FADEDSTORE © レビュー 

1,299
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Bought the linen shirts in stone and olive. Both excellent. Well constructed and the linen itself is slightly heavier weight than is often used which gives a more substantial feel to the garment w... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ordered some jeans which arrived fine but just weren't my style (good quality though). Postal company lost them in the post but customer service were great with getting it sorted out, particularly Lib... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Do not use! Customer service is none existent, they give false and misleading information and then when you reply take ages to come back. Ask to raise a complaint and they delay it by sending a doc... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Easy to order online, fast delivery .The quality of the clothes is very good. Had an issue with being sent out the wrong size but was quickly rectified by a great customer care team member named Sean.... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

Browse our latest mens urban streetwear collection and join the FADED gang today. Our collection stands out from the rest with unique designs to suit all. Shop now!


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

1299件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(1,299)

過去12か月のレビュー数: 144件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

10/10 clothing

10/10 clothing. Simple as that

2025年8月7日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hi Vedat,

We're happy to hear that you enjoyed our clothing. Thank you so much for your fantastic rating and feedback!

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,

Francesca

Team FADED STORE

5つ星のうち2の評価

I was recommended a size large but it…

I was recommended a size large but it was quite big.. materials are nice but the fit isn’t fantastic.

2025年8月18日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hello Daniel,

We appreciate your feedback on the sizing and fit. We're sorry the large size was too big, even though the materials are nice. We'll review our sizing recommendations.

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,


Team FADED STORE

5つ星のうち1の評価

Item did not arrive

Item did not arrive. Accused of keeping item when it was not delivered. Very slow in sorting this out, still not sorted.

2025年8月5日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Good Morning Arvin,

We apologise that your item didn't arrive. We can now see this issue has been resolved, and one of our support team members will be in touch via email within the next 60 minutes

We appreciate your feedback and will investigate the delivery problem to prevent future occurrences.

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,

Team FADED STORE

5つ星のうち1の評価

Shit customers service

Shit customers service .

2025年8月14日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hello Iman,

Thank you for sharing your recent shopping experience with us. We take all complaints seriously and strive to resolve them promptly and fairly.

Upon reviewing your account details, we can see that you placed an order for the No Phones T-Shirt in Black (L) and White (XL) on April 8, 2025, at 19:21.

We note that you returned the No Phones T-Shirt in Black (L), stating that you received the incorrect size. Our records indicate that you ordered sizes L and XL on April 8, 2025, at 17:22.

We also see that you have recently placed a new order for the No Phones T-Shirt in Black (XL).

To better understand your inquiry and provide you with further assistance, our support team will be reaching out to you within the next 24 hours.

Thank you for shopping with FADED.

Many thanks,

Team FADED

5つ星のうち5の評価

Fantastic company

Fantastic company, items and service! Will definitely be buying from them again

2025年7月31日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hey Ben,

We are happy to hear that you had a fantastic experience with our items and service. We appreciate your positive feedback and look forward to your future orders!

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,



Team FADED STORE

5つ星のうち5の評価

Excellent items great price quick…

Excellent items great price quick delivery

2025年8月11日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hello Matt,

We're happy to hear that you received excellent items at a great price with quick delivery. Thank you for your positive feedback!

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,

Liberty,

Team FADED STORE

5つ星のうち5の評価

2nd order 5*

2nd order , can’t fault 5 star

2025年8月4日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hey Sam,

We appreciate your continued support and are so happy you are pleased with our service. Thank you for the great rating!

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,

Liberty

Team FADED STORE

5つ星のうち4の評価

Hoodie size XS

First time purchase for son who’s 16. He’s only very slim, brought Sml size however he felt it was a bit too oversized so ordered XS and it fits lovely. Ordered both next day delivery due to going away and arrived swiftly. My son loves it!

2025年7月28日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hey Kat,

We appreciate you sharing your experience! We're happy to hear that your son loves the item and that the next-day delivery worked well for you. We're glad you found the right fit with the XS. Thanks again for your feedback.

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,



Team FADED STORE

5つ星のうち5の評価

Delivery was quick and the site was great

Delivery was quick and the site was having a sale so I got a great price for really good quality stuff.

2025年7月28日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hey Ben,

We're happy to hear that you received your delivery quickly and found great quality items at a fantastic price during our sale. Thank you for your positive feedback!

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,



Team FADED STORE

5つ星のうち2の評価

I have to return it

I have to return it; it looks totally different from the pictures on the site.

