Reclaim Nation レビュー 

1,551
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Excellent customer service and prompt email responses. Our order was delayed by around 4 weeks on the initial estimated delivery which was 6weeks (ordered end of June delivered end of Sept). However R... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Bought the como. Didn’t take the hubby long to put together almost single handed. Looks perfect with the bench. Would recommend especially as it makes me feel I’ve done something to help the environme... もっと見る

5つ星のうち4の評価

They company promotes on tv ( customer assumption they build direct ) they don’t just buy in but the product I bought was well built ( it came from Vietnam ) . I wanted to buy actual UK reclaimed wood... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Incredibly happy with the tulsa extendable table and bench we ordered! Looks amazing and was easy to assemble. Delivery was well within the estimated delivery time.Delivery guys were professional and... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 家具店

当該企業による記述

The Reclaim Nation hand-pick the best eco friendly reclaimed furniture for you and your home, only buying from suppliers who work with fully recycled or natural wood and materials from around the world.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1551件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(1,551)

過去12か月のレビュー数: 530件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Table

Everything was as promised with delivery. We love our new table.

2026年6月19日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Thank you for your lovely feedback.
We’re delighted to hear that everything went exactly as promised with your delivery and that the process was smooth from start to finish.
It’s wonderful to know you’re so pleased with your new table and that it has found a perfect place in your home.
We truly appreciate your kind words and thank you for choosing us.
We hope you enjoy your new table for many years to come.
Team RN

5つ星のうち5の評価
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Thank you for your wonderful feedback.
We’re delighted to hear you’re so pleased with your furniture and that it has made such a great impression.
It’s fantastic to know you consider it a stunning piece and that it has met your expectations.
We truly appreciate your kind words and thank you for choosing us.
We hope you enjoy your beautiful new furniture for many years to come. Team RN

5つ星のうち5の評価

Great quality furniture!

Great quality furniture! I currently own the Brooklyn dining table and chairs and the Brooklyn bookshelf. The quality is amazing, and even better knowing it’s repurposed wood. Hoping to buy more pieces from the collection in the future.

2026年6月18日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Georgia Osborne,

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear you’re enjoying your Brooklyn dining table, chairs and bookshelf.

It’s great to know you appreciate the quality and the character of the reclaimed wood too. We hope you enjoy your furniture for many years, and we’d love to welcome you back when you’re ready to add to the collection.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち2の評価

Had a lead time of 1-2 weeks. But that was a month ago.

Had a lead time of 1-2 weeks.. keep getting strung along with “order is due soon” etc.. been a month and still no sign of actually getting it, despite these ‘reassuring’ emails. Never ordering again. Can’t speak for the quality of the product.. don’t have it

2026年7月2日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear J Wanstall,

We’re sorry that your order has taken longer than the original 1–2 week lead time and that our updates have not given you the clarity you needed.

We have now checked your order and can confirm that it is with the courier. They will be in touch shortly to arrange delivery with you directly.

We understand how frustrating the wait has been and apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち3の評価

Waited ages and then disappointed to…

Waited ages and then disappointed to find made in Vietnam and not the UK which advertising leads you towards believe, no wonder it took so long and very expensive for what it is, not sure I believe it’s reclaimed wood

2026年6月18日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Melanie Cooper,

We’re sorry to hear you were disappointed with your order and the delivery time.

We source our furniture from manufacturing partners around the world, including Vietnam. Our reclaimed ranges are made using reclaimed timber, so each piece will naturally vary in colour, grain and texture.

We take any concerns about quality seriously. Please contact us with your order number and photos of the item, so we can look into this properly.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち5の評価

Friendly & helpful staff

Friendly & helpful staff. Issue resolved. Great service.

