Ich trage seit vielen Jahren Denham-Jeans. Jetzt ist mir beim Anziehen einer Dagger-Jeans der Stoff mitte Oberschenkel waagerecht auf einer Länge von ca. 20 cm gerissen! Sicher ein Materialfehl... もっと見る
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
Great experience at their shop in Isetan Men’s Tokyo. The MIJ products are excellent. Also a good experience ordering from their web site. They have a great range of modern cut MIJ Selvedge denim.
Katastrophalen Kundenservice. Wollen nur verkaufen, danach interessiert der Kunde nicht mehr. Habe eine Jeans in utrecht gekauft und bezahlt. Da eine Änderung vorgenommen werden musste, sollte die an... もっと見る
企業が回答しました
Koop al jaren hetzelfde model in dezelfde maat. Heb nu weer 2 broeken besteld (wederom zelfde model/zelfde maat). De ene past perfect, de andere is duidelijk 2 maten te klein. Ik heb geprobeerd om con... もっと見る
企業情報
当該企業による記述
DENHAM was founded in Amsterdam in 2008. Driven by the pioneering spirit of the original blue jeans, we approach design with passion and innovation while honouring tradition. With years of experience in wash recipes, fit perfection and contemporary cuts, we only use premium fabrics from the world's finest mills in Italy and Japan.
連絡先
Hellingbaan 432, 1033 DB, Amsterdam , オランダ
- +31 020 344 9139
- customerservice@denham.com
- denham.com
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューに回答していません
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Geen retourproces
Dat er kosten aan retourneren zit is tegenwoordig wel vaker maar dat er zelfs geen retourlabel of qr code vanaf kan vind ik bijzonder slechte klantenservice. Hopelijk doen jullie hier iets mee want de kleding die wel paste is mooi.
Truly Awful. Avoid.
Bought some jeans 9 months ago for a buttload of cash.
Not only have they already gone through in 2 different areas but Denham customer service have fobbed me off because I bought them in a different country.
I followed up but they've basically blanked me. Terrible product and customer experience.

DENHAM からの回答
Katastrophalen Kundenservice
Katastrophalen Kundenservice. Wollen nur verkaufen, danach interessiert der Kunde nicht mehr. Habe eine Jeans in utrecht gekauft und bezahlt. Da eine Änderung vorgenommen werden musste, sollte die an mich versendet werden. Geleistete Bezahlung, Versandkosten extra bezahlt und....die Hose ist nach 2 Wochen immer noch nicht da. Nie wieder!!

DENHAM からの回答
Slechte sweaters
Ik heb vorig jaar 4 sweaters in verschillende kleuren van Denham gekocht en bij alle truien laten de naden los. Jammer, het waren mooie truien maar de kwaliteit is behoorlijk slecht. Voor mij geen denham meer.

DENHAM からの回答
Gekke maten en retourkosten voor eigen rekening
Snel geleverd. Maar hele rare maten en idd let op retourkosten voor eigen rekening. (Staat er uiteindelijk wel, maar niet duidelijk)

