received my package and they ignored me. I have no way of getting that package because my lease ended so even if I were to try to go back to my old address, I have no access to get to the front door. I am literally in a different state now too. They took my money and never gave me what I ordered. Boooooo

2026年8月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

angegebene Lieferfrist bei weitem nicht eingehalten

Habe meine Bestellung heute 11.09.2026 storniert

2026年9月4日
自発的なレビュー
AmourLinen ロゴ

AmourLinen からの回答

Hallo,

vielen Dank für Ihre offene Rückmeldung, und es tut uns aufrichtig leid, dass Ihre Bestellung noch nicht bei Ihnen ist.

Alle unsere Stücke werden von Hand gefertigt. Bei unseren Waffelprodukten hatten wir zuletzt eine ungewöhnlich hohe Nachfrage, wodurch es zu Verzögerungen in der Produktion kam. Das war so nicht geplant, und wir wissen, dass die verschobenen Liefertermine für Sie ärgerlich sind. Wir haben Sie über jede Änderung informiert und laufen vor der Situation nicht davon, aber wir verstehen, dass Information allein die Wartezeit nicht angenehmer macht.

Wie mit Ihnen besprochen: Sollte Ihre Bestellung nächste Woche nicht versandt werden, storniere wir sie automatisch und erstatten den Betrag vollständig zurück. Sie erhalten in jedem Fall eine Nachricht von uns.

Nochmals entschuldigen wir uns für die Unannehmlichkeiten.

Herzliche Grüße,
Lucas

5つ星のうち1の評価

Ich warte seit einem Monat

Ich warte seit dem 3. August auf meine Ware. Erst auf meine Nachfrage hin wurde mir mitgeteilt, dass man einfach zu viel zu tun habe. Zugleich wurde mir zugesichert, dass die Bestellung bearbeitet und innerhalb von zwei Wochen versendet wird. Auch dieser Termin verstrich, ohne dass ich informiert wurde – eine aktive Rückmeldung gab es nicht. Eine erneute Nachfrage meinerseits blieb bisher komplett unbeantwortet. Wer hier eine Ware für sich selbst einplant oder gar ein Geschenk für jemanden gekauft hat, kann sich auf keinerlei verlässliche Angabe verlassen und rechnet quasi ins Blaue hinein. So etwas habe ich noch nie erlebt.
Von einem Kauf kann ich daher leider nur abraten.

2026年9月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

I am being asked to offer feedback on…

I am being asked to offer feedback on an item as if I’ve owned it for two weeks now when the item hasn’t even shipped yet. I am excited for the item but I haven’t received any update on the item since it was purchased 15 days ago.

2026年8月23日
自発的なレビュー
AmourLinen ロゴ

AmourLinen からの回答

Hello,

Thank you for your patience, and we’re sorry for the lack of communication during this time. Our seamstresses were on summer vacation to spend time with their families, which slowed down order processing across the board during this period.

Good news: I’ve just checked with our team, and your order has already been fulfilled, so you should have received a tracking number by email. If it hasn’t arrived in your inbox, please check your spam folder, and feel free to reach out directly so we can resend it to you.

Thank you again for your patience, and we hope you love the piece once it arrives!

Warm regards,
Lucas

5つ星のうち1の評価

I had to wait a very long time for my refund

I had to wait a very long time for my order, and unfortunately, the refund for my return also took well over two months. That is simply far too long for me personally, so I won’t be shopping there again. It’s a real shame, because the clothes themselves are actually very nice.

2026年8月21日
自発的なレビュー
AmourLinen ロゴ

AmourLinen からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience, and we’re sorry the timing fell short of what you expected.

We wanted to clarify our refund process: once a returned item arrives back at our studio in Lithuania, we process the refund within 14 BUSINESS days. If the return shipment itself spent a while in transit before reaching us, that would explain why the overall wait felt much longer than 14 days, the clock starts when the package reaches us, not when it’s sent.

We’re really glad you enjoyed the quality of the pieces, and we’re continuously working to make shipping and returns smoother for everyone. Thank you for giving AmourLinen a try, and we’d love the chance to change your mind in the future.

Warm regards,
Lucas

5つ星のうち1の評価

I ordered items some times ago and…

I ordered items some times ago and nothing arrived yet after 2 weeks when they promis to deliver after few days . A part of the confirmation order e mail no communications. Nevertheless if you log in the account there is nothing about shipping, not even the menu to check the order status properly, just a button for buy it again. I hope items will arrive.

2026年8月21日
自発的なレビュー
AmourLinen ロゴ

AmourLinen からの回答

Hello,

Thank you for your feedback. Our team checked and could not find any email from you regarding your order. Your order was placed on August 13, 2026, and today is August 21st. As stated, we ship within 5 business days, and your order is already being packaged.

Regarding checking order status, please let us know if you’re having trouble finding this in your account, and we’re happy to help.

Best regards, Lukas

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報