DENHAM  レビュー 62

TrustScore 5段階評価の1.5

1.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Ich trage seit vielen Jahren Denham-Jeans. Jetzt ist mir beim Anziehen einer Dagger-Jeans der Stoff mitte Oberschenkel waagerecht auf einer Länge von ca. 20 cm gerissen! Sicher ein Materialfehl... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Great experience at their shop in Isetan Men’s Tokyo. The MIJ products are excellent. Also a good experience ordering from their web site. They have a great range of modern cut MIJ Selvedge denim.

5つ星のうち1の評価

Katastrophalen Kundenservice. Wollen nur verkaufen, danach interessiert der Kunde nicht mehr. Habe eine Jeans in utrecht gekauft und bezahlt. Da eine Änderung vorgenommen werden musste, sollte die an... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Koop al jaren hetzelfde model in dezelfde maat. Heb nu weer 2 broeken besteld (wederom zelfde model/zelfde maat). De ene past perfect, de andere is duidelijk 2 maten te klein. Ik heb geprobeerd om con... もっと見る

企業情報

  1. ジーンズ店
  2. 衣料品店

当該企業による記述

DENHAM was founded in Amsterdam in 2008. Driven by the pioneering spirit of the original blue jeans, we approach design with passion and innovation while honouring tradition. With years of experience in wash recipes, fit perfection and contemporary cuts, we only use premium fabrics from the world's finest mills in Italy and Japan.


連絡先

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

62件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Chapeau voor filiaal Maastricht

Chapeau voor filiaal Maastricht! Top geholpen na de lockdown. Dit filiaal had alle sale modellen naar Denham centraal gezonden. We zijn ondanks dit top geholpen in de zaak om online via de sale te kunnen bestellen. Denise en haar mannelijke collega waren zeer behulpzaam, tot gauw een volgende keer.

2022年1月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Denham klantenservice een grote RAMP!

Denham klantenservice een grote RAMP!! al 3 weken op een Refund aan het wachten van een broek die bij aankomst defect was!! Constant zeggen ze dat het geld wordt overgemaakt. Helemaal niks. De klantenservice is echt een groot DRAMA!!!! Koop hier niks online!!!!

2022年1月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ga je schamen

Kwaliteit van de spijkerbroeken kan beter, snel kapot en loopt minimaal 1,5 maat uit. Maar het ergste is dat je met online aankopen en verzendkosten a €3,95 en retourkosten a €7,50 moet betalen. En dan gaan eindelijk de winkels weer open, maar retourneren in de winkel als je online hebt gekocht, kan niet. Want ze werken met twee verschillende systemen. En dan ook nog onaardig zijn via Whatsapp. Klant is de dupe, ik een kleine 50 euro lichter aan extra kosten en nog steeds geen broek die past want de maten kloppen niet. Dit merk moet zich in een hoekje gaan schamen en een cursus klantgerichtheid volgen, verplicht.

2022年1月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Slechte return policy via de site

Denham als product is hartstikke mooi. Ik heb een aantal van hun broeken waar ik zeer tevreden over ben. Ik heb recentelijk een trui besteld via de site in de verkeerde maat. Allereerst moet je 3,95 betalen om een adres te kiezen waar het afgeleverd moet worden, dat is tot daar aan toe. Vervolgens bleek de maat niet goed en kost het vervolgens nogmaals bijna 8 euro om het terug te sturen. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice krijg ik te horen dat dit standaard policy is om mensen te stimuleren naar de Denham winkel te gaan want die zitten door het hele land. Helaas
niet in Tilburg, daarnaast is het in de huidige lockdown niet eens toegestaan een product terug te brengen. Ik bestel dus niets meer via de site, erg vervelende bijsmaak helaas.

2022年1月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Too longer wait for refund

I returned 2 pairs of jeans and it took over 4 weeks from the day they received them back from me to get my money back. I had to constantly message them or I think I’d still be waiting for it. Not that impressed with the jeans, feel like they have faded after first wash which I have noticed someone else has commented on this. No way will I ever order from them again.

2021年11月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Zeer slechte service

Zeer slechte service. Product bleek een paar dagen na de bestelling toch niet beschikbaar. Vervolgens is de kortingscode niet meer geldig en vervangen ze die met een code die niet werkt op sale items terwijl de code die ik had dat wel was.

2021年8月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Zeer slechte klantenservice

Zeer slechte klantenservice. Telefoon wordt niet opgenomen. Whats app chat functie slecht op gereageerd en alsnog afgeschoven naar de mail klantenservice.
Daarop vervolgens weer geen reactie en nog maar weer opnieuw ge-appt en opnieuw niet naar behoren opgelost. Terwijl er een zoveelste t-shirt van dezelfde collectie in een andere kleur wordt besteld in dezelfde maat als eerder en deze veel kleiner uitvalt en je deze dus terug moet sturen mag je dit voor de zoveelste keer op je eigen kosten doen. Echt zeer slechte service terwijl dit om een zeer slechte maatvoering gaat. Zeer ontevreden. Is voor mij echt de laatste keer nu!

