ING TÃŒrkiye レビュヌ 102

•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

subelere ulasmak sorunlu ve uzun oluyor. belki personel sikintisi , amma 0800 musteri hizmetleri harika 10 saniyede cevap aliyorsunuz, vede calisanlar cok kibar anlayisli ve ozverili,sorrunu hemen co... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

zijn gehackt. bijna 2000 euro. Aangetekende brief gestuurd. Vandaag na 3 weken maar eens gebeld over status. Word je 5 keer doorverbonden, als je dan bij de 5e persoon, aangeeft het zat te zijn telken... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Overall, I always have positive experience. As a customer living abroad, I mainly rely on online services. The mobile app is really intuitive and easy to use. In addition, every interaction I've had... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Ik ben de afgelopen 2 dagen uitstekend geholpen door Yoran Vollenga hij is werkzaam in het ING kantoor Heerhugowaard. Yoran je krijgt van mij een dikke 10. Was iedereen maar zo behulpzaam als jou... もっず芋る

䌁業情報

  1. 銀行

圓該䌁業による蚘述

Biz içinden geldiği gibi yaşayanların, kendi gibi olanların ING'siyiz. Bu yÃŒzden zamanını bize değil hayallerini gerçekleştirmeye ayıranların, birikimini sevdikleriyle anı biriktirmek için yapanların, işletmesini her sabah aynı tutkuyla açanların, hayallerinin önÃŒne bahane koymayanların, dijitale adım atanların, hayatın her alanında eşitliği savunanların ve en önemlisi yeniliğin her zaman özgÃŒrleştirdiğine inananların yol arkadaşıyız. Biz sadece kolay, akıllı ve kişisel bir mÌşteri deneyimi yaratan zahmetsiz bankacılık anlayışımız ile insanları cesaretlendirmek, desteklemek ve gÌç vermek için buradayız.


連絡先

  • Reşitpaşa, Eski BÃŒyÃŒkdere Cd. No:8 Sarıyer/İstanbul, 34467, Istanbul, トルコ

  • (0212) 693 77 33
  • ing.com.tr

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

102件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Ik ben een oudere dus ging naar de ing
hulp

Ik ben een oudere dus ging naar de ing bank nabij de koperwiek in capelle aan den ijssel.Ik wilde hulp bij het regelen van automatische incasso.Een medewerker van de bank hielp mij.Zeer storend want hij liep elke seconde weg! Ik zei dat ik dat heel vervelend vond en zijn antwoord was tsjaa...Enfin na een uur!! waren we niet verder gekomen , een simpele handeling Vgls mij maar de medewerker kwam er niet uit! Een andere medewerker kwam erbij en ook hem lukte het niet! Na anderhalf uur maar weggegaan zonder resultaat! S’avonds toch maar even aan mijn dochter gevraagd , die niet zo handig is in die dingen maar toch.Na 5 minuten had zij alles voor elkaar op de app
Via mijn telefoon! Schande dat medewerkers bij de ing zo weinig kennis hebben van een ing app en is toch een lachertje dat mijn
dochter die een leek is het binnen 5 minuten voor elkaar had!! Dit was dus denk ik mijn laatste bezoek aan deze bank!

2020幎6月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Ik ben zeer ontevreden

Ik ben zeer ontevreden. Sinds het Corona gebeuren is de bank gesloten, en nu nog steeds! Hoezo??? Je kan iedere winkel, supermarkt bezoeken en in zo'n grote ruimte als bij onze ING bank( Valkenswaard) kan je niet terecht....belachelijk. Ik wil mijn particuliere rekening omzetten naar een en/of omdat ik inmiddels getrouwd ben, maar zou niet weten hoe! Zo vaak gebeld hierover Het enigste kantoor dat open is, is in Eindhoven, maar daar moet ik dan met het ov naar toe, wát dus weer niet mag i.v.m Corona. Daar komt bij dat ze zeggen dat omzetten naar een en/of geen "noodgeval"is. Mag ik dat alsjeblieft zelf uitmaken...ik ben toch de klant!!! Ik ben 70 jaar en beperkt, Vindt het echt schandalig hoe ze met de oudere mensen omgaan.Bij mijn buurvrouw( 89 jaar!)hadden ze op kantoor haar kredietlimiet op nul gezet zodat mevrouw op geen enkele manier meer geld aankon, of kan pinnen in een winkel.Hoe moet het trouwens als ik geld wil storten, ook al zoiets.Dan wil ik het ook nog even hebben over de informatie van de openingstijden op de ING site. Ze geven de normale openingstijden aan wat dus niet klopt want ze zijn gesloten. Is het nou zo moeilijk om dat aan te passen zodat je niet voor niks op een gesloten kantoor komt? Niet iedereen is zo "inteligent" om met de computer om te gaan en andere wegen te vinden voor informatie., vooral sommige ouderen niet!! Hopelijk gaan de kantoren weer snel open, want denk er heel hard over om naar een andere bank over te stappen.

