Wanderum レビュー 224

TrustScore 5段階評価の5

4.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Efter at have set flere reklamer på mit Facebook fee, af en mand fra Wanderum der med næsten sexuele undertoner smager rom af en emaljekop var jeg nødt til at prøve. Har bestilt deres Aguara Edition t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Da jeg løb tør for min første flaske La Tatuana, opdagede jeg at jeg havde gjort en fejl.😳 Jeg havde på ingen måde udvist rettidig omhu! For jeg kan aldrig nogensinde ikke have en flaske i skab... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Jeg er egentlig ikke ret meget til spiritus, men mega meget til outdoor, så jeg faldt totalt for jeres opslag på SoMe (får helt lyst til også at ryge pibe). Jeg bestilte to flasker. La Tatuana og Sh... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 酒屋

当該企業による記述

Wanderum ejes af Anders Bilgram & Morten Kirckhoff, som kender hinanden fra Eventyrernes Klub, hvor de er optaget for deres udsædvanlige bedrifter. Anders ejer og er masterdestiller på Nordisk Brænderi, Fjerritslev. Gennem tiden er Nordisk Brænderi blevet hyldet for det unikke destilleringshåndværk. Morten og Anders rejser ud sammen for at finde unikke sukkerrør, for at få dem høstet. Her. Bla. blev den seneste ”Sherpa Edition” til, da de kørte gennem det Indiske Himalaya på gamle Royal Enfields – i jagten på inspiration til nye smage. Sidenhen er det blevet til endnu flere eventyr i jagten på unikke sukkerør og noter fra hele verden, der er destilleret og proppet på flaske i Fjerritslev.


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評価の5

224件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

God information igennem hele forløbet…

God information igennem hele forløbet fra køb til levering.
Købte La Tatuana og Aguara de smager fantastisk på hver deres måde.
De bedste anbefalinger herfra.

2025年9月4日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Frank,

Tusind tak for de 5 stjerner og den flotte anmeldelse! 😄
Det er skønt at høre, at hele forløbet fra køb til levering har været en god oplevelse – sådan skal det være.

La Tatuana og Aguara er to meget forskellige, men virkelig lækre rom, så hvor er det fedt, at du har nydt dem begge på hver deres måde 🥃✨

Kæmpe tak for dine anbefalinger – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Det bliver et langvarigt venskab den er…

Det bliver et langvarigt venskab den er godtnok god.

2025年9月4日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Tonny,

Tusind tak for de 5 stjerner og den skønne besked! 😄
Det glæder os helt vildt at høre, at du har fundet en rom, der kan blive starten på et langvarigt venskab – det er præcis sådan, vi ønsker, det skal føles 🥃✨

Kæmpe skål herfra – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat, når du vil fylde glasset igen.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Fremragende rom

Fremragende rom , hurtig levering

2025年9月4日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Frank,

Tusind tak for de 5 stjerner og din fine anmeldelse! 😄
Vi er superglade for, at både rommen og leveringen har ramt plet – det er præcis sådan, vi gerne vil have det hver gang 🥃✨

Når du får lyst til mere, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig ekspedition, klasse rom

Hurtig ekspedition - klasse rom

2025年8月28日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Lars,

Tusind tak for de 5 stjerner og din korte, men super gode anmeldelse! 😄
Vi er rigtig glade for at høre, at både ekspeditionen og rommen har levet op til forventningerne – sådan skal det være! 🥃✨

Når du får lyst til mere, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

God oplevelse

God oplevelse, fra de spænende og humoristiske indslag på Facebook og Istagram, til selve bestillingen som bare fungerer.
Hurtig og effektiv levering.
Dejligt med den gode Rom-kop til bålet, grillen eller bare foran brændeovnen med god rom i.

2025年8月29日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Henrik,

Tusind tak for de 5 stjerner og din flotte anmeldelse! 😄
Det er fedt at høre, at du både har hygget dig med vores indslag på Facebook og Instagram, og at bestillingen og leveringen også har været en god oplevelse.

Vi er glade for, at koppen allerede er i spil – om det er ved bålet, grillen eller foran brændeovnen, så smager rommen jo altid lidt bedre i godt selskab 🥃🔥

Kæmpe skål og på gensyn – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig betjening og super god…

Hurtig betjening og super god kundeservice

2025年8月28日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Jesper,

Tusind tak for de 5 stjerner og din fine anmeldelse! 😄
Det glæder os rigtig meget at høre, at både betjeningen og kundeservicen har været en god oplevelse – det er præcis sådan, vi ønsker, det skal føles at handle hos os 🥃✨

Når du er klar til næste omgang, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat.