2025年8月12日
自発的なレビュー
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hey,

We would be happy to assist you further with your order as we aim for all our clothes to be advertised correctly on our website.

If you would like to drop us an email at info@fadedstore.com a member of our dedicated customer service team would be happy to assist you.

Many thanks,

Team FADEDSTORE

5つ星のうち3の評価

Quality not as good.

Been buying from faded store for some years now. Just recieved a new tshirt but the quality in material is not as good as it used to be! Cheap cotton not the usual premium quality i was expecting. Real shame cos I love this brand

2025年8月9日
自発的なレビュー
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hey Chris,

We appreciate your long-term support. We're sorry the t-shirt's material didn't meet your expectations this time. We value your feedback and will look into the fabric quality. Thanks for bringing this to our attention.

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,



Team FADED STORE

5つ星のうち5の評価

shorts and T Shirt

Orders shorts and T Shirt arrived within times quoted both look lovely and happy with purchase

2025年8月1日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hey Gillian,

We're happy to hear that your new shorts and T-shirt arrived promptly and that you are pleased with your purchase. Thank you for your positive feedback!

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,



Team FADED STORE

5つ星のうち5の評価

5 stars

Style, fit and quality 💯

2025年8月1日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hey Philip,

We're happy to hear that you enjoyed our product's style, fit, and quality. Thank you for your positive feedback!

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,



Team FADED STORE

5つ星のうち5の評価

Quality t shirts ,original designs

Quality t shirts ,original designs
Well impressed and rapid delivery
Great price too can't fault it in anyway .

Up the faded store !!!

2025年7月31日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hi Jay,

We're happy to hear that you are impressed with the quality and originality of our t-shirts! We appreciate your positive feedback regarding the rapid delivery and great price. Thank you!

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,

Francesca

Team FADED STORE

5つ星のうち5の評価

Great quality

Great quality! Love the designs. Definitely going to keep purchasing more.

2025年8月6日
自発的なレビュー
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hello Mr Wilkinson,

We're happy to hear that you enjoyed the quality and designs! Thank you for your positive feedback; we appreciate you and your continued support greatly.

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,

Francesca

Team FADED STORE

5つ星のうち5の評価

Quick delivery great fit and just all…

Quick delivery great fit and just all round excellent tshirt

2025年7月30日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hi Luke,

We're so happy to hear that you are pleased with the quick delivery and excellent fit of your new t-shirt! Thank you for your positive feedback.

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,

Natalie

Team FADED STORE

5つ星のうち3の評価

Dip in Quality

Been buying faded for a while and recently i've noticed the quality of the t-shirts has seem to have changed for the worse, t-shirts used to have thicker material whereas now they're flimsy and don't fit as nice shame really.

2025年7月28日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hello,

We appreciate you sharing your experience.

We take all feedback on board. We'll certainly share your feedback with the team here at FADED.

Thank you once again for your support and loyalty.

Take care,

Team FADED STORE

5つ星のうち3の評価

Wrong Colour, good quality

Ordered from Faded store before and was very pleased with my order.
However on this occasion i ordered an ice grey bucket hat but received a dark grey one.
Whilst it is not the colour i wanted, i am more than happy with the quality of the bucket hat and i will order from them again.
I am quite disappointed they sent the wrong one rather than just cancelling the order if they were out of stock but i am hoping this is just a blip.

2025年8月3日
自発的なレビュー
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hello,

Thank you for sharing your recent shopping experience,

To help our team provide you with some additional support.

Can you please send an email using the reference 'TP-Pkn3RR05825' info@fadedstore.com

Thank you again for your patience and for shopping with us.

Kind regards,

Team FADED

5つ星のうち1の評価

3 weeks and still haven’t received my…

3 weeks and still haven’t received my order. Emailed customer service multiple times yet had no email back.

2025年7月15日
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hello,

Thank you for sharing your recent shopping experience with us.

To help our team review your account details, please send an email with the reference 'TP-CSO3KW33k5825' to info@fadedstore.com.

We appreciate your patience and thank you for shopping with us.

Kind regards,

Team FADED

5つ星のうち5の評価

Great speed of delivery

Great speed of delivery. Very satisfied with how they packaged the clothing.

2025年8月2日
自発的なレビュー
FADEDSTORE © ロゴ

FADEDSTORE © からの回答

Hello,

We're happy to hear that you received your order quickly and that you were satisfied with our packaging. Thank you for your positive feedback; we appreciate it!

Thank you again for your support and loyalty.

Take care,

Natalie

Team FADED STORE

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報