blueribbonbags.com レビュヌ 

356
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Apparently you must lodge a claim with Blue Ribbon within 24 hours after the airline loses your baggage even though you already lodged a claim with the airport. Given the fact that someone is on the o... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I bought a ticket from Dubai, through Milan to Tel Aviv expecting a load of extra expenses along the way, but instead I got exactly what I bought. No fuss at the airports, no vultures demanding hidde... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I thankfully didn’t lose my bags, BUT I felt very safe and secure adding this to my travel. Super easy and straight forward booking process and great coverage offered. Will definitely add for upcoming... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Servizio utilissimo per chi viaggia. Ormai le mancate consegne dei bagagli succedono sempre più spesso ed avere un’azienda che si attiva H24 al rintraccio é importantissimo. Aggiornamenti quotidiani e... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 旅行代理店

圓該䌁業による蚘述

Track and Expedite the return of your lost airline luggage. Covers all flights globally. For $5 before you fly, BRB will give you $1000 if we are unable to recover your bag within 96 hours (4 days). No proof of luggage contents required. Real-time email/SMS/WhatsApp updates.


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

356件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 57に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.9

すべおのレビュヌ

(356)

過去12か月のレビュヌ数: 144ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

What A JOKE!

In fact, after 6 days, I have not been reunited with my bag. Blue Bags has helped in no way except to send a message that my bag is at the CDG airport. I already knew this because I have a luggage tag. It has been sitting in the same place for 6 days now and no one - Air France, CDG or YOU have done anything about it other than tell me how you’re sorry & understand my frustration.

If you want to help, you could send someone to the airport to retrieve my bag. I will be notifying Travel Insured International that the “partnership” they have with you is a complete joke.

2026幎8月4日
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

We’re sorry that you were frustrated with the delivery of your baggage.

We would like to clarify that Blue Ribbon Bags is a baggage tracking service, not a baggage delivery service. We continuously monitor baggage status through the airline’s systems and provide updates and assistance with communication regarding delayed baggage.

In your case, our team provided information regarding the location and status of your bag and assisted with communication with Air France. We have also continued to provide assistance regarding the delivery of your baggage, even after it arrived at the destination airport.

However, once baggage has arrived at the destination, the airline and its baggage handling partners are responsible for releasing and delivering the bag to the passenger. Blue Ribbon Bags does not have physical access to retrieve baggage or control the airline’s delivery process.

We understand that knowing where your bag is does not replace having it delivered, and we are sorry for the frustration this has caused. We have continued to assist where possible, but ultimately the airline has control over the physical delivery of your baggage.

5぀星のうち1の評䟡

Stay away from this company!! They are thiefs!!

I made an insurance for lost bags in flights. The terms of the service agreement (silver level) stated $500 compensation per bag. My bag arrived three days after I landed in my destination. The company wrote that I do not qualify for any compenation and is closing my file. I don't know what I paid for. This is a company of thiefs. They steal your money and don't give you anything in returns. You better stay away from them.

2026幎8月4日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Lilac, so sorry to hear your bag wasn't delivered until 3 days after you landed. We completely understand how frustrating it is when it takes longer than expected for your bag to be returned back to you.

As per our systems, your bag was delivered on 3rd August 2026 to your destination airport. We can see you filed a claim on 2nd August 2026 and as per our service agreement, your case did not qualify for our Service Satisfaction Guaranteed Payment. This is due to the bag's arrival in under 96 hours to the destination airport.

We want to clarify that Blue Ribbon Bags is a baggage tracking service. We continuously monitor your baggage status and work with the airline's baggage systems to track your luggage and help facilitate communication; we do not have the authority or physical access to retrieve baggage from the airport ourselves and deliver it. Only the airline and/or the airport baggage handling teams can release and deliver your luggage. We have no control over the airline or baggage handler's courier process.

We understand that this was not the outcome you were hoping for, especially as your bag remained at the airport undelivered to your actual address.

We appreciate your honest feedback regarding your experience. While we regret that we have not been able to achieve a faster resolution in this case, we remain committed to assisting you in every way that is within our control.

