レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Excellent products and service. Stewart in After Sales is brilliant. I've reordered more lamps. As an electrician it is really good to find such a good supplier. Well done Stewart at LEDSONE. NCC... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

These lights have surpassed our expectations. They are substantial and well made. The company were prompt in dispatching our order they have very good communication, letting us know how and where our... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Customer service next to none. Very efficient, very response. Sent out replacements for lights damaged and arranged a prompt refund. Love the new lights thank you. Recommended geniue caring company.... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Shocking service Missing the 2nd light purchased on the light shades were sent the wires forming the light were missing thats 3 cables making up the 3 spider light. Purchased 2 spider lights a sig... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 照明専門店
  2. 照明卞業者

圓該䌁業による蚘述

Located in the heart of Coventry, UK, LEDSone Ltd stands as a beacon for top-quality LED Drivers and Vintage lighting products. Since our inception in 2009, we've transitioned from an interior décor supplier to becoming the UK's leading provider of Vintage lighting and its accessories. Our journey, marked by dedication and passion, has positioned us at the forefront of the lighting industry in both the UK and Europe. Why choose LEDSone? Our vast inventory is not only competitively priced but also ready for next-day dispatch, ensuring that our customers get their products promptly. We take pride in offering products that come with strong guarantees and the necessary certifications, reinforcing our commitment to quality and safety. But our offerings don't stop at products alone. We understand the importance of seamless customer experience. That's why we've established a dedicated online web-based customer service platform. Here, our trained representatives are always ready to assist with any queries, ensuring that your shopping experience with LEDSone is nothing short of exceptional. For those in search of the best in Vintage lighting, LEDSone Ltd is your trusted partner.


連絡先

4.1

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

238件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 94に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Classy lamp

Excellent delivery time
Beautiful pendant lamp for my hallway
Looks a lot more expensive than what I paid
Thank you

2026幎4月1日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

Thank you for your support, we look forward to serving you again.

5぀星のうち5の評䟡

Very competitive pricing

Very competitive pricing and easy to find the item I was after. It was despatched and delivered very quickly. Thank you. 😁

2026幎3月18日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

We truly value your feedback and your trust in our service.

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic company

Fantastic company,
Have a grate range of light produce , quality and well made. Very fast processing the order but also Fantastic customer service, I have felt like a valued customer and the response its rapid.

Thank you very much Ledsone I will definitely be back for more .

2026幎3月30日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

Thanks for your review, we’re glad everything met your expectations.

5぀星のうち5の評䟡

I before give this company 1 star as I


I before give this company 1 star as I did not receive my goods , It wasn’t fare to be honest because it wasn’t their fault and out of their control as it was the postage company that failed. Since then I have ordered a few more items and they have been very good to order from.
Their prices are very good and the products are of good quality. So I can review my scoring to 5 star .

2026幎3月28日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

Thank you for your kind words, it’s great to know we met your expectations.

5぀星のうち1の評䟡

Shocking service Missing Parts

Shocking service Missing the 2nd light purchased on the light shades were sent the wires forming the light were missing thats 3 cables making up the 3 spider light.
Purchased 2 spider lights a significant amount of parts were missing
Emailed to request them but no response. Appalling service and the company are not interested.
I would not purchase again and will be returning the incomplete light and having to purchase elsewhere.
Save time and effort and purchase from another supplier

2026幎3月24日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

Dear Amy,

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear that parts were missing from your order and that you’ve had difficulty reaching us. This is certainly not the experience we want for our customers.

Please rest assured we take this seriously and want to resolve it for you. Could you contact us directly with your order details so we can send the missing parts as quickly as possible or arrange a suitable solution?

We appreciate your patience and the chance to make this right.

Kind regards,
Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service.

Terrible customer service.
I ordered lights and bulbs back in December 25 which arrived promptly, unfortunately two of the bulbs were smashed due to poor packaging / handling.
I contacted Ledsone who have said all the right things, apologies, we will replace them etc. Despite various emails back and forth I am still waiting for the replacement bulbs, they have provided one tracking number which photographic evidence proved had been delivered to a warehouse somewhere rather than my home where the original order was delivered to.
Unless you want unnecessary stress in your life I would avoid purchasing from this company.

2026幎3月22日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

Dear Stuart Redford,

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologies for the frustration and inconvenience caused, this is not the level of service we aim to provide.

We completely understand your concerns regarding the damaged bulbs and the delay in resolving the replacement. You are absolutely right to expect a smooth and reliable process, especially after reporting an issue promptly.

Regarding the tracking details provided, we acknowledge that this has caused confusion and concern, and we take full responsibility for this miscommunication. This is not acceptable, and we are currently reviewing this internally to ensure it does not happen again.

We would like to resolve this matter for you without any further delay. Please contact us directly with your order details, and we will priorities either a replacement or a full resolution immediately.

Once again, please accept our sincere apologies. We truly value your feedback, as it helps us improve both our service and processes.

Kind regards,
Customer Support Team
LEDSone

5぀星のうち1の評䟡

Following my previous feedback

Following my previous feedback, I would like to raise a further complaint regarding my order.

