Roomgo UK レビュー 

1,148
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

I used to be an avid user years ago as it used to be the place to advertise rooms for rent, and find a constant supply of tenants just before a new site appeared Spare Room who seemed to take over in... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Tbh 2 stars almost feels a bit generous. You have to pay to become premium member in order to contact prospective flatmates, which wouldn’t be too bad but the price of such premium membership is way... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Roomgo CS, Is very helpful with kind understanding and assistance given when I had tenant issues. They extand my premium account for some extra days which I'm very grateful. My reason is tenant not w... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Very good experience with Manal Manal parle très bien français, elle est à l'écoute , très competente, m'a guidé de façon efficace et très gentiment. Je n'avais pas le sentiment de la déranger et qu... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 不動産業

当該企業による記述

Roomgo is the largest online flatshare community, helping landlords and agents with portfolios of rooms, single rooms for rent, studios or other shared rentals. We check every listing and make it quick and simple to find great roommates you can trust. Since 1999, our service has created over 5 million room rentals worldwide.


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1148件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(1,148)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Don't bother

Could only find two rooms for a student in manchester and they both look dirty and old, definitely wouldn't recommend the website is a waste of time.

2021年6月9日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Hi Zara,

Thank you for your feedback.

We are sorry that you are not fully satisfied with your experience.

The matching ads you find on your search page depend on many criteria such as : your search area, budget, search preferences, moving date…etc.

To be successful in your search it is important to have a complete ad, conduct a search and be proactive. This is the best way to use your account and we find our most successful members have a good presence on the site.

Please reach out to us at team@roomgo.co.uk, and our customer service team will be happy to take a look at your profile and offer tips and advice on how to be successful in your search.

Best Regards,
The Roomgo Team

5つ星のうち1の評価

very poor response ,not a single reply…

very poor response ,not a single reply from tennant ,no enquires , waste my annual subscription .

2021年6月1日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Hi Frank,

Thank you for your feedback.

It is very important for us to keep our members satisfied and we really regret to hear you are unhappy with your experience on our site. We sincerely apologize for the inconvenience, Frank.

The lack of response can be due to many reasons such as : the demand in your area, the rent price, the filters you have applied, the quality of your pictures, your description, proactiveness…etc.

The best way to determine the exact reason is to examine your account. Please contact us at team@roomgo.co.uk and our customer service team would be happy to look into this and assist you further.

Kind regards,
The Roomgo Team

5つ星のうち1の評価

Messages got clogged with ads for rooms…

Messages got clogged with ads for rooms outside of the required timeframe, and/or for whole houses, when I was looking for a single room

2021年5月24日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Hi Nicole,

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear your experience wasn't as expected on the website.

When setting up a profile, you get matched with listings that meet your budget, location and moving date. If you receive messages from other members, this is because you meet their criteria, and they wish to get in touch.

We also advise our members to add a description detailing what they're looking for. This will increase your chance of finding a room that meets your criteria.

Please feel free to contact us at team@roomgo.co.uk, and we will be happy to take a look at your profile and offer tips and advice on how to be successful in your search.

Best Regards,
The Roomgo Team

5つ星のうち1の評価

no interest from this site at…

no interest from this site at…

I haven't received any interest from this site at all not even views for the advert. It's also very expensive compared to other advertisers. I regret paying money for this service.

2021年5月20日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Hi Faith,

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear you've had no interests or views this time around.

This could be due to different reasons. We're confident we can assist you and help you make the best out of your search, please contact us at team@roomgo.co.uk, and we'll be happy to help.

Regarding our premium subscription, we offer a free service, alongside optional upgrades to help you maximize your search on the website. Our free service gives you access to all listings once you sign up, and basic contact options.

Our premium upgrade, however, gives you more benefits and allows you to contact all members without any restrictions.

We're available if you have any questions and hope to hear from you, Faith.

Best Regards,
The Roomgo Team

5つ星のうち1の評価

I had no interest from this site at…

I had no interest from this site at all, this is mainly for the London area, I found it expensive to advertise. I found a lodger from a different better and cheaper site, thanks but no thanks

2021年5月5日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Hi Julie,

Thank you for your email.

We are extremely sorry to hear that you’ve had no interest from our site.

We would really appreciate the chance to assist you further and make sure you're getting the most from our service.

Please get in touch with our customer service team and they would be happy to take a look at your ad and offer tips and advice on how to be successful in your search.

We are looking forward to hearing from you.

Best Wishes

The Roomgo Team
team@roomgo.co.uk

5つ星のうち3の評価

Bad company

I am a member with roomgo for 20 years, never had such bad 24 month es with no response from any tenants. Either bad or good. I thought my advertisement was death. My last enquiry was 2018.Roomgo need to promote the site in order to get more enquires
If not I need to re consider my next year renewal
. Loyal members

2021年4月26日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Hi Frank,

Thank you for your feedback.