5぀星のうち1の評䟡

Absolute scam

Absolute scam. Flair Airline misfiled my delayed bag report and missed the baggage field and then Blue Ribbon Bags decliend my compensation because of it. There's not even a human you can talk to on the phone about any of it, their phone line is all pointing you to a web page.

2026幎8月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Very quick and efficient service!

2026幎8月3日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Thank you for your kind words and positive feedback. We’re happy to hear you had a great experience with us. Our team always strives to provide fast and reliable service, and we truly appreciate your support.

Thank you again for taking the time to share your review.

Best regards,
Blue Ribbon Bags Team

5぀星のうち1の評䟡

They are terrible

They are terrible! They cheat people by charging 30% more than the airline, and offer no refunds. Stay far away!

2026幎5月16日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Thank you for providing your booking information.

We have reviewed your reservation and confirmed that your Blue Ribbon Bags service was purchased through your travel booking provider, not directly from Blue Ribbon Bags. The price you paid was determined and collected entirely by the booking provider. Blue Ribbon Bags did not process your payment, set the selling price, or receive the additional amount you referenced.

If you believe you were overcharged, we recommend contacting your booking provider directly, as they are the only party able to explain their pricing or process any applicable refund.

We understand how frustrating this situation can be, and we're sorry for the confusion. If you have any questions about the Blue Ribbon Bags service itself, we're happy to help.

5぀星のうち1の評䟡

This is BIG SCAM .Do NOT buy their policy

This is BIG SCAM .Do NOT buy their policy . My 2 bags were lost and I had submitted everything in time. I had all email conversations email with them but when 96 hrs windows closed ,they close our case EVEN still 2 bags are missing. Our # Blue Ribbon Bags - Mishandled Baggage Report Number: MBR2464078. They are not genuine when time comes for pay out they will not support anymore

2026幎8月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Needed information and you guys


Needed information and you guys provided ..so I was relieved

2026幎8月1日
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

We're glad we could provide the information you needed and help put your mind at ease. We know baggage issues can be stressful, so it's great to hear our team was able to support you when you needed it.

We appreciate you choosing Blue Ribbon Bags and wish you many smooth and worry-free travels ahead!

5぀星のうち5の評䟡

Excelente servicio

Excelente servicio

La comunicación fue maravillosa, en todo momento me tenían informada de los avances, siempre me sentí acompañada en este proceso con un final feliz porque el equipaje se localizó en tiempo record

2026幎7月21日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Nos alegra saber que nuestra comunicación y acompañamiento hicieron que el proceso fuera más tranquilo para usted.

Sabemos lo estresante que puede ser perder una maleta durante un viaje, y nuestro objetivo es siempre mantener a nuestros clientes informados y trabajar para ayudar a recuperar su equipaje lo antes posible.

Agradecemos mucho que haya confiado en Blue Ribbon Bags y que nos haya permitido formar parte de la solución.

El equipo de Blue Ribbon Bags

5぀星のうち4の評䟡

I have two bookings and I cannot find


I have two bookings and I cannot find them
It took me a while to find my booking and it was not that clear so I changed my review

2026幎7月26日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Hi Nadine,

Thank you for reaching out. We have resent the Blue Ribbon Bags service confirmation emails for your bookings.

Please check your inbox and also your spam/junk folder, as sometimes emails may be filtered there. If you still cannot locate them, please contact our support at support@blueribbonbags.com with your booking details, and we will be happy to assist you further.

Thank you for choosing Blue Ribbon Bags.

5぀星のうち5の評䟡

Activar el servicio es muy fácil

Activar el servicio es muy fácil, me estuvieron informando de las gestiones puntualmente y, cuando finalmente mi equipaje no apareció, me ingresaron el dinero muy rápido.

2026幎7月6日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Nos alegra mucho saber que tuviste una experiencia tan positiva con nuestro servicio, Beatriz.

Entendemos que perder el equipaje puede ser muy estresante. Nuestro objetivo siempre es reducir ese estrés, brindándote información actualizada en tiempo oportuno y un proceso sencillo para recibir el reembolso de nuestra garantía de satisfacción. Te deseamos viajes seguros en el futuro y gracias por elegir Blue Ribbon Bags.

