SonaBuds 

Trustpilot にアクセスしていただき、ありがとうございます。残念ながら、この企業のウェブサイトが閉鎖されたため、こちらにレビューを書くことはできなくなりました。ご質問がありましたら、ご遠慮なくお問い合わせください。

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The customer service representative understood the problem. I had ordered the item on 4/23/26 needing it by 4/30 which seemed possible. It didn't arrive (according to tracking information) until 5/5... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Mit der Akkustik der Kopfhörer war ich zufrieden und auch im offline Modus haben die sonabuds funktioniert. Aber längere Sätze werden nicht übersetzt. Die Übersetzung wurde einfach abgebrochen und... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

I can imagine they are good for people who want to talk one to one with short sentences. Where both people understand each other's limitations..maybe patient to doctor I took the advertising as lit... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Just responding quickly. I've never used this company before and I'm always skeptical of scams. The price point was good and I'm excited to get them. I bought these for a good friend at work she has s... もっと見る

企業情報

当該企業による記述

SonaBuds are smart translation earbuds designed to make conversations across languages simple and natural. Using advanced real time translation technology, they support communication in more than 140 languages, helping people connect easily while traveling, working internationally, or interacting with diverse communities. One of the key advantages of SonaBuds is offline functionality. Translation works even without Wi Fi, mobile data, or ongoing subscriptions, making them a practical solution for travel, meetings, or everyday situations where internet access may be limited. A one time purchase provides continuous use without recurring fees. Powered by AI driven translation technology, SonaBuds deliver fast two way communication so both sides of a conversation can understand each other more smoothly. The earbuds also provide quality stereo sound and noise reduction, helping maintain clear audio during conversations. SonaBuds are easy to set up and can sync with a mobile app when needed, offering flexibility while remaining simple to use. Compact and portable, they provide a convenient communication tool for people looking to reduce language barriers and communicate more confidently wherever they go.


連絡先

この企業を閲覧した人は、以下の企業も閲覧しています。

すべてのレビュー

(219)

過去12か月のレビュー数: 219件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Estafa

Estafa
Scam

2026年4月6日
自発的なレビュー
SonaBuds ロゴ

SonaBuds からの回答

Hello Angelina,

Thank you for sharing your thoughts.

For transparency, SonaBuds is a legitimate business. We ship real orders, and we have a clear return and refund policy in place.

We take all feedback seriously and If you have any questions or concerns, please don't hesitate to contact us at support@get-sonabuds.com

Best regards,
Gabrielle from SonaBuds

5つ星のうち1の評価

Hier sieht man ganz eindeutig das…

Hier sieht man ganz eindeutig das dieses unternehmen Rezessionen kauft.
Ich kann mir beim besten Willen nicht vorstellen dass irgendwo auf dieser Welt auch nur eine Person Gutes zu berichten hat.
Die 1 Sterne Bewertungen hingegen sind vollkommen Wahrheitsgetreu
Der Artikel ist minderwertig und der Service extrem unseriös
Ich diskutiere seit Tagen mit dem Support der mir ständig Rabatt einräumen will aber keine rücksende Informationen mitteilen möchte.
Sie wollen ihren Schrott nicht mal zurück haben

HIER IST ABSOLUTE VORSICHT GEBOTEN

2026年4月3日
自発的なレビュー
SonaBuds ロゴ

SonaBuds からの回答

Hallo Nadine,

vielen Dank für deine Bewertung. Es tut uns leid zu hören, dass die SonaBuds deine Erwartungen nicht erfüllt haben.

Zur Klarstellung: Wir ermutigen alle Kunden, uns ihr Feedback mitzuteilen – egal ob positiv oder negativ –, damit wir uns verbessern können. Wir halten uns an die Bewertungsrichtlinien der Plattform und stellen sicher, dass alle Rückmeldungen auf unserem Profil authentisch und zuverlässig sind.

Alle Rücksendungen und Rückerstattungen werden gemäß unseren Rückerstattungsrichtlinien abgewickelt. Dennoch sind wir bestrebt, unseren Kunden Flexibilität zu bieten, indem wir ihnen bei Rücksendungen und Rückerstattungen mehrere Lösungen anbieten. So kann die Option gewählt werden, die der Situation des Kunden am besten entspricht.

Unseren Unterlagen zufolge haben Sie uns bereits kontaktiert, und ein Mitarbeiter hat Ihre Anfrage bereits beantwortet und Ihnen eine Lösung angeboten.

