Korup DÆKservice レビュー 62

TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Vi punkterede på Fyn og stod lidt på herrens mark – men heldigvis fandt vi frem til Korup Dækservice, og det var en helt fin oplevelse midt i en træls situation. De var hurtige, imødekommende og vi... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Efter Jesper (ny ejer) er tiltrådt, er service blevet lig nul. Flere og flere bekendte har mødt uhøflig betjening samt fejl vedr opbevaring og dækskift , der er skrevet et par kommentarer på deres f... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Hej Allan, Tak for svaret og forklaringen! Dit initiativ med personale-turen er prisværdig, og den forlængede bededagsferie er jer vel undt. Der var bare den lille "smutter", at der manglede et sk... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Det eneste sted min Tesla får skiftet dæk og opbevaret dæk. Hvis du vil have et professionelt dækcenter til at håndtere dine dæk er det her stedet. Jeg er blevet mødt med god service og vejled... もっと見る

企業情報

  1. 乗り物・運輸

当該企業による記述

Vi har siden 1972 leveret professionel DÆKservice til private, erhverv og landbrug. Med vores mange års erfaring som dækspecialist klarer vi alle typer opgaver og er lagerførende i stort set alle størrelser DÆK til dit køretøj og ellers skaffer vi det! Vi tilbyder bl.a. dæk, fælge, lapning, montering, afbalancering, sporing, dækhotel, 24/7 mobil DÆKservice og meget mere… Vores mission er at yde den højeste service med den bedste kvalitet og være de billigste på markedet uden at gå på kompromis. Derfor har du prisgaranti når du køber nye dæk hos os. Læs meget mere her på siden og se hvad der gør os til din foretrukne DÆKservice. Vi står klar til at hjælpe dig!


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

62件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Fantastisk værksted.

Fantastisk værksted.
Midt i påsken ordnede de hurtigt mit dæk på nyindkøbt MB 400 EQC.
Super service også selvom de havde enormt travlt.
God chef - med overblik og smil på læben.

2025年4月19日
自発的なレビュー
Korup DÆKservice ロゴ

Korup DÆKservice からの回答

Hej Klavs
Igen tillykke med bilen og tak for dine varme anbefaling.
Vi sætter en ære i at være klar, når der er behov for hjælp.
Mvh Korup DÆKservice

5つ星のうち1の評価

Jeg har haft liggende 4 x 19" fra en…

Jeg har haft liggende 4 x 19" fra en Audi A6 med nye helårsdæk på . På auktionen fik jeg kun ca 1500 kr for denne. Chefen, Jesper har aftalt med mig at jeg få nye dæk til min nye bil jeg har købt brugt. Så lige over. Men så fandt jeg senere ud af hvor jeg var på tysk motorvej, at bilen ved 150 km/t rystede helt vildt. Min mekaniker fandt ud af at de var forkert afbalanceret. Men selvom han har haft ordnet dette, så rystede bilen stadig. Så har jeg ringet til Jesper igen og har sagt at denne dæk han har givet mig i bytte, var ikke i orden. Men det har han heller ikke interesseret. Så jeg fik hverken del af pengene eller anden. Jeg måtte bestille på min regning nye dæk hvilken han sikkert få ikke i fingrene. Det ordner den gang min mekaniker. Jeg har i forvejen allerede ved Jesper betalt for reparation af denne Alu fælge inklusive nye dæk og fire anden dæk til 18" alu fælge 12500 kr . Men nu mener han, at han må lave så en lord med mig. Puha, kan bar fra rode folk at få lavet noget ved ham der.

2025年3月24日
自発的なレビュー
Korup DÆKservice ロゴ

Korup DÆKservice からの回答

Hej Raimund,
Jeg er ked af din oplevelse hos os, vi gør altid vores ypperste for at finde en løsning til vores kunder.
Kan ikke genkende forløbet ovenfor, ved ikke om der er nogle kommunikations misforståelser.
Du er som sagt velkommen til at komme forbi i vores åbningstid man-tor 7.30-17.00, fredag 7.30-16.00 og fra 1. april lørdag kl. 8.00-12.00. også vil vi gratis tjekke dine dæk og finde ud af en løsning derfra.
Mvh Jesper
Korup DÆKservice

5つ星のうち5の評価

Det eneste sted min Tesla får skiftet dæk

Det eneste sted min Tesla får skiftet dæk og opbevaret dæk. Hvis du vil have et professionelt dækcenter til at håndtere dine dæk er det her stedet.

