Undo For Tomorrow レビュー 

93
•
TrustScore 5段階評価の3

2.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Size chart is off, and the shoes were too small by at least one size. Returned the pair in the same state I received them (I tried one shoe, for less than a minute, without walking with it).... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Os tênis são muito bonitos, mas pensei que ia ser mais confortável. A sola é ok, mas tem um “destrói calcanhar” que nem o All Star. Comprei o nuvem creme e o material tem uma textura meio de papel,... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Ultrapassadas as minhas reservas iniciais, encomendei umas Rio na passada quinta-feira. Chegaram apenas dois dias depois, acompanhadas por um apoio ao cliente extremamente rápido e eficaz por em... もっと見る

5つ星のうち5の評価

É a minha marca de tenis de eleição! Tenho varios pares dos vários modelos que uso praticamente todos os dias, tanto para trabalhar como jantares e fins de semana. Para além dos desingns dos tenis,... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 靴屋

当該企業による記述

We are a Start-Up born in 2018 in the enthusiastic city of Rio de Janeiro, and now based in Lisbon. Since then we are on a mission to bring comfort, style and hope by providing lightweight cool shoes to help reduce stress in people's daily lives.


連絡先

2.8

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

93件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 37%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.8

すべてのレビュー

(93)

過去12か月のレビュー数: 11件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Won't return your money

Size chart is off, and the shoes were too small by at least one size.
Returned the pair in the same state I received them (I tried one shoe, for less than a minute, without walking with it). I respected their terms of returns, as well as the European legal withdrawal period (less than 14 days).

The company refused the refund, claiming visible wear. I have contested their claim, but the customer service offered no help. They sent back the shoes again without my agreement, with only the cardboard carelessly taped, and the package arrived damaged.

I have pressed charges and a legal action is on-going.

I did not use the shoes, but quality looks poor. This company is a waste of time and money.

Overall experience feels like a scam.

2026年8月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Ultrapassadas as minhas reservas…

Ultrapassadas as minhas reservas iniciais, encomendei umas Rio na passada quinta-feira. Chegaram apenas dois dias depois, acompanhadas por um apoio ao cliente extremamente rápido e eficaz por email, bem como por um sistema de rastreio de encomendas muito útil e transparente.

O design é soberbo, tal como as fotografias ilustram. O conforto é notável, mesmo estando ainda em fase de adaptação aos meus pés, e a qualidade dos materiais, dos acabamentos e das texturas transmite uma excelente sensação ao toque.

A minha experiência tem sido muito positiva com uma marca que desconhecia por completo há apenas algumas semanas. Falta agora apenas confirmar a durabilidade do produto, algo que só o tempo poderá avaliar.

Estão de parabéns. E obrigado!

2026年9月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Retoure verweigert

Die bestellten Schuhe Rio Vanilla Rainbow sind sehr schön, aber leider wurden sie bereits dreckig geliefert. Die Schuhe haben an den Fersen starke Verschmutzungen, die sich nicht ohne Weiteres entfernen lassen.
Eine Retoure wurde mir versagt, mit der Begründung, dass ich die Qualitätsmägel nicht unmittelbar nach Erhalt, sondern erst nach 14 Tagen (innerhalb der Retourezeit) gemeldet habe. Das Foto, das ich als Nachweis mitgesendet habe, belegt mit entsprechendem Zeitstempel, dass die Flecken bereits bei Lieferung vorhanden waren. Dennoch muss ich die Schuhe behalten - ohne sie selbst überhaupt je mal anprobiert zu haben.

2026年7月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Poor quality

Poor quality. I’ve worn my black pair under 10 times and the logo trim has peeled off already. Also coming away at the sole. Very light usage too. Now regret buying two pairs. Won’t be going back. They’re a handsome looking trainer but that’s about it.

2026年6月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

We absolutely love Undo For Tomorrow

We absolutely love Undo For Tomorrow. The designs are truly beautiful and unlike anything else out there, every piece feels unique and thoughtfully made. We now have five of their shows, and honestly, we love every single one of them.

The team is also incredibly committed, always available, responsive, and spot on when it comes to helping with anything you might need. They’re really on point with solving any issues quickly and efficiently.