2020幎6月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Wilde wat contant geld afstorten als


Wilde wat contant geld afstorten als particulier. Niet lang geleden was in mijn woonplaats een ING kantoortje met een afstortautomaat. Hoewel die vaak volkomen betrouwbare biljetten uitspuwde.
Nu is er niks. Vanuit de ING site wordt verwezen naar een 'servicepunt'. Service? Nada.
Allereerst moet het nog worden afgebouwd - staat al maanden stil vanwege corona. Waarom wordt er dan naar verwezen?
Dan word gesteld dat daar nooit met contant geld gewerkt gaat worden. Dus opnemen of storten kan gewoon niet op een 'service'punt. Dus wordt je via de site gewoon verkeerd voorgelicht - immers dat was waar ik op gezocht heb.
Dus om een paar honderd euro te storten moet ik op zoek naar een écht filiaal - minsten 20 km verder.
De service benadert hiermee opnieuw een dieper dieptepunt. En contact? Bellen tijdens werkdagen. Een mail met een klacht is gewoon niet mogelijk.
Eerst alle kantoormedewerkers wegbezuinigen - immers de klant moet zelf het werk doen in het internettijdperk. Dan de kantoren sluiten. Dan alsnog met regelmaat de bankkosten verder verhogen.
Het is dat al die banken inmiddels hetzelfde lage serviceniveau hebben, maar het liefst zou ik hier gewoon mee stoppen.
Dus 1 ster voor bereikbaarheid/service/gemak/dienstverlening.
Dus:

2020幎5月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

meer dan 50 jaar klant,waarvan de laatste 30 jaar alleen maar belazerd

ING Zakenbank , ja , dat had je gedacht, Corona crisis , regering staat garant, aanvragen , ja dat had je gedacht,door koppelen via hun(ING) site naar aanbevolen kredietverstrekkers ,Ja dat had je gedacht, aanbiedingen met enorme rente,s kort lopend enz, Ja dat hadden zij gedacht,schandalig dat hun eigen site je hier na toe brengt, waarschijnlijk om met een wurg contract je bank af te kunnen lossen,bij mij niet van toepassing, want dat had de bank zelf al gedaan ten tijde van de vorige crisis tot nu,eindelijk konden we weer aan een buffertje gaan werken, na de volledige aflossingen van onze kredieten,
Dus wat doe je je vraagt bij je eigen bank(ING) een niet al te groot krediet aan van ca 15000 euro, Nul op het request, Deze bank heeft zich zeker 50 jaar rot verdiend aan ons, Hypotheken-verzekeringen- lijfrentepolissen - beleggingen (tijdens de eerste crisis ingestort)geadviseerd en heel veel meer,
Ik zou nog zeker een paperback vol kunnen schrijven , maar vraag me af naar andere bevindingen van andere klanten ( lees objecten )want klanten bestaan niet meer voor de ING.

2020幎5月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

De ING haalt zomaar je kredietlimiet


De ING haalt zomaar je kredietlimiet weg en begint je de verwijten dat je er zelf ervoor gekozen hebt door een formulier in te vullen op de website en daarna wanneer je later nog een keer contact opneemt geven ze dit als antwoord.

Ik zie dat jouw Kwartaallimiet was opgeheven in verband met ongeoorloofde Rood stand. Wanneer dit het geval is, kan je inderdaad pas na drie maanden weer opnieuw Rood stand aanvragen. Ik begrijp uit jouw bericht echter dat deze onterecht is ingetrokken.

begin december kwam ik in de - en mocht ik tot Februari 2020 in de + komen.

Heb ik mijn BTC en ETH omgezet in Mid December sta je 5000 in de +

Mooi het nieuwe jaar in.
Beginnen ze 1 Januari - 3 Januari mijn Kredietlimiet te verwijderen.

Ze kunnen het niet terugzetten.
Lijkt er wel op dat ze proberen zo - mogelijk mensen te laten lenen zodat ze kunnen cashen vanuit rente dat er niet meer is voor sparen.

2020幎2月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Yoran Vollenga

Ik ben de afgelopen 2 dagen uitstekend geholpen door Yoran Vollenga hij is werkzaam in het ING kantoor Heerhugowaard.

