ING TÃŒrkiye レビュヌ 102

•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

subelere ulasmak sorunlu ve uzun oluyor. belki personel sikintisi , amma 0800 musteri hizmetleri harika 10 saniyede cevap aliyorsunuz, vede calisanlar cok kibar anlayisli ve ozverili,sorrunu hemen co... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

zijn gehackt. bijna 2000 euro. Aangetekende brief gestuurd. Vandaag na 3 weken maar eens gebeld over status. Word je 5 keer doorverbonden, als je dan bij de 5e persoon, aangeeft het zat te zijn telken... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Overall, I always have positive experience. As a customer living abroad, I mainly rely on online services. The mobile app is really intuitive and easy to use. In addition, every interaction I've had... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Ik ben de afgelopen 2 dagen uitstekend geholpen door Yoran Vollenga hij is werkzaam in het ING kantoor Heerhugowaard. Yoran je krijgt van mij een dikke 10. Was iedereen maar zo behulpzaam als jou... もっず芋る

䌁業情報

  1. 銀行

圓該䌁業による蚘述

Biz içinden geldiği gibi yaşayanların, kendi gibi olanların ING'siyiz. Bu yÃŒzden zamanını bize değil hayallerini gerçekleştirmeye ayıranların, birikimini sevdikleriyle anı biriktirmek için yapanların, işletmesini her sabah aynı tutkuyla açanların, hayallerinin önÃŒne bahane koymayanların, dijitale adım atanların, hayatın her alanında eşitliği savunanların ve en önemlisi yeniliğin her zaman özgÃŒrleştirdiğine inananların yol arkadaşıyız. Biz sadece kolay, akıllı ve kişisel bir mÌşteri deneyimi yaratan zahmetsiz bankacılık anlayışımız ile insanları cesaretlendirmek, desteklemek ve gÌç vermek için buradayız.


連絡先

  • Reşitpaşa, Eski BÃŒyÃŒkdere Cd. No:8 Sarıyer/İstanbul, 34467, Istanbul, トルコ

  • (0212) 693 77 33
  • ing.com.tr

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

102件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

3 verschillende banken gedaan op 2


3 verschillende banken gedaan op 2 dagen om een bedrag te veranderen van een doorlopende opdracht voor m'n grootouders.... Resultaat... Veel benzine verreden en nergens werkte de selfbank pc en ook de mensen die er werkten konden het bedrag niet aanpassen... Wordt je aangeraden te bellen naar het nummer op de kaart ... Maar ook daar is het gewoon onbegonnen werk om binnen te geraken... Wat een flutservice... Als zelfs gewoon simpelweg een bedrag aanpassen nog niet lukt via verschillende wegen is het misschien beter dat jullie je bank opdoeken...

2021幎10月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Waar is de klantvriendelijkheid????

Ik sta onder bewind,nu zeg maar "vrijwillig ",puur omdat ik dat beter vond nadat ik schuldvrij was.
Weet sinds een maand dat ik ook slachtoffer in de K.O.T toestand ben.
Maar nu ;wilde gister een nieuwe bankpas op kantoor aanvragen.
Word ik gewoon als een NOBODY BEHANDELD!!!!
WIL AL GELIJK WEG VAN DEZE BANK!! ( EN DAT MAG IK GEWOON ZELF BESLISSEN)
Ik ben al van ABN AMRO , naar ING gegaan om dezelfde reden. Was al mn hele leven klant bij ING ,dus dacht dat ik BETER , behandeld zou worden.
En zal elk geval nooit meer naar kantoor ZAANDAM gaan.
Ik ben echt flabbergasted....

2021幎8月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Ik ben onlangs slachtoffer geworden


Ik ben onlangs slachtoffer geworden van Whatsapp fraude echt verschrikkelijk ben van 1000 euro bestolen aangifte gedaan ook door gestuurd naar de ing nou ze helpen je totaal niet krijg je na 6 weken een keer een mail met karwij kunnen er niks aan doen wat een slechte service is dit zeg ze verdienen miljoenen en dan is mijn 1000 euro voor hun een schijntje ik heb gewoon niks meer ik heb het hele jaar moeten werken want het was mijn vakantie geld die 1000 euro en dan word je niet geholpen door de ING ze innen maandelijks bij 8 miljoen klanten in Nederland een bedrag dat je gebruik mag maken van je bankpas en dan mij afschepen met ja sorry we kunnen u niet helpen want daar is geen potje voor ze moeten zich echt doodschamen wat een slechte bank is dat zeg dus neem nooit de ING want ze laten je gewoon doodvallen

2021幎8月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

World transfer

I tried to transfer a bigger amount from the Netherlands to Oman. It was debet at 23 June 2021. I called many times to service helpdesk. They have a great imagination, many different answers. But no one can tell when my money arrives. No information, just WAIT.
I wait already 35 days.

