FurniComp レビュー 

227
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Absolute scam of a company. Never sent my order and refused me a refund. Had to go through pay pal to get my money back. Thank god i chose to pay with paypal to protect myself! Customer service is non... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I stayed in contact with Mustafa which gives support for the assembly and all the info required. I really had a good experience with customer support team. Thank you Mustafa ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

5つ星のうち1の評価

The unit had a couple of flaws on the gloss finish and the drawer front eas bowed. I made contact with FComp, sent in pictures as requested,and they assured me they would replace the drawer front.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We were looking for a wardrobe for a long time and exactly what we need we found at Furnicomp. What we read about the company on Trustpilot worried us as people had some bad experiences. Then we cal... もっと見る

企業情報

  1. 家具店

当該企業による記述

First established in 2005, FurniComp started off as a small retail shop in the heart of Leicester. Being a family run business with over 12 years of experience in the industry we have managed to grow year on year as an independent furniture retailer by offering a personal touch throughout your online furniture purchase. We provide an unparalleled selection of the very best quality products, an easy and comfortable shopping experience, expedited shipping offers, and exceptional customer service. Our Website enlists furniture sourced from Europe’s most highly reputable suppliers. Along with our exceptional customer service, we strive to offer you the highest quality products at reasonable prices. Our website showcases a comprehensive selection of home furniture to cater for your requirements. You will find an extensive range of furniture categories such as high quality beds, wardrobes for bedrooms, dining tables and chair sets, sideboards and cabinets, wall display cabinets, bookshelves and bookcases, contemporary coffee tables, TV Entertainment Units, and home computer desks. At FurniComp we don’t believe in hidden costs so the price shown online, is the price you pay. We offer free delivery on almost all orders and have no hidden surcharges at the checkout. All prices include VAT too.


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

227件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 54%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.3

すべてのレビュー

(227)

過去12か月のレビュー数: 83件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

We were satisfied with our purchase for…

We were satisfied with our purchase for the price

2026年6月18日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Pauline,

Thank you so much for your Positive review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち5の評価

Recently bought a side board and I have…

Recently bought a side board and I have not been disappointed with the quality

2026年6月3日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Heather,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち5の評価

Arrived promptly and was as I expected…

Arrived promptly and was as I expected it to be. Looks great

2026年6月22日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear DN,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち1の評価

They are a scam

They are a scam. If I can give them a rating of less than 1, I would do that.

I had placed an order on 3rd April and today is 1st July and my order is still not delivered.
At the time of purchased, I was told that the item will be delivered in 6-8 weeks and now 13 weeks have passed without any communication.
No one picks up their phone number and the voicemail is full.
Their website shows Trustpilot rating of 4.9 however the reality is totally different.

2026年7月1日
自発的なレビュー
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Hi Shilpa,

We are very surprised to see this review, as our records show a completely different story.

To clarify the facts for anyone reading this:

Communication: We spoke with you on several occasions and sent a follow-up email outlining the global shipping delays. The 6-week timeline given at checkout was explicitly stated as an estimate due to these ongoing global supply chain challenges.

The Refund: When your order was finally ready for delivery, you made the decision to cancel. We honoured this immediately, and you have already been refunded in full.

Website Reviews: Our website features verified reviews directly from our own customers. It does not state anywhere that it is linked to Trustpilot.

We always strive to communicate transparently and act fairly. Your order was canceled at your request, your money was returned, and we consider this matter fully resolved.

Best regards,

Customer Support
Furnicomp LTD

5つ星のうち4の評価

Universal Multi-use white gloss tall cabinate

Good delivery time, just what I wanted, plenty of adjustable shelving. Sturdy build apart from the usual cardboard back that all modern units seem to have. Took my reluctant husband about 2 hrs to build, he says built worse & it wasn't too bad to put together- he just hates doing it. I would buy again if in the long term it lasts- I have only had it a week.

2026年6月17日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Sally Shaw,

Thank you so much for your Positive review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち5の評価

Quality of wood was very good

Quality of wood was very good. It looked exactly like the advert high gloss.

