Airport Bus Express レビュー 

140
•
TrustScore 5段階評価の3

2.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Pessimo servizio, personale mal educato e bugiardo. L'orario di partenza era previsto per le 18 e siamo partiti alle 18:14! pur avendone detto che la partenza era prevista per le 17:55. Come se f... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The best transfer service ever! I’ve been using their services for years and this year (as always) they were impeccable! Punctual, kind, respectful, they guide and assist you step by step, always av... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Zero corsie preferenziali, 3 ore per arrivare in stazione centrale. Praticamente il servizio è inesistente perché non è integrato nel territorio. Ti tirano per la giacchetta per farti salire sull'au... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The first approach with this fantastic team is immediately after passport control, where you can buy your bus ticket, even with discount if you are in a group(only 10£). It really does take 45 minutes... もっと見る

企業情報

  1. 路線・長距離バス会社

当該企業による記述

Who are we? It's simple - we're the people who help you Start Your Journey with great deals on bus tickets from London to the capital's four major airports. Fast. Easy. Cheap. Three things we know you want, so we're here to make sure every journey begins as smoothly as possible with a state-of-the-art online booking system that's easy to use. On our website, you can find airport bus transfer tickets at great prices, including early booking discounts, reduced return tickets, and low fares for younger travellers. You tell us where you want to go and when, and we'll give you the best deals on airport transfer tickets that match your requirements. Not sure when you're travelling? That's okay; we've made it flexible, too, so you can change your booking and still get a guaranteed seat at the airport when you want. Why choose us? Sure, there are lots of online booking sites. But what makes us different from the rest? It's because we understand the business from the inside, and we know exactly what our customers want. We've made it simple and fuss-free to find the right journey from anywhere in London, whether you're travelling to Stansted via Stratford or Whitechapel, or Heathrow via Earl's Court.


連絡先

2.8

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

140件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.8

すべてのレビュー

(140)

過去12か月のレビュー数: 4件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Pessimo servizio!

Pessimo servizio, personale mal educato e bugiardo.
L'orario di partenza era previsto per le 18 e siamo partiti alle 18:14! pur avendone detto che la partenza era prevista per le 17:55. Come se fosse poco ci abbiamo messo un'ora e mezza di viaggio fino a Malpensa.

NON CONSIGLIO QUESTA COMPAGNIA!
sono dei TRUFFATORI MAL EDUCATI.

2026年9月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Non acquistate biglietti da loro

Diffidate da questo vettore di trasporti. Acquisto 3 biglietti da Malpensa a Milano Centrale, mi dicono il suo bus è alle 11:40. Mi reco alla fermata, il ragazzo mi dice che non c'è posto. Chiedo il rimborso perché se lo avessi saputo non avrei acquistato i biglietti mi dicono che non fanno rimborsi. Con la signorina al desk non potevo parlare perché non potevo rientrare agli arrivi. Insomma una bella presa per i fondelli. Prendete altre compagnie.

2026年6月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Zero corsie preferenziali

Zero corsie preferenziali, 3 ore per arrivare in stazione centrale. Praticamente il servizio è inesistente perché non è integrato nel territorio.
Ti tirano per la giacchetta per farti salire sull'autobus e poi ti rendi conto che sono solo degli sciacalli.
Che epoca vergognosa. Amministrata da pirati che appaltano ad altri privati

2026年5月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Lovely experience

Driver was punctual, friendly and well presented. We forgot a phone on the coach and were able to get in touch seamlessly to organise for it to be posted to us. Having the same driver for our to and from which was on different days was helpful to our group travel at the end of July.
Thank you.

2025年7月29日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Many thanks for your feedback! Really pleased we found your phone and got it back to you. Looking forward to travelling with you again. The ABE Team

5つ星のうち5の評価

The best transfer service ever!

The best transfer service ever! I’ve been using their services for years and this year (as always) they were impeccable! Punctual, kind, respectful, they guide and assist you step by step, always available! Their buses are clean, comfortable, and spacious! Every summer, at least 100 students travel with them, and we have always been extremely satisfied! I truly recommend relying on them for your transfers and your trips!

