ING TÃŒrkiye レビュヌ 102

•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

subelere ulasmak sorunlu ve uzun oluyor. belki personel sikintisi , amma 0800 musteri hizmetleri harika 10 saniyede cevap aliyorsunuz, vede calisanlar cok kibar anlayisli ve ozverili,sorrunu hemen co... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

zijn gehackt. bijna 2000 euro. Aangetekende brief gestuurd. Vandaag na 3 weken maar eens gebeld over status. Word je 5 keer doorverbonden, als je dan bij de 5e persoon, aangeeft het zat te zijn telken... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Overall, I always have positive experience. As a customer living abroad, I mainly rely on online services. The mobile app is really intuitive and easy to use. In addition, every interaction I've had... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Ik ben de afgelopen 2 dagen uitstekend geholpen door Yoran Vollenga hij is werkzaam in het ING kantoor Heerhugowaard. Yoran je krijgt van mij een dikke 10. Was iedereen maar zo behulpzaam als jou... もっず芋る

䌁業情報

  1. 銀行

圓該䌁業による蚘述

Biz içinden geldiği gibi yaşayanların, kendi gibi olanların ING'siyiz. Bu yÃŒzden zamanını bize değil hayallerini gerçekleştirmeye ayıranların, birikimini sevdikleriyle anı biriktirmek için yapanların, işletmesini her sabah aynı tutkuyla açanların, hayallerinin önÃŒne bahane koymayanların, dijitale adım atanların, hayatın her alanında eşitliği savunanların ve en önemlisi yeniliğin her zaman özgÃŒrleştirdiğine inananların yol arkadaşıyız. Biz sadece kolay, akıllı ve kişisel bir mÌşteri deneyimi yaratan zahmetsiz bankacılık anlayışımız ile insanları cesaretlendirmek, desteklemek ve gÌç vermek için buradayız.


連絡先

  • Reşitpaşa, Eski BÃŒyÃŒkdere Cd. No:8 Sarıyer/İstanbul, 34467, Istanbul, トルコ

  • (0212) 693 77 33
  • ing.com.tr

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

102件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Adreswijziging

Adreswijziging sturen heeft geen nut word niet verwerkt na 3 maanden blokkeren ze je rekening omdat het adres niet gewijzigd is lezen van een adreswijziging is te moeilijk voor deze bank

2025幎5月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Wat een walgelijke bank zijn jullie


Wat een walgelijke bank zijn jullie toch hÚ. na hoeveel jaar kunnen jullie eindelijk zeggen een duurzaamheidprijs te hebben gehad? Lees: hoeveel jaren hebben jullie de wereld naar vernietiging geholpen om geld te verdienen? En welke prijs hebben jullie dan niet gehad dit jaar? Ik noem een paar prijzen: eerlijke bank, die hebben jullie niet gehad. Best geprijsde bank: die hebben julie niet gehad. Beste voor het personeel die hebben jullie niet gehad beste voor het milieu, die hebben jullie niet gehad. Berichten posten over twee kleine prijzen die je hebben gehad. Kansloos. Het is hetzelfde als een cruiseboot uitrusten met 1 zonnepaneel en dan zeggen we zijn duurzaam.

2025幎3月31日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Slechte bank

De service is vreselijk, ze hebben vaak storingen maar dit word niet opgelost want volgens ing is er nooit een storing op het moment dat dit dus wel zo is. Banktransacties duren mega mega lang en de schuld word altijd bij de afzender neergelegd terwijl zij zelf bizar traag zijn in alles. Terugboekingen kun je mega lang op wachten terwijl dit bij andere banken met een paar minuutjes geregeld is. Ze doen beloftes dat bijschrijvingen er aan het eind van de dag op staan zodat je geen navraag meer kunt doen want dat is na sluitingstijd. Verder wimpelen ze alle klachten etc af. En ben je als klant precies stront voor ING. Bij twijfel? Neem a.u.b. nooit geen rekening bij deze bank!

2025幎3月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Bizar

Bizar, als ik ook zie hoeveel mensen 1 ster geven. Snap 🫰 ik het ook beter wat een naar dit zeg. Nooit heen gaan vet duur nare service ga er ook niet frans en politiek correct omheen narig en slecht naar wat het is naar slecht. Dankjewel moi.

2025幎3月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Trager dan traag. Ambtenaren bank

Wat een waardeloze trage ambtenaren bank is dit. Trager dan hier wordt het niet

Mijn vriendin heeft rabo, alles wat zij terug boekt (omdat een betaling dan even niet past) binnen 5 minuten OOK IN HET WEEKEND op haar rekening.

Ik wacht al sinds vrijdag...