2026年6月3日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Trudy Kerr,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち5の評価

Very nice quality and very nice…

Very nice quality and very nice packaging very protected was very impressed would definitely recommend

2026年6月12日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Mr Zaman Qamar,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち1の評価

Lots of reworking required

Firstly, one of the drawer sides had been machined incorrectly so required a lot of reworking.
Secondly, the rear board was only half the size of the cabinet so I had to cut and fix a second piece from my own stock.
Overall, quality control was just not there.

2026年6月12日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Hi,

Really sorry to hear you had an unsatisfactory experience with us. As we have not had any communication with you regarding the product, we would really want to hear the issues you faced and find a resolution for you.

We look forward to your response

Kind Regards,
Furnicomp LTD

5つ星のうち5の評価

Excellent!

Excellent service and product. I bought a double dresser. It was very securely packed and worth the money. Excellent quality for what I have paid. Easy instructions and assembly. Thank you so very much!

2026年4月8日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Divya,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち5の評価

Quality shoe wardrobe

Quality shoe wardrobe, packed so well to avoid any transit damage. The young delivery driver was so helpful and kind and efficient too.
Absolutely love my purchase its a solid piece of furniture, very classy looking in à grey high gloss finish and I can now see all my footwear at a glance!
Would buy from FurniComp again and highly recommend them.

2026年6月16日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Mrs Sharp,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち5の評価

Good quality furniture

Good quality furniture. Would recommend.

2026年6月16日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Vikki,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち5の評価

Excellent chest of drawers for wardrobe.

Easy to order. Product as described. Delivery prompt and excellent packaging. Easy to assemble. Very pleased with the chest of drawers. Just what I needed!

2026年6月16日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Jenny,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち5の評価

Quick delivery and excellent service

Quick delivery and excellent service

2026年6月23日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Ara Enterprises,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち1の評価

This company specializes on the…

This company specializes on the delivery of damaged goods , with probably the most appalling customer service I have ever experienced. They flat refused to help dreadful do not use

2026年6月22日
自発的なレビュー
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Hi David,

We are very sorry to hear you feel this way, but we would like to clarify the situation.

Our policy states that any transit damage must be reported within 14 days of delivery so we can investigate with our couriers. When you contacted us regarding damage 2 months after delivery, we still wanted to help. While we do not offer partial cash refunds outside of our policy terms, we did offer to send you completely free replacement parts to resolve the issue, which was unfortunately declined.

We always strive to find fair solutions for our customers. If you change your mind and would still like those replacement parts, please reach out to our team and we will gladly arrange it for you.

Best regards,

Customer Support

5つ星のうち1の評価

Absolutely poor quality customer…

Absolutely poor quality customer service doesn’t respond very well and wants you to pay for more when the items fall apart when you put them together not happy at all

2026年6月21日
自発的なレビュー
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Hi Paul,

Thank you for your feedback. We always want our customers to have a smooth experience, so we would like to clarify what occurred here.

When you contacted us with the photo of the issue, our technical team reviewed it closely. The fracture shown is unfortunately a result of an assembly error rather than a manufacturing defect or transit damage. While we cover any and all factory defects or transit damages completely free of charge, we cannot provide free replacements for parts that are damaged during the home-building process.

We did offer to supply the necessary replacement parts at cost so you could complete your build, and that offer still stands. If you would like to proceed with ordering the replacement part to get your item fully set up, please contact us and we will be happy to assist you.

Best regards,
Customer Support

5つ星のうち1の評価

Avoid at all cost

Order only if you have money to loose. I've ordered a wardrobe on 12 October 2025. The delivery company didn't manage to deliver after 5pm for a 3 months, even if they're working till 7pm (no weekends), and after being called. So furniture was returned to sender. Months later I still have not received the money back and costumer service is ignoring my messages about outstanding refund.

Your response below and a model of delivery is a 'joke' !!!
If the costs of deliveries exceeded the price of the furniture, why did you ask in one of the emails if I still want it.
Or may I pay you for another wardrobe which will be never delivered, please?

2026年5月26日
自発的なレビュー
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Hi Maria,

We are sorry for the frustration surrounding your order, but we must clarify the facts of what occurred.