Skål og på gensyn!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Bedste rom

Det er nok den bedste rom jeg har smagt ever, så godt destilleret drenge 😋 Samt fantastisk hurtig levering!

2025年9月3日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Peter,

Wow – den bedste rom du har smagt ever? 😋 Det er altså en ros, der varmer helt ind i hjertet – tusind tak for de 5 stjerner og de flotte ord! 🥃✨
Vi er superglade for, at både smagen og leveringen har ramt plet hos dig.

Kæmpe skål herfra – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Det var en rigtig god oplevelse og…

Det var en rigtig god oplevelse og handle ind hos jer må jeg sige, det gik vældig godt må jeg sige. Og sikke en rigtig fantastisk god flaske Rom også. Den smager sørme godt. Tak for det.

2025年9月1日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Ralf,

Tusind tak for de 5 stjerner og din varme anmeldelse! 😄
Det glæder os virkelig at høre, at både handlen og rommen har givet dig en god oplevelse – og endnu bedre, at flasken smager sørme godt 🥃✨

Kæmpe tak fordi du deler din begejstring – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat, når du får lyst til endnu en flaske.

Skål og på gensyn!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Nem bestilling

Nem bestilling
Hurtig levering
Lækker smækker rom, har aldrig drukket rom før, tænkte det måtte jeg lære og nyder den dejlig smag 😎
Derfor 5 store herfra

2025年8月30日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Palle,

Hvor er det fedt at høre – tusind tak for de 5 stjerner! 😎
Vi er superglade for, at din første oplevelse med rom blev en succes, og at du nyder den lækre smag. Velkommen til rom-universet – vi lover, der er mange gode oplevelser i vente 🥃✨

Når du får lyst til at udforske flere smagsprofiler, så husk rabatkoden Rom10 – så får du 10% rabat på næste bestilling.

Kæmpe skål og tak for tilliden!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig og præcis

Hurtig og præcis.
Bestil i dag, har det i morgen

2025年8月25日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Kim,

Tusind tak for de 5 stjerner og din præcise anmeldelse! 😄
Vi elsker, når alt bare spiller – bestil i dag, drik i morgen 🥃⚡️

Husk, at du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat, næste gang du skal have fyldt lageret op.

Skål og på gensyn!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Rigtig god rom!

Hurtig forsendelse og, ikke mindst, en rigtig god rom.

Jeg har samlet på rom i mange år, og har fået smagt rigtig mange forskellige fra hele Karibien og Mellemamerika.
Jeg købte "La Tatuana" og må sige, at det er én af de bedste rom jeg har smagt. Så stor anbefaling herfra!

2025年8月16日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Christian,

Tusind tak for de 5 stjerner og den flotte anmeldelse! 😄
Det gør os virkelig stolte at høre, at en garvet rom-samler som dig vurderer La Tatuana til at være blandt de bedste, du har smagt 🥃✨ Det er lige præcis sådan en oplevelse, vi håber på at give, når vi sender vores flasker ud i verden.

Dejligt også at høre, at forsendelsen var hurtig – så bliver det hele bare lidt sjovere.
Kæmpe tak for anbefalingen – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

En aldeles velafbalanceret fyldig

En aldeles velafbalanceret fyldig, rund sødmefuld rom, som har den blideste blødeste og varme eftersmag.
Jeg Ælsker den🥰🥰

2025年8月14日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Ulla,

Tusind tak for din skønne anmeldelse og de 5 stjerner! 🥰🥰
Det glæder os helt enormt at høre, at du er faldet pladask for rommen – og hvor beskriver du den bare smukt! Fyldig, rund, sødmefuld og med en blød, varm eftersmag… præcis sådan vi selv oplever den, når vi skænker et glas 🥃✨

Vi er virkelig glade for, at du elsker den – og vi lover at blive ved med at sende kærlighed på flaske.