Yoran je krijgt van mij een dikke 10. Was iedereen maar zo behulpzaam als jou dan zou de wereld er een stuk beter uitzien,

Een super tevreden Anneke

2019幎10月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Vandaag gebeld naar aanleiding van een onterechte creditcard afschriving

Vandaag gebeld naar aanleiding van een onterechte afschrijving van mijn creditcard. Pas na drie keer indienen krijg ik nu een afwijzing van ING. Ik krijg het advies om met Autoeurope contact op te nemen.Dit advies had ik al gehad van Europcar. Ik heb nu twee keer betaald voor een autohuur van een een week in Spanje. De zaak wordt niet ingediend bij Mastercard want u heeft getekend. Ik ben misleidt en mijn bank stuurt mij het bos in met een antwoordt wat gelijk is aan mijn autoverhuur bedrijf. Wie komt op voor voor mij bij ING? Niet ING,ondanks een mondelinge reactie dat mijn zaak kans heeft op vergoeding.Na 38 jaar ga ik overstappen naar een andere bank. Waarom? Omdat mijn bank geen erkenning en gehoor heeft voor mijn verhaal. Geen enkel gebaar. Oma een bos bloemen voor het ongemak. Succes ING. Niet meer mijn bank

2019幎8月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

in verband met privacy mag ik niet verhuizen

Voor onze en/of rekening hebben wij verhuizing doorgegeven via mijn ing. Volgens ING is mijn man nu verhuisd maar ik woon nog steeds op ons oud adres. Om dat te veranderen moet ik persoonlijk account gebruiken. Dat heb ik niet en moet ik dus aanvragen. Die aanvraag gaat per post naar het oude adres. Hoe makkelijk kan je het maken? Bij andere banken was een adreswijziging genoeg. Op het ING kantoor kunnen ze me niet helpen zonder pinpas. De code weet ik niet meer, de nieuwe codeaanvraag gaat via het oude adres. Is het nou een klantvriendelijke procedure?

2019幎5月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Onprofessioneel

Door de samenvloeiing van record met ing niks anders dan problemen...trekken domiciliëringen niet van de rekening wanneer zou moeten of helemáál niet...waardoor de klant in de problemen geraakt , al verschillende keren gemaild , gebeld , geweest enz maar je loopt met u kop tegen de muur. Onlangs kreeg ik een papier dat ik mijn lening moest op een nieuw rekeningnummer storten , doe ik dat...krijg ik een paar dagen nadien een brief dat dit rekeningnummer niet voor mij was...mijn geld bijna 500€ vinden ze zogezegd niet meer terug 😡😡😡

2019幎1月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Tout sauf une banque quelle bande d


Tout sauf une banque quelle bande d amateurs les analystes ont fait tellement d erreur qu’apres Ils n ont pas respecté le délai de 11 jours et j ai appris que des extérieurs avaient pu écouter des appels et voir les dossiers de la bank donc la confidentialité n est pas respecté je vais attaquer car vu le nombre d erreur les intérêts vont m’etre Offerts LOL

2018幎10月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Werkelijk een WAARDELOZE bank

Werkelijk een WAARDELOZE bank.

Ik moet de zaken voor mijn vader behartigen nu hij onlangs door een herseninfarct in het ziekenhuis is terecht gekomen. Deze bank is erin geslaagd om mij volkomen woedend te maken.
Ik ben al sinds 2014 gevolmachtigd om mijn vaders rekening te beheren maar juist doordat ik hun netjes de volmacht heb gestuurd zetten ze alle diensten stil !!! Wed privacy wordt er gezegd. Tot mijn verbazing werden de geldhandelingen die ik voor mijn vader aan het doen was geblokkeerd en nu zelfs de toegang tot mijn vaders rekening volledig GEBLOKKEERD!!
Ik wil kunnen inzien wat er allemaal automatisch bij en afgeschreven wordt van mijn vaders rekening en nu kan ik NIETS meer. Nu al 5 x tevergeefs gebeld en uiteindelijk kon ik alleen een klacht laten aanmaken. Mensen PAS OP voor deze oubollige ex ambtenaren bende. Ik durf te wedden dat zo'n stelletje zo weer omvalt bij de volgende beurskrach.

Bij de Rabo stond ik binnen een half uur weer buiten met werkende toegang tot mijn vaders rekeningen.

2018幎8月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Veel problemen gehad hypotheek ING

Veel problemen gehad hypotheek ING: geen reactie op vraag, pas na maanden vragen (bijna bedelen) krijg je pas een overzicht na extra aflossing, in de meeste gevallen klopte het overzicht niet (nadelig voor klant) en ook correctie duurde dan weer heel erg lang. Ik heb zelfs een hypotheekadviseur moeten voorrekenen hoe hypotheekrente berekend wordt (het is toch te gek voor woorden dat de klant de gediplomeerde hypotheekadviseur verteld hoe dit berekend kan worden), hypotheek beëindigd ivm verkoop woning krijg ik een dikke boete, dit was al in februari en heb het nog steeds niet helder of geregeld (enige antwoord wat ING geet is dat ze het mogen en dus doen). Ik moest iig nog 3 maanden de betaalrekening aanhouden voordat ik deze p mag zeggen, rekening werd alleen voor de hypotheek gebruikt. Uiteraard moet ik wel kosten betalen en nu kan de rekening weer niet digitaal opgezet worden maar moet ik naar een ING kantoor.