Your wardrobe was ordered on October 12th and dispatched on October 16th. Following this, our courier made 4 separate delivery attempts. Because wardrobes are large, heavy items, deliveries must be booked in. Both our team and the courier made numerous attempts to contact you via phone and email to coordinate a time, but we received no response.

Couriers operate on set daytime routes and cannot guarantee specific slots after 5 PM. Because the delivery was repeatedly missed and communication was ignored, the courier returned the item to our warehouse.

Due to the 4 failed attempts and the return freight, the courier billed us nearly 5 times our standard shipping rate. Per our terms and conditions, customers are responsible for the costs of abandoned or repeatedly refused deliveries. In this unfortunate case, the return and storage fees charged by the courier completely exhausted the cost of the item, leaving no remaining balance to refund.

We have reached out to you via your registered email with a full breakdown of this.

Best regards,
Customer Support

5つ星のうち5の評価

Would definitely buy from here again

We bought a 5 x 3 oak kallax style unit, and I’m so impressed with how solidly built it is. Really easy to follow instructions, and fantastic follow-up customer service.
Would definitely buy from here again

2026年5月28日
自発的なレビュー
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Yusuf,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち1の評価

Irresponsibility of FurniComp, update

Unfortunately, I have to admit that I am really astonished and dismayed by the irresponsibility of FurniComp Ltd ! We placed the order on May 4 with the estimated delivery time of 3 working days.
On May 12 the message arrived that the product was on its way.
On May 14 we were informed that our Storage Cupboard had been “successfully delivered,” although no delivery has taken place.
Upon inquiry, Mohammed from customer support of FurniComp Ltd honestly admitted that, indeed, the driver did not deliver the item at all. We were assured that an investigation with the courier would commence immediately, with a response promised within 48 hours.
Unfortunately nothing has been done since then and after two weeks we did not get any response : no replies to emails and no answers to phone calls.
My wife will be staying at home during the coming two weeks still waiting for the delivery and will update about the situation which is becoming totally unacceptable.
UPD. The item has not been delivered and the company FurniCom promised to issue full refund on June 4 but we have not received any refund nearly after a month. Thus FurniComp is not reliable both in terms of delivery and in terms of refunding. Avoid this company.

2026年5月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Dressing Table

Good product. Great service

2026年3月26日
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Sharon,

Thank you so much for your 5-star review!

We are delighted to hear that you had a positive experience with FurniComp Ltd. Your kind words and support mean a great deal to our team, who work hard to provide quality products and excellent customer service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

5つ星のうち1の評価

Very poor build quality and customer…

Very poor build quality and customer service. We purchased a Berlin sideboard. They delivered very promptly which is where the good service ended. Upon building it was soon apparent it was poorly manufactured. I am a l Vehicle Mechanic, I say I’m at the higher end of skill level in building such things, the instructions were poor and they were holes missing etc. Once built there was a gap at each end of the sideboard. This was not due to incorrect building rather than poor manufacturer tolerances as the panels were all different sizes. We contacted them as we did want a second one, but wasn’t happy with the first. So we paid for another and they’ve sent out their build expert to come and correct the first one and build the second. This is where it went from bad to worse. Basically, he couldn’t build it. Two of them spent 3 1/2 hours trying to build it damaged three panels and left to fetch more, the following day they returned and spent another three hours attempting to build it, attached as a photo of what they left us with doors loose different angles awful build quality.

He couldn’t fix the first one with gaps as it’s just the way it’s manufactured, the second one has the same gaps, just with doors falling off. We contacted customer service and have had no reply. Terrible

2026年5月21日
自発的なレビュー
FurniComp ロゴ

FurniComp からの回答

Dear Paul

We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.

When you contacted us regarding your concerns with the first sideboard, we arranged for an installer to visit and, in addition, supplied a second unit as requested. Our intention was to address all of your concerns and ensure you were happy with the product.

During the installation visit, a significant amount of time was spent reviewing both units and discussing the points you had raised. We understand that you remained unhappy with the finished result, and we regret that we did not meet your expectations on this occasion.

Customer satisfaction is very important to us, and we would welcome the opportunity to review this matter further with you and work towards a resolution. Please contact our customer support team directly so we can assist further.

Kind regards,

Customer Support Team
FurniComp Ltd

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報