レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Beware! I purchased a matching outfit for my husband and me, and unfortunately, I was extremely disappointed. The quality was very cheap, the outfit was far too large, and it honestly looked as... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

9. 3. 2025 10. 3. 2025 15. 3. 2025 19. 3. 2025 Jag kontaktade butiken fyra gånger och fick alltid svar inom 48 timmar, vi ski... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

I've ordered from Rosegal and a couple of it's "offspring" a few times now. I would have to say the results have been mixed. Very few of their products are described ac06curately or are as pictured. F... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Da poco ho scoperto Rosegal e me ne sono innamorata! E' un brand con capi di tendenza, sono rimasta sorpresa piacevolmente colpita per la qualità dei capi d'abbigliamento. Sono molto belli di ottima v... もっと見る

企業情報

  1. ショッピング・ファッション

さまざまな外部ソースから提供された情報

At Rosegal.com, fashion is attitude and fashion is a lifestyle. We live and breathe fashion, both new and vintage, and we believe you also share the same passion.  If you have any issues with your order please contact us directly via our Support Center here: https://www.rosegal.com/contact-us/ We are happy to assist you.


連絡先

2.1

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

4329件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.1

すべてのレビュー

(4,329)

過去12か月のレビュー数: 8件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Meglio non rischiare

Servizio di Reso inesistente e al limite della truffa. Ho acquistato dei capi di fattura assolutamente scadente (compro regolarmente da Shein sono abituata non mi aspettavo certo capi di alta sartoria ma nemmeno stampe sgranate). Ho naturalmente richiesto il reso, ho spedito i prodotti a mio carico, mi hanno fornito di un etichetta ma il mittente si è trasferito. Di fatto non solo non ho ottenuto il rimborso, ma ho anche pagato inutilmente una spedizione. Il servizio clienti non è stato in grado di fare nulla se non dirmi di aspettare che il pacco mi ritorno indietro e rispedirlo. Ovviamente non rispedirò il pacco perché butterei altri soldi, farò un opera di bene donando i vestiti alla chiesa, anche se sono buoni solo per il camino.
Sarebbe bastato rimborsarmi con un buono almeno metà dell'importo della merce e senza farmi spedire indietro il pacco. Io avrei dovuto riacquistare, non avreste perso un cliente, e avreste avuto comunque più soldi del vero valore della merce che comunque avrei donato. App cancellata di corsa

2023年1月12日
Rosegal ロゴ

Rosegal からの回答

Dear Michela,
Thank you for your feedback.
We are sorry to hear that your item does not meet your expectation.
All of our ROSEGAL clothing items must meet our quality checks before shipment.
Please check our warranty policy here:https://www.rosegal.com/warranty-return/
Could you please send us your order number?
We will try our best to solve you issue.
We are looking forward to hearing from you.
Best regards
ROSEGAL Customer Service

5つ星のうち1の評価

Stay Away!

This review is both about my last item purchased and the extremely poor customer service that is now non-existent!
My last item is completely unwearable! It is very poorly made. The front is huge when zipped up but the back from shoulder to shoulder is tight and will rip as as soon as I move my arms. The fabric is nothing but a very thin shirt with an extremely oversized hood. It is not a light jacket as I thought it would be. I have been trying to submit a RMA since I received the item end of November/beginning of December. I was finally able to submit an RMA on 12/14/22 after several failed attempts and I got an email from Rosegal replying that my question had been answered. But when I click to see the response the website and the app just shows an error message "Question not found". I can no longer reach customer service for anything. I have tried several times to submit a ticket (RMA) for this item and the same message comes up..."Question not found" or "RMA already submitted". This company no longer has a way to communicate with them. I have tried Messenger as well and no one will help. Presales questions only with Messenger. They only advised I submit a RMA which I have done and can't do again on this specific item! Absolutely no one is willing to help with my problem from this company. I have been able to communicate with customer service in the past over items (purchasing from them for almost a year) but now there is NO WAY to reach anyone! This company has lost my business! MY ADVICE...STAY AWAY!