Jeg er blevet mødt med god service og vejledning så jeg kunne træffe det rigtige valg for mig ift. helårsdæk eller vinterdæk.

Korup Dækservice kan kun få mine varmeste anbefalinger. Vi ses til dækskifte til vinter igen.

2024年4月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Var punkteret en fredag aften og kunne…

Var punkteret en fredag aften og kunne med nød og næppe trille ud til værkstedet lørdag morgen, hvor de tog imod mig med det samme og hjalp mig til at være kørende igen på kort tid. Tak for hjælpen!
Og fedt at I har åbent en lørdag! jeg skal nok huske kagen næste gang:-)

2024年6月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Man skal sørge for at det er et meget…

Man skal sørge for at det er et meget konkret tilbud man får. Havde vinterhjul til opbevaring, og får så at vide at "Jeg kan se at du har ca. 10% & 40% tilbage af dine Nokian vinterdæk. Hvis det skal være Nokian igen kan jeg lave dem til 3.520kr."

Jeg siger skriftligt ja til at skifte de to på 10%, men efter montering, er prisen nu kun for de to og ikke de fire. Står tilbage som en meget skuffet kunde, der ikke kan gøre så meget.

2023年11月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Ny Ejer - Kanon service

Ny Ejer - Jesper Helth Holm. En smilende og imødekommende herre. Blev taget rigtig godt imod, og fik en service i Verdensklasse, samt en skarp pris. Dækskiftet var hurtigt, nemt og sikkert klaret og jeg kunne hurtigt drøne videre. Og en lille uges tid efter skulle jeg komme igen og få efterspændt dækkene. Igen bliver man mødt af en glad ejer, med god energi og super imødekommende. Hurtigt kommer jeg igennem, og det bliver efterspændt som det skal og Korup Dækservice, fik en Glad og tilfreds kunde mere til samlingen!
Det er et godt mandskab, den nye ejer - Jesper Helth Holm, har ved sin side. Et dækcenter, jeg vil blive ved med at bruge igen og igen og igen!
Fantastisk virksomhed!

2023年9月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dårlig service

Sikke en uhøflig ejer af butikken.
Skal slet ikke stå for kundeservice.
Det jeg skulle hente var slet ikke gjort klar som aftalt og da det kom frem passede det slet ikke med de informationer jeg havde fået over telefonen..

2023年8月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Truede med at jeg ikke måtte få min bil igen og køre!!

Dårligste service jeg NOGENSINDE har prøvet!

De bestilte forkerte dæk hjem. Dernæst prøvede de at snyde mig ved at sætte dem på alligevel selvom de det ikke var de aftalte dæk??! jeg tog dem i det - da jeg heldigvis var opmærksom! MEN da de allerede havde løftet min bil op i luften truede ejeren mig med at jeg ikke fik min bil igen og kunne køre ved mindre at jeg betalte 500kr for at sende dækkende retur! (Som de havde bestilt forkert??) De skammer! Tænk dig godt om! Første og HELT sikkert sidste gang. Hvis man kunne give mindre end 1 stjerne havde jeg bestemt gjort det.

2023年6月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Frygteligt sted, hold jer væk.

Ubehøvlet personale, dårlig kundeservice.
Har nu fra flere bekendte fået påtalt deres problemer derude fra.
Forkerte balanceringer af dæk, dæk og fælge der forsvinder.
Virker sku som en halvskummel og betvivlsom virksomhed, udover de to ejere er resten af de ansatte nogen de har hentet i Polen af tvivlsom kvalitet.

