pawfect4pets.co.uk レビュー 

335
•
TrustScore 5段階評価の2

1.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

My order arrived late, I emailed to try and find out when it was due however did not receive a reply despite the website stating 24/7 customer support. My order finally arrived and the dog bed I orde... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY or trust a single word they say. I ordered from this company on the 20th of August I never received my goods, I tried emailing them and got nothing, when I put a review on... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Returned the item as far too small for my dog. Sent tracked via Royal Mail. With my name and address in the parcel. Have had no response. Website states 24/7 customer service. Wish I read reviews b... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered through pawfect4pets and I had a few queries which Phil responded to pretty much straightaway. I then ordered one of the checked sofa protector blankets and it arrived quickly. My dogs lov... もっと見る


連絡先

1.8

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

335件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 81%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.8

すべてのレビュー

(335)

過去12か月のレビュー数: 114件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Impossible to get hold of!

Impossible to get hold of! Doesn’t reply to emails, yet frustratingly see them responding on here to defend their business! Ordered a dog bed 2nd December but asked them less than 12 hours later to cancel my order after seeing reviews on trust pilot (stupidly checked after ordering!). No reply, received an email to say my order has been shipped on 4th December. It’s now 27th December and I’ve received no email reply nor my goods! You have false advertisement on your website “order by 12th December for Christmas delivery”?
I’d appreciate a reply, just a shame your customers have to use this website to communicate with you, but it seems this is the only way they get a reply? Or so I’m experiencing.

UPDATE - only responded to email complaint today, not previous emails from the beginning of December, AFTER doing a review on trust pilot as this seems to be the only way they acknowledge emails! Lying in their response and putting blame on the customer when essentially all we’ve done is order and paid for something we have not then received. But this seems to be generic across all their replies to complaints. Please don’t expect customers to not upload bad reviews when you do not send the products they’ve ordered & paid for and then lie on your replies. It’s not best practice. I look forward to receiving my refund!

2024年12月2日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Already sent this customer an email and another 30mins ago which she has responded to and also sent her proof of refund. Item was cancelled same day and we sent an email.telling her this. Not sure why she now feels the need to write this after proof of refund has been sent and many emails regardless if she says she doesn't have them! We always respond even on days and hours we are not working! Very bar humbug of this customer and shocked to be honest! Just so everyone is aware response at 7.05pm on 27th December giving refund proof, an hour before this was written!

Update* i have sent the dated email responses we sent to you to Trustpilot to review. YOU cancelled so we didn't send as per the email we sent! We have not lied and responded each time. Can I ask why then it took you over 15 days to send a follow up email if you were that concerned we didn't respond?

5つ星のうち1の評価

Ordered a small coat from this company…

Ordered a small coat from this company it arrived about 3 wks later, It's to small even though I measured my dog before ordering, The coat fits around him but the length it's half way up his back and he's only tiny, I purchased 2 coats from Amazon same size one fit perfect but other one half way up his back exactly same coat purchased from this company, To be fair they did reply quickly to my message informing me they measure the coats before sending out but I know I measured correctly,The reply did feel feel a little hostile, I am not bothering to return it I have purchased one from a different company the other can go to a charity shop but I won't buy from the company again

2024年12月17日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Extremly disapointed you have even written a review!! Our sizes are exact to the mm. We can prove this beyond any doubt! Not only do we make it extremely clear that you are to measure your dog before ordering, we say it 5 times on the product page! These jackets are done by chest size and are accurate to the mm. Funny how customer says it fits chest and then moans about back length yet sizes are very clearly displayed prior to ordering! A very very very unfair review from a customer who has not read our size guide or how to measure before ordering. We answered her email within seconds at busiest time of the year aswell!

5つ星のうち4の評価

Ordered a doggy coat

Ordered a doggy coat, first one went missing, yodels fault not theirs, good communication, royal mail delivered the next one and I'm very happy with it. Good overall experience only knocked a star off because their standard delivery times are quite long compared to other companies but it wouldn't stop me from using again.

2024年12月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Still waiting for a reply to email

Ordered a dog coat ready for the colder weather. Took a while to arrive but it came after about 3 weeks.
Despite numerous measurements of our dog, it came up slightly tight and short.
Emailed 6 days ago to their info@ email address, as stated on their site, still no reply! Just sent another message via their contact page, hoping that gets seen, but there’s no way this will be resolved in their 14 day returns policy window, but that’s not my problem!!

