Designerclan レビュヌ 

98
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I’ve had good service from DC. Got a storm island large zip jumper. Great condition and was verified authentic. It was abit tight so I went back for an exchange. They didn’t make it difficult although... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Jumper is top tier all real and legit as you can check with the QR code really happy with the quality to say it's second hand Will definitely be returning! Delivery took longer than it should do... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Out of the two items I ordered one was up to standard. However the second item was not . It was not properly laundered and had I big oil stain on it . I got in touch with the team at Designer Clan and... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

Happy to edit previous review After an extensive wait, which now may be down to Royal Mail, I’m happy to say that the jumper has finally arrived, seems the quality it was rated an happily authe... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

圓該䌁業による蚘述

Pre-loved designer without the price tag


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

98件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 94に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.9

すべおのレビュヌ

(98)

過去12か月のレビュヌ数: 71ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a reported perfect condition


Ordered a reported perfect condition Stone Island jumper that when it arrived it was in awful condition. Wrong colour, hole in the back of the jumper, faded at the bottom, bobbles all over and the badge was creased and again bobbled. Sent it back immediately for a refund.

2025幎10月29日
Designerclan ロゎ

Designerclan からの回答

Hi Gary,

We’re sorry the item wasn’t as expected. As soon as you got in touch, we provided a return and confirmed a full refund back to the original payment method.

If you’d like us to review anything further, please contact us on the email thread with your order number and we’ll help straight away.

Designer Clan

5぀星のうち1の評䟡

Nothing in stock takes days before they


Nothing in stock takes days before they reply avoid

2025幎10月24日
Designerclan ロゎ

Designerclan からの回答

Hi Mark,

Thanks for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear you were disappointed with the experience.

We did respond and offered an alternative when the original item was no longer available, and we’re always happy to help resolve any outstanding concerns. If you’d like to discuss this further, please feel free to contact us directly and we’ll be glad to assist.

Designer Clan

5぀星のうち1の評䟡

You did delivered me two items that


You did delivered me two items that were supposed to be large. They are very much small large than large items that I have today so the two items were not fit for purpose. I will never be ordering anything from yourselves again. Many thanks Andrew.

2025幎10月22日
Designerclan ロゎ

Designerclan からの回答

Hi Andrew,

Thanks for your feedback and we’re sorry to hear the items weren’t right for you.

We’re more than happy to resolve this and can arrange a hassle-free return for a full refund. Please email us with your order number and we’ll get this sorted straight away.

Designer Clan

5぀星のうち1の評䟡

Time wasters no refund

Ordered and paid for a top .
Watched the listing become unavailable .
Contacted by them days later , sorry out of stock and offered a cheaper worn version .
Chose refund , was told three days maximum . Now messaged me again saying ten more days .
Avoid .

2025幎10月10日
自発的なレビュヌ
Designerclan ロゎ

Designerclan からの回答

Hi Chris,

We’re really sorry to hear about your experience. As mentioned via email, your order was refunded immediately after your request, and any delay in it appearing in your account was due to standard bank processing times — something that’s unfortunately outside of our control.

We completely understand the frustration this caused and did everything possible to resolve it promptly on our end. If there’s anything further we can do to help, please don’t hesitate to reach out.

Designer Clan

5぀星のうち3の評䟡

Tee shirt looked worn

2025幎8月22日
Designerclan ロゎ

Designerclan からの回答

Hi Zulfikar,

Thanks for your feedback — we really appreciate it. All of our items are pre-owned, with the condition clearly stated on each listing. We did reach out to offer a replacement at the time, but completely understand if you decided not to go ahead.

We always want our customers to be happy, so if there’s anything else we can do, please drop us a message at support@designerclan.com and we’ll be glad to help.

Designer Clan

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報