Click & Grow レビュー 

247
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I purchased the 3 pod click and grow hoping it would work well. The plants do grow but they are so small and I can’t get a decent yield out of them. My pods have never turned out like the website ph... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Incredible Smart Garden – Love It!! I’m beyond happy with my Click & Grow system! It’s made growing fresh herbs and plants at home so simple and rewarding. The smart technology takes care of ev... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

This a fun way of starting plants off, we are using it more as a propogaror very successfully. The pre planted pods from click and grow are really quite expensive and we are planting up the pods with... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We purchased the smart garden 27 and started the pods on Jan 3rd we were eating lettuce by the end of the month. There was only 1 pod out of 27 that didn't come up. We're still enjoying the herbs and... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 庭園

当該企業による記述

Click & Grow creates smart electronic indoor gardens that allow anyone to effortlessly grow vitamin-rich leafy greens, herbs, fruits, and vegetables 365 days a year. Sustainable, free of pesticides and other harmful substances.


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

247件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.3

すべてのレビュー

(247)

過去12か月のレビュー数: 28件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

This is a yes please and thank you…

The company does a great job delivering the product with easy directions. It’s effortless. It’s an emotional connection. A mirrored end table is an ideal ecosystem. The first bloom is an experience.

2025年12月26日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

What great, succint feedback - we truly appreciate you and your thoughts. Hope that the growing journey continues to be awesome and if any questions pop up along the way then definitely let us know!

5つ星のうち5の評価

Great Customer Service

Firstly, Kai in Customer Service was a huge help when I messed up my order. That is so rare nowadays. I didn't open the box until after we returned from vacation and I was missing a pod cover. No problem, Kai sent me three at no charge. So appreciated.

And the excitement now of watching everything grow is the best feeling ever. I have all these little mini herbs growing and the excitement everyday is so fun. Thanks for a great experience all around.

2025年11月30日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

This is wonderful to hear, thank you for the kind words!
So great that the herbs are offering you such joy as well - keep us posted!

5つ星のうち1の評価

Overhyped

Overhyped, high-maintenance, and a waste of money and water

I am extremely disappointed with the Click & Grow garden. It is marketed as an easy, low-maintenance solution, but in reality it is exactly the opposite.

The system is high maintenance, performs poorly, and uses an unreasonable amount of water. Despite carefully following the instructions, I repeatedly encountered algae growth, weak plant performance, and recurring issues that required constant intervention. This completely undermines the promise of an “automated” garden.

The customer service experience only added to the frustration. Issues are dragged out through repeated back-and-forth chats without resolution, ultimately ending with the claim that it is “too late” for a refund. This approach feels more like a tactic to exhaust customers than to genuinely help them.

Between the excessive water usage, ongoing maintenance burden, persistent algae problems, and frustrating customer support, this product is overpriced and overhyped. I genuinely regret purchasing it and would not recommend it to anyone seeking a simple or sustainable indoor gardening solution.

Save your money — and your water.

2025年12月1日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

Hey Lucia!

Sorry to hear that the garden and plants weren't the best experience for you.

As we've seen from prior communication then there were multiple instances of trying to troubleshoot what went wrong as well as offering solutions to fix, so plants could grow and thrive.
The water usage/adding should happen every 2-3 weeks and around 135 oz at a time for 9 plants. If there are fewer plants then the consumption will also be lower.

Algae tends to grow when plant debris finds its way into the water tank, so definitely make sure to close up any un-used holes.

In general it feels that there's a bit of a mismatch of expectations, and we would love to get more feedback on that from you if you're up for it!

5つ星のうち3の評価

Its kind of fun to grow little plants…

Its kind of fun to grow little plants using this system but I wish you sold variety packs ie 3 different plants in one pack. Buying 2 or more different packs to accomplish variety plus shipping costs becomes prohibitively expensive. I recently bought 2 packs and with shipping the bill was close to $50.

2025年12月12日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

That's definitely a good idea for the future! Currently the most we have in that regard are the 9-pack mixes which have some variety in them at least, so you can definitely try those out.
Let us know how those feel like!

5つ星のうち1の評価

Great idea, but it doesn't fully work

It's a great idea, but unfortunately it doesn't fully work: 3-6 out of each 10 pods just don't grow, even if super new (if they're a couple of months old, than usually _nothing_ grows). You can actually see that the pods are badly made: some sort of industrial process that many times leaves seeds on the outside (!!!) or seeds totally missing. It would be MUCH better to just offer empty pods, then, and sets of seeds. Also, what's the point in selling boxes with 9+ pods?! The minimum seems to be 3, which is already too much - why not allow us to pick and choose, and/or offer sets with just 1-2 of each? So, all in all, it's a good hardware, with awful "software". I hope some other company starts to produce the pods, so I can still enjoy the herbarium. I would use it MUCH more if I could have more quality on the plants.

