Wanderum レビュー 224

TrustScore 5段階評価の5

4.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Efter at have set flere reklamer på mit Facebook fee, af en mand fra Wanderum der med næsten sexuele undertoner smager rom af en emaljekop var jeg nødt til at prøve. Har bestilt deres Aguara Edition t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Da jeg løb tør for min første flaske La Tatuana, opdagede jeg at jeg havde gjort en fejl.😳 Jeg havde på ingen måde udvist rettidig omhu! For jeg kan aldrig nogensinde ikke have en flaske i skab... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Jeg er egentlig ikke ret meget til spiritus, men mega meget til outdoor, så jeg faldt totalt for jeres opslag på SoMe (får helt lyst til også at ryge pibe). Jeg bestilte to flasker. La Tatuana og Sh... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 酒屋

当該企業による記述

Wanderum ejes af Anders Bilgram & Morten Kirckhoff, som kender hinanden fra Eventyrernes Klub, hvor de er optaget for deres udsædvanlige bedrifter. Anders ejer og er masterdestiller på Nordisk Brænderi, Fjerritslev. Gennem tiden er Nordisk Brænderi blevet hyldet for det unikke destilleringshåndværk. Morten og Anders rejser ud sammen for at finde unikke sukkerrør, for at få dem høstet. Her. Bla. blev den seneste ”Sherpa Edition” til, da de kørte gennem det Indiske Himalaya på gamle Royal Enfields – i jagten på inspiration til nye smage. Sidenhen er det blevet til endnu flere eventyr i jagten på unikke sukkerør og noter fra hele verden, der er destilleret og proppet på flaske i Fjerritslev.


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評価の5

224件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Rom ud over d sædvanlige

Rom ud over d sædvanlige, sendes nat og dag

2025年5月30日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Niels,

Haha, det var en stærk én – rom ud over det sædvanlige, sendt nat og dag! 😄
Tusind tak for de 5 stjerner og den sjove kommentar – vi gør vores bedste for at holde både kvalitet og tempo helt i top 🥃⚡️

Når du er klar til næste omgang, så husk rabatkoden Rom10 – så får du 10% rabat med på rejsen.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Jeg bestilte på en helligdag

Jeg bestilte på en helligdag, men varen var alligevel klar til afhentning 2 dage senere. Er en gave, så ved ikke hvordan den smager 😅
Men virkelig hurtig levering 💪

2025年5月29日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Cecilie,

Tusind tak for de 5 stjerner – og for at dele din oplevelse! 😄
Vi elsker at overraske med hurtig levering, selv på helligdage 💪 Og hvor er det fedt, at pakken stod klar så hurtigt – det er præcis den service, vi stræber efter.

Vi håber, gaven bringer stor glæde (og måske du selv bliver nysgerrig næste gang 😉). Husk, du kan bruge rabatkoden Rom10, hvis du selv vil smage på eventyret.

De bedste hilsner
Anders & Morten 🥃

5つ星のうち5の評価

Lyn hurtig service

Super kvalitet og hurtig service

2025年5月26日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Nanna,

Tusind tak for de 5 stjerner og din skønne besked! 😄
Det glæder os virkelig, at du er tilfreds med både kvaliteten og den lynhurtige service – præcis sådan vi håber, det skal være hver gang.

Skulle du få lyst til mere, så husk rabatkoden Rom10 – så får du 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn! 🥃
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Nem og hurtig levering

Nem og hurtig levering.
Og så smager det jo godt.

2025年5月26日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Jesper,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er superglade for, at både levering og smag har været lige i øjet – det er præcis sådan, vi gerne vil have det hver gang.

Når du er klar til næste glas, så husk rabatkoden Rom10 – så giver vi 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn! 🥃
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Super hurtig levering🙏

Super hurtig levering🙏
Det er en gave, så den fantastiske smagsoplevelsen er givet videre🤩

2025年5月26日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Charlotte,

Tusind tak for de 5 stjerner og din søde besked! 🙏🤩
Vi er glade for at høre, at leveringen sad lige i skabet – og hvor er det skønt, at du har valgt at give en smagsoplevelse videre som gave. Det er jo det bedste, man kan dele 🥃🎁

Vi håber, den heldige modtager bliver lige så begejstret – og husk, du har rabatkoden Rom10, hvis du selv skulle få lyst til at smage næste gang 😉

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Lækker lidt sød rom

Lækker lidt sød rom.
Perfekt smag
Kan anbefales

2025年5月22日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej!