2021年6月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Zo maak je geen fans: mooie producten, slechte service

Ik ben echt een grote fan van Denham en hun producten, maar de service en klantenservice past totaal niet bij het imago. Echt alles behalve behulpzaam en klantvriendelijk. Retourneren op eigen kosten is sowieso niet meer van deze tijd, telefonisch zijn ze niet bereikbaar en via de app krijg je een kort, bot en onbevredigend antwoord. Als je daar dan een reactie op geeft, wordt er totaal geen respons meer gegeven. Maakt de beleving van het product toch minder en zo maken je zeker geen fans, zeker niet tijdens een VIP sale…dan zou je je klanten toch ook als VIP moeten behandelen

2021年6月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Bestel Denham kleding niet via hun eigen website

Gisteren besteld om 1100u, vandaag om 1300u nog steeds geen order in shipped status. Dat zou misschien acceptabel zijn voor één of andere ramsh-zaak, maar niet voor een merk dat pretendeert Premium te zijn. Navraag bij de klantenservice leverde op dat het shippen zo moeilijk is omdat het magazijn helemaal in Oldenzaal zit en dat Denham geen invloed op de shipping termijn heeft. Beide natuurlijk onzin argumenten. Oldenzaal ligt gewoon in Nederland, en de snelheid van bezorgen wordt beïnvloed door het contract dat je afsluit met je shipping leverancier.

Ik begin een onaangenaam gevoel te krijgen, is het bedrijf soms bijna falliet en moeten de telefoon operators onzinpraatjes verkopen om de klanten zoek te houden?

Intussen bijna 300 Euro voor mijn gevoel weggesmeten, en als ze al iets gaan shippen dan zal dat in de vakantietijd aankomen, stelletje prutsers.

Advies van mijn kant: als je Denham spullen wil kopen, doe dit dan via een vertrouwde club zoals bol.com of zoiets. Rechtstreeks bij Denham geeft mij tot nog toe geen goed gevoel, de onzinnige argumenten van de servicelijn in aanmerking genomen.

Update: Vandaag bericht gehad van Postnl. Het ziet er naar uit dat bestelling toch op een redelijk aanvaardbaar tijdstip binnenkomt, en dat helemaal vanuit Oldenzaal ;-). Geen PB gehad, maar het rechtvaardigt wel een herziening van de waardering van 1 naar 3 sterren. Ben benieuwd of de kwaliteit van de waren een tweede herziening nodig maken. Overigens, de orderstatus is nog altijd "Not shipped".

Update 2: De bestelde jeans zijn net (december 2022) weggegooid. De kwaliteit van de gebruikte stoffen is erbarmelijk, er vallen letterlijk gaten is :-( Wel moet gezegd worden dat de pasvorm en draagcomfort absoluut top waren. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet vinden, voorlopig maar weer mijn zeer oude maar hele PME en Levi's aangetrokken....

2021年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Super service!

Twee keer een broek teruggebracht door schade aan de broek, een keer door fabrieksfout en de andere keer door eigen schuld. Ik kreeg twee keer een nieuwe broek van ze en werd ook nog eens erg vriendelijk geholpen in de winkel (op 1.5 meter aan de deur) en via WhatsApp. Bedankt voor de super service! Ik koop mijn toekomstige nieuwe spijkerbroek zeker bij jullie, niet alleen voor de service maar ook omdat de broeken als gegoten zitten!

2021年2月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Retourkosten voor jezelf

Beetje jammer.... Voor een flink bedrag aan spullen besteld. Een item geruild omdat deze niet aan de verwachtingen voldeed. Blijkt dat je zelf de retourkosten moet betalen. In de winkel kun je deze niet terug brengen omdat deze dicht is ivm COVID. Met grote letters adverteren dat bezorgen gratis is. Maar nergens vermelden dat de retourkosten voor jezelf zijn. Als je doorzoekt zie je bij het retouradres geen antwoordnummer. Dat is de enige hint. Wettelijk toegestaan maar voelt een beetje stiekem en zeker niet van deze tijd!

2021年2月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered two shirts and one of them…

I ordered two shirts and one of them was stitched incorrectly. I still had to pay for returning it while it was definitely something that shouldn't be sold. Normally when a webshop makes a mistake they will take responsibility and make the necessary steps to correct the mistake, Denham didn't.

2021年1月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slechtste costumerservice ooit

Slechtste costumerservice ooit, eerst flink contact gehad, vanalles besproken via app en email, zou 2 producten op release datum kunnen kopen via speciale linkjes, heb ze gewaarschuwt dat kan niet jullie site crashed ik wil graag pre-orderen en eventueel 300euro meer betalen, uiteindelijk op 4 laptops volledig glasvezel, beide producten niet kunnen kopen vanwege amateuristische webwinkel en service. Uiteindelijk via heel veel duizenden illegale verkopers het produkt gekocht voor 980 euro, 4x aanschafs prijs. The blackmarket stond er vol mee....

2020年9月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

une grosse blague

une grosse blague , impossible de validé un paiement , laisse des articles en stock mais ne le sont pas vraiment . la release totalement raté de leur collaboration avec nike n'arrange pas les choses . bref des clowns .

2020年9月18日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報