レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a screwdriver set nearly three months ago and after nothing at all happened I asked for an explanation and I got none and then I was offered a refund which I have been waiting for for since... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

Very slow delivery >3 weeks and goods still not arrived. Goods evidently not in stock which was not stated. Inadequate communication. Poor telphone customer service - overseas call centre couldn't tra... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I recently ordered a couple of items from Enrgtech. The package has been delayed a bit, but I’m okay with that as these things can happen sometimes. Communication has been reasonable so far, and the o... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Order number SOQ-4256: ordering was very easy. Their technical team were very helpful in finding product that matches the specifications I sent. Price was cheaper than some other suppliers as well. I... もっず芋る

䌁業情報

  1. 電気機噚卞売業
  2. ・
  3. 電子機噚店

圓該䌁業による蚘述

Enrg Tech is UK’s leading distributor of electronic components. Has millions of electronic components and offers same day shipping. New components added daily


連絡先

3.4

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

357件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 95に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.4

すべおのレビュヌ

(357)

過去12か月のレビュヌ数: 240ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Terrible Service.

Update 09/09/26 we are still waiting for a refund. We were advised on 01/09/26 that a refund would be processed in two parts and nothing received.

Update 28/08/26 We are still waiting.. It is now over the 30 day threshold for a refund. Accounts haven't contacted me.

Terrible Service.
We placed an order on 08.07.26 expecting the item to be despatched and sent for delivery within a week as that is what the website led us to believe. The order was chased on 16.07.26 where we were advised the item had been shipped and advised that tracking details would be sent. On 22.07.26 we still hadnt received the item or tracking details so chased again to then be advised the item would be 4-5 weeks. on 23.07.26 we cancelled the item on the website.
To date we are still waiting for a refund and have had no response despite emails and calls and find it very hard to believe that 30 days to process a refund is acceptable in this day and age. Suffice to say we will not use this company again.

2026幎7月8日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Mr. Paul Dowker,

Please accept our sincere apologies for the unacceptable delays with your order, the conflicting information provided, and the excessive wait time for your refund. This falls far short of our standards.

Please email your order reference and details to trustpilotreview@enrgtech.co.uk so we can investigate your case and prioritize your refund immediately.

We deeply regret the frustration this has caused and appreciate you bringing it to our attention.


Sincerely,

The EnrgTech Team

5぀星のうち1の評䟡

I placed an order and 17 days later I


I placed an order and 17 days later I have still not received delivery. I keep getting the same story from customer services whilst the delivery date keeps being pushed out. 29 in stock, held in a European warehouse and 17 days later still no delivery to the UK.........not good!

2026幎8月20日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Kevin,

Thank you for bringing this matter to our attention. Please accept our sincere apologies for the extended delay regarding your order.

We completely understand your frustration. To enable us to investigate this immediately, could you please provide your order reference and details via email to trustpilotreview@enrgtech.co.uk.

Please be assured that we have implemented corrective measures to prevent similar delivery delays moving forward, and we are committed to resolving this for you as quickly as possible.


Sincerely,

EnrgTech Team

5぀星のうち1の評䟡

Refund Promised Since January – Still Waiting

Unfortunately, I cannot recommend doing business with EnrgTech.

We placed our order on 31 July 2025. After the order was placed, the delivery date was repeatedly postponed, and eventually we requested a refund.

They have been promising to issue the refund since January 2026, but unfortunately, we are still waiting. So far, we have received only promises and repeated delays, with no actual refund.

Based on our experience, I would strongly recommend being cautious when doing business with this company. An order that started in July 2025 has now turned into more than a year of delays and unfulfilled promises.

2025幎8月27日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Vahur,

Order Ref: SOQ-4231

Please accept our sincere apologies for the extended delay in processing your refund. We recognize that this experience falls significantly short of the service standards we strive to uphold, and we deeply regret the frustration this has caused.

Your case has been escalated to our senior management team for immediate review and prioritization. As advised by our Finance Team, your refund has been processed and released today, August 20, 2026. They will transmit the remittance receipt to your registered email address shortly.