2025幎2月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Onmenselijke afhandeling bij ING

Onmenselijke afhandeling bij ING – kies een andere bank

Zelfs één ster is nog te veel. Mijn vader overleed op 10 december, en we hebben direct melding gemaakt bij de ING Nabestaandendesk, aangezien hij daar een rekening had lopen.

De procedure begon met het invullen van een formulier. Vervolgens moesten we dagen wachten om nóg een formulier in te dienen, maar dit kon niet digitaal. In plaats daarvan moesten we naar een servicepunt, ergens in een Bruna-winkel. Daar werden we geholpen door iemand die geen idee had wat hij ermee moest doen. Uiteindelijk heeft hij geprobeerd het uit te zoeken en het formulier doorgestuurd naar ING. Voor de zekerheid heb ik het daarna nog nagemaild en telefonisch geverifieerd. Alles leek in orde.

Toen kregen we te horen dat we als nabestaanden eerst een eigen rekening bij ING moesten openen om toegang te krijgen tot de rekening van mijn vader. Bij andere banken, zoals Rabobank en ABN AMRO, is dit totaal niet nodig. Dit voelt als een misplaatste poging om nabestaanden te dwingen klant te worden.

En alsof dat nog niet erg genoeg is: inmiddels zijn we bijna twee maanden verder en hebben we, ondanks talloze telefoontjes – sommige vanuit het buitenland met wachttijden tot een half uur – nog steeds geen toegang. ING heeft de rekening wel geblokkeerd, waardoor alle automatische incasso’s zijn stopgezet. Nu krijgen wij als kinderen de ene aanmaning na de andere binnen. Alsof je daar na het verlies van een ouder nog energie voor hebt.

De klantenservice is een complete aanfluiting. De medewerkers zijn beleefd, maar volledig machteloos. Elke keer wordt beloofd dat het ‘binnen 48 uur’ opgelost is, maar die belofte horen we al wekenlang. Andere banken regelen dit in een paar dagen – waarom lukt dat ING niet?

Ik zou niemand aanraden om hier een rekening te openen. Als dit is hoe ze omgaan met nabestaanden, dan zegt dat genoeg. Ik hoop dat de medewerkers van de Nabestaandendesk zelf nooit in deze situatie belanden, want dit wens je niemand toe. ING laat keer op keer zien hoe weinig ze om hun klanten geven. Zoek alsjeblieft een bank die wél begrijpt hoe belangrijk fatsoenlijke service is.

2025幎2月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Lange wachtijden en slechte service

Lange wachtijden en slechte service. Alles is een "doe het zelf pakket" bij ING. Van het kastje naar de muur, en zoek het zelf maar uit service. Arrogant personeel, ik heb er helemaal genoeg van en stap over naar andere bank.

2025幎1月31日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

zijn gehackt

zijn gehackt. bijna 2000 euro. Aangetekende brief gestuurd. Vandaag na 3 weken maar eens gebeld over status. Word je 5 keer doorverbonden, als je dan bij de 5e persoon, aangeeft het zat te zijn telkens doorverbonden te worden, gooien ze de telefoon neer. Wij gaan alles opzeggen, het interesseert ze helemaal niks, zijn behoorlijk arrogant, toen de banken geholpen moesten worden stonden ze te schreeuwen, maar nu ze een keer de mensen moeten helpen, doen ze niks meer, alleen maar afwijzen

2025幎1月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Stress !! App ligt eruit maar geen melding ervan op hun site.SLECHT.

Stress !!
Tijdens betaling blijft app hangen NADAT ik had ingelogd.
Dacht gehackt te zijn.
Nergens op Ing website staat iets van storing.
Na half uur in de wacht bij alarmnummer; blijkt er WEL een storing te zijn.

Waarom zet ING dat niet op hun website??

Zo veroorzaken zij onnodig veel stress !

Alweer !
Heb dit vaker bij hen gehad en ze doen niets met de klachten over niets vermelden.

DOE HIER IETS AAN.

Klanten hebben recht op accurate info !!

2025幎1月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Hele slechte ervaring!

