Auping Nordic レビュー 

49
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Fantastisk service og god opfølgning fra Auping:-) Jeg havde tidligere en mindre god oplevelse med Auping, men efter et servicebesøg af en Auping-konsulent må jeg sige, at min oplevelse har... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Vi købte Auping elite i 23 til næsten 20.000 for at gøre noget godt for vores søvn. Nu 3 år efter sover vi bedre på sofaen. Vi har oprettet en sag ved seng med det vi får fra dem tyder på at hvis vi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Jeg købte en Auping Original i 2021, og den har været en fantastisk seng lige siden. For nylig flyttede jeg, og da sengen skulle samles igen efter afmontering, løb vi ind i nogle udfordringer.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Min elite madras er 1 år og jeg har har ondt i den øverste del af ryggen 4-7 dage.... Det er ikke pengene værd, resten af sengen er dog super pæn, har en original box... meeen det jo ikke noget ma... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 寝室家具店

当該企業による記述

Auping er et bæredygtigt sengebrand med prisvindende designs i høj kvalitet med fokus på komfort og god søvnkvalitet. I mere end 150 år har Auping været trendsættende inden for god søvn med fokus på komfort, kvalitet og design kombineret med den nyeste teknologiske viden. I dag har Auping et bredt udvalg af komplette senge, som kan kombineres og tilpasses, så den passer til den enkelte kundens behov og præferencer. Auping er B-corp registreret og har fabrik og produktion i Holland.


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

49件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.3

すべてのレビュー

(49)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Fantastisk service og god opfølgning

Fantastisk service og god opfølgning fra Auping:-)

Jeg havde tidligere en mindre god oplevelse med Auping, men efter et servicebesøg af en Auping-konsulent må jeg sige, at min oplevelse har ændret sig markant – og til det bedre.

Konsulenten var utrolig imødekommende, lyttende og professionel. Han tog vores tidligere kritik seriøst og gjorde en stor indsats for at finde en løsning, som vi blev meget tilfredse med.

Det betyder meget, når en virksomhed ikke bare lytter til kritik, men faktisk handler på den og følger ordentligt op. Vi følte os både hørt og godt behandlet gennem hele processen.

En stor tak til Auping-konsulenten og ikke mindst Louise ved Auping for en rigtig god serviceoplevelse og for at få vendt en tidligere skuffelse til noget positivt.

Stor ros herfra:-)

2026年5月1日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Kære Liselotte,
Mange tak for de fine ord og de 5 stjerner. Vi er kede af den tidligere misforståelse, men er nu meget glade for at høre, at der nu er taget hånd om sagen, så problemet kan blive løst.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち2の評価

Vi købte Auping elite i 23 til næsten…

Vi købte Auping elite i 23 til næsten 20.000 for at gøre noget godt for vores søvn. Nu 3 år efter sover vi bedre på sofaen. Vi har oprettet en sag ved seng med det vi får fra dem tyder på at hvis vi ikke kan finde fordybninger over 2 cm er der ikke noget og gøre vores betræk er også revnet. Nu kom vi til at kigge her og konstatere at flere har samme problemer med elite madreser. Så for at hjælpe andre med deres problemer med dem så tilslutter vi os også.

Den 22/7 Er i dag blevet informeret om vores reklamation er gået igennem vores madras bliver byttet

2026年7月21日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Hej Jonas,
Vi er kede af, du har problemer med din madras. Der er 5 års garanti, og ved fabrikationsfejl vil vi lave en ombytning uden beregning.
Vi er med på, at det er irriterende, når man har købt et produkt, der ikke holder, som det skal. Derfor gør vi også altid vores bedste for at løse reklamationer hurtigt og til mindst mulig ulejlighed for kunden.
Elite madrassen er meget populær og holder i mange år for de fleste. Vi synes derfor, det er rigtig ærgerligt, du har fået indtryk af, at madrassen generelt har problemer på baggrund af få anmeldelser her på Trustpilot.
Vi håber, du vil få en positiv oplevelse med din reklamationsbehandling, både fra Auping og din forhandler.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち5の評価

Jeg købte en Auping Original i 2021

Jeg købte en Auping Original i 2021, og den har været en fantastisk seng lige siden. For nylig flyttede jeg, og da sengen skulle samles igen efter afmontering, løb vi ind i nogle udfordringer.

Et opkald til forhandleren førte mig videre til Dorte hos Auping, og den service, jeg oplevede, var helt i særklasse. Dorte gik virkelig den ekstra mil for at hjælpe, og mindre end en time senere var jeg i kontakt med en montør, som kunne hjælpe mig allerede samme aften.

Det er én ting at købe en seng af høj kvalitet. Noget helt andet er at opleve så engageret og professionel service fire år efter købet. Det siger meget om Auping som virksomhed.