Sincerely,

EnrgTech Team

5぀星のうち1の評䟡

Do not buy from these guys.

Do not buy from these guys.
I paid for supply of items. I had an email from them to say that the items were no longer available and despite several emails and a phone call to their accounts I have been unable to get my money refunded. These guys are not to be trusted please be aware.

2026幎8月4日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Colin Goody,

Order Ref: 125986

We formally apologize for the significant delay in processing your refund following the cancellation of your items, as well as the inadequate communication from our accounts department. We fully recognize the inconvenience this has caused.

As advise by our Finance Team, your refund has been officially processed and released today, August 17, 2026. A formal refund receipt will be transmitted to your registered email address shortly.

We appreciate your patience and understanding regarding this matter.


Sincerely,

EnrgTech Team

5぀星のうち1の評䟡

BEWARE EVERYBODY

BEWARE EVERYBODY, they are a scam. I paid for a Jetson orin nano. Few days later, they told the price has changed and I need to pay more, but I already ordered at the previous price. I disagreed and told them to cancel my order for a refund. It's been 21 days and I have not received a refund. They hold onto your money to do whatnot. They mislead about their stock numbers. They bait by showing the cheapest price on the internet, do not fulfil their orders, and give refund dates for a month. I do not see any retailer doing these shady tricks.

2026幎7月20日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Saim Shahid,

Order Ref: 125994

I am writing to sincerely apologize for the delay in getting your refund issued, and for the entire frustrating experience you've had with your order.

You are completely right to be upset about the pricing issue and the long wait. We messed up here, and this is not how we do business.

I’ve personally flagged this with our finance team to get your money returned immediately. We will provide you with a direct update as soon as the transaction has been fully completed.

Thank you for bearing with us.

*** Update: as advise by our Finance Team, refund has been processed and issued today Aug. 18, 2026. They already send the receipt of refund to your registered email.


Sincerely,

EnrgTech Team

5぀星のうち4の評䟡

Positive Review

Even though I'm in the US, communication was prompt. Purchase was handled quickly, as well as shipping.

2026幎8月7日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Mike,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you experienced prompt communication and that your purchase and shipping were handled efficiently, even with the international distance.

Providing a seamless and timely experience for our customers is always our top priority, and we appreciate your confidence in our service. Please do not hesitate to reach out if we can assist you with anything else in the future.


Regards,

EnrgTech Team

5぀星のうち1の評䟡

Repeated delays - definitely buy elsewhere

I repeatedly had delays to two separate orders. I had to cancel one, and the second, independent order, for an entirely different product, took 6 weeks instead of a few days. Each week I would contact customer service, and they would say the order would arrive by the end of the week. This continued for a month. Terrible company.

2026幎8月7日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear John Frase,

Please accept our most sincere apologies for the severe fulfillment delays, the cancellation of your order, and the inaccurate delivery timelines provided by our personnel. We fully recognize the frustration this experience has caused, and we are actively reviewing our internal operations to prevent any recurrence.

To enable us to investigate this matter thoroughly, kindly forward your order references and relevant details to trustpilotreview@enrgtech.co.uk.

Please be advised that we have already implemented corrective measures to address our website inventory and delivery systems.


Sincerly,

EnrgTech Team

5぀星のうち1の評䟡

After 3 weeks I gave up waiting for my order

After 3 weeks I gave up waiting for my parts to arrive and cancelled the order. They quote items being in stock when there are none in reality...... but still take your money. Wasted time chasing the order and was given a different story each time.
Wished I'd looked at reviews before placing my order !

2026幎8月6日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Adrian,

Order Ref: 126058

Please accept our sincere apologies for the unacceptable delays, the stock discrepancy, and the conflicting information you received regarding your order. We completely understand your frustration and regret the inconvenience this caused.

Thank you for bringing this to our attention, we already taking immediate steps to improve our inventory accuracy and customer communication.


Sincerely,

EnrgTech Team

5぀星のうち1の評䟡

Scammers

Scammers. DO NOT BUY FROM THEM.