Kæmpe skål!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

La Tatuana, den er LÆKKER

Fantastisk god Rom, ikke den billigste men helt sikkert en af de bedste, og så hænger det jo fint sammen. Hurtig expedition

2025年7月28日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Bo,

Tusind tak for de 5 stjerner og de flotte ord! 😄
Vi er superglade for, at du synes La Tatuana er lækker – og ja, kvalitet og pris hænger ofte sammen, især når det handler om gode dråber 🥃✨

Dejligt at høre, at ekspeditionen også gik hurtigt – sådan skal det være!
Når du er klar til at fylde glasset igen, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål i god rom!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

EVENTYRLYG SMAGSOPLEVELSE

Anders og Morten er 2 gæve gutter, der med deres passion for eventyr har rejst rundt i verden, for at give os den ultimative oplevelse ved at smage rom af høj kvalitet.
Samtidig er der bare hurtig levering fra dag til dag.
Til slut forkæler de os med at sende en WANDERUM emaljekop med gratis.
Tak til Anders og Morten for denne WANDERUM EVENTYRLIGE SMAGSOPLEVELSE❤️❤️❤️
Glæder os til den næste WANDERUM, der skulle være på vej🥰😍

2025年7月25日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Benny,

Wow – sikke en anmeldelse! ❤️❤️❤️ Tusind tak for de flotte ord og for at dele din begejstring på så eventyrlig vis 🥰😍
Det gør os helt stolte at høre, at vores rejser og passion for rom kan mærkes i hver en slurk – og at vi kan være med til at give dig en oplevelse ud over det sædvanlige 🥃✨

Vi er superglade for, at både levering og den lille ekstra gave i form af emaljekoppen har ramt plet – og vi glæder os til at sende endnu et eventyr afsted til dig!

Kæmpe skål og på gensyn til næste kapitel!
Husk at bruge koden: ROM10 næste gang du bestiller, så giver vi 10% rabat!

Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Det gik hurtigt har dog ikke smagt den…

Det gik hurtigt har dog ikke smagt den i nu

2025年8月4日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Michael,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Dejligt at høre, at leveringen gik hurtigt – så håber vi bare, at smagen lever op til forventningerne, når du får åbnet flasken 🥃✨

Skulle du få lyst til at prøve mere, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig service og forsendelse

Hurtig service og forsendelse.
Fantastisk rom hvor flaske dog er for lille. Eller den bliver i hvert fald tom for hurtig.
De smager godt. Det eneste jeg mangler er at de sidste kommer tilbage på hylderne så man kan købe dem.

2025年8月5日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Morten,

Tusind tak for de 5 stjerner og de varme ord! 😄
Vi kender godt det med, at flaskerne føles for små – eller måske bare tømmes alt for hurtigt 😉 Det er i hvert fald et luksusproblem, vi gerne vil tage skylden for!

Vi arbejder på at få de udsolgte editions tilbage på hylderne, så du kan få fyldt lageret helt op igen. Indtil da, husk at du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat, når du bestiller.

Skål i gode dråber! 🥃
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering og det smager bare…

Hurtig levering og det smager bare fantastisk!

2025年7月30日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Thomas,

Tusind tak for de 5 stjerner og din dejlige besked! 😄
Vi er superglade for, at både levering og smag har ramt helt plet – det er lige præcis sådan, vi ønsker, hver eneste oplevelse skal være 🥃✨

Når du får lyst til mere, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち4の評価

Fin oplevelse

Fin oplevelse. Hurtig levering

2025年7月28日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Michael,

Tusind tak for din anmeldelse – vi er glade for, at du har haft en fin oplevelse og at leveringen har været hurtig 😄

Vi kan dog ikke lade være med at være lidt nysgerrige… hvad skal der mon til for at vi kan få den sidste stjerne med næste gang? ⭐️
Vi vil rigtig gerne høre din feedback, så vi kan gøre oplevelsen endnu bedre.

Uanset hvad, så håber vi at se dig igen – og husk, at rabatkoden Rom10 giver dig 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn! 🥃
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

La Tatuana

La Tatuana, den søde edition! En udsøgt fornøjelse.
Ordreafgivelse og levering forløb som forventet.

2025年7月28日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Mads,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er glade for, at du har nydt La Tatuana – den søde edition kan altså bare noget helt særligt 🥃✨
Og skønt at høre, at både bestilling og levering forløb, som det skulle.

Når du er klar til næste oplevelse i romuniverset, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Jørgen,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er superglade for, at både leveringen og rommen har levet op til forventningerne – det er lige præcis sådan, vi gerne vil have det hver gang 🥃✨

Når du får lyst til mere, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報