2018幎5月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

ING (denkt niet met u mee)

ING (denkt niet met u mee)
DE ING bank is plotseling met de afschriften over gegaan op een A4 formaat. Deze past natuurlijk niet in het vertrouwde opbergmapje, dus maar even gebeld.
De aardige medewerkster stelde eerst allerlei veiligheidsvragen. Let op, het gaat over een opbergmapje van €0,50 hÚ? Maar het wordt nog erger.
Ik woon nu bijna 2 jaar in Duitsland en ontvang gewoon mijn afschriften. Helaas kon de computer van de medewerkster mijn postcode niet vinden omdat deze de status ongeldig aangaf. Ja, de Duitsers gebruiken slechts 5 cijfers. Het land is veel groter, maar het kan dus best.
De adres gegevens van de klanten zijn dus kennelijk niet dusdanig in de computer van de bank geregistreerd zodat ze voor alle diensten beschikbaar zijn. De medewerkster zou haar best doen om hier een mapje naar toe te te toveren en opperde tevens het voorstel om tevens hierover een klacht te noteren.
Ik vraag mij nu af hoe dit gaat met al die miljoenen andere ING klanten.
Ze vertelde me dat het probleem hier in zit, dat de klant ook zelf via de site een opbergmap kan aanvragen, maar dat heb ik na een kwartier opgegeven.
Tot slot vraag ik mij af waar alle kosten die de klant in rekening worden gebracht eigenlijk voor dienen.

2018幎5月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Very very bad

Very very bad. They open at 9.30 and when you ask to open a New account you have to wait untill 10 o'clock. Because in their mind probably i don t work and i have time to lose and obviously I want to open an account to put the money that I receive every day from the sky and monthly from trees. Of course.

2018幎5月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Rekening opheffen: Hoe ingewikkeld kan je t maken?

Hoe ingewikkeld (en dus klantonvriendelijk) kan je ’t maken?
Probeer maar eens een (zakelijke) bankrekening op te heffen. 'Dan moet u toch echt persoonlijk langs komen'. Met al die opgeheven kantoren gaat daar dus veel te veel tijd in zitten. Mag wel bijna een kilometervergoeding tegenover staan!
Dan maar een account aanmaken op mijn ING. Daar kan ik de rekening blijkbaar ook laten opheffen. Eerst aanmelden dus om af te kunnen melden. Logisch. Ook moeilijk/lastig/ingewikkeld. Moet via post verstuurd. Weer erg tijdrovend. Een digitaal ingevuld formulier wordt niet geaccepteerd. Hoezo digitaal tijdperk?
Een reply op een zojuist ontvangen bericht van klantenservicezakelijk@ing. nl wordt beantwoord met

'Geachte heer, mevrouw,
Dit e-mailadres is komen te vervallen voor het insturen van uw vraag en/of klacht.
Wel kunt u ons bereiken via de chat, telefonisch op 020 22 888 22, Twitter/Facebook of een ING-kantoor.
Uw e-mail wordt niet in behandeling genomen'

Gelukkig gaan wij niet zo met ónze klanten om.

2017幎6月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Internet

Betrouwbaar en overzichtelijk
Spaarrente te laag bij internet sparen
Telefoonnisch goed bereikbaar

2017幎1月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

de bank zou eigenlijk Kafka-bank moeten heten

Zeer slechte ervaringen met deze bank. Voor elk wissewasje moet je naar het kantoor. Als er een (grote) fout wordt gemaakt (rekening op naam van een verkeerd persoon overgeschreven!!!) kan de fout niet snel worden opgelost omdat dat tegen 'de regels' zou zijn. Pas na vele telefoontjes, gesprekken en brieven kon er iets geregeld worden en dan nog alleen dankzij de medewerking van de nieuwe 'eigenaar' van de rekening. Deze bank heeft ook totaal geen begrip voor ouderen, die geen internet hebben. De hypotheekvoorwaarden zijn misleidend en bijzonder slecht: het lijkt goedkoop, maar je kunt er bijna nooit meer vanaf zonder flinke boetes. Ik heb medelijden met de werknemers van deze bank.

2013幎4月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

ING Bank

Een van de grootste banken van ons land, verlaagt de rente van spaarrekening,.
Zo komt er weinig meer van sparen, en wordt zodoende niet gestimuleerd, jammer!
Als je bij hen begint met sparen krijg je eerst een hogere rente, lokkertje.
Als je al 40 jaar een goede spaarder bent wordt je telkens gestraft met een verlaging!

2013幎3月15日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報