Sollten Sie weitere Fragen haben, zögern Sie bitte nicht, sich erneut mit uns in Verbindung zu setzen.

Mit freundlichen Grüßen,
Gabrielle von SonaBuds

5つ星のうち1の評価

It did not work the way me and my Wife…

It did not work the way me and my Wife needed it to work. She only speaks French African. The earbuds doesn't really translate her language properly. Not to mention you can only use the headphones with the phone, and only in close proximity. This does not suit our needs.

2026年3月28日
自発的なレビュー
SonaBuds ロゴ

SonaBuds からの回答

Hello Donovan,

Thank you for reaching out to us. We want to learn more about what happened with your SonaBuds.

Our record shows that you already contacted us in the meantime, and an agent has already replied to your request.

To make sure this will be taken care of, we've assigned an agent to look over your situation and help you accordingly.

Please check your inbox for further assistance.

Best regards,
Gabrielle from SonaBuds

5つ星のうち1の評価

Buyer Beware! They play games with Reviews - FOLLOW UP REVIEW

Buyer Beware! They play games with the reviews and are not as good as they claim. The Sonabuds worked ok, but their controls are not intuitive and they are not loud enough to use in a setting where there is a lot of back ground noise. First they tried to tell me that they couldn't find my order. So I sent them the invoice. Then, before they would talk with me about how to return them, they asked me to write a review for Trust Pilot. (THIS IS A FOLLOWUP TO THAT ONE) Once I did that they offered me a 25% instant refund to keep them. They said that I would be responsible to cover the return shipping and the Sonabuds must be unused and in original packaging, however, the website says nothing about them being unused. I reminded them the website offers a 100% guarantee. I had actually gotten 2 sets and only tried one of them. The one that I tried still had the plastic protective covering and the other box was unopened. I sent them pictures. Then they offered me 45% instant refund on the whole order. I checked into returning them and since they come from China it was going to cost $200 to return them. It was not worth it. I would advise you to check out the Soundcore Aerofit 2 Earbuds. They work much better and have better sound quality.

2026年3月23日
自発的なレビュー
SonaBuds ロゴ

SonaBuds からの回答

Hello Tammy,

Thank you for your feedback.

We encourage all customers to share their feedback with us, positive or negative, so we can improve. We comply with the platform’s review guidelines, ensuring that all feedback on our profile is authentic and reliable.

Your concerns regarding product quality are important to us and please be assured that all returns and refunds are processed in accordance with our refund policy. That said, we strive to provide flexibility to our customers by offering couple of solutions to our customers when it comes to returns and refunds. This allows to choose the option that best fits customer's situation.

After locating your communication with our customer support team, we're glad that your concern was resolved in the meantime. If you have any further questions or if there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
Gabrielle from SonaBuds

5つ星のうち1の評価

Betrügerische Abbuchung

Es wird ein anderer Preis angezeigt, als was dann berechnet wird.
Vorsicht Finger weg von dieser betrügerischen Bestellseite!
Auch PayPal kann den abgebuchten Bezahlvorgang nicht stornieren!!!
Nie wieder!!!

2026年3月27日
自発的なレビュー
SonaBuds ロゴ

SonaBuds からの回答

Hallo Daniela,

vielen Dank, dass du uns deine Erfahrungen mitgeteilt hast.

Der Gesamtbetrag einer Bestellung kann je nach Versandkosten, Artikelmenge und Währungsumrechnung variieren. Um sicherzustellen, dass dein Fall gründlich geprüft wird, haben wir einen speziellen Mitarbeiter damit beauftragt, sich um deine Angelegenheit zu kümmern. Bitte schau in deinen Posteingang nach einer Nachricht von ihm, damit wir dir weiterhelfen können.

Mit freundlichen Grüßen,
Gabrielle von SonaBuds

5つ星のうち5の評価

Absolutely fantastic.

I made a mistake and ordered 3 too many sets of earbuds. As soon as I realized, I sent an email to customer service. I had a response in under a minute and my problem was resolved I less than 5 minutes without question. A full refund was instantly actioned with my bank.

2026年3月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

The online ordering process was…

The online ordering process was straightforward and the item(s) were well packaged and promptly delivered within a reasonable timeframe.
The product is good quality and I can't wait to use them for an upcoming vacation.

2026年3月22日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報