2024年12月12日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Hi sue responded on our online chat and got no answer from you and also emailed. Please reorder the correct size through our website and then return the one you have to Pawfect4Pets 11 Peabody Way Warwick CV347BE. Include a note to say you have reordered and need a refund on this one. This will speed things up. No problem to exchange. Please would you mind deleting this review?

5つ星のうち2の評価

No item delivered

I ordered a new bed for our fur baby for Christmas. Email after Email being told its been posted 16 days on nothing still nothing.

UPDATED IVE HAD NO EMAIL FROM YOU REGARDING DELIVERY OR TRACKING NUMBER .
This is the worse customer service it took me to write this review to I got a response.

2024年12月1日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Customer entered the wrong address on his order orginally and then emailed us to change it. Unfortunately and as explained to Stuart our warehouse forgot to make the change so the item was rejected from his previous address by the occupants. Stuart emailed to see where his order was and was responded to both times very quickly and for some reason says he never recieved the emails. I then contacted Stuart using my personal email to which he then responded. Customer was refunded straight away and I apologised many times. I find stuarts review very unfair. The service was not at all bad as he is making out and both emails were answered very quickly! Unfortunately mistakes happen like the mistake he made first of all! I also asked politely if he would consider removing the review and has written something which I feel is not accurate and very unfair. Customer made the initial mistake on this order.

5つ星のうち1の評価

Very cheap made dog mattress

Says memory foam, just ordinary foam, very cheaply made, delivery took age's ,I read the reviews on their website, which were great, must be absolutely false, feel very ripped off!!!

2024年11月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent service

Phil at the company went over and above the level of service that could be expected. Very friendly to deal with. Would not hesitate in using this company again

2024年12月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered over a month ago and have…

I ordered over a month ago and have still not received my dogs bed and coat.

This was ordered ready for winter and now I’m just losing trust that this company will actually send me my parcel.

Very disappointed

I placed order on 1st November 3rd November it we apparently in transit and since then I’ve had not a single bit of communication it is now the 6th December.

2024年11月1日
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Hi Richard

This is extremely strange. Please provide your order number so I can check?

5つ星のうち3の評価

Feel a bit mugged off to be honest.

Feel a bit mugged off to be honest.
I ordered on the 19th November and just recieved my dogs jacket tonight.
It’s an identical jacket to the one at £13.95 sold by SHEIN.
I paid double this because I under the impression that the products were unique? So assumed they would be better quality.
Should have (and will in future) just ordered from SHEIN. This jacket also come from china but SHEIN delivered much quicker too.

2024年12月2日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Hi Clare

Our products are different from those on Shein. Our harness straps are stronger quality and on all larger sizes they are anti tear and run through the jacket as opposed to being sown in. We also supply to a major uk retailer. I think you will agree qualiy is fantastic.

5つ星のうち1の評価

No refund!!!

Please no one order from this company!!! Ordered a dog coat from them and it took two weeks to arrive that's with myself having to email them Multiple times!!!! When the dog coat did arrive it's to small and they want give me a refund at all Apparently I have to sent them the coat back and pay for the Larger coat!!! I don't want any coat from them and just would like them to refund me!!! Please be aware of this company!!!

2024年12月2日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Frances please tell the truth. Thats not what happened. This customer ordered a coat and it didn't take 2 weeks to arrive but she also ignored delivery terms. Posted a review last week then took it down trying to get money out of us to take the review down!! She wanted the item refunded and delivered and said thats the only wsy she would remove the review which is quite obviously ridiculous. We offered a goodwill gesture to refund delivery charge but when jacket arrived customer ordered a medium and needs a 4xl. She didn't bother reading our size guide and then refused to pay the extra £11 for the new size despite us explaining these are exchange only! This customers emails were from the outset! We will be sending the copies of her emails to Trustpilot as we are fed up.with people not reading before ordering or speaking to us in a polite manner!

5つ星のうち5の評価

Purchased the luxury dog sofa…

Purchased the luxury dog sofa approximately 2 years ago for our small dog cannot get him out of it on the strength of this I have just purchased a 2nd one for upstairs in the bedroom, very supportive with its arms and super soft cushion which is removable for cleaning
It’s our dogs go to bed especially during fireworks which gives him added security
Really impressed with prompt delivery and a helpful team at Pawfect4pets thanks to Phillip as well

2024年11月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Concerned Customer

I am writing this review confirming this company do Not send emails confirming your order! I ordered a dog bed and since ordering money was taken out of my bank but still NO communication confirming my order.. The order was put in 16th November 5 days ago and I have sent 2 emails to this company asking for a confirmation email ? Still waiting… I am quite concerned after reading all of these reviews which seems to be an on going problem… Wish I had read them before Ordering….

