Wanderum レビュー 224

TrustScore 5段階評価の5

4.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Efter at have set flere reklamer på mit Facebook fee, af en mand fra Wanderum der med næsten sexuele undertoner smager rom af en emaljekop var jeg nødt til at prøve. Har bestilt deres Aguara Edition t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Da jeg løb tør for min første flaske La Tatuana, opdagede jeg at jeg havde gjort en fejl.😳 Jeg havde på ingen måde udvist rettidig omhu! For jeg kan aldrig nogensinde ikke have en flaske i skab... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Jeg er egentlig ikke ret meget til spiritus, men mega meget til outdoor, så jeg faldt totalt for jeres opslag på SoMe (får helt lyst til også at ryge pibe). Jeg bestilte to flasker. La Tatuana og Sh... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 酒屋

当該企業による記述

Wanderum ejes af Anders Bilgram & Morten Kirckhoff, som kender hinanden fra Eventyrernes Klub, hvor de er optaget for deres udsædvanlige bedrifter. Anders ejer og er masterdestiller på Nordisk Brænderi, Fjerritslev. Gennem tiden er Nordisk Brænderi blevet hyldet for det unikke destilleringshåndværk. Morten og Anders rejser ud sammen for at finde unikke sukkerrør, for at få dem høstet. Her. Bla. blev den seneste ”Sherpa Edition” til, da de kørte gennem det Indiske Himalaya på gamle Royal Enfields – i jagten på inspiration til nye smage. Sidenhen er det blevet til endnu flere eventyr i jagten på unikke sukkerør og noter fra hele verden, der er destilleret og proppet på flaske i Fjerritslev.


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評価の5

224件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

La Tatuana ramte plet!

La Tatuana ramte plet og jeg er normalt ikke meget for rom! Sødmen gør den lækker og dejlig. Man kan smage det er kvalitet og jeg vil helt klart anbefale den videre. Tak

2025年10月21日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Søren,

Tusind tak for de 5 stjerner og den virkelig dejlige anmeldelse! 😄
Det gør os ekstra glade at høre, at La Tatuana ramte plet selv hos en, der normalt ikke er så meget til rom! 🥃✨

Den bløde sødme er netop det, der gør den så let at nyde – og hvor er det fedt, at du kan smage kvaliteten.
Tak fordi du vil anbefale os videre, det betyder virkelig meget for os 🙏

Kæmpe skål – og måske er du nu officielt rom-nyder? 😉
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Augara Rom

Allerførst; superhurtig levering og tak for koppen. Det var som juleaften at pakke op. Godt gået, Aguara smager dejligt. Og når den er drukket, skal jeg prøve jeres søde rom.

2025年10月18日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Linda,

Tusind tak for de 5 stjerner og den skønne anmeldelse! 😄
Hvor er det dejligt at høre, at det føltes som juleaften at pakke ud – lige præcis sådan håber vi, det skal føles! 🎁✨

Aguara kan altså noget helt særligt, men vi glæder os mindst lige så meget til at sende dig på eventyr med vores sødere rom, når tiden er til det 🥃
Og dejligt at koppen kom til sin ret – den hører ligesom med til oplevelsen.

Kæmpe skål, og tusind tak fordi du deler glæden!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hands down;-)

Kære Anders og Morten. Har altid været en sucker for den søde rom,- så da "La Tatuana" kom på banen blev jeg spændt. Har nu modtaget 2 flasker af det brune stads og må bare give jer to hænder ned i støvet og op igen.. Mums den ramte the sweet spot!!! tak de herrer! Venligst Thomas fra Fyn

2025年10月14日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Thomas,

Hold nu op, hvor er det en fantastisk anmeldelse – tusind tak for den! 😄
Vi kan nærmest mærke glæden helt herover.

La Tatuana er netop skabt til dem, der elsker den søde, bløde og varme romoplevelse – så vi er helt vildt glade for, at den ramte the sweet spot hos dig 🥃✨
Og to flasker… det er sådan noget, der gør en rom-dag ekstra god!

Vi bukker os ned i støvet, rejser os op igen og sender et stort skål til Fyn 🍹
Tak fordi du delte glæden – det betyder virkelig meget for os!

Når du en dag skal fylde lageret op igen, så husk rabatkoden Rom10 – den giver 10% rabat næste gang.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Lækker Rom og enormt hurtig levering.

Lækker Rom og enormt hurtig levering.