We work very hard to continuously improve our service, and we are disheartened to hear you’re not fully satisfied with your experience this time around.

Our team would really like to assist you further and make sure you’re getting the best from your account. Can you please get in touch with us at team@roomgo.co.uk.

We are looking forward to hearing from you soon.


Kind regards,
The Roomgo Team

5つ星のうち1の評価

Easyroomate used to be an excellent…

Easyroomate used to be an excellent site with easy to find the right tenant. Its access approach and pricing model are now uncompetitive and not attracting tenants and landlords or even interest. Sadly I don't see myself advertising again on their website as its not fit for purpose anymore. Hopefully they will change back to how they were before.

2021年4月20日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for your valuable feedback.

We are sorry your experience wasn't the same as before. We continuously look for ways to improve our services and exceed our members’ expectations.

Andrew, we would like to hear more about your experience and help you make the best out of your account. Please do contact us at team@roomgo.co.uk and our team will be happy to discuss this further.

We hope to hear from you soon.

Best Wishes,
The Roomgo Team

5つ星のうち2の評価

Very disappointed

Very disappointed, I got very little results and paid £39 for membership. After 3 months, I was asked to renew my membership. If you have to pay £39 every 3 months for an inferior service, definitely not worth it.

2021年4月12日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for your feedback.

We are extremely disheartened to hear that you are disappointed with our service.

Carole, please contact us at team@roomgo.co.uk. We would really appreciate the chance to discuss this further and make things right.

We hope to hear from you soon.

The Roomgo Team

5つ星のうち4の評価

Good customer service

I had a bit of an issue with the premium membership but this got resolved with the very friendly customer service representative I spoke to.

2021年3月25日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for your feedback.

Customer satisfaction is our highest priority and we work very hard to ensure all our members are fully satisfied.

Ross, we are extremely happy to hear that our customer service representative was able to assist you and resolve the issue.

If you have any query, please feel free to contact us at team@roomgo.co.uk and our customer service team would be more than happy to assist you again.

The Roomgo Team

5つ星のうち1の評価

Hardly any inquiries

Hardly any inquiries for this lovely spacious room at a very decent price, room taken tho now, thanx to SpareRoom.com as always.

2021年3月22日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for sharing your experience with us, Gee.

We are extremely sorry to hear that you were not able to rent your room through our site.

We hope you will give us another chance and use our service again in the future; and we will definitely make sure you get a better experience with us!

Thank you again for your feedback.

The Roomgo Team
team@roomgo.co.uk

5つ星のうち1の評価

Completely it useless !!

Completely it useless !!! Received several emails for offers who don't match my criteria . Just stuffed up my mailbox 😠

2021年3月21日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for your feedback.

We are very sorry to hear that you received emails for offers that do not meet your requirements.

The daily alerts we sent you are the newest ads that we wouldn't want you to miss out ! They are based on the information you have set on your advert: the rent price and general search location. They are not based on your Ad's description or the other advertiser's criteria.

Vanessa, we send you these daily updates to help you with your search. Nevertheless, if you prefer looking at the new results directly on your Search Page, you can opt out of our mailing list from your accounts settings.

Please reach out to us at team@roomgo.co.uk if you need further assistance.
The Roomgo CS Team

5つ星のうち1の評価

So useless

So useless, no single response, didn't like at all.

2021年3月21日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for your feedback.

We are very sorry to hear that you are not satisfied with our service.

Kindly note that some users do not log in regularly to check their messages and this may be the reason why you have not heard from them yet. Be assured, however, that we're doing everything possible to ensure members are constantly reminded to be more active on the website and reply to messages.

We would be very happy to assist you in your search. Please contact us at team@roomgo.co.uk and our customer service team would gladly help you further and ensure you have a better experience with us !

We are looking forward to hearing from you.
The Roomgo Team

5つ星のうち1の評価

It turns out that you can only contact…

It turns out that you can only contact rooms for rent by paying for premium access.

So useless and exploitative in my opinion.

2021年3月15日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for your review.

We're disheartened to hear you've had a negative experience on the website.

As a basic member, you can contact other basic members by sending an ' interest message'. This is an automated message advising another user that you are interested in their ad and would like to get in touch.

You can also contact premium members by either sending them a customised message or contacting them via phone if they have added their contact number.

The Premium membership is only an additional feature for those who would like to speed up their search process. It is definitely not mandatory.

We hope we were able to clear up any confusion.

The Roomgo Team.
team@roomgo.co.uk

5つ星のうち2の評価

Meh/OK

Provides potential flat mates (for a fee) and I had no one message me regarding the property, despite the fact that the same property was getting lots of attention on other housing sites. Don’t think this is a great website for advertising your house and quite an outdated website.