2024年11月16日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Pamela we have replied to every email instantly including the one you sent this morning!!! I suggest you check your junk or provide a different email address!! I have also sent confirmation emails twice. Please remove this review as its not true and evidence of our emails being sent will be directed to Trustpilot!

5つ星のうち1の評価

52% of reviews are for 1 star !!!

52% of reviews on here are for 1 star !
Make up your own mind where to buy from.
Temu do stock some good products - some not so good - but all prices are cheaper.

2024年10月25日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Darren not sure the reason for such a post! Not sure why you have ignored our 9k 5 star product reviews on Google and posted this?! Please provide your order number and what it was you ordered so we can solve the problem.

5つ星のうち5の評価

Love my double dog lead! Great quality!

Bought the best double dog lead from here! I’ve tried so many that claim to not tangle but they do or they arrive and the lead is so thin it wouldn’t hold a mouse!
This lead is amazing. Walked my dogs with it for the first time and it was fab! They were ducking and diving around each other and no problems or nearly chopped of fingers for me 😂 Highly recommend this product from here! I also purchased a dog grooming hair dryer bag for my Samoyed as she takes forever to dry and this product makes it so much less stressful for her and less damp for us. My order was dispatched quickly and took about 10 days to come. Products are dispatched from China so if you’re needing something asap then I wouldn’t buy from here but if you don’t mind waiting then the products are decent and affordable. I had no issues from start to finish and am very pleased with my products.

2024年10月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

No impressed with your delivery not…

No impressed with your delivery not only does it take ages but got a message from Evri saying delay then another saying got parcel with no real idea of when will be delivered and already passed delivery promise. Should have been delivered on the 18th if you are going to quote 7-10 day delivery time at least achieve it or tell your customer when it will be recieved

Really poor Still no news other than Evri sending a message saying my preferred delivery left with location has been changed which I never asked for. How can they update when they do not know the date of delivery Come on pawfect4 step up and show some customer service. Not stepped outside of Amazon for a long time and you do realise how good they are.

Sorry but all you have done is repeated what I have already told you. blaming the courier is a cop out!!! you make the choice of courier your business your choice and your response is typical of a company that just passes blame when your service is poor. Maybe upgrading your courier company to a company that offers a next day better service. I ordered this item on the 6th October and still neither you or your courier company can offer a date on when I will receive goods that cost £64 which is really poor service matched by an equally poor response!!!!

Thankyou for the update I never said I was not communicated to I said the info was poor and nobody new when the parcel would be delivered since the 6th Oct I have had a notice today to say will be delivered but this is the first time I have been advised.

2024年10月20日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Kevin you were sent tracking from Evri aswell as a shipped email explaining delivery was 7-10 working days. Evri as you will see have had the parcel for 6 days. We have sent them 2 messages and finally its back on track. I do apologise for the delay. We had also resent one. Please follow the evri tracking for updates. Unfortunately sometimes we cannot control what 3rd parties do.

*** Kevin you are obviously not looking at the tracking number correctly as Evri updated yesterday to say its the stage before delivery. As mentioned above I am very very sorry for the delay and I directed you to look at how long its been with Evri. You are right we do choose the courier and use Evri like 80% of companies in the UK and only occasionally have this problem. I am just sorry its happened on your order. We will be refunding £20 to you for the delay and apolgise once again. But do not say you haven't been communicatrd to as that tracking number has explained the delay and you can see we have been in contact with Evri hence the updates!

5つ星のうち1の評価

DROP SHIPPING

DROP SHIPPING - use your name and address and ship directly from Temu or similar - even use the same photos …. Do not use

2024年10月3日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

We DO NOT ship from Temu. We have our own factories and have been running 3 yrs longer than Temu. If you could please provide your order number so I can identify who you are before I flag this dishonest review.

5つ星のうち1の評価

I wish I had read Jo’s and others views…

I wish I had read Jo’s and others views of this “family” business before I bought the dog bed!
Rude…yep, never been spoken to like that before, when asking for a refund, because I didn’t like the quality of the bed….actually my dog wouldn’t sit in it!!
I was told they had been in TV, wow that means a lot.
They need to get a better customer service attitude!!!

