Handlede i Matas i Jyderup. De manglede en vare til godt 50 kr. - den blev leveret hos mig dagen efter uden beregning. God betjening og flot service!
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
jeg har handlet meget i Matas Hurup Thy Der kommer jeg ikke mere , jeg er desværre blevet afhæning af min rollator eller kørestol alt efter hvordan min dag er , men det er svært at komme ind af døren... もっと見る
Handlede i Matas i Borgen Sønderborg og ekspedienten tastede desværre forkert mobilnummer ind og mine point gik til en Michael. Har ringet flere gange til butikken og den ene gang var svaret der ville... もっと見る
Vi ville bytte en julegave købt på tilbud hos Matas, hvor vi også havde brugt 100 kr. i optjente point. Ved ombytning fik vi at vide, at rabatten bortfaldt, og at vi skulle betale differencen til fu... もっと見る
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Var i Matas Tarup Centeret Odense
Var i Matas Tarup Centeret Odense. På deres stativ ude foran butikken stod der 50 % på alle Lux vintervarer. Jeg tog 2 pakker strømper med ind. Ekspedienten spurgte om mine point skulle bruges hvilket jeg sagde ja til. 135 kr blev det. Jeg gjorde hende opmærksom på at der var 50 %. Hun siger så at det kun var huer og handsker det gjaldt. Strømperne var ikke vintervarer!!?? Men det var samme mærke? Hang på samme stativ? Jeg ville ikke have strømperne og der havde hun trukket mine point. Dem kan jeg så ikke få igen. ?? Meget dårlig skiltning. Og hvorfor kan I ikke sætte mine point ind igen. Hun lovede og undersøge det, har dog ikke hørt noget
Uforskammet behandling og mangel på…
Uforskammet behandling og mangel på interesse og respekt for mig som kunde i Matas på Torvet i Silkeborg. Der har været flere dårlige oplevelser, men denne gang var det helt ude af proportion og jeg kommer der aldrig mere og det er vi flere der ikke gør. Heldigvis er der mange og bedre alternativer til dette arrogante og selvforherligende sted, som tydeligvis også får så meget konkurrence at der sjældent ses ret mange kunder hos dem. Vi må håbe at butikken lukker og giver plads til en ny forretning, som vi kan bruge til noget.
KONDUITE ... øøh, hva' er det ...?? !!!
KONDUITE ... ?!?!!
Elendig fysisk kundebetjening d.d. kl. 18,45 i lokale Vesterbro Matas, Kbh. V, manglende forståelse af klage over produkt. Matas er blevet for selvsmagende og arrogant i både markedsføring og direkte kundekontakt, trist, men der er heldigvis alternativer.
Dårlig behandling i Matas, Lemvig
Vedr. Matas i Lemvig.
Anvendte 1 stjerne er alt, alt for meget, men kan desværre ikke skrive en anmeldelse uden at angive nogen stjerner.
Grundet mangeårigt medlemsskab af Klub Matas havde jeg modtaget tilbud om 20% rabat på alt i butikken ved køb i få dage sidst i uge 6 / 2024.
Jeg var i butikken lørdag formiddag, og kan ved hjemkomst konstatere, at købsspecifikation / købsbon ikke har give mig den korrekte rabat - dels har jeg kun fået 50% rabat på nogle multivitaminer, hvor der ellers var påsat et gult mærkat med 70% rabat, dels var nedsat niveacreme til en pris anført i butikken med 39 kr. var solgt til fuld normalpris på 87,95 kr, og dels var de 20% rabat ikke beregnet korrekt af de øvrige 3 varekøb.
Jeg ringer derfor til butikken og får at vide, at jeg skal komme til butikken igen for at få kvitteringen gennemgået og korrigeret. Dette sker så onsdag den 14/2-24, hvor jeg sender min ægtefælle, som er mere til tal end jeg. Vi har selvfølgelig gennemgået og noteret de nettopriser, som hver enkelt vare skulle være solgt til efter rabat.
