Railspirit レビュー 

78
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

What I liked: (1) The colors of both the shirt and the train image were vibrant and looked just like the image on Railspirit's website. (2) The sizing runs just a little small, but I ordered one... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

THE WORK APPEALED WHEN I FIRST SAW IT ON FACEBOOK AND THEN ON THEIR WEBSITE. FOCUSED ON THE MILITARY CANINE CANVAS OPTIONS AND HAVE PURCHASED TWO OF TWO DIFFERENT SIZES. THE ITEMS THAT ARRIVED WERE... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Bought military Christian art . Not found anywhere else. Rare. Great products. Bought for myself and the wrapped canvas for my VA Chaplain for his office. Great customer service. Will purchase fr... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Hoodie arrived in reasonable time, looks great. Only problem I had was with the website order page, it seems like it does not hold onto choices that are selected, and reverts to "defa... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

78件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(78)

過去12か月のレビュー数: 54件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Good Quality and fast shipping

Good Quality and fast shipping

2025年10月10日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Margo,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you were pleased with both the quality and the fast delivery.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon.

If you ever need any assistance, please don’t hesitate to contact us at cs@railspirit.com.

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

The one product I bought was the best in class

The one product I bought was exceptional in looks and quality. It clearly is steps above the similar products.

2025年10月4日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear John Ladd,

Thank you so much for your amazing feedback! We’re thrilled to hear that you found the product exceptional in both appearance and quality.

Your kind words mean a lot to us, and we’re grateful for your support.

If you ever need any help or have questions, feel free to reach out at cs@railspirit.com

We look forward to serving you again in the future.

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

I have yet to receive my order

I have yet to receive my order. It has been 2 months or more. I have been unable to speak to anyone at this place. Numerous attempts to reach them by phone and email were unsuccessful. Only when I disputed the charge on my credit card did I get any contact from them. Yet, still no merchandise.

2025年10月3日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Hi Thomas,

We’re truly sorry for the frustration you’ve experienced and completely understand how concerning it must have been to wait that long without updates.

After checking our records, we’re happy to confirm that your replacement order has now been successfully delivered. We sincerely apologize again for the earlier delay — it was an uncommon issue, likely caused by external shipping factors beyond our control.

We truly appreciate your patience and understanding throughout this process. If you have any questions or notice anything wrong with your replacement, please don’t hesitate to reach out to us at cs@railspirit.com — we’ll make sure you’re taken care of.

We genuinely hope to provide you with a smoother and better experience in the future.

Warm regards,
The Railspirit Team

5つ星のうち1の評価

Cheap flimsy material

Cheap flimsy material, poorly sewn shirt, buttons too small for button holes. Can literally see through this shirt. Junk.

2025年10月3日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Cynthia Rost,

We’re truly sorry to hear that the shirt didn’t meet your expectations, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Our products are made from premium lightweight materials designed for comfort and breathability, but we completely understand that fabric preferences can vary from person to person.

We’d like to take a closer look into your order to better understand what happened and make things right. Please contact us at cs@railspirit.com, and our customer service team will be happy to assist you.

We sincerely apologize for the disappointment and hope to have the chance to provide you with a better experience in the future.

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち4の評価

The rug I purchased is as described

The rug I purchased is as described. It did take a long time to arrive so I assume it had to be shipped from overseas. If you need something quickly, just be aware.

2025年10月3日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Ellen,

Thank you so much for your feedback — we truly appreciate it!

We’re delighted to hear that you’re happy with your rug and that it matched the description perfectly.

We truly appreciate your patience with the delivery — our products are crafted and shipped from our overseas facilities to ensure quality and detail in every order.

Your feedback is greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of serving you again in the future.

If you ever need any assistance, please feel free to reach out to us at cs@railspirit.com

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち1の評価
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Edward,

We’re sorry to hear that your order took longer to arrive than you expected, and we truly appreciate your feedback.

All products at Rail Spirit are individually crafted just for you. Our standard timeline includes 3–5 business days for production and 8–12 business days for delivery with economy shipping. After checking your order, we can confirm it was delivered within this timeframe.

We completely understand that waiting can be frustrating, and we truly appreciate your patience.

If you ever need any assistance, please feel free to contact us at cs@railspirit.com — we’ll be happy to help. We hope to have the opportunity to serve you again in the future with an even smoother experience.

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち4の評価

Shipment time is way too long

You had what my husband requested.

2025年10月4日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Ruth Bolen,

Thank you so much for your feedback and 4-star review — we truly appreciate it!

