Drippy レビュー 

1,511
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The team is so well organised. I ordered the wrong size, soon after that i contacted them on Sunday & they resolved the issue with in couple of hours and corrected the order for me. Wonderful customer... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Well I can't praise Drippy especially there customer service team,every one is great but especially Charm, has guided, advised and help me all the way. Charm is a credit to Drippy AMSTERDAM... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Drippy Don is geweldig, ik was mijn Tennisarmband verloren en ze hebben, vanuit driopy, echt alles nagevraagd. Ik kreeg een speciale kortingcode ter compensatie voor het verlies, heel bijzonder aang... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Extremely disappointing experience with Drippy. I returned a ring and had to chase them because they weren’t refunding my money. Only after complaining did they say, “Oh yes, we’ll pass it on to accou... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 宝石店

当該企業による記述

International brand DRIPPY is created in Amsterdam, but inspired by multiple cultures. With our motto, Dare to Drip , we aspire you to show the world your inner shine. We exist to express that inner shine through high quality handcrafted jewelry. DRIPPY. – Dare to Drip.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1511件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 96%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(1,511)

過去12か月のレビュー数: 270件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Well I can't praise Drippy specially…

Well I can't praise Drippy especially there customer service team,every one is great but especially Charm, has guided, advised and help me all the way.
Charm is a credit to Drippy AMSTERDAM
There were no hard selling on advise and answers to my questions, no matter how many times I contacted them.

Now coming to there products well they are absolutely as advertised and very well pack and shipped.

I have done two orders for me and friends as they were blown away with the quality and beautiful of the bracelets I bought
I WILL DEFINITELY RECOMMEND DRIPPY AMSTERDAM, WITH CONFIDENCE !!!!!

Thank you all and Charm for everything, I will definitely be shopping again in the future !!

2026年10月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Supportive Team

The team is so well organised. I ordered the wrong size, soon after that i contacted them on Sunday & they resolved the issue with in couple of hours and corrected the order for me. Wonderful customer support. Waiting eagerly now for my bracelet.

2026年10月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Drippy Don is geweldig

Drippy Don is geweldig, ik was mijn Tennisarmband verloren en ze hebben, vanuit driopy, echt alles nagevraagd. Ik kreeg een speciale kortingcode ter compensatie voor het verlies, heel bijzonder aangezien het niet hun fout was. Ik kan dus niet anders dan 5 sterren geven voor deze service.
Liefs Bertine

2026年9月25日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Heel erg bedankt, Bertine! 💙

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. We waarderen je 5 sterren enorm en hopen dat je veel plezier hebt van je volgende Drippy piece! ✨

5つ星のうち5の評価

very happy with the item that i bought…

Very happy with the item that i bought , i have been looking for that kind of necklace for sometime and luckily i found it on Drippy

2026年9月24日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Arvin,

Thank you so much! 😊 We’re really happy you found exactly the necklace you’d been looking for. Enjoy your new piece! ✨

5つ星のうち1の評価

Extremely disappointing experience with…

Extremely disappointing experience with Drippy. I returned a ring and had to chase them because they weren’t refunding my money. Only after complaining did they say, “Oh yes, we’ll pass it on to accounting.” Then they claimed the ring was missing from the return package, even though I securely packed it inside, without providing a single photo or any evidence. Only after I demanded proof did they agree to investigate. Meanwhile, they emailed me asking for a 5-star review! Terrible customer service and zero transparency. Nothing gets done unless you chase them. I strongly advise others to think twice before buying from Drippy.

2026年10月16日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey!

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration with how long this has taken.

Please send us a message directly with your order details so we can review your case again, check the current investigation, and work toward getting this properly resolved for you.

We’d appreciate the opportunity to look into this further and provide you with a clear update.

5つ星のうち5の評価

Stunning earrings

Stunning earrings that were carefully packaged, 9mm.

2026年10月12日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Mangel,

Thank you so much! ✨ We’re happy to hear you love the earrings and that they arrived safely packaged. Enjoy your 9mm pair! 💎

5つ星のうち1の評価

Une commande passée le 05 septembre…

Une commande passée le 05 septembre 2026 prix 179€
J'ai reçu un pendentif de qualité médiocre les pierres mal placées, laissant une grosse trace noire au milieu du pendentif
Ceci devais être un cadeau.
Je décommande vraiment de commander sur ce site pour fait perdre du temps et de l'argent plus d'un mois pour être remboursée.

2026年9月5日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Cynthia,

Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience vous a déçu.

Concernant le pendentif lui-même, le positionnement de la pierre fait partie intégrante du design et correspond à la présentation du produit sur notre site web. La marque sombre que vous avez remarquée au dos ne constitue ni un défaut ni un problème de qualité ; il s'agit du logo « Drippy » intégré au design.