Op vrijdag 13 december bezocht ik een pinautomaat om 2000 euro te pinnen, ik werd afgeleid en haalde niet snel genoeg mijn geld uit de automaat, mijn geld werd dus weer ingeslikt door de automaat. Ter plekke heb ik het telefoonnummer gebeld dat op de automaat staat. Ik werd doorverbonden naar de ing bank. De telefoniste hoorde het verhaal aan en gaf aan dat er een onderzoek gestart zou worden. Binnen 9 dagen zou het geld weer op mijn rekening staan, niet dus! Contact gezocht , eerst een robot die niets van de vraag begrijpt, dan een medewerker via de chat die zegt dat ik na 30 dagen vanzelf bericht krijg. Gebeld met de klantenservice, hele verhaal gedaan, in de wacht gezet en gewoon afgebroken, weer gebeld, ellenlang in de wacht, deze telefoniste leest van een scherm voor dat na 15 dagen pas een onderzoek wordt gestart en een afhandelingstermijn is al helemaal niet te noemen. Iedereen zegt maar wat daar! Ik wil een klacht indienen, ik wil mijn 2000 euro terug! U doet maar, maar krijgt toch geen antwoord, dan moet je maar naar de directie schrijven en na 6 weken!krijg je dan mogelijk antwoord. Echt te gek voor woorden dit, je kunt zo bij geldmaat aan de log zien dat het geld door de automaat weer ingenomen is. Het is gewoon treiteren wat de bank doet. De medewerkers reageren onverschillig, het zal hun tijd wel duren, tenslotte is het mijn geld dat ingeslikt is en niet dat van hen. Een dikke onvoldoende, echt schandalig dit.

2024幎12月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Verschrikkelijke of beter gezegd, GEEN service

Sinds 5 dagen kan ik geen ideal-betalingen doen. Op de chat klantenservice ben ik inmiddels 5 medewerkers verder aangezien na 10 minuten steeds de chat wordt afgesloten dan wel overgenomen door een andere medewerker. Daarom ook telefonisch contact opgenomen, de medewerker kan mij niet verder helpen. Zij weet niet wat er aan de hand is en dus ook niet wat ze kan doen, of ik contact op wil nemen met de betreffende webshop
het gaat echter om 3 verschillende winkels


Op de chat; Davina vertelt mij dat er een storing is, meerdere klanten kampen met hetzelfde probleem. Op mijn vraag wanneer de storing naar verwachting verholpen zal zijn volgt een merkwaardig antwoord: “de storing kan niet verholpen worden omdat er geen melding is gedaan.”
Ik vraag Davina hoe dit kan en Davina verdwijnt op even merkwaardige wijze als haar voorgaande 3 collega’s.

Sher verschijnt in de chat. Sher vertelt mij dat er helemaal geen storing is. Zij kan mij niet verder helpen. Ik geef aan dat ik een klacht wil indienen. Sher zegt dat zij mijn klacht intern zal melden maar dat er geen terugkoppeling volgt. Ik geef aan hier geen genoegen mee te nemen. Dan kan ik mijn klacht schriftelijk indienen. Ik vraag nog naar een emaildres zodat ik ook screenshots van de verschrikkelijk- of beter gezegd niet-werkende chat kan toevoegen, deze is er niet. Hierop loopt het gesprek vast, zowel figuurlijk als letterlijk want niet alleen herhaalt Sher mij niet te kunnen helpen. Ook de ing app geeft daarop een melding dat er iets misgaat ing werkt aan een oplossing. De app wordt afgesloten en nu een uur later kan ik nog steeds niet inloggen in de ing app.

2024幎11月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Klantvriendelijkheid 0.0

Ik heb afgelopen week nadrukkelijk om alle digitale afschriften gevraagd van een onlangs gesloten zakelijke bankrekening. De ING wil hier niet aan meewerken en vraagt een bedrag aan EUR 6,50 voor een dik pak printpapier, terwijl we in 2024 leven in het digitale tijdperk! Belachelijk gewoon!

Eerder heeft dezelfde ING-Bank het gepresteerd om een kinderrekening van mijn dochter die in Marrakech woont om te zetten in een normale betaalrekening, zonder dat ik als beheerder de gelegenheid kreeg om deze EUR 200,- die ik daarvoor gestort had en bedoeld was voor schoolgeld, op een andere manier te sturen. Het bedrag staat nu nog steeds op deze rekening geparkeerd, of is inmiddels gesloten omdat ze zich niet op tijd heeft gemeld bij een bankfiliaal in Nederland om zich te identificeren. Dubieuze klantvriendelijkheid.

2024幎1月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Wat een beschamende service

Mijn vader stuurde via de chat een bericht dat zijn vrouw was overleden (en dit gemeld is) en dat hij problemen met de app had. Hierna kreeg hij het volgende antwoord: je kunt dit niet regelen voor je vrouw, dit moet deze persoon zelf regelen. Dit vind ik ronduit schandalig!

2023幎9月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Het opzeggen van een rekening na


Het opzeggen van een rekening na overlijden kost eindeloos veel moeite, werkelijk respectloos.
Wachten bij de nabestaandendesk kost minimaal 10min, enige positieve; de mdws zijn vriendelijk van toon. Helaas erna:

Formulieren invullen en dan wachten tot je een ons weegt, geen reactie vanuit ING. Wel blijft de rekening nog lopen en worden de maandelijks pakketkosten afgeschreven.

ING: doe hier wat aan!

2023幎4月17日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報