We’re glad to hear that you found exactly what your husband wanted, though we’re sorry the delivery took longer than you hoped. All products at Rail Spirit are individually crafted just for you.

Our standard timeline includes 3–5 business days for production and 8–12 business days for delivery with economy shipping, and after checking your order, we can confirm it was delivered within this timeframe.

We truly appreciate your patience and understanding, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future with an even smoother experience.

If you ever need any assistance, please feel free to reach us at cs@railspirit.com.

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

My pay was taking and I have no…

My pay was taking and I have no product. I've inquired about it to no avail. Its missing.

2025年10月4日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Mark Ayers,

We’re truly sorry for the inconvenience you’ve experienced and completely understand how frustrating it must have been not to receive your order as expected.

After reviewing your case, our support team has already been in touch and processed a replacement order for you. The delay was caused by a shipping issue beyond our control, but we’ll continue to keep you updated on your replacement’s delivery progress until it safely reaches you.

We sincerely apologize again for the trouble and truly appreciate your patience and understanding.

If you have any further questions, please feel free to contact us at cs@railspirit.com— we’ll be happy to assist you.

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

pleased with product

pleased with product

very excellent and well made people have stopped me to inquire about the wear

2025年10月4日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear W Robert Schultz III,

Thank you so much for your amazing 5-star review! We’re thrilled to hear that you’re pleased with the product and that others have noticed and complimented it — that’s always the best feeling.

We truly appreciate your support and kind words. If you ever need any assistance or have questions about our products, please feel free to contact us at cs@railspirit.com.

We look forward to serving you again in the future!

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち4の評価

The product looks great but should have…

The product looks great but should have been shipped in a tube to avoid creasing.

2025年10月4日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Matt Storrs,

Thank you for your feedback — we’re glad to hear you liked the product!

We completely understand your comment about shipping and appreciate you bringing it to our attention. Your suggestion to use tube packaging is valuable and will be shared with our operations team as we work to improve our packaging methods.

If you ever need any assistance, please feel free to contact us at cs@railspirit.com.

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Great T-shirt. Mr Rogers

Great T-shirt.

2025年10月3日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Mr. Rogers,

Thank you so much for your feedback and — we truly appreciate it!

We’re so glad to hear that you love your T-shirt — that truly means a lot to us.

We appreciate your support and hope to have the pleasure of serving you again in the future.

If you ever need any assistance, please feel free to reach out to us at cs@railspirit.com.

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち4の評価

This is a wonderful company to deal with.

This is a wonderful company to deal with. Customer service are really dedicated to their customers.
The only negative aspect would be about the mat, because it's not a carpet nor a rug, it's a mat as I expected to see a thick rug (carpet).
BUT, it's a well done mat.

2025年10月3日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Lloyd,

Thank you so much for your thoughtful review and for your kind words about our company and customer service — it truly means a lot to us.

We appreciate your feedback about the mat as well. Our mats are designed to be lightweight and practical for everyday use, but we completely understand your expectation of a thicker rug.

Your comments will be shared with our team as we continue to improve our product descriptions.

We’re so glad to hear you were happy with the craftsmanship, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

If you ever need any assistance, please feel free to contact us at cs@railspirit.com.

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち4の評価

RR rug

My grandson really likes his rug
I wished the company would have sent messages about the progress of the rug. I had to keep asking for that information

2025年8月22日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Greg Whalen,

Thank you so much for your wonderful review! We’re so happy to hear that your grandson loves his rug — that truly makes our day.

We appreciate your feedback about the order updates. Our system automatically sends email notifications throughout the process, but it’s possible that some may have been missed or filtered out.

We’ll review this to make sure communication is even smoother moving forward.

Thank you again for your support, and if you ever need any assistance, please feel free to reach out to us at cs@railspirit.com.

We’d love to serve you again in the future!

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち5の評価
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear John,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We’re thrilled to hear you had such a great experience with our service.

Your satisfaction is our top priority, and we truly appreciate your support.

If there’s ever anything we can help with, please reach out anytime at cs@railspirit.com.

We look forward to serving you again in the future.

Warm regards,
Customer Service Team

5つ星のうち4の評価

Great communication on order

I placed my order for the B+O round rug for my train room and it was promptly processed.

2025年8月13日
Railspirit ロゴ

Railspirit からの回答

Dear Tom Pica,

Thank you so much for your kind words and 5-star review! We’re delighted to hear that you appreciated the clear communication and prompt processing of your order.

Your feedback motivates us to keep delivering great service to all our customers.

If you ever need any assistance or have more projects in mind, please feel free to reach out at cs@railspirit.com, we’d love to help.

Warm regards,
Customer Service Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報