Omoda.be レビュー 2,454

TrustScore 5段階評価の2

1.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Schoenen besteld en betaald en nooit niks meer van hen gehoord. Geen bevestigingsmail, geen schoenen. Weg geld. Pure oplichterij!

5つ星のうち1の評価

Eerst krijg ik bericht van Omoda dat ze een verkeerd item hadden verzonden en vroegen ze om dit pakket terug te sturen bij ontvangst. Mijn betaling hiervoor werd onmiddellijk teruggestort. Tegelijkert... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Loafers van Omoda in Breda gekocht tijdens een stedentrip. Thuis in Haarlem vielen vrij snel enkele studs eraf. Amsterdam Omoda bezocht met klacht, állervriendelijkst werd ik geholpen en kreeg me... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Zeer slechte ervaring! Dure broek van Caroline Biss besteld, niet in de solden, maar aan de volle prijs (meer dan 200€). Ik ontving een beschadigd exemplaar met vlekken, precies al gedragen. Naar de k... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 靴屋
  2. バッグと旅行かばんの店
  3. ファッション アクセサリー店

当該企業による記述

Bij Omoda koop je eenvoudig en veilig trendy schoenen voor dames, heren en kinderen. Naast schoenen heb je de keuze uit een grote collectie tassen en accessoires. Merken die je o.a. kunt kopen zijn: Timberland, Guess, Michael Kors, Floris van Bommel, Shabbies, Converse, Vans en Tommy Hilfiger. Kijk op www.omoda.be of bezoek onze winkel in Antwerpen (Lombardenvest 58). / Omoda est la boutique en ligne de chaussures, baskets et bottes pour femme, homme et enfant. Mis à part les chaussures, Omoda propose également une large collection de sacs et d’accessoires sur son site de vente en ligne. Chez Omoda vous trouverez les nouvelles tendances et plus que 240 meilleures marques réputées qui ont chacune leur propre style. Visitez wwww.omoda.be ou notre magasin à Anvers (Lombardenvest 58).


連絡先

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

2454件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 90%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Helaas na 2 maanden al kapotte sneakers…

Helaas na 2 maanden al kapotte sneakers van gabor. De stof in de hiel kapot, volgens de klantenservice is dit een teken van normale slijtage. Ik vind dat je na 2 maanden niet kan zeggen dat het slijtage is, na een half jaar zeg ik oke...helaas weg 130 euro, teleurgesteld. Als ik ze bij wehkamp had besteld, had ik ze zeker vergoed gekregen.

2026年2月16日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi, bedankt voor het delen van deze review.

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we jou willen geven. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit te laten weten.

Wij nemen je feedback serieus.

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち1の評価

Zeer slechte ervaring. Omoda = oplichterij!

Zeer slechte ervaring! Dure broek van Caroline Biss besteld, niet in de solden, maar aan de volle prijs (meer dan 200€). Ik ontving een beschadigd exemplaar met vlekken, precies al gedragen. Naar de klantendienst gebeld. Die is compleet waardeloos. Neem foto’s en bestel een tweede, zeiden ze, zonder te garanderen dat ik de eerste terugbetaald zou krijgen. Ze nemen geen verantwoordelijkheid, integendeel, ze dwingen je een nieuwe bestelling te plaatsen om zo nog meer geld uit je zakken te kloppen terwijl zij in fout zijn! No way! Zoals blijkt uit onderstaande reviews ging bij andere klanten hun retour ook al verloren of ze kregen die niet terugbetaald zodat ze uiteindelijk dubbel zoveel geld kwijt waren! Dit is reeds mijn derde bestelling bij Omoda die foutloopt door beschadigde of foutieve artikelen. Hier zit een kwalijk patroon in dat ruikt naar oplichterij: een webshop waar ze beschadigde (reeds gedragen?) kledij nog als nieuw aan volle prijs aan de man proberen te brengen. Volledig af te raden!! Wees gewaarschuwd!

2026年2月9日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi, Bedankt voor het delen van jouw review.

Het spijt me te horen dat we je niet naar wens hebben geholpen.

