Time For You .Cleaning レビュヌ 

893
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.4

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I have only started with Time for You, so my experience is limited to a short time. The initial discussion was useful, a clear and thoughtfully planned system. I signed up and received a call a coupl... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Am very Happy with the Service I received from Luke Thomas regards viewing my house and assessing my needs. I will do another review once the cleaner has been towards the end of this week.

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely appalling service. Cleaner was good at her job but showed up a handful of times over a period of months. Every week was a different excuse. The company did zero management of the situation.... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Selected Time For You after reviewing several other companies because their working philosophy matched what we were looking for and we felt confident that their governance was robust. This was confirm... もっず芋る

䌁業情報

  1. 枅掃サヌビス

圓該䌁業による蚘述

All Time For You Branches Nationwide and Independently Owned. Time For You provides properly screened and vetted self-employed, part-time casual domestic cleaners to private households. The tasks performed would typically include normal household cleaning duties such as vacuuming, dusting, washing down paintwork, cleaning toilets and bathrooms (and depending on franchise areas) ironing. However it is you the client who gets to determine the tasks performed each week enabling you to get the cleaning that gives you TIME FOR YOU! We clean your home so you don’t have to! We know the value of free time. You deserve to spend quality time, whether it be golfing, shopping, reading a book or simply spending more time with your family. After all, time is finite! Life is too short to spend your free time cleaning!


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

893件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.4

すべおのレビュヌ

(893)

過去12か月のレビュヌ数: 120ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Exactly what I was looking for

Lyndsey was pleasant and efficient, and gave me all the information I needed.

2026幎9月2日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Theodora

Thank you for your review!

We’re delighted to hear that Lyndsey was friendly and efficient and gave you all the information you needed.

We hope you continue to have a great experience with Time For You Morpeth!

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Have only just starting to use your


Have only just starting to use your company, finding it friendly meeting Sean face to face was good and how he explained everything, the cleaner has already arranged to come and meet me.

2026幎9月4日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Ann

Thank you so much for your lovely review!

We’re really pleased to hear you’ve had such a positive start with Time For You in Margate.

It’s great to know Sean made everything clear and easy, and that your cleaner has already been in touch to arrange a meeting.

We hope everything continues to go smoothly and that you enjoy having a little more time for you!

Suzanne Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Very imformative and excellant customer


Very imformative and excellant customer service

2026幎9月1日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Margaret

Thank you for your lovely review!

We’re so pleased to hear you received excellent customer service and found Matt helpful and informative.

We’ll be sure to pass your kind words on to him and the Time For You Huddersfield team!

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Nick is pleasant and helpful

Nick is very thorough explaining their company process.
He was pleasant and helpful.
I was reassured that I will get the service I need.

2026幎9月3日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Kary

Thank you for your lovely review for Time For You in Clitheroe!

We’re delighted to hear that Nick was friendly, helpful and took the time to explain everything clearly.

It’s great to know you feel reassured and confident about the service ahead.

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Friendly manager

Friendly manager came to set up my cleaner. Which will be starting next week. Easy to set up.

2026幎9月1日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi James

Thank you for your lovely review for Time For You Egham!

We’re so pleased to hear that Luke made getting everything set up simple and straightforward.

We hope you’re just as happy with your new cleaner and wish you many happy cleans ahead.

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち3の評䟡

Poor communication

I've thought long and hard about leaving this review, as I usually prefer to let things go and move on, but unfortunately my experience with this company still plays on my mind a few months on.

Initially, I had a really positive experience. Dawn was quick to respond, seemed professional and kind, and arranged a cleaner for me very quickly. Having recently had my baby, we had fallen behind with the cleaning, so I was looking for a deep clean to get us back on track, followed by a regular maintenance clean.

Unfortunately, during the couple of months we used the service, two cleaners left for personal reasons. Initially, Dawn was helpful and supportive when this happened. However, I was then quite abruptly informed that I would not be receiving a new cleaner and that I would receive a refund for the admin fee for our current quarter.

This was when the issues really began. I followed up by email, politely asking whether there was anything I needed to know about why I had lost two cleaners in such a short space of time, but I received no response. My husband then also had to spend a considerable amount of time chasing the refund that was owed to us.

I appreciate that cleaners may leave for personal reasons and that circumstances can change, but I was disappointed by the lack of communication and the way the situation was handled, particularly after such a positive start.

Honestly, my experience with Time for You has put me off using another cleaning company for the time being.

Overall, a positive start, but unfortunately an unreliable service and disappointing communication towards the end.

2026幎6月17日
自発的なレビュヌ
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Jemma

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry that, after such a positive start, the service came to an end in a way that left you disappointed.

Unfortunately, both cleaners became unable to continue due to entirely separate and unforeseen personal circumstances. At the time, Dawn was also recovering from surgery and made you aware she had temporarily paused cleaner recruitment, which meant there simply wasn’t another suitable cleaner available to offer you.