2025年11月20日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

Hey!

Very sorry to hear about your less than ideal experience.
Firstly, we always replace faulty pods so definitely reach out and we'll help replace them! We'll help go over the growing conditions just in case as well.
Generally, the "best before" date is to use the pods within a year when kept in dark, cool and dry conditions.

Secondly, the seeds are inserted from the top down and are firmly in place. What you're probably seeing are the slow-release nutrient balls (greenish-yellow). I could be wrong but reach out, let us know with a few photos and we can hopefully help out.

Thirdly, we do offer Grow Anything pods, which have the benefit of the nutrient-filled pod, allowing you to use your own preferred seeds.

Fourthly, 9+ boxes are for users who want to grow larger quantities in larger gardens - simple as that. There's variations with mixes as well. In general, the production and packaging sizes has been due to limiting costs to optimal levels.

Overall, great feedback and thoughts!
We'd love to hear more so definitely reach out, and we can help replace any faulty pods as well ;)

5つ星のうち5の評価

Soddisfatta

Servizio clienti ottimo ( ho dovuto cambiare indirizzo in corsa) , spedizione piuttosto veloce. Prodotti per me ottimi, tutto mi cresce bene

2025年11月1日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

That is awesome to hear - we're glad to have helped out so fast!
Great job on growing your plants, I hope they bring you much joy!

5つ星のうち1の評価

2 out 3 strawberry pods did not grow

2 out 3 strawberry pods did not grow. Looks dead. Online request for replacement is so long. Asked for serial no. I don't keep packaging or know when I planted them. Just know 2 out of 3 didn't grow. It's hit and miss I guess. Im not convinced click grow.

2025年11月12日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

Hey there - really sorry to hear the strawberries didn't work out for you!

We will absolutely replace the faulty plants for you when you contact us.

The serial no. and the other questions when filling out the replacement form are there for improving our product (e.g keeping track of how many total plants are successful etc.).

So! If you'd want to try again then definitely let us know, we'll send out a replacement as planned and maybe that will help change your mind on the review ;)

5つ星のうち1の評価

Never received

Never received

2025年10月13日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

Hi Heather, I'm very sorry to hear your package hasn't arrived. If you haven't then definitely reach out to our team directly, and we will help make sure your order reaches you safe and sound.
There might be some issues with Canada Post strike at the moment so make sure to let us know and we'll help out! :)

5つ星のうち5の評価

Great product and customer service

Great customer service and impressive and quality, albeit slightly on the expensive side, products.
My original order was made by mistake (a misalignment about a bday gift), I asked for cancelation and full refund, which was immediately approved and I got the refund requested almost the same day.
My second order was the Hydrovase, with which I am quite happy. Have it for a month already and it's really nice.
For sure will make a second order, either for myself or for a friend.

2025年7月21日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

So glad we were able to help out in such a swift manner, and that you've been enjoying your Hydrovase ;)

5つ星のうち5の評価

Very fast delivery

Very fast delivery, really happy with my purchase ☺️

2025年8月21日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

That's awesome to hear - have fun! And keep us posted if any questions come up along the way.

5つ星のうち1の評価

Had this for three years

Had this for three years and tried most of the pods for this. It’s crap. It’s not even nice to have if you are going away or if you really wanna grow tomatoes or strawberries.

2025年8月16日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

I am very sorry to hear that you've had a bad experience over such a long period of time. Definitely reach out to our Support team and they will help troubleshoot and replace any faulty pods for you!

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

FYI , this is the first review of any company I have ever written.

Terrible customer service . I have been ordering from Click and Grow for years and have recommended them family members.

For years , all my orders have come to correct address . My last order was sent to an old address of 4 years ago because of a glitch in the purchasing app they use . My current address is default address , so not sure how that even happened .I didn’t even own click and grow at that time .

No replacement or even partial refund was offered . Just a series of rude email replies .

There are other companies that sell hydroponic pods ( Amazon has several ) and I will switch . May try to make my own.

Terrible customer service over a $50 order .

2025年8月14日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

I am sorry to hear about your experience with the address. From our end, it doesn't look to have changed automatically, unfortunately.
Either with us or other companies, definitely make sure to check the order confirmations that are sent out to double check that all the information is correct.