Tusind tak til Dorte og hele Auping for en oplevelse i absolut topklasse! 🙏

2026年7月16日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Hej Eva,
Tusind tak for din anmeldelse og de fine ord. Det betyder meget for os, at du har taget dig tid til at dele din oplevelse.
Vi håber, du vil have glæde af din Auping seng i mange år endnu.

De bedste hilsner
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち5の評価

Fantastisk service

Jeg har fået en helt usædvanlig god service af Jennie Furberg og Mathilde Johansen hos Royal Auping Scandinavia i Ny Kongensgade i København. De har hjulpet og imødekommet mig i alle henseende.
Vh Kirsten Nielsen

2026年6月2日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Kære Kirsten,
Mange tak for de 5 stjerner og de fine ord. Vi sætter stor pris på, at du har taget dig tid til at anmelde vores service.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち5の評価

Lige fået en original box

Lige fået en original box. Den er altså god at sove i.
Glad for købet.

2026年6月15日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Hej Jacob,
Mange tak for de fine ord og de 5 stjerner. Vi sætter stor pris på, at du har taget dig tid til at dele din oplevelse.
Skønt at læse, at du sover godt i din nye Auping Original Box.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち1の評価

Vi gik efter det bedste men fik det værste

Vi gik efter at købe det bedste af det bedste – men endte desværre med en oplevelse, der nærmest føles som det værste af det værste.

Min kone og jeg købte Auping Elite-madrasser for godt to år siden. Vi bookede tid hos en såkaldt sengerådgiver og var også forbi butikken flere gange, fordi vi ville være helt sikre på, at vi valgte en løsning, der passede til os.

Da seng og madrasser blev leveret, undrede jeg mig allerede fra starten over den ekstremt hårde zone midt på madrassen. Men rådgiveren havde jo sagt, at madrassen var den helt rigtige til mig, og når der samtidig var tale om et af de produkter, der bliver markedsført som noget af det bedste i Danmark, tænkte jeg, at jeg måtte stole på vurderingen.

Nu er der gået to år, og min tålmodighed er sluppet op. Jeg vågner flere gange om natten med ømme og spændte muskler i både ryg og skuldre, fordi kroppen bliver skævvredet. Min hofte kan ganske enkelt ikke synke ordentligt ned i madrassen på grund af den hårde zone.

For mig har det været en virkelig dårlig oplevelse med et produkt, der slet ikke har levet op til forventningerne. Jeg kan derfor kun fraråde andre at købe det.

2025年6月14日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Kære Klaus,
Vi er kede af at høre, at du har en dårlig oplevelse med din Elite madras. Det er meget beklageligt, hvis du ikke har fået korrekt vejledning omkring fasthed og madrastype i butikken, hvor du har handlet.

Ud fra din beskrivelse af problemet kan vi ikke vurdere, hvad der er galt, og det fremgår ikke, om du efter købet har haft dialog med butikken i forhold til at hjælpe med en løsning, f.eks. muligheden for ombytning af fasthed.

Vi bestræber os altid på at producere det perfekte produkt, men vi er ikke ufejlbarlige, og der kan uheldigvis være noget galt med madrassen.
Der er 5 års garanti på alle Auping madrasser (2 år på udstillingsmodeller), og vi vil anbefale, at du kontakter butikken, hvor du har handlet, så de kan hjælpe med fejlsøgning og en eventuel reklamationssag.

Vi håber, du får hjælp fra butikken, hvor du har handlet, så du kan komme til at sove godt.
Du er velkommen til at kontakte os direkte hos Auping på service@auping.dk eller tlf. 33 17 94 34, såfremt du har spørgsmål.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち1の評価

I ordered a bed in 2 meters, but got 193 cm

I ordered a bed in 2 meters. The bed i got ( the matress ) is 193 cm . Their excuse was that the Frame was 2 meters and not the matress. Do u sleep on the mattress or the frame?
They failed to inform me and now im Stuck with a tiny bed.
Also every time I elevator the bed the entire matress slides halfway down the Frame.

It’s a total scam. Horrible quality bad design

2026年3月6日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Dear Nifa,
We're sorry to hear about your situation.
Our mattresses are designed to fit adjustable Auping beds. They have a fixer system especially for Auping meshbases, so the mattress doesn't slide.
The tolerance for length is +/- 2 cm, so we suggest you contact the shop where you bought the mattress to have the size checked according to Auping warranty conditions. The shop must help handling your complaint.
You're always welcome to contact us at Royal Auping Scandinavia on service@auping.dk, should you have any further questions.

Kind regards,
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち2の評価

Så længe holder en elevationsseng!

7 1/2 år.... med normalt brug og belastning.
Sengen blev nyindkøbt i 2018. Nu ryster, hakker og rasler elevationsbunden.
Auping kan ikke reparere den, anbefaler en ny bund, garantien er udløbet.
Så det var en dyr fornøjelse.

