Korup DÆKservice レビュー 62

TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Vi punkterede på Fyn og stod lidt på herrens mark – men heldigvis fandt vi frem til Korup Dækservice, og det var en helt fin oplevelse midt i en træls situation. De var hurtige, imødekommende og vi... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Efter Jesper (ny ejer) er tiltrådt, er service blevet lig nul. Flere og flere bekendte har mødt uhøflig betjening samt fejl vedr opbevaring og dækskift , der er skrevet et par kommentarer på deres f... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Hej Allan, Tak for svaret og forklaringen! Dit initiativ med personale-turen er prisværdig, og den forlængede bededagsferie er jer vel undt. Der var bare den lille "smutter", at der manglede et sk... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Det eneste sted min Tesla får skiftet dæk og opbevaret dæk. Hvis du vil have et professionelt dækcenter til at håndtere dine dæk er det her stedet. Jeg er blevet mødt med god service og vejled... もっと見る

企業情報

  1. 乗り物・運輸

当該企業による記述

Vi har siden 1972 leveret professionel DÆKservice til private, erhverv og landbrug. Med vores mange års erfaring som dækspecialist klarer vi alle typer opgaver og er lagerførende i stort set alle størrelser DÆK til dit køretøj og ellers skaffer vi det! Vi tilbyder bl.a. dæk, fælge, lapning, montering, afbalancering, sporing, dækhotel, 24/7 mobil DÆKservice og meget mere… Vores mission er at yde den højeste service med den bedste kvalitet og være de billigste på markedet uden at gå på kompromis. Derfor har du prisgaranti når du køber nye dæk hos os. Læs meget mere her på siden og se hvad der gør os til din foretrukne DÆKservice. Vi står klar til at hjælpe dig!


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

62件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Ringe service

1. For meget ventetid
2. Særdeles uhøflig ejer/chef
3. Bruger ikke korrekte remedier til Tesla

Nej tak herfra.

2025年11月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Topprofessionelle og ærlige – de tager sikkerhed alvorligt!

Jeg var forbi Korup Dækservice i forbindelse med montering af nogle dæk købt online, og jeg må bare sige – sikke en forskel på fagfolk og tilfældige sælgere bag en skærm.

Allerede ved modtagelsen blev jeg mødt af erfarne montører, der tog sig tid til at tjekke arbejdet grundigt. De opdagede straks, at de dæk jeg havde fået leveret, var for små og fejlafbalancerede på en måde, der kunne gøre bilen farlig at køre i.

I stedet for bare at montere og lade mig køre ud i noget usikkert, handlede de ansvarligt, forklarede alt meget pædagogisk og lavede en korrekt afbalancering på stedet – helt uden beregning.

Man mærker tydeligt, at de har stoltheden i håndværket og går op i, at kunden kører sikkert derfra.
Jeg kan på det varmeste anbefale Korup Dækservice – ærlige, dygtige og med en service man sjældent møder i dag.

2025年10月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Meget dårlig service

Meget dårlig service

1. Gang jeg ringede blev telefonen taget men blev lagt fra sig. Jeg ventede i 20 min men den blev aldrig taget og jeg opgav at få svar

2. Gang dag nr. 2 blev den taget men lag på efterfølgende

2025年10月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Tog ansvar for skadet fælg, som nu er fikset...

Efter skift til sommerdæk tilbage i foråret kunne jeg senere på dagen konstatere, at den ene fælg havde en del "ridser og hakker". Jeg havde kun parkeret på arbejdet, så jeg vidste med sikkerhed, at det ikke var noget, jeg har lavet. Ydermere tog jeg fotos lige inden aflevering i vinters, hvor der ikke var ridser på fælg. Kontaktede firmaet, og ejeren konstaterede også, at hjulet må være væltet for dem. De skulle nok dække udgifter til at få det fikset. Da det er leasingbil og jeg har valgt en anden bil nu her, kom jeg forbi sidste uge for at få repareret fælgen. Det hele forløb helt som aftalt, og fælgen står igen som ny. Tak for at tage ansvar, samt super service i det hele taget. Eneste minus, I er lidt for langsomme til at svare på mails ;) men fremover ringer jeg bare!