Tusind tak for de 5 stjerner og den fine anmeldelse – kort, præcis og lige i vores smag! 😄
Det glæder os virkelig, at du har fundet rommen lækker og med den helt rette sødme. Vi går meget op i smagsbalancen, så det er skønt at høre, at den ramte plet hos dig.
Vi går ud fra du har bestilt vores La Tatuana, ud fra at du er til sød og lækker spiritus.

Tak for anbefalingen – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat, når du får lyst til endnu en omgang.

Skål i gode dråber! 🥃
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering

Hurtig levering
Og bar mega lækker rom med en undtagelse
Der er for lidt i flasken🫣🫣

2025年4月30日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Eddi,

Haha – den kommentar ramte lige i hjertekulen! 😄🥃
Tusind tak for de 5 stjerner og den gode humor. Vi arbejder stadig på at udvikle en flaske, der aldrig løber tør – men indtil da må vi nøjes med at sende dig en ekstra 😅

Husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat, når det igen bliver for lidt i flasken.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Super Hurtig Levering Så meget…

Super Hurtig Levering Så meget VERDENSKLASSE Og OLYMPISK

2025年4月28日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Claus,

Haha – verdensklasse og olympisk? Den ryger direkte op på podiet over vores yndlingsanmeldelser! 🥇😄
Tusind tak for de 5 stjerner og de stærke ord – vi lover at blive ved med at levere i rekordfart.

Når du er klar til næste omgang guld i glas, så husk rabatkoden Rom10 – så giver vi 10% rabat som tak for hepperåbene.

Skål i topklasse-rom! 🥃
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Super hurtig levering og dejlig rom

Super hurtig levering og dejlig rom. Jeg har efter hånden købt et par flasker af La Tatuana Edition, og da jeg godt kan lide en rom som er lidt til den søde side, så er den lige mig. Den smager helt fantastisk.

2025年4月25日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Morten,

Tusind tak for de 5 stjerner og din dejlige anmeldelse! 😄
Vi bliver altid ekstra glade, når nogen har fundet deres rom – og det lyder til, at La Tatuana og dig er et perfekt match! Den søde, bløde stil kan virkelig noget, og vi er glade for, at du synes, den smager helt fantastisk 🥃

Skulle du en dag få lyst til at udforske lidt nyt (uden at gå for langt væk fra sødmen), så sig endelig til – vi hjælper gerne med at finde næste favorit. Og husk, du kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Kæmpe skål og tak fordi du bliver ved med at vende tilbage!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Super hurtig og præcis levering.

Super hurtig og præcis levering.. Manden blev meget tilfreds 😀

2025年4月28日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Christina,

Tusind tak for de 5 stjerner – det er vi virkelig glade for! 😄
Og hvor er det dejligt at høre, at din mand blev tilfreds – så har vi ramt plet!

Vi står klar næste gang, I får lyst til at fylde glasset igen – og husk, I kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål fra os begge! 🥃
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Troels,

Tusind tak for de 5 stjerner og den korte, men super dejlige besked! 😄
Vi gør os umage for, at alt spiller fra bestilling til levering – så det er fedt at høre, at det hele er gået glat.

Husk, at du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat næste gang du får lyst til lidt flere gode dråber 🥃

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Bestilte kl 13;45 og modtog næste dag

Bestilte kl 13;45 og modtog næste dag - sgu ikke meget at brokke sig over
Skål

2025年4月25日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Michael,

Haha, det er sådan en anmeldelse vi elsker – kort, ærlig og med en god skål til sidst! 😄🍻
Vi gør vores bedste for at få rommen hurtigt frem, så det er fedt at høre, at det lykkedes helt ned til minutterne!

Tusind tak for de 5 stjerner – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat næste gang du skal fylde glasset op.

Skål og på gensyn! 🥃
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち3の評価

De er super hurtige til at sende…

De er super hurtige til at sende bestillingerne😃
Desværre var det de gamle kopper de sendte med 😅

2025年4月25日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Søren,

Først og fremmest – tak for din anmeldelse, og fedt at høre, at vi i det mindste stadig er super hurtige på aftrækkeren 😄

Vi er selvfølgelig kede af at høre, at kopperne ikke helt levede op til forventningerne. Bare lige for god ordens skyld: kopperne følger gratis med som en lille ekstra gave – det er altså kun rommen, du har betalt for 🍹 Og nej, vi sender selvfølgelig ikke brugte kopper ud! Det lyder dog som om, du desværre har fået et par, der har fået nogle skrammer – det beklager vi meget.