I have still not received the missing bulb. Today, 17 March 2026, I was informed that the item is now out of stock, which is why it was never sent. I was also told that it cannot be dispatched anymore.

I find this unacceptable, especially as I was not informed earlier and had to follow up myself.

Additionally, I was asked to choose a different item and delete my feedback, with the implication that otherwise no replacement would be provided. This is not an appropriate or fair resolution.

2026幎3月17日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

Dear Lotfee,

Thank you for your follow-up, and we sincerely apologies for the situation you’ve experienced.

We fully understand your frustration the delay, lack of clear communication, and the out-of-stock update at such a late stage are not acceptable. You should have been informed proactively, and we take full responsibility for this failure.

We are also very concerned to hear about your experience regarding being asked to change your feedback in exchange for a resolution. This is not our policy or standard of service, and we sincerely apologies if this was communicated in any way. We are addressing this internally as a priority.

Please be assured that your resolution will not be dependent on any feedback changes. That is your right as a customer, and we fully respect it.

Please contact us directly with your preference, and we will action this without any further delay.

Once again, we sincerely apologies for the inconvenience and the experience you’ve had. We appreciate your patience and the opportunity to put this right.

Kind regards,
Customer Support Team
LEDSone

5぀星のうち5の評䟡

Ordered light fittings in December but


Ordered light fittings in December but electrician has put them up in March, unfortunately upon opening one was broke. I emailed on Saturday 14th March not expecting a reply till the Monday, but they did reply and a new one has been dispatched on 16th. Amazing service.

2026幎3月16日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

We’re so pleased to hear your positive feedback, thank you.

5぀星のうち1の評䟡

I can't speak to the quality of their


I can't speak to the quality of their products, because I NEVER GOT MINE. I gave them the correct full address for my P.O. Box in my order and I got a notice six days in for insufficient address. Apparently they just put my town and zip code on it? Brilliant. It even landed at my post office, but was returned because they had no idea where to put it. Now it's been nine days and they won't even email me back. Amateur hour in San Jose. Ugh. I'd recommend shopping anywhere else.

2026幎3月13日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

Dear Customer,

We sincerely apologies for the delivery issues and lack of timely communication. You provided the correct address, and this mistake is entirely on our side. Please contact us directly so we can arrange immediate reshipment or an alternative solution without further delay.

Kind regards,
Customer Support Team
LEDSone

5぀星のうち5の評䟡

Quick delivery

Quick delivery, no problem with it

2026幎3月6日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

Your support means a lot to us, thank you for sharing your experience.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent.

Excellent website. Excellent advice. Excellent spec info. Fast delivery. Excellent condition.

2026幎2月22日
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

We’re happy you had a great experience, thanks for letting us know.

5぀星のうち1の評䟡

They scammed me for postage

They scammed me for postage! They gave me the runaround about having delivered my order, but I never received it, and proved it to them. They “confirmed” my address more than once and kept sending me notices that my replacement order had been shipped. I got a notice from Evri that they were expecting my order. Meantime I got an insufficient postage notice from Royal Mail. Thinking it was something else, I paid it! LED Sone has charged me more for postage than the item was worth! I have every email and will be reporting them to Trading Standards. Btw it has taken 6 weeks!

2026幎2月28日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

Dear JC Allen,

We sincerely apologies for the frustration and confusion caused. We completely understand how upsetting this situation has been.

To clarify, there was no intention to overcharge or mislead the issue arose due to misplaced parcels by EVRI and Royal Mail, which caused delays and conflicting notices. We have already sent replacement items, and our team acted promptly to ensure your order was fulfilled.

We truly regret the inconvenience caused and appreciate your patience while this was being resolved. Please contact us directly if there are any outstanding issues so we can address them immediately.

Kind regards,
Customer Support Team
LEDSone

5぀星のうち1の評䟡

Sent the Wrong Item
 Then Made Me Fix It

Wrong item sent. Fair enough — mistakes happen. But then the adventure began.

First, I had to prove they’d sent the wrong item
 by sending photos. Apparently, my word alone wasn’t convincing enough, so I played detective and submitted the photographic evidence.

Next, I was kindly offered a discount
 to buy the item I never wanted or needed in the first place. Strangely, I declined the generous opportunity to spend more money on something I didn’t want.

Then I was asked if I wanted a refund.
Err
 yes. Yes, I do.

After that, I had to confirm again, package the item up, and take it to a parcel shop before a refund could even be considered.

Just to recap: the mistake was on their end, yet I ended up doing the admin, the investigation, the packing, and the delivery.

At this point I’m just wondering when my wage packet arrives for doing their job. 😄

2026幎2月18日
自発的なレビュヌ
Ledsone ロゎ

Ledsone からの回答

We’re very sorry for the inconvenience caused. When an incorrect item is reported, we do request photos to verify the issue quickly and ensure the correct resolution is provided — this helps us avoid further errors and process replacements or refunds properly.
We offered the available options, including a discount or refund, and once you chose a refund, we arranged the return process in line with RETURN policy. We understand this was frustrating, and we apologise for the inconvenience caused. Our intention is always to resolve issues fairly and efficiently. If you need any further assistance, please feel free to contact us.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報