Sure Petcare レビュー 

3,958
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Die app für unsere Connect Katzenklappe zeigte die icons für die Fernsteuerung der Kappe und das manuelle „draußen“ oder „drinnen“ setzen unserer Katzen nicht mehr an. Eine Nachricht an den Kundendi... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Unsere mikrochipgesteuerte Katzenklappe ist 3 Jahre alt. Von einer Minute zur anderen ließ sie sich weder ver-noch entriegeln. Der freundliche Kundenservice war sofort behilflich. Zuerst versuchte ich... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Wir benötigten eine Ersatzkunststoffklappe für unsere Haustierklappe, da die vorhandene nach vielen Jahren Einsatz wg. Abnutzung nicht mehr richtig geschlossen hat. Die Bestellung und der Versand ware... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Alles bestens, nur sollte unbedingt ein anderer Versandservice beauftragt werden. DPD hat meine Lieferung von Surepet jetzt schon zum 2. Mal einfach auf der Straße abgestellt. Ohne Abstellerlaubnis!... もっと見る

企業情報

  1. ペット用品店
  2. ・
  3. 製造業者

当該企業による記述

At Sure Petcare, we understand that your pet is an important member of the family and that you want to provide the very best care for them throughout their life. Our range of smart pet products help you to do this by solving some of the common problems of day-to-day pet care, leaving you more quality time to spend with your furry friend. Our multi award-winning range of microchip-operated pet doors solve the well-known problem of unwanted, intruder animals entering the home, while our feeders enable the easy separation of food in multi-pet households, to prevent food stealing. And our innovation has not stopped there. Our app-connected products enable you to care for your pet like never before: not only by controlling your pet’s devices using your smartphone, but also by tracking their day-to-day behaviours and routines to gain a much deeper understanding of how to provide them with the best possible care. Sure Petcare – smart products for smart pet parents.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

3958件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 76%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(3,958)

過去12か月のレビュー数: 1,238件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Parfait

Parfait. Envoi rapide et pas de frais de livraison. Au top lorsqu’il faut remplacer un accessoire.

2026年10月5日
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Bonjour,

Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de laisser votre avis positif, et nous sommes ravis de lire que nos services vous conviennent ainsi que nos accessoires !

Bien cordialement,
Margaux

5つ星のうち5の評価

Tienen el único producto del mercado…

Tienen el único producto del mercado que garantiza que cada animal coma únicamente de su propio comedero. Además, el servicio de atención al cliente es magnífico: te solucionan los problemas enseguida. Sin duda, totalmente recomendable.

2026年10月12日
自発的なレビュー
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Hola Pilar,

Nos alegra mucho saber que está satisfecha con nuestros comederos y le agradecemos que se haya tomado el tiempo de dejar una reseña.

Atentamente,
Margaux

5つ星のうち5の評価

SAV très réactif et efficace !

J'en suis à ma deuxième chatière SureFlap, dont j'étais super content (et mes deux chats aussi). Suite à une intrusion de chat voisin, j'ai été très agréablement surpris par la réactivité du service après-vente, qui a rapidement réglé le pb !

2026年10月12日
自発的なレビュー
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Bonjour,

Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de laisser votre avis positif, et nous sommes ravis de lire que notre Service Client ait pu vous aider ainsi que vos chats avec ces intrusions !

Bien cordialement,
Margaux

5つ星のうち1の評価

Do not install the CatFlap product in a…

Do not install the CatFlap product in a door or thick wall. It will not work if there is any insulation built into door or wall.
BTW : I contacted the company via their web page but am yet to hear from them! It’s been 2 weeks already.

2026年10月10日
自発的なレビュー
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Hello,

We are very sorry you are having issues with your Flap once installed - we recommend to contact us directly through the link below to get a solution as quickly as possible

https://www.surepetcare.com/en-gb/support

We will send you an email shortly to investigate the matter.

Following your own edit, we have unfortunately never received any emails from you, and you have not provided the case number - we have sent you an email a few minutes ago, please check your spam.

Kind regards,
Margaux

5つ星のうち5の評価

Livraison rapide

Livraison rapide, produit en bon état

2026年10月1日
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Bonjour Crystelle,

Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de laisser votre avis positif, et nous sommes ravis de lire que vous soyez satisfaite de nos services !

Bien cordialement,
Margaux

5つ星のうち5の評価

Cache arrière gamelle surefeed

J'ai trouvé l'article que je cherchais, commander facilement, livraison rapide .
Très satisfaite

2026年10月3日
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Bonjour Gwenaelle,

Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de laisser votre avis positif, et nous sommes ravis de lire que vous soyez satisfaite de nos services et accessoires !

Bien cordialement,
Margaux

5つ星のうち5の評価

Bien renseignée

Bien renseignée, très vite dépannée. Bravo

2026年10月1日
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Bonjour Chantal,

Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de laisser votre avis positif, et nous sommes ravis de lire que notre Service Client ait pu vous aider !

Bien cordialement,
Margaux

5つ星のうち5の評価

Envoie rapide et soigné.

Envoie rapide et soigné.
Cela fonctionne très bien
Contente de mon achat

2026年10月3日
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Bonjour,

Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de laisser votre avis positif, et nous sommes ravis de lire que vous soyez satisfait de nos services!

Bien cordialement,
Margaux

5つ星のうち5の評価

What an incredible customer service!!

What an incredible customer service!!! I bought my sure cat flap a few years ago. It stopped working. Called them. Sent photos of the fault. They replied the following day to say are sending a replacement cat flap to arrive within a few days!! No hassle just amazing prompt reply!! Highly rated!! Thank you !

2026年10月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Hoe contact opnemen?