2026年7月1日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Thank you for your lovely feedback.
We’re delighted to hear our team was friendly and helpful, and that your issue was resolved quickly and efficiently.
It’s great to know you were pleased with the service you received.
We truly appreciate your kind words and thank you for choosing FW Homestores.
We look forward to welcoming you back again soon. Team RN

5つ星のうち1の評価

The bench was delivered on a day we…

The bench was delivered on a day we told them we were on holiday and just left outside. We had to get a neighbour to collect it and hold it until we got back home. It was damaged.
They arranged a collection and replacement, again on a time we said we would not be in the house and now we have to wait another 2 weeks for them to deliver again.
We bought a table from them previously which we love and the furniture they sell is beautiful but the delivery is terrible

2026年6月17日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Claire Charlton,

We’re very sorry for the delivery experience you have had with your bench.

The order should not have been delivered and left outside on a date when you had already advised that you would be away. We also understand how frustrating it must have been to arrange for a neighbour to take it in, only to then find that it was damaged.

We appreciate that the replacement collection was also booked for a time when you had advised you would not be at home. This is not the level of service we expect from our delivery partners, and we are sorry that you now have a further wait for the replacement.

It is lovely to hear that you have been pleased with the table you purchased previously, but we fully understand that the delivery side of this order has let the experience down. We will be raising this with the courier to help ensure this does not happen again.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち5の評価

We ordered a table and bench

We ordered a table and bench. We were so pleased when it arrived. The quality was amazing. We had been looking for a while, and came across Reclaim nation, and they had exactly what we were looking for. Would 100% recommend to anyone and we will definitely use again

2026年6月17日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Thank you for your wonderful feedback.
We’re delighted to hear you’re so pleased with your table and bench and that the quality exceeded your expectations.
It’s fantastic to know that after searching for some time, you found exactly what you were looking for with Reclaim Nation.
We truly appreciate your recommendation and are thrilled to hear you would choose to shop with us again in the future.
Thank you for your support, and we hope you enjoy your new furniture for many years to come. Team RN

5つ星のうち5の評価

Ordered the Brooklyn 140cm/180cm…

Ordered the Brooklyn 140cm/180cm extending dining table with X Legs.
Delivered within 5 days.
Absolutely love the rustic finish and how the extension folds away into the centre of the table.
Thankyou for an amazing service .

Mick & Donna

2026年6月12日
自発的なレビュー
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Thank you for your wonderful feedback.
We’re delighted to hear you’re so pleased with your Brooklyn extending dining table and that it was delivered promptly.
It’s fantastic to know you love the rustic finish and the practical extension design, which neatly folds away within the table when not in use.
We truly appreciate your kind words about both the product and the service you received.
Thank you for choosing us, and we hope you enjoy your new dining table for many years to come. Team RN

5つ星のうち1の評価

Never turned up, constant delays. Had to get a refund.

Ordered a sideboard showing 7-14 days delivery. Over 2 months on they were giving me yet longer delivery timescales after moving the dates twice. All the while it still showed 7-14 days. Had to cancel and it was a bonus as I found a much better one elsewhere and bought a coffee table and lamp table in the same design.

2026年6月16日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Kevin,

We’re very sorry for the delays to your sideboard order and for the repeated changes to the expected delivery date.

We completely understand why you chose to cancel after waiting far longer than the original 7–14 day estimate. The delivery information shown should have been clearer and more accurate, and we are reviewing this to help prevent the same issue happening again.

Your refund has been processed. We’re sorry that we let you down on this occasion, although we are pleased you were able to find a suitable alternative.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち5の評価

Stunning, amazing quality

I ordered the Brooklyn extending table with bench from the express delivery section, it’s absolutely stunning I’m so happy with it! It’s so well made, solid and made from quality materials. Assembly was really easy and took a matter of minutes, It was delivered within the time frame stated when ordering and the delivery guys were lovely. 100% would recommend this company!