2025年10月11日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Niels,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er superglade for, at både smagen og leveringen har været lige i øjet – det er præcis sådan, vi håber, det skal være hver gang 🥃✨

Når du får lyst til at fylde glasset igen, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Vildt lækker rom og drøn god service :)…

Vildt lækker rom og drøn god service :) Stor anbefaling her fra.. Vil helt sikkert komme forbi en anden gang.

2025年10月7日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Mads,

Tusind tak for de 5 stjerner og den virkelig dejlige anmeldelse! 😄
Det gør os superglade at høre, at både rommen og servicen har ramt helt plet – lige præcis sådan vi håber, det skal føles 🎉🥃

Du skal være mere end velkommen forbi igen – vi har altid nye smagsoplevelser klar til næste runde.
Og husk, du kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på din næste bestilling.

Kæmpe skål og tak for anbefalingen!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Virkelig lækker rom

Virkelig lækker rom. Hurtig betjening. Koppen manglede, men den blev eftersendt . God oplevelse.

2025年10月10日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Niels Peter,

Tusind tak for de 5 stjerner og den fine anmeldelse! 😄
Vi er rigtig glade for at høre, at rommen faldt i god smag, og at betjeningen har været hurtig og nem.

Og dejligt, at koppen kom godt frem til sidst – den skal jo med, så man kan nyde rommen rigtigt 🥃😉

Tak for tålmodigheden, og skål på en god oplevelse!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering

Hurtig levering

2025年9月26日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Stefan,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er superglade for at høre, at leveringen har været hurtig – præcis sådan vi ønsker, det skal være hver gang 🥃✨

Når du får lyst til mere, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Uhmm en lækker rom

Uhmm en lækker rom. Blød og rund og samtidig kraftfuld med en god karakter. Bestemt ikke sidste gang vi køber rom hos jer.
Fantasisk historie bag de forskellige rom gør oplevelsen fuldendt.
Hurtig levering - for mig en super oplevelse... så stor 👍 op fra mig.❤️

2025年9月26日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Katarina,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse og de 5 stjerner! ❤️👍
Det gør os virkelig glade at høre, at du har nydt rommen – og at du oplever den som både blød, rund, kraftfuld og med masser af karakter 🥃✨

Vi lægger meget energi i at skabe rom med en historie, der kan mærkes, så hvor er det fedt, at du også synes, det fuldender oplevelsen. At leveringen så samtidig har været hurtig, er bare prikken over i’et.

Kæmpe tak for roserne – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på din næste bestilling.

Skål i eventyr og gode dråber!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

God rom og god service

Jeg bestilte Aguara og La Tatuana, der blev leveret inden for ganske få dage. Begge rom smager fantastisk med hver deres smagsnuancer. Wanderum’ kundeservice responderer hurtigt og professionelt. Jeg kan varmt anbefale Wanderum til andre romnydere.

2025年9月23日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Peter,

Tusind tak for de 5 stjerner og din flotte anmeldelse! 😄
Det glæder os virkelig, at både Aguara og La Tatuana faldt i din smag – de har hver deres unikke profil, og det er fedt at høre, at du sætter pris på nuancerne 🥃✨

Og tusind tak for rosen om vores kundeservice – vi gør os umage for at være til at få fat på og hjælpe hurtigt, så det betyder meget at høre.

Kæmpe skål – og tak for anbefalingen til andre romnydere!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Super lækker rom

Super lækker rom, den er fantastisk, men i glemte at sende koppen med. 🙈 Så nu må jeg drikke af flasken. 🥳

2025年9月23日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Martin,

Tusind tak for de 5 stjerner og din fede anmeldelse! 🥳
Vi er superglade for, at rommen ramte plet – men vi er selvfølgelig kede af, at koppen ikke kom med i pakken denne gang 🙈

Vi har allerede skrevet til dig direkte på mail, så vi kan få rettet op på fejlen – for du skal da have dit krus, så du slipper for at drikke direkte af flasken 😉🥃

Tak for din tålmodighed og for den gode humor!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち4の評価

Jeg har smagt 4 varianter af Wanderum

Jeg har smagt 4 varianter af Wanderum, og de smager alle helt fantastisk. Der er stor variation i smagen på de forskellige editions, men der er ingen tvivl om at det er rom af meget god kvalitet.

2025年9月23日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Thomas,

Tusind tak for din flotte anmeldelse – og de 4 stjerner! 😄
Det gør os rigtig glade at høre, at du har smagt dig igennem fire af vores editions og synes, de alle holder høj kvalitet. Vi arbejder netop på at give hver edition sin egen unikke smagsprofil, så det er fedt at høre, du kan mærke variationen 🥃✨

Vi kan dog ikke lade være med at være lidt nysgerrige… hvad skal der mon til for, at vi kan snige os helt op på den femte stjerne næste gang? ⭐️
Vi vil meget gerne høre din feedback, så vi kan gøre oplevelsen endnu bedre.