2025年9月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Vi punkterede på Fyn og stod lidt på…

Vi punkterede på Fyn og stod lidt på herrens mark – men heldigvis fandt vi frem til Korup Dækservice, og det var en helt fin oplevelse midt i en træls situation. De var hurtige, imødekommende og virkelig hjælpsomme. God pris på fire nye dæk, da de gamle var noget triste. Ingen bøvl, ingen ventetid – bare god, ærlig service. Vi følte os i trygge hænder hele vejen og var hurtigt kørende igen.

2025年7月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Mega god service og et rart sted at komme.

De arbejder meget professionelt og tillidsfuldt.. God tilbagemelding om dæks tilstand og hjælp til at finde god pris på nye dæk. MEGET tilfreds. Fremover piller jeg dæk ud af den serviceaftale jeg har på min bil og får dem opbevaret hos Korup Dækservice i stedet.

2025年7月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dårlig Service

Efter Jesper (ny ejer) er tiltrådt, er service blevet lig nul.
Flere og flere bekendte har mødt uhøflig betjening samt fejl vedr opbevaring og dækskift , der er skrevet et par kommentarer på deres flotte hjemmeside ,men det slettes bare, så den ser jo godt ud med tilfredse kunder.
Så nok bedst de bare holder sig til Landbruget og lader andre firmaer tage sig af de finere fælge.

2025年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Hentede vinterdæk da bilen var solgt og…

Hentede vinterdæk da bilen var solgt og de havde ligget i to uger spurgte om jeg fik penge tilbage og det gjorde jeg ikke og når jeg kom med de andre vinterdæk til den nye bil skulle jeg betale fuld pris for at få dem opbevaret det er ikke rimeligt har været kunde i tolv år og er det ikke længere

2025年5月30日
自発的なレビュー
Korup DÆKservice ロゴ

Korup DÆKservice からの回答

Hej Steen
Vi beklager at du har den opfattelse af at du skulle have penge tilbage. Hernede betaler du forud - for at tage højde for om du tænker du har en lang sæson eller bilen sælges. Du betaler 195,- for opbevaring af dine vinterdæk, når vi fjerne afbalanceringen og monteringen.
de 195,- dækker vask af dæk og at de lægges på lager. Den opgave udføres uanset om der går 14 dage imellem eller 6 mdr.
At du ikke ønsker dine dæk opbevaret hernede efter 12 år, er er en trist nyhed, men den eneste ændring vi har lavet er at være forudbetalt istedet for bagudbetalt.
Vi håber på at se dig igen med den nye bil.
mvh Korup Dækservice

5つ星のうち1の評価

Ubehøveligt butik chef/inhaver vælger…


Ubehøveligt butik chef/inhaver vælger og råbe når man konstatere ham med at tager fejl, ikke nok tager 325 fra mig uden kvittering og eller noget kun for kigge om han kunne skifte dæk på min.
Jeg kan garanter jer for jeg har optaget hans opførsel via Apple Watch så den bliver også sendt til de øverste så kan de se hvilket opførsel han har i forhold til alle de andre medarbejder som er super flink og sød

2025年5月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

En særdeles professionel og positiv oplevelse hos Korup Dæk Service


Det er sjældent, man møder et så højt serviceniveau som det, vi oplevede hos Korup Dæk Service i dag. Allerede ved ankomsten blev vi mødt af en imødekommende og professionel tilgang, som gennem hele forløbet blev båret af en tydelig faglig stolthed og kundeservice i særklasse.

En særlig tak skal lyde til Jesper Helth Holm, som håndterede opgaven med stor ekspertise og et serviceniveau langt over det forventede. Hans engagement, ærlighed og evne til at formidle teknisk information på en letforståelig måde skabte en tryghed og tillid, som man ikke altid oplever i branchen.

Jesper var hurtig til at identificere behovet, effektiv i løsningen og sørgede for, at vi som kunde følte os set, hørt og i gode hænder hele vejen igennem. Det er en fornøjelse at samarbejde med en fagperson, der ikke blot leverer et håndværksmæssigt solidt resultat, men også formår at løfte den samlede kundeoplevelse.

Jeg kan på det varmeste anbefale Korup Dæk Service og Jesper Helth Holm til alle, der sætter pris på høj kvalitet, pålidelighed og service ud over det sædvanlige.

Med venlig hilsen
Benny Bo
Stark National Salg

2025年5月3日
自発的なレビュー
Korup DÆKservice ロゴ

Korup DÆKservice からの回答

Hej Benny
Tak for den varme anbefaling.
Vi sætter en ære i at udføre en god service med et godt stykke håndværk.
mvh Korup DÆKservice

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報