2022年12月14日
自発的なレビュー
Rosegal ロゴ

Rosegal からの回答

Dear KAT,
Thank you for your review.
All of our items follow strict quality checks and we always aim for our items to meet our customer's satisfaction.
We regret to hear that you have the quality issue.
Please check our warranty policy here:https://www.rosegal.com/warranty-return/
Our team has reviewed your case and send you a message in the ticket.
Could you please kindly reply us?
Awaiting for your reply.
Best regards
ROSEGAL Customer Service

5つ星のうち5の評価

I absolutely love Rosegal

I absolutely love Rosegal. I ordered five outfits and they all fit amazing. As a Plus Size lady, it is hard to find clothing that fit and also very fashionable. Shipping was super fast and everything is made with top notch material. I highly recommend Rosegal!!!!!!

2022年12月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Huge Rosegal Plus Size fan!

Huge Rosegal fan! I am Plus Size and it can be hard to find cool and funky affordable clothing in my size! From jackets to dresses and jeans -Rosegal has something for every style! Love love love them!
Shipping was very fast too and I am in Ireland!!

2022年11月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ich würde niemanden empfehlen!

Ich würde niemanden empfehlen!
Vor ein Monat hab ich ein Weinachtskleid bestellt und wurde noch immer nicht verschieckt. Stornieren kann ich nicht,und jetzt bin ich ohne Geld und Kleid geblieben am Weinachten. Sehr sehr schlecht

2022年12月9日
自発的なレビュー
Rosegal ロゴ

Rosegal からの回答

Dear Angela,
Thank you for your feedback.
We are sorry to hear that you have not received your order yet.
While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information, information may become out of date and may change between the time you added an item to your cart and the time your order is received.
Our team has reviewed your case and offer you a solution in the ticket.
Could you please kindly reply us?
We are looking forward to hearing from you.
Best Regards
ROSEGAL Customer Service

5つ星のうち5の評価

I love the brand!

I love the brand. They have a wide variety of things and a wide range of sizes. The quality of the clothes is fabulous. I would buy it again and again. In addition, the customer service is exquisite.

2022年12月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Big fan of this brand

Big fan of this brand.

Took a chance a few months ago and bought a dress. I loved it so much that since then I have probably purchased around 15 additional items that cost/alternative range is amazing. I honestly think it’s the best place to go to if you want to buy alternative clothing.

With regards to the sizing, I find it is quite accurate I always order my normal dress size. A lot of the materials are high. Stretch always good to read the product description before ordering.

2022年11月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

It's a SCAM!!!

11/202022 I finally receive an email from Rosegal saying they have shipped a partial shipments of my order. This is amusing and infuriating at the same time since the last email I sent I requested them to CANCEL my order and send a COMPLETE REFUND.
I am completely disappointed with my experience with Rogal. IF this was a legit company it wouldn't be so hard to CONTACT SOME ONE IN PERSON!!!
STILL EXTREMELY UNHAPPY!!!!
I no longer need the things I ordered since I had to purchase a dress to wear to my husband's Christmas party being how this order was NOT EXPEDITED AS STATED AT THE TIME OF PURCHASE!!!!

I ordered $158.93 0n 11/11/2022. Rosegal took money from my banking institution and sent me an email thanking me for my purchase saying it had been processed.
That same night Rosegal send me ANOTHER email saying "they will process my order asa I pay for my purchase". I answer this email explaining it has been paid for and recieve nothing back from Rosegal. I try to call Rosegal on 11/17/2022 and sit on hold for about an hour. Then a recording comes on and tells me "no one is available to take my call and please leave a detailed message which I do. I received no call back .
11/18/2022 I call Rosegal again at an earlier time of day. Put on hold AGAIN by the automated system, just to recieve the EXACT SAME MESSAGE saying "no one is available to take my call, leave a message!". Again I leave a message. Still NOTHING from Rosegal! This was a purchase that was SUPPOSED TO BE EXPEDITED and it's been a full week!!!
I'm taking this to my banking institution, my state Attorney general and every social media outlet I know of!!!