Kæmpe skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering og lækker rom

2025年9月16日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej,

Tusind tak for de 5 stjerner og din fine anmeldelse! 😄
Vi er superglade for, at både leveringen og rommen har levet op til forventningerne – det er lige præcis sådan, vi ønsker, det skal være 🥃✨

Når du får lyst til mere, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Et eventyr ud over det normale

Et eventyr ud over det normale. Jeg havde hentet Aguara og La Tatuana på vej ud og gå spor med min hund . Og medens jeg ventede på at sporet skulle blive gammelt nok, lagde jeg mig i grøften og smagte på de mest eventyrlige rom fra WandeRum . Fantastisk smag , farve og duft. Et mirakel ❤️🐾❤️ og godt der var et krus med , ellers skulle jeg havde drukket af flaskerne 🙈

2025年9月18日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej!

Sikke en fantastisk anmeldelse – tusind tak for de 5 stjerner og den skønne historie! ❤️🐾❤️
Vi elsker at høre, hvordan vores rom bliver en del af folks små og store eventyr – og billedet af dig i grøften med et krus og to eventyrlige flasker gør os helt varme om hjertet 😄🥃✨

Aguara og La Tatuana er to meget forskellige, men begge fulde af smag og karakter – så vi er glade for, at de ramte plet hos dig. Og ja, godt der var et krus med, ellers havde det set lidt vildt ud 🙈

Kæmpe skål og tak for at tage os med på turen!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering 🚚

Har fået flæsken men den skal være en gave så kan ikke sige så meget nu uden at afsløre at jeg har købt den 😊. Levering er fint 👌

2025年9月20日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej M. Meyer,

Tusind tak for de 5 stjerner og din fine besked! 😄🚚
Det glæder os, at leveringen gik glat – og hvor er det skønt, at flasken skal gives som gave 🎁 Vi håber, den bringer stor glæde hos modtageren (og måske lidt nysgerrighed hos dig selv til at prøve næste gang 😉).

Husk, at du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat, hvis du en dag skal have en flaske til dig selv.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig og god levering

Hurtig og god levering. Købte aguara, og den lever bestemt op til forventningerne. Og så er koppen også fed😀

2025年9月16日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Claus,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Dejligt at høre, at leveringen sad lige i skabet – vi glæder os til at høre, hvad du synes om smagen, når flasken bliver åbnet 🥃✨

Indtil da sender vi et kæmpe skål – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Super hurtig levering

Super hurtig levering, har ikke smagt den, men vender tilbage, når den er smagt. Men 5 stjerner for hurtig levering.

2025年9月16日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Claus,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er glade for, at leveringen har været super hurtig – og vi glæder os til at høre, hvad du synes om smagen, når du får åbnet flasken 🥃✨

Indtil da sender vi et kæmpe skål – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

super hurtig levering kvalitet rom

2025年9月13日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Kent,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er superglade for at høre, at både leveringen og kvaliteten på rommen har ramt plet – det er præcis sådan, vi ønsker, det skal være 🥃✨

Når du er klar til næste omgang, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Fin og fyldig rom

Fin og fyldig rom. Hurtig levering.

2025年9月12日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Bill,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er glade for at høre, at både smagen og leveringen har levet op til forventningerne – en fin og fyldig rom fortjener jo også at lande hurtigt i glasset 🥃✨

Når du er klar til næste flaske, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på bestillingen.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Fantastisk smagsoplevelse

Hurtigt, nem og overskuelig hjemmeside og levering.
Samt en fantastisk smagsoplevelse

2025年9月5日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Lasse,

Tusind tak for de 5 stjerner og din fine anmeldelse! 😄
Det glæder os virkelig, at alt fra bestilling til levering har været nemt og overskueligt – og vigtigst af alt, at rommen gav dig en fantastisk smagsoplevelse 🥃✨

Når du får lyst til endnu et glas, så husk rabatkoden Rom10 – så får du 10% rabat på din næste bestilling.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Fin og hurtig levering som altid

Fin og hurtig levering som altid

2025年8月26日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Henrik,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Det er skønt at høre, at alt igen har været nemt og hurtigt – præcis sådan vi ønsker, det skal være hver gang 🥃✨

Vi glæder os allerede til næste levering – og husk, at du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報