2024年9月23日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Hillary you told me you wish to return because its made of nylon when its clearly obvious its made of cotton. You questioned this and thats when I refered to our description and TV endorsement. I said we will refund if you return and you said you will keep the bed. I wasn't rude and apologise if you felt I was. I was simply explaining what the bed is made off. And just because your dog won't lie in it doesn't mean the bed is the issue.

5つ星のうち1の評価

RUDE RUDE RUDE

RUDE RUDE RUDE
Update - did not keep item refused delivery - have proof of delivery screen of delivery driver of item refused - took video with neighbour as witness as I thought this might happen
Also I have blocked email address as didn’t want to receive any further rude threatening messages. Again evidence available
DO NOT USE THIS COMPANY - shipped straight from China……
Email response rude and now threatening with a defermation claim because I’ve put up a negative review .
He has also sent me very rude emails and I feel threatened and bullied
Also the responses he has put in his reply are edited to make me look bad
EDIT- the owner emailed me directly warning me to take this post down otherwise deformation action would be taken.
This is an abuse of my personal data by contacting me via email about something other than my purchase . Also use of any information I have provided to this company cannot be used for any other purpose then providing me for goods .****** I request publically to this company that all my personal information be deleted and request no further contact as this has caused me upset and stress . ***** Threatening emails of legal action are a misuse of personal data .
It seems like I’m not the only one who has suffered reading the other reviews .

Update - did not keep item, refused delivery - have proof of delivery screen of delivery driver of item refused - took video with neighbour as witness as I thought this might happen and photo of parcel , which had been sent from China . Refused delivery on 18/09 - have tracking email from Evri.
Also I have blocked email address of owner as he was sending me emails from his personal address and didn’t want to receive any further rude threatening messages. Again evidence available HAPPY TO PROVIDE ALL TO TRUST PILOT (and have already done so)

2024年9月18日
自発的なレビュー
pawfect4pets.co.uk ロゴ

pawfect4pets.co.uk からの回答

Jo emailed me at 7.13am on the 18th Sept in an agressive tone. There was no Good Morning or simple Hello just an agressive wheres my order with plenty of explanation marks. On responding to her within 2mins of this email I explained our standard delivery terms were 5-7 working days on all dog jackets due to high demand. She ordered on the 9th, item shipped on the 11th and I explained was already with Evri and due for delivery that morning.

She then proceeded to reply in an equally rude and agressive manner to say she now didn't want the jacket even though it was hours away from being delivered. Had she of simply read our shipping emails or website information she would of realised the very reasonable delivery terms. She also states item has come from China. It has not. Our raincoats are made in China but not shipped from there. How she can presume that without seeing the package is a mystrey to me. Also 6 days to get from China is not possible.

I then responded to say dog jackets are exchange only but if item is refused we will of course refund. At this point I called out her rudeness, to which her response was again sarcastic and rude. As she is a fan of evidence these emails have been sent to Trustpilot but as she is deemed a customer they cannot publish.

Nothing in our tone was agreesive or rude and I feel she made this review as she knew her tone and manner was wrong. Not sure why you would refuse delivery after chasing it that same morning? Odd to.say the least.

She refers to our behaviour but I can guarentee nothing we said was threatening or bullish. We sent a legal letter of defamation over due to the nature of this review and its inaccuracies. She then proceeded to not respond to it and blocked us. The letter simply asked her to edit the review to a truthful one but we never asked her to change the star rating.

We then heard nothing after this which was the 19th sept. We have not received the package back or had any warning from her that she had indeed refused this as she had blocked our email. I have since been in touch with Evri to look into the whereabouts of our package. When we eventually get a response customer will be refunded.

I feel her manner and tone to be very offensive and had she had just sent a polite email all of this nonsense could of been avoided. Its a shame she feels the need to write such a review after we responded to her emails in very quick succession.



5つ星のうち5の評価

All Seasons dog jackets

Last year I ordered 4 Waterproof dog jacket with harness for my 4 Morkies which were great. In June 2024 I ordered 4 All Seasons dog coats. When they arrived they were too big, and Pawfect4pets were extremely helpful and replaced these, they even sent the replacements before I'd returned the other ones. Their customer service is excellent and I can't recommend them enough.

2024年6月7日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報