Ik vraag mij af hoe je deze kunt telefoneren.
Het nummer aangegeven op alles wat online staat is niet meer in dienst.
Ook contact via de website.
Reeds verschillende keren een bericht geplaatst en nog nooit reactie gehad.
Mail adres is ook nergens beschikbaar
Ik vraag mij in hemelsnaam af hoe je Petcare moet contacteren bij een probleem.
In dit geval gaat het om een microchip per door connect.
Die leest de chip niet van mijn katten

2026年10月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I had a problem with my cat flap so I…

I had a problem with my cat flap so I contacted Sure Petcare who were very helpful and suggested what was wrong and sent me instructions on how to try and resolve it. Unfortunately it didn't work, so I contacted them again when they said they would send me a replacement part free of charge which I fitted following their clear instructions. All this happened in 3 days, so thank you very much, a first class service.

2026年10月6日
自発的なレビュー
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Dear Thomas,

Thank you for your wonderful review! 😸

We're delighted we could help get your cat flap back up and running. It's great to hear that both the troubleshooting guidance and replacement part process were helpful, and that everything was resolved so quickly.

Thank you for your kind words and for choosing Sure Petcare! 🐱💙
Best regards,
Ellie

5つ星のうち5の評価

Un service client au top grâce à…

Un service client au top grâce à Khadidja !
​Je tiens à remercier chaleureusement Khadidja du service client Sure Petcare. J’ai appelé pour effectuer l’échange de mon produit et j'ai été accueillie avec un grand professionnalisme, une écoute bienveillante et beaucoup de réactivité. La prise en charge a été simple, rapide et très efficace. C'est un vrai plaisir d'avoir un service client aussi humain et compétent. Merci encore à Khadidja pour son aide parfaite !

2026年10月9日
自発的なレビュー
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Bonjour,

Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de laisser votre avis positif.
Nous sommes ravis de lire que Khadidja ait pu vous aider et avons partagé vos commentaires avec elle !

Bien cordialement,
Margaux

5つ星のうち5の評価

Defekter Sure Feed Chip Futterautomat

Einer unserer 5 SureFeed Futterautomaten war defekt, noch während der Garantiezeit.
Das Team von Sure Petcare war einfach super, schnelle Rückmeldung, netter Kontakt und schneller Austausch nach Rechnungsübermittlung. Vielen Dank für Euer Engagement.

2026年9月25日
自発的なレビュー
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! 😸
Hallo Herr Fuchshuber,
Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unserem Support und dem schnellen Austausch Ihres SureFeed Futterautomaten zufrieden waren. Ein freundlicher Kontakt und eine zügige Lösung sind genau das, was wir unseren Kunden bieten möchten.

Vielen Dank für Ihr Vertrauen und Ihre netten Worte. Wir wünschen Ihnen und Ihren Fellnasen weiterhin viel Freude mit Ihren SureFeed Futterautomaten! 🐱💙

Liebe Grüße
Ellie

5つ星のうち1の評価

Unfortunate experience with this company, I would avoid using them

I bought a cat flap in 2021. Over the last couple of years the batteries have been draining very quickly, and more recently they’ve only been lasting a week. Given the price of this product, I contacted the company.

I was asked to send multiple photos the front, back, top, both battery compartments (with and without batteries), and the serial number; as well as my address for a replacement. I complied with all of this, despite it being inconvenient.

Only after providing everything was I told the product was out of warranty and they would not replace it.

This was extremely misleading. If they had simply been transparent from the start, I wouldn’t have wasted my time. Their explanation was even more bizarre:

“Our initial focus is not solely on whether the product is still within warranty… This is why we do not begin by advising a customer that their unit is out of warranty, as this could be perceived as dismissive…”

In reality, withholding key information is far more dismissive. They should clearly state warranty status upfront and then offer troubleshooting; not lead customers to believe a replacement is possible.

I also raised concerns about being asked for unnecessary personal data. I repeatedly requested justification, but they avoided the question every time, citing they haven’t done anything wrong. I asked for their complaints procedure/policy four times and received no response to this point, which suggests they don’t have one.

I requested erasure of my personal data under my right to be forgotten. They refused to process this and told me to contact a separate privacy department, even though any department especially the complaints department can handle such requests. It feels like they are deliberately creating obstacles.

Overall, I would avoid this company. Their products are not built to last, and their customer service is poor. I’ve since found alternative companies offering more premium products at similar prices.

2026年10月9日
自発的なレビュー
Sure Petcare ロゴ

Sure Petcare からの回答

Dear Tanya,

We’re sorry you were not satisfied with the outcome.

Our products come with an extended 3 year manufacturing warranty, but we do not lead with warranty status as we always aim to help customers where possible. In some cases, issues can be resolved through troubleshooting or replacement parts, even when a unit is outside warranty. This is why we request photos and videos to properly assess the problem remotely.

We only request data that is necessary to support the case, in line with our privacy policy, which is available on our website.

Upon checking your case, we can see that several emails were sent in response to your queries, and a number of options were offered for you to request deletion of your data in line with our obligations.

Regards,
Sure Petcare

5つ星のうち5の評価

Katzenklappe funktioniert wieder …

Unsere mikrochipgesteuerte Katzenklappe ist 3 Jahre alt. Von einer Minute zur anderen ließ sie sich weder ver-noch entriegeln. Der freundliche Kundenservice war sofort behilflich. Zuerst versuchte ich es mit Reinigung des Gerätes nach Anweisung. Leider ließ sich der Fehler dadurch nicht beheben. Man sandte mir kostenlos eine Ersatzmotorenkartusche zu, die ich gerade eingebaut habe. Alles gut. Die Klappe funktioniert wieder perfekt. So muss ein guter Service sein.

2026年10月9日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報