2026年6月16日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Thank you for your wonderful feedback.
We’re delighted to hear you’re so pleased with your Brooklyn Extending Table and Bench and that it has exceeded your expectations.
It’s fantastic to know you appreciate the quality craftsmanship, solid construction and beautiful finish, as well as how easy it was to assemble.
We’re also pleased that your order arrived within the promised timeframe and that our delivery team provided such a positive experience.
Thank you for your recommendation and support – we hope you enjoy your new furniture for many years to come. Team RN

5つ星のうち3の評価

Nice unit...however the delivery not so!

The unit is lovely. Darker than in the pictures and a very matt finish. I would say it is nearer to a walnut colour. Unfortunately the delivery was a bit stressful. The chaps turned up and placed the unit in my room, however they had left the box upside down. I asked them to turn it the correct way, which they did, however one of the drivers wasn't happy about this and complained it wasn't his job. He then asked me to sign the delivery sheet, however under the terms and conditions of the sale, it states that I have signed the delivery sheet acknowledging I have inspected my bought product and agreed there is no damage to the product and no damage to my property. Well, did this same driver not have a complete temper tantrum and he was asked to leave my property while I was un-boxing it to inspect it. The other older driver was apologetic and I actually pointed out this statement on the delivery sheet above my signature. Really the driver that clearly cannot control his temper should not be in the job role. Had this experience not happened it would have been 5 stars. Well done to the driver that let down the delivery service.

2026年6月16日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Miss Pattie,

Thank you for your review. We’re pleased to hear that you love the unit, although we appreciate the finish appears darker and more matt than you expected from the photos.

We are very sorry for the stressful delivery experience. You were absolutely right to want to inspect the furniture before signing to confirm there was no damage, and you should never have been made to feel uncomfortable for doing so.

The behaviour you describe from one of the delivery team is not acceptable and falls well below the standard we expect. We will be raising this with the delivery company to ensure it is investigated properly.

We appreciate your kind words about the other driver, and we are sorry that this incident took away from what should have been a straightforward and positive delivery.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち5の評価

Would recommend

Excellent customer service and communication. Felt like a caring small business.
Very happy with the product.

2026年6月16日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Thank you for your wonderful feedback.
We’re delighted to hear you were pleased with both our customer service and communication throughout your experience.
It’s especially rewarding to know that our personal approach gave you the feeling of dealing with a caring small business.
We’re also thrilled that you’re very happy with your purchase and that it met your expectations.
Thank you for your kind words and support. Team RN

5つ星のうち5の評価

I have just received the Mayflower nest…

I have just received the Mayflower nest of tables.
They are gorgeous and I think look great in my room.
Customer service was excellent.
I will buy from here again.
No complaints
Lynn

2026年6月30日
自発的なレビュー
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Thank you for your wonderful feedback.
We’re delighted to hear you’re so pleased with your Mayflower Nest of Tables and that they look perfect in your room.
It’s fantastic to know you were impressed with the customer service you received throughout your experience.
We truly appreciate your kind words and are thrilled to hear you would choose to shop with us again in the future.
Thank you for your support, and we hope you enjoy your new tables for many years to come. Team RN

5つ星のうち1の評価

No customer service and no table

We ordered 15 days ago and noted when ordering that in Scotland it could take 10 days. since then there has been no changes to the order tracker it is still sitting at order placed and have had no email updates.

We have called twice to be told that it's with the courier and they would be in touch with us. again we have have heard nothing.

Now when I am trying to call, I am constantly getting an O2 answer service

2026年6月29日
自発的なレビュー
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Louise,

We’re sorry for the lack of updates and the difficulty you experienced trying to contact us.

We chased the courier today and they have confirmed that your order is scheduled for delivery tomorrow. This remains within the quoted lead time for deliveries to Scotland; however, we agree that the courier should have contacted you in advance and that you should have been provided clearer updates.

We apologise for the frustration caused and hope delivery goes smoothly tomorrow.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち1の評価

Forged Signature, Missing Goods, No Refund — Forced Into a Chargeback

I ordered a table and chairs from Reclaim Nation with written confirmation that delivery would take place during the week beginning 8th June. This mattered because the delivery address was a property we were completing on 5th June — it was completely vacant and nobody was living there.