DENHAM からの回答
Slechte stof en knoopsgaten. r was de stof bovenop de benen…
Na 1 jaar was de stof bovenop de benen doorgesleten. Na enkele weken zijn de knoopsgaten uitgerekt zodat de knopen losgaan.
Nooit koop ik weer Denham jeans.
Voor dat geld zijn er betere jeans te koop.
2 jeans besteld tijdens black friday en maar 1 ontvangen
2 jeans besteld tijdens black friday met 50% korting.
Leveren ze 4 dagen later zonder kennisgeving 1 jeans uit met een brief dat de andere niet leverbaar was met refund van €75,-
Ik vraag via de klantenservice of ik een andere jeans kan bestellen met 50% korting, dat kon niet meer omdat de black friday maar tot zondag liep.
Wat een waardeloze service, als je nu direct aangeeft dat een product niet leverbaar is, heb je de mogelijkheid een andere uit te zoeken.
Klantenservice met de empathie van een strontvlieg.
Twee broeken besteld online
Twee broeken besteld online. Was afwijkende kleur tov de website + te kort. Teruggestuurd en 8,00 euro moeten betalen, omdat retourneren voor kosten van de klant is. Onaangename verrassing! Geen Denham meer voor mij.
Draag geen DENHAM in het bos!
Tijdens een wandeling door het bos loop ik langs een uitstekende tak van een braam. Wat normaal gesproken met een reguliere jeans geen enkel effect heeft blijkt dat mijn DENHAM broek lelijke halen had. Die ook niet te herstellen zijn.
Tip, draag geen DENHAM buiten de stad.
Via de klantenservice helaas niet echt verder geholpen.
Probleem met logo op de borst, goed opgelost door Kateryna
Ik koop geregeld kleding van Denham. En zo had ik een blauwe trui met logo op de borst. Hier was een fout bij het logo waardoor er gaatjes rondom het logo kwamen. Dit heb ik per mail laten weten inclusief mijn bestelnummer en een foto en kreeg zonder problemen mijn geld terug, aangezien de trui niet meer op voorraad was.
Super klantenservice!
Al jaren koop ik hetzelfde model jeans bij Denham (Bolt). Bij één exemplaar, gekocht in juli 2022, verschenen na iets meer dan een half jaar al slijtageplekken.
Hier contact over opgenomen met Denham, keurig netjes een reactie terug: het aankoopbedrag na 7 maanden alsnog retour gekregen, met het verzoek of ik de jeans op wilde sturen zodat ze hiermee hun kwaliteit konden verbeteren. Keurig geregeld!
Hier een positief bericht
Hier een positief bericht: ik heb een jeans besteld die de volgende dag al werd afgeleverd. Uiteindelijk wel retour omdat ik het model niet bij mij vond passen (wel een hele mooie broek, lengtemaat 28 past mooi bij 162/taille klopte ook!). De retourzending werd snel verwerkt en het geld had ik zeer snel weer op mijn rekening!!
Top service!
Snelle levering!
Helaas had ik een klacht over een artikel maar deze is door Denham geheel naar tevredenheid opgelost!
Goed service en snelle reacties op de app.
Waardeloze klantenservice
Wát een slechte klantenservice. Ik heb 30/6 meerdere artikelen besteld, waarvan ik er 1 niet geleverd heb gekregen, maar wel betaald. Ik heb al minimaal 5 keer met de klantenservice gebeld, die ook niet eens altijd opnemen. Vervolgens wordt mij iedere keer toegezegd dat ze het bedrag terugstorten, maar nu zijn we een maand verder en heb nog steeds geen geld terug gekregen. Wat een waardeloze service.
Zeer slechte klantenservice
Zeer slechte klantenservice. Pakket is door Postnl op een verkeerd depot terecht gekomen. Denham schuift alles af op Postnl, is niet bereid om mee te denken en absoluut niet proactief.
Beloven om een onderzoek in te stellen bij Postnl en bij navraag aan Postnl is dat nooit gedaan. Vervolgens belooft Denham om de zending opnieuw te versturen of geld te retourneren maar dat is wederom niet gedaan.
Nooit meer online, beter ga je naar een fysieke winkel.
Slechtste klantenservice aller tijden
In een week tijd 2 broeken besteld in 2 maten. Een van beide geretourneerd, op eigen kosten notabene. Pakket is afgeleverd bij Denham. Echter ontvang ik al 3 dagen geen bericht hierover. Geappt en gebeld en het meest frustrerende gesprek ever gehad met een klantenservice (mag deze naam niet hebben, aangezien van service geen sprake is). Een vaag verhaal over bestel-processen, finance processen. Pakket niet ontvangen, dan weer wel, maar nog niet gemeld door magazijn….. geen touw aan vast te knopen. Ik heb bewijs dat pakket is afgeleverd maar de fa. Denham verschuilt zich achter processen. Bestel hier nooit iets aub. Ga beter naar de Denham store in Den Haag, waar je geweldig wordt geholpen!
Koop al jaren hetzelfde model in…
Koop al jaren hetzelfde model in dezelfde maat. Heb nu weer 2 broeken besteld (wederom zelfde model/zelfde maat). De ene past perfect, de andere is duidelijk 2 maten te klein. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen, maar telefoon wordt niet opgenomen en contact via Whatsapp komt nu al een week geen reactie op. Zo word je gepusht om tegen eigen kosten te retourneren en voortaan bij een partij als Zalando te gaan bestellen.
Mangelhafte Qualität / Schlechter Service
T-Shirts bestellt, eins mit klarem Qualitätsmangel. Mehrere E-Mails inkl Bildern und Schilderung an den Kundenservice bleiben bis jetzt unbeantwortet. Ganz schlecht !!
1 star already is too much a…
1 star already is too much a compliment. They are liars and thieves. I'm waiting already a couple of weeks for my refund (they've sent me a S instead of the ordered XL) but they only come up with all kinds of excuses about their own logistical chaos and FAKE promises that I'll get my money back any day now.
Retoure seit 4 Wochen in Bearbeitung ohne Unterstützung des Kundenservice
Hallo zusammen,
seit einem Monat befindet sich meine Retoure trotz Anlieferung NICHT in der Bearbeitung.
durch den Kundenservice per Mail erhält der Kunde keinerlei Unterstützung.
Ich hoffe mit dieser Rezession Personen zu erreichen die bei diesem Label bestellen wollen -> tut es nicht!
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。