2025年12月5日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Hej Anni,
Vi er kede af at høre om din oplevelse med din elevationsbund.
Ud fra din beskrivelse kunne et bud være, at noget ikke er monteret rigtigt på sengen. Hvis sengen for eksempel har været skilt ad og flyttet, kan nogle dele måske have forskubbet sig.
Vi forstår på din anmeldelse, at du må have været i kontakt med din Auping forhandler om problemet. Hvis du ønsker yderligere dialog, er du velkommen til at kontakte os direkte her hos Auping på service@auping.dk eller tlf. 33179434 .

De bedste hilsner
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち1の評価

Min elite madras er 1 år og jeg har har…

Min elite madras er 1 år og jeg har har ondt i den øverste del af ryggen 4-7 dage....
Det er ikke pengene værd, resten af sengen er dog super pæn, har en original box... meeen det jo ikke noget man bare skal kigge på, jeg er nødt til at skifte til en anden madras og jeg går tilbage til noget Bonell, pocket fjeder er dårlige, man synker ned i et hul og den bløde hovde ende synker halsen ned og skaber en skrå hals stilling da hovdepuden skubber op... hader det, men alle de andre senge er også elendige

2025年12月9日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Kære Jens
Vi er kede af at høre, at du oplever problemer med din madras.
Vi håber, du har været i dialog med butikken, hvor du har handlet, så der kan findes en løsning.
Skulle du have spørgsmål til vores produkter, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi hjælper gerne med vejledning, så du kan komme til at sove godt.

De bedste hilsner
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち5の評価

Fornem hjælp

Fik hjælp med manglende smådedele, der var forsvundet under flytning uden beregning og meget hurtigt. Meget fornemt!

2024年9月16日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Hej John,
Mange tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for, at vi kunne hjælpe.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち5の評価

Produkt og service fra øverste hylde

Vi har haft vores Royal Auping seng i 7 år. Det er virkelig en dejlig seng som har levet op til forventningerne. Vi har igennem årene haft et par reklamationer, men de er blevet løst på meget tilfredsstillende maner.

2023年10月30日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Hej Anders,
Det er vi rigtig glade for at høre. 1000 tak for de fine ord.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia

5つ星のうち5の評価

NU glæder jeg mig til at komme i seng

Jeg har haft rygproblemer herunder fået en diskusprolaps operation, så jeg havde udfordringer med at sove i min seng. Vi anskaffede os Auping senge,
nu glæder jeg mig til at komme i seng. Fantastiske madrasser og det er jo ikke altid, at man vejer det samme, så køber man individuelle madrasser, der passer til den enkelte person.

Så vores køb af Auping senge, har givet os meget større soveglæde. Den største udfordring er nok, at man bliver afhængig af disse senge, vi har nu også købt Auping senge til vores sommerhus.

Det er nok det bedste, vi har gjort for os selv i mange år, vi sover jo ca. 1/3 af vores liv!

2023年9月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Bedste seng vi har haft!

Bedste seng vi har haft!

Stort udvalg og god kvalitetet. Gitterbunden giver optimal ventilering og madrasserne er virkelig gode. Sublim service hos Auping Østerbrogade👌🏼

2023年9月11日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Hej Line,
1000 tak for den fine anmeldelse. Dejligt at høre, du har haft en god oplevelse i Auping Store.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia
Dorte

5つ星のうち5の評価

Fantastiske senge

Auping senge er fantastisk gode at sove i. Når man først har sovet i Auping seng, er det svært at sove i andre senge. Derfor har vi anskaffet Auping senge både hjemme og i sommerhuset.
Jeg kan på det varmeste anbefale senge fra Auping.

2023年9月6日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Hvor skønt at høre. Tak for den fine anbefaling.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia
Dorte

5つ星のうち5の評価

Fantastisk seng

Fantastisk seng! Vi har 180 sengen og har aldrig sovet bedre! Så nem at vedligeholde (yderst vaskbar til snavsede børn!) og kan matche forskellige behov ift. vægt, højde og sovestilling.
Alle pengene værd🌟

2023年9月5日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Hej Pernille,
Tak for de fine ord. Skønt at høre sengen også passer til børnefamilien.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia
Dorte

5つ星のうち5の評価

Auping Elite var det perfekte valg!

Auping Elite var det perfekte valg til mig. Jeg har igennem hele mit liv sovet uroligt om natten. Seneste forsøg på en bedre nat var Tempur, som desværre heller ikke hjalp. Elite Madressen har givet mig en fuld nattesøvn og endelig følelsen af at være udhvilet.

2023年8月27日
自発的なレビュー
Auping Nordic ロゴ

Auping Nordic からの回答

Hej Kristian,
Vi er glade for at høre, du har fundet en madras, der passer til dig. Tak fordi valget faldt på Auping.

De bedste hilsner,
Royal Auping Scandinavia
Dorte

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報