They sell goods they don't stock and I'm still waiting for a refund 3 months later. Small claims court case is now being opened and also reporting to action fraud. Disgusting company and probably the worst I've ever had the misfortune of dealing with.

2026幎8月5日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Jordan Drake,

Order Ref: PO25012 and PO24817

We sincerely apologize for the long delays with your orders and refunds, and the frustration this has caused you.

Our Finance Team has confirmed that your refund for order PO25012 was completed to your account today, August 6, 2026. The refund for order PO24817 was processed on July 23, 2026.

Please allow a few days for the funds to show in your account. Let us know if you need any further help.


Sincerely,

EnrgTech Team

5぀星のうち5の評䟡

Great service

Great service, great price and quick delivery,
will use again

2026幎7月1日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Michael,

Thank you for your fantastic feedback! We are thrilled to hear that you were pleased with our service, pricing, and delivery speed.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Sincerely,

EnrgTech Team

5぀星のうち1の評䟡

12 days to dispatch in stock items

12 days to dispatch in stock items. Then proceed to call offering headphones for a positive review which seems to go against Trustpilot policy. Would not recommend.

2026幎7月8日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Ollie Osborne,

Thank you for bringing this to our attention, and please accept our sincere apologies for the delay in dispatching your in-stock items.

We also deeply regret any concern caused by our follow-up communication regarding reviews. We hold ourselves to high standards of transparency and integrity, and we are addressing this matter internally to ensure it does not happen again.

We value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a much better experience in the future.


Sincerely,

EnrgTech Team

5぀星のうち5の評䟡

I had good experience with enrgtech

I had good experience with enrgtech. I ordered on the 1st week of June and I got the part on Time.

2026幎7月4日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Hari,

Thank you for sharing your positive feedback! We are delighted to hear that your order arrived right on time and that you had a great experience with us.

We truly appreciate your business and look forward to serving you again in the future.

Sincerely,

EnrgTech Team

5぀星のうち1の評䟡

SCAMMERS!

Ordered and item that went onto backorder for weeks. I ended up cancelling the order. Then was told I had to contact them to get a refund. After numerous emails, I still haven't had the refund. The order was placed on the 14/04/2026!
I would avoid this company at all costs! They are scammers. I will be contacting Action Fraud regarding this case.

2026幎7月30日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Phil,

Order Ref: 124273

We sincerely apologize for the frustration and delay you have experienced regarding your refund. This falls well below the standard of service we strive to provide.

To allow us to investigate your case and process your refund immediately, please email your order reference and details to trustpilotreview@enrgtech.co.uk. We appreciate your patience as we work to resolve this for you.

*** Update: As advised by our Finance Department, the refund was successfully processed and released on July 31, 2026. Should any issues arise, please contact us at trustpilotreview@enrgtech.co.uk.


Sincerely,

EnrgTech Team

5぀星のうち1の評䟡

They don't send and sit on your money for a month...

I would avoid using ENRGTECH based on my experience.

I placed an order on the 11th when the item was shown as being in stock. By the 24th it still hadn't been dispatched, so I cancelled the order after nearly two weeks of waiting.

To make matters worse, my refund wasn't processed when I cancelled. I was then told it could take up to two more weeks to receive my money back.

Selling items as in stock, failing to dispatch them for almost two weeks, and then holding onto the customer's money for another two weeks after cancellation is not the level of service I expect. Very disappointing experience, and I won't be ordering from them again.

Now 31st Still no refund.

2026幎7月24日
自発的なレビュヌ
EnrgTech ロゎ

EnrgTech からの回答

Dear Rob,

We sincerely apologize for the unacceptable experience you had with your recent order.

We understand your frustration regarding the delayed dispatch, lack of communication, and the wait time for your refund. Holding your funds after failing to fulfill your order does not meet our standards.

To help us investigate further, please send your order reference and details to trustpilotreview@enrgtech.co.uk.

We have taken the following action:

Our operations team is auditing our inventory and dispatch processes to prevent this from happening again.

We deeply regret losing your trust. If you have any further questions, please reach out to us directly at the email above.


Sincerely,

Customer Relations Management Team

EnrgTech Ltd

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報