Nous comprenons que le bijou n'ait finalement pas répondu à vos attentes ; votre remboursement a d'ores et déjà été effectué.

Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. Si vous souhaitez que nous examinions un autre point, n'hésitez pas à nous envoyer un message directement en précisant les détails de votre commande ; nous nous ferons un plaisir de vous aider.

5つ星のうち5の評価

Really happy with the bracelet

Really happy with the bracelet! It arrived quickly and was beautifully packaged in a nice box, with a cute pouch included for storing the bracelet or other small jewelry. At first, I was worried it would be too small for my boyfriend, as the links looked quite tight. We almost exchanged it, but then realized there was plastic around the links making it look smaller. Once removed, the bracelet fit perfectly! One small tip: maybe include a sizing reference for customers, as the plastic needs to stay on if you want to return or exchange it. Other than that, we absolutely love it!

2026年9月2日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Annie,

Thank you so much for the thoughtful review! 💎 We’re really happy to hear that the bracelet fits perfectly and that you loved the packaging as well. We also really appreciate your feedback about including a sizing reference.

It’s a great suggestion and we’ll pass it along to our team. Enjoy the bracelet! 🙌

5つ星のうち1の評価

Disappointing quality and customer…

Disappointing quality and customer service

I purchased a bracelet from Drippy Amsterdam and after approximately one year of normal use, the clasp no longer locks properly, making the bracelet unusable.

I contacted Drippy Amsterdam by email, and after reviewing the bracelet, they concluded that the issue was simply normal wear and tear, and offered me 20% goodwill discount.

I find this very disappointing. I work in an office and have treated the bracelet normally. It has not been abused, exposed to unusual conditions, or used for anything other than what you would expect from a piece of jewellery.

If a bracelet is considered to have reached the end of its usable life after just one year of normal use, I believe customers should be made aware of that before purchasing.

In my experience, the bracelet lasted approximately one year before the clasp was considered “worn out”. At that point, the jewellery is essentially unusable.

Unfortunately, based on both the durability of the product and the response I received from customer service, I cannot recommend Drippy Amsterdam.

2026年10月4日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Victor!

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that you’re disappointed with the outcome of your warranty assessment.

Our warranty covers manufacturing defects, which typically become apparent during the initial period of use. In your case, our jewelers carefully assessed the clasp and determined that the issue developed over time and was consistent with wear rather than a manufacturing defect.

We understand this wasn’t the outcome you were hoping for, and we’re sorry for the disappointment this assessment has caused. As the issue was not classified as a manufacturing defect, we offered a 20% goodwill discount toward a replacement as an alternative.

We appreciate your feedback and will take it into consideration.

5つ星のうち5の評価

Really lovely jewelry that matches the…

Really lovely jewelry that matches the description, and they are very helpful if there is any issue with an order or anything similar—so I recommend them 100%.

2026年9月24日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Jesper,

Thank you so much for the amazing review! 💎 We’re really happy to hear that you love your jewelry and had a great experience with our support team. Your recommendation means a lot to us. Stay Drippy! 💧

5つ星のうち5の評価

The whole Drippy team helped me very…

The whole Drippy team helped me very well I must say.
After having some troubles with the delivery company, Drippy was always ready to make sure I am being heard and appreciated.
I am more than grateful for the good service and I recommend everyone to be dripping Drippy as the products are very good quality💧

2026年9月10日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Tary! Thank you so much for your kind words! 💎 We’re really happy we could support you through the delivery issues and make sure you felt heard.

We truly appreciate your trust and recommendation. Stay Drippy! 💧

5つ星のうち1の評価

⚠️ Achtung bei Rücksendungen

⚠️ Achtung bei Rücksendungen – keine Rücksendeadresse in Deutschland!

Meine Erfahrung mit der Rückgabe ist leider sehr enttäuschend und aus meiner Sicht alles andere als kundenfreundlich.

Die Produkte werden aus Deutschland versendet, wodurch zunächst der Eindruck entsteht, dass im Falle einer Rückgabe auch eine Rücksendung innerhalb Deutschlands möglich ist. Tatsächlich wird jedoch keine deutsche Rücksendeadresse angeboten. Bei Nichtgefallen oder einer notwendigen Rücksendung sollen die Produkte in die Niederlande geschickt werden. Dadurch entstehen deutlich höhere Versandkosten und zusätzlicher Aufwand – und diese Rücksendekosten werden nicht erstattet.