Instead, I received a notification that the delivery was being made weeks early, to the empty property. When I contacted Reclaim Nation, I was told “not to worry” and that they would sort it. They didn’t. I was then informed the goods had been “accepted” at the address — impossible, because the property was vacant.

The next day I was told the delivery company had tried to recover the items but they were now “missing”. During this call it also emerged that the delivery driver had forged my signature to claim the delivery was accepted. I was nowhere near the property at the time.

After this, I told Reclaim Nation I wanted to cancel the order because the situation was completely unacceptable. Instead of processing the cancellation or refund, they claimed another table and chairs would be delivered on 8th June. I emailed both Reclaim Nation and the delivery company instructing them to stop the delivery. Nothing arrived — and I have had no contact and no refund since.

I have now had to pursue a chargeback through my bank because Reclaim Nation have ignored every opportunity to resolve this.
This has been one of the worst retail experiences I’ve ever had: forged signatures, missing goods, false delivery claims, and total silence when asked for a refund! AVOID!

2026年5月16日
自発的なレビュー
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Ben,

We are very sorry for the experience you have had and for the frustration this situation has caused.

When you asked for the delivery to be delayed, we confirmed that request and instructed the courier to hold the order. By that point, however, the goods had already been passed to the courier, which is why you received their delivery notification.

The subsequent delivery should not have taken place while the order was on hold, and the concerns raised regarding the proof of delivery and signature are extremely serious. We are investigating these matters fully with the courier.

Once the issue was reported, we worked to arrange a replacement delivery for the date you had originally requested. However, when you then asked to cancel the order, we accept that our customer service team did not deal with that request as promptly or clearly as they should have. This is something we are reviewing internally to ensure it does not happen again.

We understand why you have raised a chargeback and have confirmed that we will accept this and will not contest it.

We sincerely apologise for the disruption, lack of communication and stress caused.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち5の評価

Brilliant service from starting with…

Brilliant service from starting with the order until the delivery. Any questions were quickly answered. The large chest of drawers is just what I needed and great quality. Would definitely use them again!

2026年6月7日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Julia,

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear you were happy with the service from ordering through to delivery, and that the chest of drawers is exactly what you needed.

It’s great to know our team could answer your questions quickly, and we hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち1の評価

Massive delays

Item never arrived. Was going to take over 7 monthes. Spirt of wood in Scotland was much better

2026年6月7日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Mr Blackie,

We’re very sorry that we were unable to fulfil your order and for the exceptionally long lead time you were quoted. We completely understand why you chose to make alternative arrangements.

Your refund has been processed, but we appreciate this does not undo the inconvenience and disappointment caused. We’re sorry that your experience with us fell short of what you should have expected.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち2の評価

I haven't received the table yet

I haven't received the table yet, it's seems odd that you'd ask me for a review knowing that I haven't received the table yet.

2026年6月11日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Bill,

We’re sorry for the confusion. We completely understand that receiving a review invitation before your table has arrived feels odd and frustrating.

The invitation is sent automatically once an order reaches a certain stage in the delivery process, but we appreciate that it should not have reached you before you had received your furniture.

We apologise for this and hope your table arrives with you soon. Our team is available should you need any help in the meantime.

Kind regards,
Reclaim Nation

5つ星のうち5の評価

your upfront service

you are upfront with total costs no hidden or seret extras popping up and youy delivery team were more than helpful

2026年6月11日
Reclaim Nation ロゴ

Reclaim Nation からの回答

Dear Anthony,

Thank you for your great review. We’re so pleased you found our pricing clear and straightforward, with no unexpected extras.

We’ll also be sure to pass your kind comments on to the delivery team — they’ll be delighted to hear they were so helpful.

Kind regards,
Reclaim Nation

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報