2025年7月27日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Hi many thanks for your feedback. Really pleased you had great transfer!

5つ星のうち5の評価

Coach Trip to Bedford for Athletics

Our Sports Club has used this provider for a number of Youth Fixtures this season and the drivers have been friendly and the coaches are new, clean and well equipped. They are decent value for money and have always turned up on time.

2025年7月27日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

It was an absolute pleasure! Many thanks for your great feedback!

5つ星のうち5の評価

Luton Airport Transfer - Great service!

I booked an airport transfer on the Airport Bus Express website for my recent trip to Luton airport. The booking service was quick and easy to use and they made it clear when and where the bus was picking me up. They seem to have a good selection of route and ticket options 😊 Thanks for a great trip!

2025年7月19日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Many thanks for the lovely message - the ABE Team really appreciated your feedback!

5つ星のうち1の評価

Wir konnten den Bus gar nicht nutzen

Wir konnten den Bus gar nicht nutzen, mussten weil der Bus komplett überfüllt war mit uber fahren. Haben also zweimal bezahlt. Nicht zu empfehlen. Zudem ist uber für 3 Leute billiger als der bus

2025年3月9日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Lieber Brigitte,

wir entschuldigen uns dafür, dass unser Busservice bei Ihrer Reise vollständig ausgelastet war. Aufgrund der Störungen im Bahnverkehr zum Flughafen hatten wir mit einem erhöhten Fahrgastaufkommen zu kämpfen und haben zusätzliche Busse eingesetzt, um die Nachfrage bestmöglich zu bewältigen. Leider war der Andrang dennoch sehr hoch.

Wir danken Ihnen für Ihr Feedback und verstehen Ihre Frustration. Ihre Rückmeldung hilft uns, unseren Service weiter zu verbessern.

Beste Grüße,
ABE Team

5つ星のうち1の評価

Worst customer service ever with this…

Worst customer service ever with this company, after being refused entry on a bus that we pre booked, we contacted customer service about a refund, as we did not get to use our tickets, we had to make alternative arrangements to get to the airport, we emailed n the 29th December 2024, explaining what happened and how rude the bus driver was, today is the 8th January 2025 and we have not received any reply from them. My advice to public is keep clear of this service.

2024年12月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent

Excellent, fast service. Comfy seats too

2025年1月9日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Dear Chris,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you enjoyed our excellent and fast service, as well as our comfortable seats. Your feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you again soon.

Best regards,
Abe Team

5つ星のうち5の評価

Recommended

Unlike National Express this company has polite drivers and staff - recommended

2024年12月10日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Dear Passenger,

Thank you for your kind words! We're glad to hear you had a positive experience with our team. 😊

Kind regards,
Abe team

5つ星のうち1の評価

I never write reviews but I needed to…

I never write reviews but I needed to write one about this service. DO NOT RELY ON THIS BUS!!!!
I waited at the bus stop for 40 minutes and no bus arrived (according to the timetable 2 buses should have passed during this time). I was on the phone to customer service (called 6 times before getting an answer) who said the bus should be there but it wasn’t. Had to pay £60 for an Uber to the airport instead.

Don’t bother with this unreliable service - you will waste your time and money

2024年11月27日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Dear Harriet,

Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologise for the inconvenience and frustration you faced while waiting for our bus service. We deeply regret that we did not meet your expectations and acknowledge the disruption this caused to your travel plans.

To help address this, we’d like to confirm that a full refund for your bus ticket has been processed. Please allow a few business days for the refund to reflect in your account.

Your feedback is invaluable, and we are actively reviewing our service schedules and customer support processes to prevent such situations in the future. We appreciate your patience and understanding and hope you’ll give us another opportunity to serve you better.

Kind regards,
ABE Team

5つ星のうち5の評価

David helped me get my luggage

2024年11月13日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Dear passenger,

Thank you for sharing your positive experience with us! We’re thrilled to hear that our team, especially David B, was able to assist you promptly and reunite you with your luggage. Safe travels, and thank you for choosing Airport Bus Express!