Besonders kritisch finde ich dies bei defekter Ware: Wenn ein Produkt mangelhaft geliefert wird, sollte der Kunde nicht auch noch auf den notwendigen Rücksendekosten sitzen bleiben. Bei berechtigten Gewährleistungsansprüchen hat der Verkäufer grundsätzlich die erforderlichen Kosten der Nacherfüllung zu tragen.

Für mich ist diese Abwicklung nicht verbraucher- und kundenfreundlich. Gerade weil die Ware aus Deutschland versendet wird, sollte bereits vor dem Kauf deutlich und transparent erkennbar sein, dass Rücksendungen gegebenenfalls ins Ausland erfolgen müssen.

⚠️ Daher mein Hinweis an andere Käufer: Vor der Bestellung unbedingt die Rücksendebedingungen und die Rücksendeadresse genau prüfen.

2026年10月2日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Angela!

Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir möchten klarstellen, dass sich unser Retourenlager in den Niederlanden befindet und Rücksendungen dorthin geschickt werden müssen – wie in unserer Rückgaberichtlinie (einschließlich der Informationen zu den Rücksendekosten) angegeben.

In Ihrem speziellen Fall wurde der Artikel geprüft; dabei wurde kein Herstellungsfehler festgestellt, weshalb eine reguläre Rückgabe gegen Erstattung angeboten wurde.

Wir verstehen Ihren Ärger und möchten Ihren Fall dennoch gerne genauer prüfen. Bitte senden Sie uns eine Nachricht mit Ihren Bestelldaten, damit unser Team prüfen kann, was wir für Sie tun können.

5つ星のうち5の評価

Nice items

Nice items . Could be more sold if the old items return. Prices are good for some of the items . Items I bought are nice and look good

2026年9月26日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Kim!

Thank you for your review! 🙌 We’re glad you’re happy with your pieces and appreciate your feedback about bringing back some of our older items. 💎

5つ星のうち5の評価

die Qualität

die Qualität, die Verarbeitung sind sehr gut angenehm auf der Haut. Preisleistungsverhältnis stimmt.

2026年8月23日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Klc,

Vielen Dank für deine tolle Bewertung! 🙌 Es freut uns sehr, dass du mit der Qualität, Verarbeitung und dem Tragekomfort zufrieden bist und auch das Preis-Leistungs-Verhältnis für dich stimmt. 💎

Viel Freude mit deinem Drippy Piece! 🔥

5つ星のうち5の評価

Excellent quality many people have…

Excellent quality many people have admired it and is a
perfect fit. I also received it within a week of ordering.

2026年9月3日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Sam,

Thank you so much for the great review! 🙌 We’re happy to hear you love the quality and that it fits perfectly. Even better that you’re already getting compliments on it! 💎🔥
Enjoy your new piece!

5つ星のうち5の評価

Fast delivery

Fast delivery, amazing shine, especially in the sun. Ordered my second product just now, really love their stuff

2026年9月23日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Quirin,

Thank you so much for the awesome review! 🙌 We’re happy to hear you loved the fast delivery and that Drippy shine, especially in the sun! 💎✨

We really appreciate you coming back for a second piece. Hope you love the new one just as much! 🔥

5つ星のうち1の評価

Don't accept bad reviews

Don't accept bad honest reviews based on real experiences, and gets them removed or hidden?! Can trustpilot be trusted when that is allowed?

2026年9月23日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Gitte,

We absolutely accept honest reviews based on real customer experiences, including negative ones. Feedback like this is important to us, and whenever something goes wrong, we always want the opportunity to look into it and work toward a resolution.

Please email us at info@drippy.amsterdam with the details of your experience so we can reopen your case, review what happened, and see how we can resolve this with you.
We’d genuinely appreciate the opportunity to take another look and help.

5つ星のうち5の評価

Amazing experience

Overall, an amazing experience. The quality is exceptional and the service and customer service is extra exceptional. I highly recommend 10/10 experience!

2026年9月2日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Louis,

Thank you so much for the amazing review! 🙌 We’re thrilled you loved both the quality and our service. Your recommendation means a lot to us! 💎

5つ星のうち5の評価

Tolle Qualität und schneller Versand

Das Armband, das ich bestellt habe, sieht sehr hochwertig aus und ich habe schon viele Komplimente dafür bekommen. Ich bestelle heute das gleiche nochmal als Geschenk für meine Mama. Absolute Empfehlung!

2026年9月1日
自発的なレビュー
Drippy ロゴ

Drippy からの回答

Hey Vanessa,

Vielen Dank für deine tolle Bewertung! 🙌 Es freut uns riesig, dass du so viele Komplimente für dein Armband bekommst. Und wie schön, dass du jetzt auch eines für deine Mama bestellst! 💎❤️

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報