That said, the only thing we’d highlight is durability. A few of our pieces feel a bit delicate, so we’d love to see a bit more focus on making them sturdier over time.

Aside from that, this is easily our favorite brand right now. The creativity and aesthetic are on another level.

Keep on going, guys!

2026年4月3日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hi João,
Thank you so much for taking the time to share this, it honestly means a lot to all of us. Hearing that you already have five pairs and love each one is the kind of feedback that really motivates our team!
We’re especially happy to know that both the design and the support experience have stood out to you. We put a lot of care into both, so it’s great to see that coming through.

Thanks again for your trust and support :) and for being part of the UNDO journey!

5つ星のうち5の評価

Praticidade

Leve, bonito, fácil de limpar e durável. Combina com praticamente tudo. Modelagem diferenciada dos demais produtos existentes no mercado.

2026年3月9日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Muito obrigado pela sua avaliação, Rafael!
Nosso objetivo é justamente criar produtos versáteis, fáceis de usar no dia a dia e que combinem com diferentes estilos.

Ficamos muito felizes em receber o seu feedback :)

5つ星のうち1の評価

First I was soo excited about them

Jaguar sport black burd !!First I was soo excited about them, because I did a pre order I had to wait about 3-4months. When I received them , I was over the moon becouse they look fantastic, light, with cushions inside. But they when I started wearing them, then I realised they are not what I was expected. Have them for 2 months now and they gave me blisters on the back of my hill(very unusual for trainers), at the front of the trainers one of them the glue couldn't hold the rubber and they separated, also inside of the shoe the stitches are coming off. Even know I don't train with them every day. Never going to buy from this brand again. Terrible!! Think twice before you buy!!

2025年12月19日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hi! Thank you for taking the time to share your experience — we’re truly sorry to hear this.

We haven’t been able to locate your order or previous contact based on the information shown in this review. Could you please reach out to us at support@undofortomorrow.com
so we can understand what happened and help you in the best way possible?

We’ll be waiting for your message.

5つ星のうち1の評価

Ordered trainers

Ordered trainers, they didn't fit they gave me an address to send them back at my own cost. I have proof of delivery and they never received them so not refunding!! Avoid at all costs!

2025年12月12日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hi Richard! Thank you for your review.

We’re sorry to hear about your frustration. However, returns are sent at the customer’s cost, as clearly stated on our website.

In this case, we also did not receive the returned package, and the delivery proof you shared confirms that it was not delivered to our warehouse address. For that reason, unfortunately, we’re not able to issue a refund for an item that was not returned to us.

UNDO Team

5つ星のうち1の評価

Wish I could Undo my order!

If you’re reading this looking for ethically made shoes - please consider On or Veja instead. I’ve had all three and sadly Undo is a terrible choice.

I received the Jaguar Sport Blackbird shoes on 18 October 2025. I was excited to find some great looking, sustainable trainers. Unfortunately after just a couple of weeks they were falling apart.

The fabric is disintegrating and the glue has worn out, causing the upper sections to come away from the rubber edges. Gaps appeared, resulting in wet toes from the lightest rain. Identical issues have appeared on both the left and right shoes. They also gave me heel blisters from day one.

I contacted Undo on 11 November to explore a refund or exchange under their 3 month manufacturing warranty, attaching detailed photos.

Unfortunately they do not want to know. Undo suggest the damage is caused by ‘normal wear of the material’. Undo feel it’s acceptable that a trainer designed for sport falls apart after 2-3 weeks of walking just a few miles per day.

It is unthinkable that these immediate issues with durability (in shoes costing over £100!) have not resulted from a manufacturing defect. Online reviews suggest there are widespread durability issues with Undo’s products. I wish I had seen these before.

Please don’t waste your time or money buying from Undo. Unfortunately they are either unready or unwilling to provide a quality product, with no customer aftercare.

If they do accept an exchange after your shoes fall apart, they will also charge you heavily for the cost of return delivery. Thanks Undo!

2025年11月11日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hi Josh! Thank you for sharing your feedback.

We’re truly sorry the experience with your Jaguar Sport Blackbird wasn’t what you expected.

