Soren's House レビュー 

217
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I ordered some mustard made red coat hangers for my toddlers room, they look great in his open wardrobe. The ordering was super easy and delivery was really quick.

5つ星のうち5の評価

Such a stylish and lovely doll! I bought this as a baby shower gift and they absolutely adored it. A brilliant shopping experience, with super fast shipping too. Chic products, excellent quality and... もっと見る

5つ星のうち5の評価

First time purchase from Soren's House. Items arrived very quickly, beautifully packaged. I hadn't appreciated their mission until i read the card that came with my items. I feel the shop beautifully... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Just received another parcel from Soren's House. A lovely selection of bits and bobs for my manager before he heads off on paternity leave. Lovely quality, well packaged and arrived Monday morning des... もっと見る

企業情報

  1. おもちゃ屋
  2. ・
  3. 子供の店

当該企業による記述

At Soren's House, we want to take children back to a simple, natural and organic childhood. We want them to be inspired by modern design, by nature and this wonderful world that we live in. To be creative, to be imaginative, to be themselves. But mostl...


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

217件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(217)

過去12か月のレビュー数: 43件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I do NOT recommend this company

I placed a small order online on evening of 15th September. Unfortunately the shopping app they use defaulted to my previous address. I saw this within minutes and immediately emailed Soren's House. They replied the following morning saying they couldn't cancel or readdress as order already despatched. I do not believe this for one second. Needless to say my order has not arrived. Seems like an excuse for not refunding or cancelling orders made in error.

I have since checked UK Distance Selling Regulations and this company does not appear to comply with them in not allowing errors in order to be corrected and in right to cancel orders.

The reply below says it all. They are in contravention of Distance Selling Regulations and I will be reporting them.

Given this company's refusal to comply with UK Distance Selling Regulations, I have now reported it to Trading Standards. None of their excuses is valid. The Seller is responsible for complying with the law on Distance Selling.

2026年9月16日
自発的なレビュー
Soren's House ロゴ

Soren's House からの回答

Hi Amanda,

Thank you for leaving us a review. The item that you ordered is despatched directly from Wild & Stone, and as explained in our terms and conditions orders cannot always be amended once placed, as our brand partners send orders for immediate fulfilment. As explained by email you are welcome to return for a full refund.

Best regards,
Sally

Hi Amanda,

I’m sorry I really don’t understand your reply? The right to cancel means you have 14 days by law to return an item for a full refund. Our returns window is actually 30 days? We cannot be held responsible for wrong delivery information being inputted.

Best regards,
Sally

Hi Amanda,

Please see information from the government website.

You must tell the customer they can cancel their order up to 14 days after their order is delivered. They do not need to give a reason for cancelling.

Under UK consumer law, a seller fulfills their contract by delivering the item to the specific address provided by the buyer at checkout.

I’m sorry that you inputted the incorrect address and that we couldn’t amend this before despatch, but to threaten a small business when you’re at wrong here is completely unacceptable.

Regards,
Sally

5つ星のうち5の評価

Beautiful products

Ordered wallpaper for my baby girls nursery & it’s so beautiful. I’m very pleased with it. Just as advertised,
Very straightforward ordering process with no problems with ordering or delivery

2026年5月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great products,I ordered some small…

Great products,I ordered some small gifts for party bags for my son’s birthday and this was one of the few websites that had things that weren’t made of plastic. They came packaged really well and everyone seemed to love them.

2026年6月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Expensive and unfortunately not safe..

Expensive and unfortunately not safe in my case. I ordered the Kai Wall Mounted changing table which looked nice and perfect for our awkward room design but there were a few things.. It says it’s compatible for up to 20kg but there were no straps (or accessories to add) to protect from rolling/falling. It also didn’t include a photo of the back of the product which had very specific mounting requirements which didn’t match our standard UK wall type (stone and/or drywall with studs approx 1ft apart). I have since returned the product but have not yet received a refund despite it being within the return window.. not sure when that will come through to be honest.

2026年6月21日
自発的なレビュー
Soren's House ロゴ

Soren's House からの回答

Hi Minnie,

Thank you for taking the time to leave us a review. The wall changing table is supposed to be used in conjunction with the Kas Kopenhagen changing mat, which has raised edges to prevent rolling. As with any changing table. it has a hard flat surface, so we wouldn't expect baby to be changed on this without a mat.

The KAI Wall Changing Table has been tested and certified in accordance with EN 12221-1:2013 + A1:2022, the European safety standard for changing tables intended for domestic use. In addition, the product has been load-tested up to 20 kg, even though the standard itself is intended for children up to 15 kg.

The changing table needs to be installed correctly on a suitable load-bearing wall and in accordance with the installation instructions.

I'm so sorry that this didn't work with your house walls, we have not had this issue before. We agreed that we would refund this item for you, even though we don't normally accept returns on furniture items.

I can see that customer services emailed you earlier today to confirm the refund, it may have gone into spam?