Men… vi håber da, at de 3 stjerner ikke dækker over rommen – og heller ikke den lynhurtige levering, nu du selv nævner den 😉
Skulle det udelukkende være de kopper, der trækker os ned fra 5 til 3 stjerner, så krydser vi fingre for, at næste omgang rom (med fejlfri kopper) måske kan trække os lidt op igen. Og ellers så har du 10% rabat med rabatkoden: Rom10

Vi står klar, hvis vi skal sende en ny lille pakke din vej.

De bedste hilsner
Anders & Morten 🥃

5つ星のうち5の評価

Nem bestilling, meget hurtig levering

Nem bestilling, meget hurtig levering.
Bestilte en La Tatuana, en god rom. Ikke så sød som jeg forventede, men smager ret godt alligevel og kan bestemt anbefales til folk der er til en sødere rom.

2025年4月26日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Kim,

Tusind tak for de 5 stjerner og for at dele din oplevelse! 😄
Dejligt at høre, at både bestilling og levering gik nemt og hurtigt – og at La Tatuana trods alt ramte noget godt i glasset, selvom den ikke var helt så sød som forventet.

Den er nemlig bearbejdet så man får alt det bedste fra den søde verden, blandet med håndværket og smagen fra de lækre egefade, som en rigtig rom skal have.🥃

Tak for anbefalingen – og husk rabatkoden Rom10 næste gang, så får du 10% rabat.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

God rom

Hurtig levering af en god rom (den søde) det er ikke sidste gang jeg handler der skal prøve de andre, så fortsæt det gode arb
Mvh Michael

2025年4月2日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Michael,

Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord – det gør os virkelig glade! 😄
Dejligt at høre, at den søde rom faldt i din smag – det lyder til, at La Tatuana har fundet en fan 🥃

Vi glæder os til at sende dig ud på flere rom-eventyr, og vi lover at fortsætte det gode arbejde! Husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat, når du skal prøve en af de andre editions.

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Virkelig positiv smagsoplevelse!

2025年4月19日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Kurt,

Tusind tak for de 5 stjerner og den korte, men virkelig dejlige kommentar! 😄
Det betyder meget for os at høre, at rommen har givet dig en positiv smagsoplevelse – det er jo lige præcis dét, vi håber på hver gang.

Når du får lyst til endnu en rundtur i rommens verden, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

Skål og på gensyn! 🥃
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Fantastisk Rom.

For det første, fantastisk service, for det andet, hold nu op det er en god Rom. Glæder mig til den nye kommer hjem💪🏻😁

2025年4月1日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Heidi,

Tusind tak for de fantastiske ord og de 5 stjerner! 😄
Vi bliver så glade, når både service og smag rammer plet – og det lyder til, at vi har ramt lige i skabet hos dig!

Vi glæder os allerede til at sende den næste flaske hjem til dig – og husk, du kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat, når du er klar til at fylde glasset igen 🥃

Skål og på gensyn!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Den bedste Rom jeg har smagt

Den bedste Rom jeg har smagt
Godt gået Morten & Co

2025年4月11日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Ejvind,

Wow – sikke en ros! 😄 Tusind tak for de 5 stjerner og de varme ord. Det betyder virkelig meget for os at høre, at vores rom har gjort så stort et indtryk.

Vi sender med glæde et kæmpe skål retur – og lover at blive ved med at sende gode dråber din vej 🥃
Når du er klar til næste bestilling, så husk rabatkoden Rom10 for 10% rabat.

Tak for støtten, Ejvind!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering

Hurtig levering, god rom, ingen problemer

2025年4月9日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Benny,

Kort og godt – og lige som vi kan li’ det! 😄
Tusind tak for de 5 stjerner – vi er superglade for, at alt spillede, både med levering og rommen.

Skulle du få lyst til mere, så husk rabatkoden Rom10 – så får du 10% rabat på næste omgang.

Skål og på gensyn! 🥃
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Har købt af tre gange

Har købt af tre gange. Meget hurtig og præcis levering.
Vil anbefale de gode rom til venner og bekendte. Det er bare guf guf 👏👏😉

2025年3月26日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Jørn,

Hvor er det fedt at høre – tusind tak for de 5 stjerner og for at komme igen hele tre gange! 😄
Vi sætter kæmpe pris på din tillid, og at du endda vil anbefale os til venner og bekendte – det er den bedste ros, vi kan få.

Og ja – vi er helt enige: det er guf guf i flydende form! 😉👏

Skål og på gensyn – og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat næste gang.

De bedste hilsner
Anders & Morten 🥃

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報