Best regards,
Abe Team

5つ星のうち1の評価

Poor customer service

Poor customer service. Information on the website is incorrect, the people who answer the calls just wanna hung up on you. They do not respond to emails either. First and last time I’m booking with them

2024年10月27日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Dear Passenger,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

It appears there may have been a misunderstanding, as we haven't identified any previous emails from you. To ensure we can assist you, please feel free to reach out to us at info@airportbusexpress.co.uk or call us at 01279 661575.

Best regards,
Abe Team

5つ星のうち1の評価

Do not use Airport bus Express service

I am appalled by the shocking service I received on the Airport Bus Express on October 6, 2024. As a passenger with disabilities, I faced not just neglect but outright rudeness from the driver.

After boarding in my wheelchair, I discovered the onboard toilet was locked. When I politely asked the driver twice to unlock it, he refused and mockingly suggested I “urinate outside.” This level of disrespect is unacceptable.

The driver, displayed a complete lack of customer service skills, treating me with disdain instead of empathy. His behavior was not just rude; it was degrading and humiliating. By the time we reached our destination, I had an accident due to his negligence.

This experience was not just disappointing, it was traumatic. A company of this size should prioritise the needs of all passengers, especially those with health conditions. They have ignored my emails, hanging up on my phone calls, rude over the phone. I urge others to think twice before using this service, as it clearly lacks compassion and basic decency.

2024年10月6日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Dear passenger,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologise for the discomfort and inconvenience you faced during your trip, especially considering your medical condition.
We have carried out an intensive investigation into this event and have found that the restroom on this coach was unusable, however the behaviour of the driver was totally unacceptable. The driver in question in this instance was from one of our agencies, we have spoken to them and will not be hired again.
As a gesture of goodwill, we would like to offer a full refund as a token of our apology. Please do not hesitate to reach out to us on info@airportbusexpress.co.uk and we will do everything we can to make your future journeys with us as smooth and comfortable as possible.
Once again, we deeply regret the situation and appreciate your feedback which helps us improve.

Best regards,
Abe Team

5つ星のうち5の評価

Quick response for lost items

Amazing customer service who reacted so quick and got my lost item returned within hours. Absolutely great! I had some valuables that I was very grateful to receive back.

2024年7月28日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our customer service team. Ensuring that lost items are quickly returned to their owners is something we take very seriously, so we're glad we could help you recover your valuables so promptly.

Best regards,
Abe team

5つ星のうち5の評価

Excellent customer care

My bus was perfectly on time and I found great assistance from Airport bus express staff. Unfortunately after having left the bus I realized I left my handbag with all my documents on it and found great help in recovering it, particularly from Giulia and Momana. They both went above and beyond to reassure me that they would find the bag and indeed they did.

2024年6月28日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Dear Passenger,

Thank you for your review! We're delighted to hear that you had a positive experience with our staff and that Giulia and Momana were able to assist you in recovering your handbag. We strive to provide excellent customer care and are glad we could help make your journey smoother.

Best regards,
Abe Team

5つ星のうち1の評価

Bus was late

Bus was late. Said it runs every half an hour. I started waiting at 2.05 in the morning. Bus didn't run till 3.05 am! Ridiculous service when you are cold and tired! They are £1 cheaper than national express. Do they really want to market themselves as a service that is smidgen cheaper but extremely unreliable, particularly after a late flight when a punctual service is most needed?!!! The man who sold the ticket to me said they faster and cheaper than National Express. There was a National Express that left 45 minutes earlier that I had to miss. Such an unreliable service and dishonest selling is borderline fraudulent!

2024年6月23日
自発的なレビュー
Airport Bus Express ロゴ

Airport Bus Express からの回答

Dear Customer,

We appreciate your efforts in sharing this issue with us. Your feedback holds great importance, and we are committed to delving deeper into the matter to better understand and address your concerns.

To safeguard your privacy, we kindly ask you to contact us directly at info@airportbusexpress.co.uk. Our dedicated team stands ready to assist you and initiate a thorough investigation into the raised issues.

Kind Regards,
ABE Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報