2023年3月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ubeskrivelig ringe service

Min kæreste har fået en beskrivelig ringe service, på trods af mundtlig-bindende aftale om forlængelse af opbevaring af dæk, udtaler de efter sigende at skulle have smidt 4 stk originale bmw alufælge ud.
Hun udtaler pr tlf de er smidt ud, og at de altså ikke er et boxit - men man betaler jo netop for denne opbevaring.
Er spændt på om de vender tilbage med en løsning.
Ellers venter der helt klart en stævning fra advokat og måske Arbejdstilsynet skulle se nærmere på deres ansatte i dækcenteret og se om de overhovedet besidder en arbejdstilladelse.

2023年2月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ubeskrivelig ringe service

Ubeskrivelig ringe service, på trods af mundtlig-bindende aftale om forlængelse af opbevaring af dæk, udtaler de efter sigende at skulle have smidt 4 stk originale bmw alufælge ud.
Hun udtaler pr tlf de er smidt ud, og at de altså ikke er et boxit - men man betaler jo netop for denne opbevaring.
Er spændt på om de vender tilbage med en løsning.
Ellers venter der helt klart en stævning fra advokat og måske Arbejdstilsynet skulle se nærmere på deres ansatte i dækcenteret og se om de overhovedet besidder en arbejdstilladelse.

2023年3月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

"Fordi vi har mistet en forventet indtjening"

Jeg har haft mine dæk opbevaret hos Korup Dækservice i flere år. Primo december måned ringede jeg så for skift til vinterdæk. Der var ingen tider at få i ca en uge, fair nok. Der var varslet vintervejr. Jeg prøvede så at ringe en uges tid efter. Der var ingen tider for dækskift den efterfølgende uge, igen min fejl. Jeg kunne bare have haft booket en tid i god tid.

Jeg ringede så til Korup Dækservice og sagde, at jeg bare gerne ville hente mine dæk, så ville jeg få dækskift fixet andetsteds.

Da jeg hentede mine dæk, fik jeg så en regning på 350 kr., hvilket jeg stillede spørgsmålstegn ved, fordi det var prisen, som jeg plejede at betale incl. dækskiftet.

Jeg spurgte, hvorfor jeg skulle betale for et dækskifte, når jeg ikke havde fået det. Svaret var: "Fordi vi har mistet en forventet indtjening".

Jeg er stadig forarget over den udmeldelse og har derfor ryddet op i mit skur og har fået plads til mine skiftede dæk. Nu sparer jeg mange penge.

2022年12月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Kvalitet og kundeservice

Jeg har fået skiftet dæk flere gange og de er rigtig dygtige og hurtige til deres arbejde.
Kan varmt anbefales herfra.

2022年6月23日
自発的なレビュー
Korup DÆKservice ロゴ

Korup DÆKservice からの回答

Tusinde tak for dine fine anmeldelse. Dejligt at vi lykkedes i selv den meget travle vintertid.
Hilsen fra Team Korup Dækservice

5つ星のうち3の評価

Korup dækservice

Jeg havde en punktering noget tid tilbage og da de skulle have hjulet af brugte de bare den hjulnøgle som de plejer istedet for at se størrelse og format af de bolte som sad på bilen. ( Skal siges at der skal bruges en specieladaptor til de bolte, som de som dæk specialist burde vide når de kigger efter) resultat en smadret bolt. Fik yderligere monteret nye dæk på fælge for nyligt hvoraf det ene ikke kan holde luft.

2022年8月26日
自発的なレビュー
Korup DÆKservice ロゴ

Korup DÆKservice からの回答

Hej
Hvis du har et dæk der ikke kan holde luft er du meget velkommen til at komme forbi, så kigger vi på om det er en dårlig ventil eller om du er punkteret. Vi hjælper gerne.

5つ星のうち5の評価

Venlig og kompetent fra start til slut

Venlig og kompetent fra start til slut. Vi fik rigtig god behandling, der gik ikke lang tid fra opkaldet til Korup Dækservice, til de dukkede op på adressen. Et punkteret dæk blev lappet, mens bilen stod i indkørslen. En øv-dag blev til en god dag, og til en god pris! Tak for hjælpen.

2022年2月8日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報