After reviewing the photos you sent, our team confirmed that the damage shown does not match a manufacturing defect covered by our warranty, but rather signs of material wear. We understand this is disappointing, but we want to be transparent and consistent with our warranty criteria.

Also, just to clarify: this model is not waterproof, so exposure to rain can result in moisture getting in, even with light water contact.

We’re sorry again that the product didn’t meet your expectations.
UNDO Team

5つ星のうち1の評価

Poor quality off the Jaguar shoes and bad customer support.

I pre ordered the new Jaguar shoes cause they are looking really cool. Then after I got them and wore them 2 weeks they started to get broken on the inside of the back shoe on the heel. The material startet rubbing off after only 2 weeks.
Then I contacted the support to report this quality issue and they just said „buy heel pads“ and said it is my own fault because off a walking pattern. But strangely enough I had such an quality issue on the heel off a shoe for the first time. After 2 weeks!!!. Very poor quality and customer support.

2025年11月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Terrible quality for the price

I ordered Nuven 2.1 and when they arrived I treated the suede but didn’t wear them outside for a while. When I did start wearing them, the shell around the toes cracked on both shoes on the outer edge of the show, right across the panel. That would have been after a handful of wears. Given these are 100 quid shoes (though I purchased in sale), I’d expect them to last similarly to adidas or Nike trainers in a similar price point, or at the very least beyond a couple of months. They’re really comfortable shoes but they have looked extremely scabby for ages now…!

Customer service indicated they couldn’t be returned because the returns period had expired (this because I hadn’t started wearing them immediately), but indicated that this particular design fault had been recurring and that they had since changed their methods. They then suggested I bought another pair at a discounted price. Given I’d budgeted for one pair of shoes expecting them to last more than five minutes i thought the proposed solution of simply buying another pair was exceptionally tone deaf, particularly when it was acknowledged as a general design fault that was causing almost immediately wear and tear. I like the look of the shoes (bar the cracks and holes in them…!) and they’re mega comfortable but the entire experience was v poor and the customer service approach was so counterintuitive to the point of being a bit insulting. The casual assumption that people can cheerfully just chuck another 70 or 100 at more shoes is pretty obnoxious in this climate. Would never buy from them again.

2025年3月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Shoe

Great shoes - comfortable, stylish and functional to wear to gym!

2025年10月24日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hi Jacob,

Thank you so much for your feedback! We’re happy to hear you’re enjoying your UNDOs comfortable, stylish, and gym-ready :)

5つ星のうち1の評価

Misleading “Free Shipping” – hidden return costs

I ordered shoes from undofortomorrow.com because of their big “Free Shipping on orders above €100” banner. Only after I tried to return the items did they demand €14.95 for the return to Portugal — a cost never mentioned during checkout. This is misleading and non-transparent. I would not order again until they clearly show all costs upfront.

2025年10月24日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hi Maximilian,

Thank you for sharing your feedback and for the opportunity to clarify. Our Free Shipping on orders above €100 applies exclusively to the delivery of your order. Return shipping costs are separate and clearly stated on our website, as we also explained by email, in our Return & Exchange Policy
.

We appreciate your comment and will continue working to make our communication even clearer in the future.

5つ星のうち2の評価

The shoes look great

The shoes look great, and are different to anything else you can buy from the shops in the UK.

I didn’t wear them for a while, but as soon as I did the trim in the toe box cracked.

Don’t know if they’re just really poor quality materials or I got unlucky. Unlikely I’ll buy from them again.

2025年9月1日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hi Josh,

Thanks for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear about the issue with the trim on your pair.

In some of our past productions we did face a few quality issues, but we’ve since moved to a new factory and the improvements have been huge. We’d love for you to give us a chance to show you that.

We couldn’t locate your email in our system, so we’d love it if you could drop us a quick message at support@undofortomorrow.com
Our team will make sure to find the best solution for you ;)

5つ星のうち5の評価

I just love these shoes and the brand :)

I just love these shoes and the brand :)

About their support team:
They've always been really helpful and kind

About the products:
Make sure you buy 1 size up - they tend to be smaller than usual (I have 2 different models and it's always been like this). They last long and got really comfortable over time (the first pair I bought was really early when the company had just launched and I noticed a major improvement on the later models)

2025年10月7日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hey Raquel, thank you so much for the kind words and for being with us since the early days!