We’re sorry if the communication around this could have been better. Dawn did explain the situation and confirmed that your quarterly payment would be refunded in full within 3–5 working days. Our records show that the refund was completed within that timeframe, and you were actually refunded an amount which was more than the balance on your account as a courtesy for any inconvenience. Dawn also responded to your follow-up on the fifth working day.

We do appreciate how frustrating it must have been to lose two cleaners in a relatively short period, particularly when the service had initially worked well for you, and we’re sorry that circumstances meant it couldn’t continue.

We wish you and your family all the very best.

Suzanne
Time For you Customer Services

5぀星のうち1の評䟡

By far the worst company I’ve ever


By far the worst company I’ve ever dealt with. Extremely disappointing, Unprofessional and arrogant. I was let down 3 times by three different cleaners contracted to the St Helens/wigan branch and not once was an apology made by head of the Company, when a cleaner did commit to a weekly clean, I was really disappointed by the level of cleanliness, though she was a lovely girl and therefore, had asked for another permanent cleaner to take over weekly clean. That cleaner wanted to bring her child on the job who was unwell - and defeats the ‘job’ part as I understand her child will need supervision so would not fulfil the work effectively.
After such disappointing experiences over the weeks I’d asked to cancel the contract though I’d paid an upfront fee (that I was prepared to loose) not once have I received an apology off the branch owner, Amanda. Professionalism, commitment and great customer service starts with managerial leadership which is clearly not in place and that’s why the cleaners don’t follow high standards

2026幎8月21日
自発的なレビュヌ
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Yasmin

I am sorry that you have had a disappointing experience, in order to try and help, I have reached out to Amanda and she has asked me to post the below as a reply

Suzanne
Time For You Customer Services

Hi Yasmin,

I’m sorry you were disappointed with your experience, but I do feel some important context is missing from your review.

You had the same cleaner for approximately 6–8 weeks before raising concerns about the standard of cleaning. Unfortunately, she also felt unable to continue as the lists of tasks being provided were not achievable within the agreed two-hour rotational clean.

We immediately worked to find a replacement. Sophia agreed to provide an interim clean while another permanent cleaner was arranged. When an unexpected childcare issue meant Sophia asked whether her child could accompany her, you understandably declined.

I immediately arranged for your new permanent cleaner, Jamie, to start early and attend the following day. Unfortunately, we received your cancellation before I had the opportunity to confirm this with you.

I completely appreciate that changes of cleaner are frustrating, and I’m sorry we weren’t ultimately able to provide a service you were happy with. However, I don’t feel it is fair to suggest your concerns were ignored, we acted on them immediately and had another cleaner ready to attend the following day.

Amanda
Business Owner St Helens and Wigan

5぀星のうち1の評䟡

Abysmal Customer Service - agreed refund not paid 5 months in

I was quite happy with the service and our regular cleaner Rob was really good. The office side not great but not a major issue in that sometimes replacement cleaners for holiday cover had to be chased for. Rob again was great in making sure we weren't put out. However, our circumstances changed and I needed to cancel. I called in before the next DD was due. They couldn't do anything over the phone and said the manager would call me back. Nothing. I followed up via email but it was after money went out. This time Zed was responsive and agreed the refund minus the 1 month notice. Multiple emails and calls in post that and I have had 0 response to any of them. This is now months and also includes an online complaint to head office with nothing but an automated acknowledgment. I was told yet again this week when I called that Zed would call back in the morning - nothing. My conclusion is that it was a deliberate ignoring of my first call to take my money. Cleaners they have are great but their practices to take and keep money feels like a scam. I also didn't realise until recently that the exorbitant quarterly DD goes 100% to the franchise / managers - I thought a small % would also go to the cleaners. It's a massive shame as I would have re-booked them in the future but their lack of professionalism and shoddy service have completely changed my mind.

2026幎8月19日
自発的なレビュヌ
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Dear Sharan

Thank you for your feedback. We’re sorry for the delay in processing your refund and for the frustration this caused.

The delay was due to a genuine oversight by the franchise owner, who was dealing with the very difficult personal circumstances following the loss of his younger sister at the time. While this does not excuse the delay, it does explain the circumstances behind it, and we sincerely regret that the refund was not dealt with sooner.

The refund has now been made in full, and an apology has also been made directly. We would like to reassure you that there was never any intention to withhold your money.

We’re pleased you were happy with your regular cleaner and are sorry that your overall experience with the office did not meet the same standard.

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち1の評䟡

I have been using their service in the


I have been using their service in the Newton Mearns, Glasgow area!

The most pathetic customer communication I have ever experienced. The cleaner they provided was just ok however the way the manager or franchise owner (or whatever) managed the contract and handled the communication was such a disappointment. I am asking whether any arrangements are made for cleaning this week and he is telling me my contract is cancelled as it is 1-month in arrears. How and why did that happen and most importantly you should manage it proactively so that it never ends up being in-active. On top of that, I am telling you that I'd like to continue so please arrange someone for this week and instead of renewing the contract and arranging someone he is again replying back with the same nonsense: "The domestic cleaning service arrangement that you had with our business has now ended"

2026幎8月11日
自発的なレビュヌ
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Ab

We’re sorry to hear you’re unhappy with the communication.