5぀星のうち5の評䟡

Ready help and abrupt action

2026幎7月13日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Thank you so much for the kind words Virgeline! We're thrilled our team could jump in quickly and help. That's exactly the experience we aim for. Looking forward to assisting you on future trips.

5぀星のうち5の評䟡

One of the best companies in the travel industry.

Blue Ribbon is truly one of the best companies in the travel industry.
Their team responds incredibly fast and provides accurate, real-time updates, even when the airline is unable to help. In my case, Blue Ribbon had already told me which flight my clients' luggage was on, when it had landed, and exactly where it was, while the airline was still asking us to identify the bags.
Their service gave me and my clients peace of mind during a very stressful situation, and I honestly don't know what we would have done without their help. They step in when no one else can.

2026幎7月6日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Thank you for sharing such positive feedback Maria! We're delighted we could provide speedy updates for you and your client - this is the service we always aim to deliver!

Your feedback means a great deal to us and motivates the BRB team to continue delivering peace of mind, for all passengers using our service.

Looking forward to assisting you and your clients on future trips.

5぀星のうち5の評䟡

Booking followed by very quick reply

Booking followed by very quick reply, thorough information about procedure in case of lost baggage.

2026幎7月4日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Great to hear you received prompt updates on our lost baggage procedure - this is the type of service we always aim for.

Many thanks for sharing your feedback Ankica. We look forward to assisting you on future travels.

5぀星のうち5の評䟡

Highly recommend!!

Highly recommend!!

2026幎7月2日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Great to hear you're satisfied with our service Danjel! We look forward to protecting your bag on future trips.

5぀星のうち5の評䟡

Trevlig

Trevlig. Allt gick jÀttebra.

2026幎7月1日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

We're happy to hear everything went well Tanja, whilst using Blue Ribbon Bags' tracking and expedite service. Thank you for taking the time to share your experience and we'd be delighted to protect your bag on future trips.

5぀星のうち1の評䟡

Chare more money,

Chare more money,, hidden i do not what is the reason

2026幎6月29日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Thank you for sharing your feedback Fahad.

It looks like there's been a misunderstanding. Blue Ribbon Bags is a baggage tracking and expedite service. Once our service is purchased, we do not charge any additional fees.

We've requested further information via Trustpilot but haven't heard back from you. We'd be happy to investigate this further. Feel free to reach out us at support@blueribbonbags.com with your name and the screenshots of the additional charges. From there, we can get to the bottom of this.

5぀星のうち2の評䟡

Bad experince to get the compensiation

It took me 3 weeks of fighting to get my compensation, the issue was that they had a system error, which shows that the bag had arrived; however i shared a tremendous amount of proof that it didn't, but they simply ignored it and stuck to their story i sent maybe 20 Emails and 6 LinkedIn messages to get the compensation, which i did

2026幎5月25日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

We sincerely apologize for the frustration you experienced during the claims process. In this case, the airline's baggage tracking system incorrectly indicated that your bag had arrived, which led to conflicting information during our investigation.

We appreciate the additional documentation and evidence you provided, which allowed us to conduct a more thorough review of the claim. Once the discrepancy was identified and verified, your compensation was approved and paid.

We understand the process took longer than expected and required significant effort on your part, and for that we apologize. Your feedback is valuable and helps us improve our procedures when airline tracking information appears to be inaccurate.

Thank you for your patience, and we wish you safe travels in the future.

5぀星のうち5の評䟡

They are the best

They are the best. I am very glad that I trusted them. They helped me find my luggage. I wish only prosperity and good luck to this company.

2026幎6月24日
自発的なレビュヌ
blueribbonbags.com ロゎ

blueribbonbags.com からの回答

Thank you for your feedback and kind words, Damirbek! We’re happy we helped locate your luggage - our goal is always to act quickly and locate your bag as soon as possible.

Thank you for choosing Blue Ribbon Bags, we look forward to assisting you on future trips and wish you safe travels.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報