Doddle Cover レビュヌ 1,657

•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

• 2mo ago I just compare the market with Go Compare every year and go with the cheapest.This year I have received the best price from Doddle Cover insurance brokers and the best part was they did... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Raiyan was very helpful and asked me how much I could afford, and he felt me a quote that was foldable for me. Got me all up and running with my car insurance in a matter of no time, He was absolutely... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Raiyan was very helpful got me through the quote efficently and answered my concerns. It can be a stressful process getting the correct insurance so i appreciated the gudienance. Thank you.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service had a nice fella called Charlie he went above and beyond to get me the best deal possible on my car insurance. Would highly recommend this company to anyone

䌁業情報

  1. 保険ブロヌカヌ
  2. 自動車保険代理店
  3. タクシヌ保険䌚瀟

圓該䌁業による蚘述

Motor insurance shouldn't have to be complicated... so we're here to make it straight-forward. We offer Car, Van, Taxi & Courier Cover with our staff are UK based so talking to us is a Doddle!


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

1657件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 81に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Im with doddle for my 1st years private


Im with doddle for my 1st years private hire insurance. I can honestly say these are the best insurance company i have used for motor vehicles/motor bikes in at least 15 years, ive delt with both Liam and Enzo on the phone and have spoke to both of them twice each about one thing or another. They are straight to the point, very informative, very helpful but most of all, for me speak fluent UNbroken english, i am totally fed up with, insurance companys, banks, tech company's either employing NON fluent english speakers AND/OR subcontracting the call centres to india, i know this happens as my wife works for a leading UK bank!!!!! I fell like i have to speak ridiculously slow, using pure grammar english and STILL use the phonetic alphabet just to SAY my name!!!!! I can confirm i have HAD NON OF THESE ISSUES WITH DODDLE, just a "brummie" talking to someone with a "southerner" SIMPLE. i CANNOT fault Liam or Enzo one bit!!!!! On renewal, even if doddle cover are a few hundred quid more expensive than the next taxi insurance company i will 100% stay with doddle because of there customer services, english call centre and great App portal.....

Thanks again BOTH Liam and Enzo and doddle insurance as a company.

2026幎4月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Go elsewhere

From initial set up of taking the policy out seem good, toom no more than an hour and told its all set up and ready to go and I don't need to do any more, this unfortunately was a lie, over a month later I recieved an email and text say a 7 day cancellation had been issued due to "lack of documentation" this was 2 days after taking a payment aswell, sent them the documentation and no reply for 6 days despite multiple emails, finally another email saying we need a picture of the front of your driving licence before 6pm to avoid canceling your policy, why not just ask for it the same time as everything else I don't know, but any way sent them the photo and guess what no reply or communication again and do not even know if the policy is cancelled or not, wish id never chosen them as an insurer, I wouldn't wish them on my worst enemy. If your looking for negligence, lies and incompetence then look no further than "Doddlecover", what a nightmare just left me in limbo.

2026幎4月29日
自発的なレビュヌ
Doddle Cover ロゎ

Doddle Cover からの回答

Hi Yorkshire Window Cleaning Services,

Thank you for raising this to us - We're really sorry to hear about the confusion over your documents.

I can confirm all your documents have been received and accepted. We hope this resolves this issue for you but if you have any issues just reach out on 0330 124 5773.

Thanks,

The doddle cover team

5぀星のうち1の評䟡

The saga goes on

The saga goes on, moved to doddle two months ago. They asked for a lot of information. Things I’ve never been asked for before in all my 28 years of driving. Some kind of driving licence record. Sent this, then they want a photo of the licence, sent this, then they want proof of no claims. Sent this. Then it’s not good enough. Then I contacted the old insurers again and sent through what they sent including their email. It’s not good enough. Then I copied all in and asked them to resolve it. Not good enough. Meanwhile my driving licence which I’ve had all my adult life is suddenly not good enough again. Then we go round in circles. Who knows if I’ve got cover or not? Who knows what the next saga from them is going to be. One thing is for certain, I’ve never been treated this way before. Not have I ever had any issue with car insurance, what are they treating me like this?

2026幎4月27日
自発的なレビュヌ
Doddle Cover ロゎ

Doddle Cover からの回答

Hi Dee,

Thank you for leaving feedback and we're really disappointed to hear about the service you have received from us.

We can't find your policy under just Dee so if you can please contact our Customer Success Team on 0330 124 5773 we'd really like the opportunity to fix this for you.

Thanks,

The doddle cover team

5぀星のうち1の評䟡

Unhelpful rude and stupid charges

Unhelpful rude and stupid charges, they said I couldn’t get cover for what I needed anywhere else but that’s lies
. If I could give 0 I would

2025幎6月23日
自発的なレビュヌ
Doddle Cover ロゎ

Doddle Cover からの回答

Hi James,

Thanks for your feedback. We’re sorry to hear you did not receive the service you were looking for.

We understand a manager has since been in touch and worked with you to resolved the above issues but if there’s anything further you’d like us to review, please don’t hesitate to reach out.

Thanks,

The doddle cover team

5぀星のうち1の評䟡

Rubbish

Rubbish, tangled up in complicated legal speak, a non-understanding, a completely non human outfit, awful contact, zero contact, do not bother, I explained that I have adhd, hence slow at paperwork etc, and got no support at all, I’d rather walk than insure anything with them, and now still, they are pesting me for nearly £300 for a months insurance, bearing in mind they took £177 on the day they cancelled my policy!! All because I couldn’t give my driving license number!! As I was awaiting my new license to come back from the dvla, a complete shit show, and I’m not paying the apparent outstanding balance, as £472 for 4 weeks car insurance is a piss take

2026幎1月22日
Doddle Cover ロゎ

Doddle Cover からの回答

Hi Robert,

We’re sorry to hear about your experience - As a result we have investigated what happened here.

For context, we verify the details you disclose to us in order to protect you in the event of a claim. This includes your driving licence summary to ensure you have disclosed the correct licence details and convictions details.

While we understand there was a delay with your licence from the Driver and Vehicle Licensing Agency, you were provided with additional time to submit the required documentation. We will always do everything we can to avoid cancelling your policy, however unfortunately we still did not receive the documentation and after multiple attempts to make contact with you, we were left with no choice but to cancel your policy, in line with our terms.

Again we can only apologise that you feel the charges are unreasonable, however the charges applied are for the period of cover provided, as outlined at point of sale and in your Welcome Pack. If you would like us to review your case further please contact our support team and we'd be happy to help.

The doddle cover team

5぀星のうち4の評䟡

Issue getting looked into with Phone Call

Edit: 21/4/2026
I received a personal call yesterday to help resolve the situation from Michael, who seemed to care about getting my situation resolved and agreed this is completely unacceptable that im still waiting for a refund. I have been told that the refund will be done ASAP, i will wait for this.

Previous Review:
I cancelled my Policy 30/3/26 was told by email the refund will take 14 days to go back.
ITS NOW 21 days and 15 WORKING DAYS since that time and yet still to get my refund. Not impressed and i would like my money back Now as i need to pay other insurance company. Called up 21/4/26 to find out what is happening then only to be told they now will chase the finance company to see wants going on. In the Mean time i now have to wait longer now which is Utter shambles.

2026幎4月21日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報