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち1の評価

Blijkbaar kennen ze de maten van de…

Blijkbaar kennen ze de maten van de kleding voor kinderen niet bij omoda. Ik bestel een kleed + een sweater maat 128 - 140. En voor hun is dat 6-8 jaar. En het is voor hun blijkbaar heel moeilijk om hun fout toe te geven.

2026年2月7日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi, bedankt voor het delen van deze review.

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we jou willen geven. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit te laten weten.

Wij nemen je feedback serieus.

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち1の評価

retourzending niet terugbetaald

Eerst krijg ik bericht van Omoda dat ze een verkeerd item hadden verzonden en vroegen ze om dit pakket terug te sturen bij ontvangst. Mijn betaling hiervoor werd onmiddellijk teruggestort. Tegelijkertijd bestel ik mijn item opnieuw en betaal daarvoor uiteraard ook opnieuw. Het eerste, verkeerde, pakket is nooit toegekomen (Bpost app blijft staan op "Voorbereiding"). Het item in het tweede pakket was te klein en heb ik teruggestuurd. Hiervoor kreeg ik nooit terugbetaling.

2026年1月12日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi,

Bedankt voor het delen van deze review.

Wil je contact met ons opnemen samen met de beide ordernummers? Dan kijken wij graag mee.

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち1の評価

Waarschuwing: Je bent je geld kwijt bij retour

Waarschuwing: Heb een retour gestuurd van een bestelling met een flinke waarde en daarvan het verzendbewijs in bezit. Het pakket is helaas zoek geraakt zegt Omoda, maar ik draai zelf voor de kosten op van de hele retour. Ze zeggen dat dit vermeld staat in hun algemene voorwaarden, maar dit nergens duidelijk vermeld in het bestelproces. Kortom geld kwijt!! Ben al jaren vaste klant, maar dit is echt zeer klantonvriendelijk en de laatste keer dat ik iets heb besteld bij Omoda. Volgende keer beter bij een andere webshop bestellen die wel service levert. Het bestellen van producten die niet passen is zo een groot risico dat je geld kwijt bent. Je bent gewaarschuwd!

2025年11月11日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi, bedankt voor het delen van jouw review.

Het spijt me te horen dat wij je niet naar wens hebben geholpen. Bij het retourneren van een bestelling ben je als klant zelf verantwoordelijk voor het pakket totdat het bij ons is aangekomen en verwerkt. Een retourzending is dus altijd op eigen risico.

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち1の評価

Bestelling wordt niet geleverd.

Bestelling wordt niet geleverd.
Onze bestelling zou in Den Bosch klaar staan, maar bij aankomst blijkt dat niet het geval. Bijgevolg vraag ik om mijn bestelling rechtstreeks naar mijn thuisadres te sturen, maar dat gebeurt niet. Na verscheidene contacten met de klantendienst is het nog steeds niet opgelost. Wat een knoeiboel

2025年8月28日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi,

Bedankt voor je bericht en wat jammer dat je niet naar wens bent geholpen.

Wil je een mail sturen t.a.v. Anne of Eveline naar klantenservice@omoda.nl samen met het ordernummer en een korte toelichting? Dan kijkt een van ons natuurlijk graag met je mee.

Alvast bedankt!

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち1の評価

Schoenen besteld en teruggestuurd in…

Schoenen besteld en teruggestuurd in correcte doos met label. Retour aangemeld. Dan beweren ze dat een retourformulier niet van kracht is en dat ze de doos scannen voor terugbetaling. Betalen ze het paar weer dat meest in solden stond. Je wordt serieus bedrogen. Daar koop ik nooit meer. Geen aanrader. Iedere medewerker vertelt een ander verhaal. Heel jammmer!!!

2025年8月4日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi Veerle,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Goed dat je contact met ons opneemt over jouw retourzending. Je geeft aan dat we het verkeerde artikel retour hebben verwerkt voor je. Wat jammer om te horen dat dit niet de bedoeling was. Ik moet je alleen aangeven dat wij onze artikelen bij ons nooit verkeerd retour kunnen verwerken. Ik zal je aangeven hoe dit werkt.

Bij ons hebben alle schoenen en kleding unieke nummers. Dit betekent dat alle artikelen die bij ons verkocht worden specifieke nummers hebben. Hierdoor herkennen we alle artikelen als ze geretourneerd worden.