Unfortunately, when an account falls into arrears and the agreement ends, we are unable to continue arranging cleaning visits.

We appreciate your feedback and are sorry the service did not meet your expectations.

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Marieannette was very business like yet


Marieannette was very business like yet showed a personal interest based on our current situation. She teamed us up with a cleaner with our domestic situation in mind. Only one session so far which bodes well for the future.

2026幎8月8日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Alice

Thank you for your lovely review.

We’re delighted to hear that Marieannette in our Belfast local office took the time to understand your situation and find a cleaner who was a good match for your needs.

We hope you continue to enjoy the service!

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

We’ve had a great experience with Time


We’ve had a great experience with Time For You Cleaning. Mia visited my dad’s property, assessed what was needed, and made all the necessary arrangements quickly and efficiently. When the originally arranged cleaner had to stop due to circumstances beyond anyone’s control, Mia promptly organised a replacement with minimal disruption.
Jenna, the replacement cleaner, has been excellent and does a thorough, high-quality clean. The whole process has been professional, responsive, and well managed. I would happily recommend Time For You Cleaning to others looking for a reliable cleaning service.

2026幎7月1日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Matthew

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review. We’re delighted to hear that Mia at our Northampton local office was able to make the whole process smooth and straightforward for you and your dad, especially when a replacement cleaner was needed at short notice.

It’s also fantastic to hear that Jenna is doing such a thorough, high-quality job. We’ll be sure to pass your lovely feedback on to both Mia and Jenna.

Thank you again for your recommendation and for choosing Time For You Cleaning.

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Jane Leaver is professional

Jane Leaver is professional, efficient with a pleasant manner, making it easy to trust her and proceed with the cleaning plan.

2026幎8月10日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Jennifer

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear that Jane made such a positive impression with her professional, efficient and friendly approach.

It’s wonderful to know that you felt confident and comfortable moving forward with your cleaning plan.

We really appreciate you taking the time to share your experience.

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

The service to be provided was clearly


The service to be provided was clearly explained and all questions answered

2026幎8月6日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Colin

Thank you so much for your kind review. We’re delighted to hear that Stephen at the local office in Chelmsford took the time to clearly explain the service and answer all your questions.

We really appreciate your feedback and will be sure to pass your lovely comments on to him.

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Very good communications and clear on


Very good communications and clear on the service we are to expect

2026幎8月6日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Elizabeth

Thank you for your lovely feedback!

We're delighted to hear that Janet at our Hull local office provided great communication and clearly explained the service you can expect.

We'll be sure to pass on your kind words to her!

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

So far so good

So far so good, just waiting to be matched with a cleaner 🀗

2026幎8月5日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Sarah

Thank you for your lovely feedback! We're pleased to hear you've had a positive experience with Samantha and our West Lothian office so far.

Hopefully, it won't be long before you're matched with the right cleaner for your home. 🀗

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Consistent and reliable

I’ve been using them for over 2 years. Had a very positive experience. Our usual cleaner is amazing, thorough but quick and very flexible. When you account for both cleaner and agency fees, the total is reasonable/normal price for cleaner nowadays. I get 2 hours every other week. I really like that they arrange a cover whenever our usual cleaner is on holidays as reliability has been an issue before when I used single cleaner services and then another agency. Actually we liked their services so much, we decided to use their commercial arm to clean our business too.

2026幎7月23日
自発的なレビュヌ
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Thank you, Agnieszka, for such a wonderful review and for choosing Time For You for over two years!

We're delighted to hear how happy you've been with your cleaner and the reliable service you've received.

We've requested a little more information to help us locate your details so we can make sure your lovely feedback is passed on to the right local team and, of course, your amazing cleaner.

Thank you again for your continued support!

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Friendly and Professional

Julie explained things very clearly. Julie was very friendly and professional at the same time. I have mobility difficulties and it is hard admitting you need help and inviting someone you don’t know into your home. But Julie made me feel very much at ease.

2026幎8月4日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Andrew

Thank you for such a lovely review. We're so pleased to hear that Julie at our Fylde office made you feel comfortable and at ease.

We understand that inviting someone into your home can feel daunting, so it's wonderful to hear that Julie's friendly and professional approach gave you reassurance.

We'll be sure to pass on your kind words!

Suzanne
Time For You Customer Services

5぀星のうち4の評䟡

Friendly and efficient service and


Friendly and efficient service and everything very well explained.

2026幎8月4日
Time For You .Cleaning ロゎ

Time For You .Cleaning からの回答

Hi Lisa

Thank you for your kind review.

We're delighted to hear you found our Woking team friendly, efficient, and that everything was explained clearly and I will be sure to pass your kind words onto Sophie and team team.

We really appreciate your feedback and look forward to helping you with all your domestic cleaning needs in future!

Suzanne
Time For You Customer Services

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報