Kind regards,
Sally

5つ星のうち1の評価

If I could leave 0 stars I would

If I could leave 0 stars I would. I ordered a very expensive rug from this company on the 1st July. Although the website stated 4 weeks for delivery it still has not arrived 2 weeks after the estimated time frame.
I have contacted the company multiple times where they have insisted the shipment will be 'arriving that week' and I would then get confirmation of it being sent to me the following week.
This has not happened. Judging from the reviews I have seen this is a common problem which they have consistently failed to rectify. They quote delayed shipping but the same issue is happening to me a year later than some of these other reviews.
I have requested a refund and will be reporting the company if they fail to do so. I bought this for my son whilst on maternity and has been so dissapointing whilst causing a huge amount of stress.
Do not buy from here as they are incredibly unreliable.

2026年8月6日
自発的なレビュー
Soren's House ロゴ

Soren's House からの回答

Hi Megan,

Thank you for taking the time to leave us a review. I can see you placed an order with us on 1st July for a rug with delivery of ‘approximately 4 weeks’. Today is the 6th August. As I’m sure you can understand there can be delays with summer holiday closures in Europe, and with customs that are completely beyond our control. We will of course cancel and refund the item in full.

Please accept our sincerest apologies for any unnecessary stress caused.

Kind regards,
Sally

5つ星のうち5の評価

Max & Sally at Soren’s House

Max & Sally at Soren’s House were so lovely and helpful when I contacted them about an item I was looking for. After some really friendly communication, the item was posted and arrived within a couple of days. Such a great experience!

2026年7月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Awful - Sad but true

Reluctantly writing this review given it’s a small business - however, it’s been a really disappointing experience.

I received a bean bag which I purchased online which was so inadequate in terms of quality and suitability for purpose - it was half filled - and not representative of the pictures online.

Sorens House agreed with me - and said a refund would be given. However, trying to arrange a return became such hard work - return labels were promised, never delivered, emails were ignored, deadlines missed. It’s spanned across about 3/4 weeks !

It’s been so incredibly frustrating.

I always try and support small independent businesses - having worked for one for many years - I understand the importance they have and the hard work that goes into making them happen.

However to be ignored, and have good will and patience taken for granted leaves a sour taste.

I wouldn’t buy from this company again

*** Just an add on to the reply below from Sorens House - as I feel like it’s not representative of my experience - I asked to cancel the second order of the beanbag before it was received - as I complained of the quality of the first one - and had ordered the second before the first one arrived ! So the events that you’ve suggested happened quite differently - I also found it amazing how quickly you’ll reply to a negative review but wait for weeks and days to reply to a customer complaint email!

2026年6月1日
自発的なレビュー
Soren's House ロゴ

Soren's House からの回答

Hello Eva,

Thank you for your patience with this! I have just checked the system and I can see that you sent photos of the beanbag on the 17th of June.

I can also see that you had ordered a second beanbag which you said you didn’t like because of the colour, which only arrived last week.

We had an email from you on Friday saying that they could go in one box (it is now Sunday), so this has been requested.

The warehouse doesn’t open on the weekends so I will make sure that this is sent to you tomorrow morning.

Enjoy the rest of your Sunday!

Best regards,
Sally

Hi Eva,

Thanks for the edited reply. The beanbag had already shipped before you cancelled, so we had to wait for it to arrive with you before the return could be processed. I’m so sorry that you felt my reply above was not representative of this and I apologise for any upset caused.

Just to clarify, our customer services aim to respond within 24 hours. I can see that you were chasing your request several times a day, which unfortunately pushes your ticket to the bottom of the list again. I’m so sorry for this, we are looking into how we can stop this happening in the future.

I’m sure that you can understand that as a small business reviews and customer experience are extremely important to us and help us improve our service.

Please accept my deepest apologies for any frustration caused in resolving this.

Best,
Sally

Founder & Co-Owner
Soren’s House

5つ星のうち1の評価

Parcel has gone missing and it has…

My parcel has gone missing, and despite it taking over three months for the matter to be investigated, there has still been no resolution or outcome. Based on this experience, I would not recommend buying from Sorens.

2026年2月27日
自発的なレビュー
Soren's House ロゴ

Soren's House からの回答

Hi Isabelle,

Thank you for taking the time to leave a review. I’m so sorry to hear that your parcel is missing. I can see from the tracking that this was delivered to your designated safe place. Someone will be in contact with you today to get this resolved for you.

Kind regards,
Sally

5つ星のうち5の評価

Lovely company

Lovely company. Responded quickly to my message about a product not being in stock and when it was going to be back and I was able to purchase it as soon as it came in. Have a fab variety of brands/products too!

2026年3月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Felt ghosted

I ordered a beanbag for my childrens' bedroom that I was really looking forward to receiving. Sadly after failing to hear back from Soren's House after several attempts to contact them because the beanbag was so delayed, I felt as though I had been ghosted and claimed my payment back from my credit card company. If they had kept me more informed about what was happening with the item, I might have hung on and waited but their lack of reply to me (despite leaving voicemails and emails) made me concerned that I was going to be out of pocket and without the item. They eventually contacted me 10 days later to say the item would be with me next week, but I had already claimed the money back. So no beanbag :-(

2026年5月4日
自発的なレビュー
Soren's House ロゴ

Soren's House からの回答

Hi Emily,

I’m so sorry to hear that our communication was not as good as it should have been. Our phone lines are not always manned but we do respond to voice messages.

I can see that a ticket was opened and responded to in the same day and then closed, which could explain the delay in replying to your most recent message.

Huge apologies about that, we are actively looking into how we can avoid this happening in the future.

Kind regards,
Sally

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報