2022年11月8日
自発的なレビュー
Rosegal ロゴ

Rosegal からの回答

Dear Michelle,
Thank you for your review.
We are regretted to learn that you suspect we ROSEGAL is a scam.
Please note that we are a proper registered company that has been around since 2007.
We ROSEGAL are certified " secured " by renowned E-commerce service providers such as Norton, Paypal Trustwave.
We have checked your order, we have shipped part of your order out. You can view the delivery information in your own account. We also noticed you have an open ticket for your issue, please kindly contact our team via your ticket, we will do our best to resolve your issue.

Best regards
ROSEGAL Customer Service

5つ星のうち1の評価

Rosegal aka Thieves Guild

I ordered from them for Halloween and a gift for my daughter. I made sure my address was correct before ordering. I dont know how the last number of my zip code got deleted and a Raleigh zip code added too. Because of this I believe my order was returned to customs in CA. I have asked repeatedly for a refund and Rosegal customer service said my request for refund was denied because its not their responsibility that my address was incorrect.

2022年11月8日
自発的なレビュー
Rosegal ロゴ

Rosegal からの回答

Dear Rayna,
We are sorry to hear that you haven't received your order.
Unfortunately, it seems you have provided us with the incorrect address during the checkout.
Customers are fully responsible for indicating the correct address and we cannot be held responsible for any incorrect information given by the customer.
Please refer to our terms and conditions about shipping here for more details: https://www.rosegal.com/terms/
Please check your account and reply to the message we have sent to you regarding your particular case.
Best Regards
ROSEGAL Customer Service

5つ星のうち3の評価

Beautiful designs but could use better materials

I ordered several items in two different transactions from Rosegal. I absolutely love their designs. However, almost everything I have received is made from super thin, nearly translucent, and stretchy polyester. It seems like thin swimsuit material. In fact, I ordered two swimsuits that had the same material as most of the shirts I received. For the swimsuits, I did not mind this material, but for many of the clothing items I received, it is unflattering. The metal chains on some shirts are made of incredibly thin and delicate metal that almost seems like pressed aluminum foil. Other decorative pieces on the clothing were made of plastic, which I did not mind. One issue I faced is that none of the straps on the tank tops are adjustable and the straps tend to be too long for me. I can probably alter these myself, but it is something to keep in mind when purchasing. I also broke a strap on one of the tanks while trying it on, even though I felt I was being extremely careful, but I will call that a user error. Most of the shirts seem to fit fine when following the size guides, but I did find a few shirts to be a little tight for my liking and since they are made of super thin material, they cling to the skin, showing off any fat rolls. Overall, I liked the fit of each item I received. Two of the items I ordered did not fit me right, but that is the risk you take when ordering clothing online. Another thing I did not like is that some of the items were only one piece when I felt they could be separate pieces. For example, I ordered a dress that looks almost like a shirt-like dress under a corset and skirt. However, the corset and the shirt-like part were patched together as one piece. The dress would have been amazing if the corset part was a separate piece or if it must be sewn on, it should be layered on top of the shirt-like part rather than patched together (I hope that makes sense). However, I would still absolutely wear this dress if it was made of better material because it fits amazingly. I strongly feel the dress should have been made of cotton but unfortunately, the material of this dress makes it seem like a low-budget Halloween costume. I felt like the material was too thin on almost every piece I ordered and would have preferred to see other materials used. I personally would pay more to receive clothing with the same designs as Rosegal but using higher quality materials and if the materials were better, I would gladly order clothing from the website on a regular basis. I hope they consider using better materials, but for now, I will likely not be placing any orders in the future.

2022年9月9日
自発的なレビュー
Rosegal ロゴ

Rosegal からの回答

Dear Crystal,
Thank you for your feedback.
We are sorry to hear that your item does not meet your expectation.
All of our ROSEGAL clothing items must meet our quality checks before shipment.
Please check our warranty policy here:https://www.rosegal.com/warranty-return/
Could you please send us your order number?
We will try our best to solve you issue.
We are looking forward to hearing from you.
Best regards
ROSEGAL Customer Service

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報