On sizing: fit can vary a bit by model. Many styles run true to size, while a few (like some earlier batches) can feel better going up half a size. When in doubt, our size guide helps and our team at support@undofortomorrow.com is always happy to give a recommendation.

We’re really grad you’ve noticed the quality improvements over time. We’re constantly refining materials and construction, and feedback like yours keeps us moving. Thanks again for the love and support :)

5つ星のうち5の評価

Maravilhoso!

Chegou rapidamente e é o tênis mas confortável que já tive, além de lindo!!! Vou repetir a compra!

2025年10月7日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Oi Patricia, muito obrigado pelo carinho!

Ficamos felizes demais em saber que o seu par chegou rápido e já conquistou o posto de mais confortável da sua coleção ;)
Vai ser um prazer ter você com a gente de novo na próxima compra!

5つ星のうち5の評価

That's how small shoe brands should work

First of all, I gotta state that undo are really up for the task of costumer support.
I ordered two pairs of shoes, one didn't fit, the other had a minor production issue. After reaching out to them, they (Luiza from customer care) did everything in their power to make things right. We wrote several emails back and forth due to complicated postal issues and they made sure, i received new shoes. After that, I had to do a return once again because my feet are quite wide and I simply couldn't wear the surfer. They stayed patient and always replied within 24hrs max.

As a conclusion: the one pair that fits (the Rio) is my favourite shoe because the fit and the look are just great. They take customer service really seriously and obviously learned from previous interactions, judging from what a read on trustpilot. Sure, you have to pay to return your package but a) that's to be read in their terms&policies and b) they - quite thankfully - are neither a sneaker juggernaut nor an online platform but still a startup.

Will buy there again!

2025年9月29日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Wow, thank you so much for this amazing feedback Alban!

We’re really happy that, despite the bumps along the way, we managed to get everything sorted together. Your patience and trust mean a lot and it’s awesome to hear that the Rio became your favorite pair :)

As a small brand, we’re constantly learning and improving, and messages like yours show us we’re on the right path. Can’t wait to have you back for your next pair!

5つ星のうち5の評価

I ordered the shoes after watching…

I ordered the shoes after watching their publicity on instagram, was a bit worried because I saw some bad reviews here, but in the end it worked out quite well. I followed their instructions and bought half size up on the Surfers and they fit great. Most comfortable pair of shoes I have on my closet. I'm happy with them and will be buying more from them in the future.

2025年5月3日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hi Marta,
Thank you so much for sharing your experience! We’re really happy to hear that your Surfers fit perfectly and became your most comfortable pair.
We can’t wait to have you back for your next pair :)

5つ星のうち1の評価

Its very inconvenient to return…

Its very inconvenient to return something. They send you an adress in portugal where it is not clear wich part is wich line in the adress. Also the shipping is very expensive back to portugal. Overall the product is ok, but if you don’t know your style and size you better order somewhere else. Shoes are ok.

2025年9月3日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hi Florian,

We’re sorry to hear that the return process felt inconvenient. At the moment, we’re not able to offer free returns, but we completely understand your point. We used to have a warehouse in Germany and plan to reopen it soon to make returns easier for our customers again.

Thank you for your feedback, it truly helps us improve.

5つ星のうち1の評価

Return Procedure

Ordered 3 shoes to try them for my wedding outfit, was unhappy with all 3 of them. I asked for a return label, but didn't get one, instead I had to mail them back myself. Now they got stuck in Portuguese customs. Lost around 500 Euro in total.

2025年7月1日
自発的なレビュー
Undo For Tomorrow ロゴ

Undo For Tomorrow からの回答

Hi Martin,

As we explained by email, your return was held by customs because it was shipped from outside the European Union. Unfortunately, this is something beyond our control, and we always inform customers outside the EU that customs charges may apply, although this rarely happens.

That said, we truly understand your frustration. We’re happy to share that we’ll soon have a warehouse in Switzerland, which will make returns and exchanges much easier for our customers in your region.

Team UNDO

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報