2021年3月6日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for your review, Yasmin.

We are very sorry to hear that you’ve had no messages regarding your property.

Yasmin, we would be very happy to assist you in your search. Please contact us at team@roomgo.co.uk and our Customer Service Team would gladly help you further and provide you with some useful tips on how to make your ad stand out and find a tenant quicker.

We hope to hear from you soon.
The Roomgo Team

5つ星のうち1の評価

Full of fake ads

This site is unfortunately full of scammers posting fake ads, be careful.

2021年3月4日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for your feedback.

Our members’ safety is something we take incredibly seriously. As we are a classified platform, the content of the website is constantly reviewed by a dedicated team of moderators.

The moderation process is a key element of our business and we have an international team of moderators who work 24/7 to ensure that the website is always safe for you.

When using any online platform there is always a risk of running into a suspicious user who may try to target you as a victim.

For this reason, we have provided the flag option to our users to report any suspicious ad. This way our moderation team will review their account and take necessary action immediately.

You can also contact us at team@roomgo.co.uk to report any suspicious account and we will be happy to verify it it for you.

The Roomgo Team.

5つ星のうち1の評価

Many people registered here but nobody…

Many people registered here but nobody responds to those interested, it is a non-normal page, I have used this page for three years and I never managed to contact anyone for my rooms, thank you.

2021年2月24日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for sharing your experience with us, Ruben.

We are very sorry to hear the service was not as expected and you were not able to find what you were looking for this time around.

Please note some users do not log in regularly to check their messages and this may be the reason why you have not heard from them. However, we always advise our members to keep being proactive in their search as this is key to finding a room tenant on Roomgo.

Ruben, kindly reach out to us at team@roomgo.co.uk and our customer service team would be more than happy to provide you with some helpful tips to be successful in your search.

Best wishes,
The RoomGo Team

5つ星のうち1の評価

Not sure if this website is legit

Not sure if this website is legit, I paid £17.99 for premium and not one message and only two views. Most of the people have no photos, not sure if they are real. The send interest doesn’t seem to do anything or get much response. Much more engagement on apps like spare room and Badi.

2021年2月17日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

We're sorry to hear of your less than satisfactory experience on our site.

We would like to inform you that Roomgo has created over 5 millions rooms rentals worldwide since 1999. We take pride in providing the best quality of service and we are very sorry we’ve have failed to meet your expectations.

Please reach out to us at team@roomgo.co.uk and our customer service team would be more than happy to assist you further and provide you with some useful tips on how to be successful in your search.

We hope to hear from you soon.

The Roomgo CS Team.

5つ星のうち2の評価

Too expensive to become a member when…

Too expensive to become a member when other websites are either free or charge a small fee.
No messages or communication at all, therefore no viewings.
I found my tenant through gumtree.

2021年2月13日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for sharing your review with us.

We work hard to keep our prices affordable and suitable to all budgets, and we really regret to hear that you find our service too expensive.

Please note that the Premium membership is only an additional feature and free communication is actually available for Basic members.

Indeed, Basic members can send customized messages to Premium members, and interest messages to other Basic members to inform them that they are interested in their ad.

We hope this would help clear up any confusion.

Thank you again for your feedback, Sherry.

The Roomgo CS Team
team@roomgo.co.uk

5つ星のうち2の評価

ACCESS TO POTENTIAL TENANTS FOR MORE MONEY!!

So many years using this website, but, declining with each year. Feel the value for money is no longer there. I pay to advertise my accommodation, but, this does not include being able to actually message any interested parties ... need to ‘Upgrade’ for that!!!! Has to be at least 10 years of using this site, under various names and feel I get less service for more money!

2021年2月8日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Thank you for your feedback.

We are constantly working to improve our quality of service and we are disheartened to hear that you had a less than excellent experience on our site.

Francess, we would like to inform you that the Premium membership does include unlimited contact with all the members on the website.

Please reach out to us at team@roomgo.co.uk and our customer service team would be more than happy to assist you and explain our Premium membership features.

We hope to hear from you soon.
The Roomgo CS Team

5つ星のうち4の評価

It's OK, another website to search for a room

I joined with a free account to search for a room in Brighton. The most of the room aren't what I'm looking for. Some user contacted me to offer their rooms (according with the preference I choose). Finally I found a room in other website, but in this one I receive some personal offerts. It's OK for me.

2021年1月22日
自発的なレビュー
Roomgo UK ロゴ

Roomgo UK からの回答

Many thanks for reviewing us!

We are very happy to hear that you are satisfied with your experience on our site.
Please do not hesitate to reach out to us should you have any query.

The Roomgo CS Team.
team@roomgo.co.uk

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報