2021幎7月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

TOUT est gratuit

TOUT est gratuit! (sauf ...) mais quelle différence avec l'esprit banquier, qui sous la pression de la Direction prend l'argent où il peut, c'est à dire sur les dépÎts qu'on lui confie!
Manque l'accÚs aux SCI et de petits prêts pas cher pour saisir des opportunités! Mais globalement trÚs bien avec service à l'écoute. J'avais six banques auparavant, c'est de loin la meilleure!
Ne changez rien (sauf peut-être les protections pour rechercher des écritures : un peu lourd!!!)
Bravo à vos équipes compétentes!

2021幎7月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Ce sont des CULS de PLOMB ! ! !

Il faudrait sur Trustpilot pouvoir écrire des avis à portée générale, ici, sur toutes les banques en ligne.
Trustpilot pourrait, lui les mettre en place automatiquement sur chacune des banques.
Eventuellement, sur une page concernant un groupe assez restreint, proposer de cocher les banques concernées. Ce serait plus juste, plus justifié et efficace.
L'impossibilité de poster plusieurs avis à la suite ou en même temps par Trustpilot est contreproductive.
Pourquoi devrais-je n'évoquer que mon expérience récente. J'évoque donc mon expérience tout simplement.
Il n'y avait que 2 avis ici, mais si vous allez sur leur blog, vous trouverez bien plus de reproches.
La difficulté à obtenir un conseiller, récurrente, et celle d'éviter les robots stupides, peut être contournée facilement. Pour cela, il faut appeler un numéro (09 69 36 08 14) mis en place pour les personnes voulant ouvrir un compte, le conseiller est alors obtenu rapidement, il vous prendra généralement en charge ou vous transfÚrera. Les conseillers sont aimables, assez compétants, et serviables.
A part cela, déjà lourd, il y a de fréquents bugs, des fermetures du site pour intervension (ils pourraient faire cela la nuit, ou mieux, avoir un systÚme jumeau de secours) ), mon seul plus gros reproche concerne l'absence totale de pouvoir communiquer par mail. Ce sujet pourrait être un sujet général, car il concerne la majorité des entreprises, c'est devenu une mode assez stupide. Il semble que deux banques en ligne seulement offrent cette possibilité., dont boursorama je crois. A chaque fois que je communique avec ING, je remets la question sur le tapis, j'ai écrit à tous les cadres néderlandais dont j'ai trouvé les adresses mail, sans succÚs. Ce sont tous des culs de plomb.
Je leur ai dit que je les quitterai pour cette raison, et je le ferai, C'est pour moi un challenge, je suis formidablement obstiné, je vais user d'autres moyens légaux, pour cela, je ne manque pas d'arguments, mais de temps.
Ils sont stupides en fait, car le moyen actuel de communication entre particuliers et entreprises, est et reste le mail, et laisse en plus des traces.
PS. Je crois bien que l'adresse ci-dessous : info-ingbank.com.fr , n'est plus valide, comme beaucoup d'autres qui le furent.
Chacun de son cÎté peut aider en me copiant.
PS. Ils ont du me lire, on ne peut plus désormais ouvrir un compte qu'en ligne.

2021幎6月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Personeel is onkundig

Personeel is onkundig, crimineel en bijdehand uw geld is niet veilig, vooral op het gebied van cybersecurity is het een compleet zootje bij deze bank mocht er iets gebeuren wat ze bij de ing niet snappen dan geven ze u zelf de schuld ik raad een ieder aan om zsm weg te gaan bij deze bank en een betrouwbare bank te zoeken want het gaat wel om uw geld!

2021幎4月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

a shocking conversation after another


a shocking conversation after another bank. the employee started yelling at me after I asked why I have to wait 30 minutes and another couple is immediately helped. my wife is very sick and this is a sick bank they don't have time for people who are average. Dutch banks are really scammers and bad at all not recommended.