We kijken dus niet naar het ordernummer op de verzenddoos of welke is aangemeld als het retour komt maar naar het unieke nummer op de schoenendoos en op de kledingkaartjes.

Hierdoor kunnen wij precies zien welke bestelling wij retour hebben ontvangen. Aangezien wij de retour niet verkeerd kunnen verwerken kunnen wij achteraf niet het prijsverschil tussen de verschillende bestellingen voor je verwerken.

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち1の評価

I used to be very satisfied with this…

I used to be very satisfied with this website, but my recent experience has completely changed that. I ordered a pair of trousers, paid in full, but received the wrong model. I returned them using the company’s return label and was told they would check if the correct model was still available. In the meantime, I was refunded.

They then sent me the correct trousers via a "pay later" option, but unfortunately, they were too small. I returned them—again using their return label—and also emailed the tracking code as requested.

Now, three months later, they claim they never received the return and say the tracking code is no longer valid. I did everything according to their process, used their label, and provided the tracking info. If the code expired, how is that my responsibility?

I’m extremely disappointed. I followed every step correctly, and yet I’m being held accountable for something that’s clearly not my fault. Be cautious when ordering—returns might turn into a nightmare.

Does anyone know legal protection rights? Should I email Test-Achat?

*Reply: Hello Omada, can you send me the email of the two people you are suggesting? I would like to solve the issue as I have the post receipts and would like for the invoices to be cancelled.

2025年7月22日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi Manuela,

Thank you for sharing this review.

How disappointing that you were not served to your satisfaction. Please send us an e-mail to Anne or Eveline with the order number and the proof of return. Then we will be happy to look into it.

Greetings Anne | Omoda

5つ星のうち1の評価

Ik bestel een paar dure diadora new…

Ik bestel een paar dure diadora new heritage sneakers in de solden. Ik krijg een doos waarin het diadora label van de schoenen is afgesneden, en de stof van fe sneakers is vuil. Dit bedoelen ze bij Omoda dus met solden: reeds gedragen sneakers proberen aan de man te brengen, onder de benaming ‘solden’. Hier koop ik nooit nog online!

2025年7月4日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi Veronique, bedankt voor het delen van deze review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we jou willen geven.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit te laten weten. Wij nemen je feedback serieus.

Uiteraard verkopen wij alleen nieuwe paren schoenen maar door het passen kan het nog eens voorkomen dat een paar beschadigingen heeft gekregen. Onze excuses dat dit tijdens het inpakken niet is gezien.

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち5の評価

Altijd snel en correct geleverd..

Altijd snel en correct geleverd..
Nu al enkele malen besteld en steeds correct geleverd.. nog nooit iets moeten terugsturen..

2025年4月22日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi Hilde, bedankt voor je leuke review!

Wat tof om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop. We doen er alles aan om jouw shopervaring zo prettig mogelijk te maken, dus het is fijn dat je dat ook zo hebt ervaren.

Geniet van je aankoop en hopelijk tot snel weer!

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち5の評価

Goede klantendienst na verkoop

Goede klantendienst na verkoop. Erg tevreden over hoe ze mijn probleem hebben opgelost.

2025年4月4日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi Sophie, dankjewel voor jouw 5-sterren review.

Wat fijn dat je graag bij ons shopt. Wij horen het heel graag wanneer wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen.

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち5の評価

Na de verwerking van de retouren

Na de verwerking van de retouren , wat jammer was want de stukken waren echt heel mooi enkel veel te groot , ben ik wel blij met de reactie van omoda daarom geef ik nu 5 🌟 omdat ook alles goed afgehandeld is .

2025年3月18日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Hi Fabienne, dankjewel voor jouw 5-sterren review.

Wat fijn dat je graag bij ons shopt. Wij horen het heel graag wanneer wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen.