If we can still help to manage to turn the experience into a better one then please reach out and we'd love to try :)

5つ星のうち5の評価

Llevo 6 meses utilizando este jardín y…

Llevo 6 meses utilizando este jardín y estoy muy contenta con la experiencia. He podido cultivar lechugas, tomates y plantas de interior decorativas que han sobrevivido trasplantándolas en macetas. Cada planta requiere de un cuidado distinto, pero lo especifica en el blister donde viene y en la app también. Si tienes una mala experiencia con una planta, desde la app te dan consejos para que tengas en cuenta para la próxima vez. Es importante el control del tanque de agua (ni mucho ni poco) y de la temperatura de la habitación donde esté. También es importante tener el brazo lo más bajo posible cuando tienen que salir los brotes e ir subiéndolo a medida que crece la planta. Si hay mucha distancia entre la planta y la luz, no crece bien. Recomiendo descargarse la app porque tiene consejos muy efectivos.

2025年8月6日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

What a great overview, really glad to see your plants have thrived and that the app has added so much value to your growing journey!

5つ星のうち1の評価

Stunted growth and mold- World’s more expensive basil plant


⸻

I was super excited to receive this as a gift! It’s quite expensive, so not something I would normally buy for myself. Unfortunately, I would not recommend this product to anyone.

Similar to other reviews, my plants grew quickly at first, but then stopped at just a few centimeters tall. They soon turned brown, and within a day, a white mold appeared at the base. I tried hard to save them and managed to salvage one.

However, when I repotted it, I found that the soil had a rubbery, sponge-like texture and was tightly stuck around the basil’s roots. Even after soaking it in water for a week, the soil still tore most of the roots off. I believe the soil is what prevented the plant from growing properly.

(Yes, i kept the light on, plant wasn’t too hot, too cold, or in a humid atmosphere, and had fresh water in the reservoir which was not overfilled)

I feel really upset that someone bought this product for me and it doesn’t work.

2025年7月1日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

Very sorry to hear about your less-than-perfect experience.
I want to first emphasize that if you ever have questions or problems with the plants then please reach out to us and we will help, even send free replacements where necessary.

The soil itself is made of coco coir and peat, a rather standard if not unique growing medium for our indoor gardens.

As your plants failed to grow properly and your conditions were fulfilled well, then please contact our support team and they will help set you up with a replacement order for new plants!
Hopefully that will help change your mind and review!

5つ星のうち1の評価

This is a total waste of money

This is a total waste of money. Bought tomato grew with no fruit and same with strawberries no fruit. I would AVOID got it as a birthday present keen garden should have just bought soil and seed for the next 5 years. More effective and cheaper.

2025年5月13日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

Sorry hear we weren't able to offer you the experience you deserved!
Whenever these sort of issues pop up then definitely reach out to our support team and we'll help take a look at what could be improved or even to send out free replacement plants for you!

5つ星のうち5の評価

Grow Fast

I just started growing two basil pots early June, I am already harvesting early July. Love them!

2025年7月7日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

Ooooh, awesome - well done, can't wait to see your photos in our Facebook community ;)

5つ星のうち3の評価

Hrašok ktorý ste mi poslali ani jeden…

Hrašok ktorý ste mi poslali ani jeden nevyrastol . Hnus

2025年6月29日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

Oh no, we're so sorry to hear that - definitely reach out to our support team to check over the growing conditions and whether a replacement is necessary!

5つ星のうち4の評価

Mixed results.

Mixed results - cherry tomatoes from my first order never produced any fruit. Basil, lettuce, thyme, coriander, all very happy. I have plants on my terrace but thought it would be nice to have fresh herbs and lettuce in the winter, too.

2025年6月28日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

Overall, sounds like an awesome time - sorry to hear the tomatoes didn't produce fruit, they can take up to 3-4 months to do that, and sometimes might even need to be thinned to have 1 plant per pod and help with pollinating the flowers as well so they can better grow fruit!

5つ星のうち5の評価

Incredible Smart Garden

Incredible Smart Garden – Love It!!

I’m beyond happy with my Click & Grow system! It’s made growing fresh herbs and plants at home so simple and rewarding. The smart technology takes care of everything, and the results are amazing—I’ve even successfully transplanted some of my healthy plants into my garden!

The only small issue is that occasionally, a pod doesn’t sprout. However, I love that Click & Grow offers replacements for any pods that don’t grow, which shows they truly stand behind their product.

Overall, I’m extremely satisfied and highly recommend it to anyone who wants a fuss-free, thriving indoor garden!

2025年5月6日
自発的なレビュー
Click & Grow ロゴ

Click & Grow からの回答

This is wonderful to hear - we're super glad you've been having a great time, and even transplanting your plants!

And as you said, if any of them give you trouble and don't want to sprout then let us know and we'll send new ones :)

Thank you!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報