2021幎1月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Datalek van ING waar ze niets mee doen

Krijg gewoon 3 brieven met wachtwoorden, gebruikersnaam en registratiecodes van iemand anders op mijn adres. Gelijk ING gebeld om dit datalek van hun te melden.
Wordt zeer onvriendelijk te woord gestaan en ze doen er niets mee. Handig ik kan zo iemand zijn rekening plunderen als ik hier op uit zou zijn.
Degene waarvoor het was (iemand van mijn dorp) de brieven gegeven, ook die heeft gelijk ING gebeld en wordt ook zeer onredelijk te woord gestaan. Alsof wij de schuldigen zijn.
ING blokkeert geen eens de handel. Hoe slecht.

2020幎10月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Zo slechte service.

Zo slechte service.
Nieuwe pas werkt niet contactloos.
2x kantoor geweest en nu word ik weg gestuurt vraag maar nieuwe aan.
Makkelijk afschuiven zo.
Gooi dan alle kantoren dicht.
En als je 1x is een keer geld stort en 100% weet dat er precies 100 euro gestort is en dat apparaat zegt 96 en met melding diverse munten niet geaccepteerd en niet uit spuugd. En dan bericht krijgen na klacht storing bedrag klopt. Dan deugen hun tel machine niet.
En dan nog is 6 euro betalen voor 1x storten.
Terwijl je duur pakket heb.

Schande ING tijd voor een andere bank.

En ga niet meer storten bij de ING

2020幎9月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Meer en meer irritatie over ING!

Meer en meer irritatie over ING!
Website: waardeloos - nu alweer vernieuwd en nog slechter dan voorheen!
Personeel: verloop en minder en minder capabel
Kostprijs: steeds hoger voor zeer beperkte service!
Fouten (die geld kosten voor de klant) worden van tafel geveegd.
Hoogtijd om te veranderen van bank!

2020幎7月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Ben al 2 weken bezig om mijn eigen "
Hoe moeilijk???!!!!!

Ben al 2 weken bezig om mijn eigen " verplichte" rekening te koppelen aan een gezamenlijke rekening. Dit is altijd zo geweest tot ik een nieuwe telefoon kreeg en dit opeens verdwenen was. Medewerkers op kantoor, telefoon via de chat allemaal reuze vriendelijk maar een ieder heeft een ander verhaal en ze doen geen bal. Ik word behandeld als een crimineel terwijl ik alleen maar een bestaand iets wil toevoegen. Wat een vreselijk slechte rot bank. Geen woorden voor!!!!!!

Zal het verkondigen op mijn werk, vrienden en familie hier nooit maar dan ook nooit een rekening te openen!!!

2020幎7月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Extra kosten voor steeds minder service

Zijn enkel op groot geld uit voor aandeelhouders en topsalarissen.
Voor de gewone medewerkers en vooral de klanten is het tegenwoordig een waardeloze bank. Kantoren sluiten, extra kosten voor minder service, ga eens rondkijken naar welke bank ik beter kan overstappen. Het lijkt wel alsof deze bank enkel nog de klanten met risnte salarissen willen hebben. Waardeloos

2020幎7月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

ING kantoor Heerhugowaard nog steeds dicht

Het ING kantoor in Heerhugowaard is al maanden dicht door Corona. Echt heel erg onzin om nu nog steeds dicht te zijn. Iedere winkel kan open zijn met aanpassingen maar bij ING kan dit niet? Het komt ze vast goed uit dat ze zo lang gesloten blijven. Plastic schermpje ervoor en je kunt gewoon aan het werk. Voor bankzaken moeten we nu naar Alkmaar wat heel onhandig is. Echt een waardeloze bank op deze manier!!!

2020幎7月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Waardeloze bank

Het is inderdaad een waardeloze bank. Hier in Houten is het kantoor "tot nader order" vanwege Corona nog steeds gesloten, terwijl alle winkels en banken in de omgeving open zijn. Denk dat ze het allemaal wel goed uitkomt want die servicepunten kosten de ING geld en hoe langer ze dicht zijn, hoe meer geld ze besparen. Het blijven natuurlijk gewoon ordinaire geldwolven, die alleen klanten met een flink inkomen met alle egards behandelen, maar de gewone klant als oud vuil.

2020幎6月29日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報