Groetjes Anne | Omoda

5つ星のうち1の評価

Van het order tot retour ging het fout

Van het order tot retour ging het fout. Ik koos achteraf betaling via Klarna en betaalde hiervoor extra. Toch ging de waarde van mijn aankoop onmiddellijk van de rekening. Het order omvatte verschillende merk tassen. Bij 1 van de tassen was er geen dustbag voorzien. Ik stuurde 1 tas retour. Na 1 week zelf contact opgenomen. Geen reactie. Indien ze de retour verwerken wordt ik via Klarna vergoed. Wanneer ???? Nooit meer moods

2025年2月19日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Goedemiddag Cindy,

Het spijt me te horen dat je zoveel problemen hebt gehad met je bestelling en retour. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we voor je willen. Het is vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen en dat de betaling via Klarna niet goed is gegaan. Ik begrijp dat dit voor veel frustratie zorgt.

Ik wil graag dat we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat we dit snel voor je kunnen oplossen.

Groetjes, Eveline | Team Omoda

5つ星のうち1の評価

Omoda levert bestelling niet

Omoda levert bestelling niet. Het zijn oplichters. Geven geld niet terug na annuleren bestelling.

2025年1月22日
自発的なレビュー
Omoda.be ロゴ

Omoda.be からの回答

Goedemiddag Rianne,

Het spijt me te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Je hoort je geld inderdaad terug te krijgen als de bestelling is geannuleerd. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je situatie kunnen nakijken en ervoor zorgen dat je terugbetaling snel wordt verwerkt. We willen dit graag voor je oplossen.

Groetjes, Eveline | Team Omoda

5つ星のうち1の評価

Waardeloze klantenservice

Waardeloze klantenservice. Binnen 6 maanden piepende schoenen. Omoda wilt hiervan graag een filmpje ontvangen. Hier verzoeken ze om nog 2 filmpjes. Wellicht kan Omoda beter in de media gaan zitten ipv mode.
Ze willen graag de schoenen bij hun "kleermaker" laten repareren.

2024年10月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Pure misleiding voor levertermijn

Pure misleiding voor levertermijn! Ik kocht speciaal schoenen bij Omoda omdat ze op hun website adverteerden -vandaag besteld, vrijdag in huis- te zijn (Ik had ze nl. op zaterdag nodig).
Ze zijn niet geleverd op vrijdag, niet op zaterdag maar pas op de maandag daarna.
Bij het bellen naar de klantendienst kreeg ik geen verdere uitleg, geen excuses, geen compensatie... Enkel een "Ik vrees dat je ze toch niet optijd zal kijgen"
Dit is pure misleiding en slechte service.

2024年10月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Schoenen van 8 weken oud Calvin klein…

Schoenen van 8 weken oud Calvin klein via site besteld helemaal kapot garantie staan ze niet voor in als ik zo lees zie andere reviews ben ik de volgende die zo behandeld wordt!!!!! Advies koop niet meer daar want ze staan niet als er iets is voor hun klanten klaar

2024年8月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Service client et SAV inexistant

J'ai passé une commande de 1000€, les frais de port m'ont été facturés alors qu'ils sont gratuits au dessus de 50€ de commande. Une robe m'a été envoyée dans la mauvaise taille et je vais devoir la retourner à mes frais 6.95€ alors que c'est de leur faute. Donc j'ai payé les frais d'envoi et les frais de retour.
J'ai contacté Omoda via WhatsApp (il est indiqué sur leur site qu'ils répondent sous 4H soit disant) mais je n'ai jamais obtenu de réponse.
Et je vais devoir racheter la robe de nouveau en espérant qu'ils envoient cette fois la bonne taille, mais en payant à nouveau 6.95€ ?! Donc cela fait 20.85€ de frais d'envoi/retour à ma charge ?!
Un service client très loin d'être parfait, et ne parlons pas du SAV. Je vais continuer d'acheter chez Small**le dorénavant !

2024年8月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Loafers van Omoda in Breda gekocht…

Loafers van Omoda in Breda gekocht tijdens een stedentrip.
Thuis in Haarlem vielen vrij snel enkele studs eraf.
Amsterdam Omoda bezocht met klacht, állervriendelijkst werd ik geholpen en kreeg meteen geld retour, dit stond volgende dag al op m’n rekening.
Jammer van alle negatieve reviews, ík aben tóp te woord gestaan, waarvoor dank.
Doreen

2024年7月12日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報