I butikken forklarer ekspedienten, at de har anvendt en slags kasse, hvor kvitteringen ikke viser de korrekte rabatter ved hver vare, men at der er givet de korrekte rabatter, som skulle være fratrukket i det samlede beløb for købet.
Der bliver forklaret noget med, at det kan min ægtefælle se ved at se på deres anden skærm, men summa summarum, så giver det samlede slutbeløb jo stadig et højere beløb, end de nettobeløb, som vi har noteret og vist på kvitteringen - altså simpelt hen varens normalpris fratrukket den ekstra rabat på 70% for en vares pris, og 20% på resten.
Ekspedienten vil overhovet ikke høre / se på vor udregning, men vedbliver at henvise til deres system, som viser, at de korrekte rabatter er givet og at det betalte beløb er korrekt. Ringer sågar til Matas' egen hotline for at blive bekræftet heri.
De min ægtefælle igen forsøger at få ekspedienten til at følge vor beregning baseret på varernes normalpris og så fratrække rabat for hver enkelt vare, hvilket giver et lavere beløb end det betalte, er reaktionen, at nu skal han tale ordentligt til hende, hvis han vil have hjælp. Det er simpelt hen umuligt at trænge ind til ekspedienten, som absolut ikke er talstærk (sådan virker det i hvert ikke til at være), og slutteligt kommer en anden kollega og meddeler, at nu er det her køb og drøftelse lukket.
Hverken jeg eller min ægtefælle er blevet mødt ordentligt af personalet - der blev ikke lyttet hverken da jeg ringede efterfølgende lige efter købet i lørdags eller nu her i dag, hvor min ægtefælle var afsted.
Og vi køber ellers for mellem 6-7 tkr. årligt i den lokale Matas i Lemvig.
Aldrig er vi blevet behandlet så dårligt i nogen butik i Lemvig gennem de seneste 6 år, hvor vi har haft bopæl i kommunen.
Handler aldrig i Matas igen.
Vil give seneste oplevelse i Matas - 10 samlet set, hvis jeg/vi kunne.
Selv min mand, der er en besindig Sallingbo sagde; aldrig mere handles der i Matas. Sætter aldrig mine ben i den butik mere.
Vi bestilte en Bojesen abe til vor søns fødselsdag på webshoppen gennem Matas Club.
Godt råd: Køb aldrig noget andet end skønhedsprodukter og Matas kerneprodukter, dvs ikke brugskunst osv.
Gav kun bøvl, tidsrøveri, ærgelser og ekstrem dårlig arrogant, decideret provokerende kundeservice.
Når Matas nu driver forretning med sideløbende webshop, hvor forretningspersonale forventes at være del af denne service, så forventes det vel også, at de er instrueret i regler osv. Og hvad, der gælder. Og man gider at ekspedere ordre(r). Og at kunden ikke skal være gidsel ml. kundeservice og butik også, når man ringer og spørger om, hvordan man forholder sig til en reklamationsvare. Kundeservice siger, at man skal returnere i butik, og de der ved, hvad der skal gøres. Nej, det gør de ikke. Og de vil helst undgå at tage ngt retur og ekspedere returvarer.
Dette er kun del 1 i den samlede totalt negative oplevelse.
Synes grundlæggende ikke, at man skal have en webshop, når butiksdelen ikke er med på denne service. Og det virker som, at de hader den.
Det skal vel ikke gå ud over kunderne, det gør det så i den grad.
Efter en endnu værre kundeservice del 2, ender det med, at vi får vores penge tilbage og går i Imerco og køber tilsvarende vare. Uden bøvl. Og endda pænere vare. Og ordentlig service.
Vare købt på webshop. Og fysisk butik Nørreportcentret Holstebro.
Quick makeup Randers storcenter.
Matas Randers storcenter.
Har idag booket en tid til Quick makeup .
Har fået den fineste behandling af den sødeste medarbejder( kan desværre ikke huske hendes navn.
Følte mig hørt og hun var meget omhyggelig med at finde og afprøve de produkter som var gode til mig.
En virkelig god oplevelse som jeg kun kan anbefale .
Aldrig har jeg oplevet dårligere…
Aldrig har jeg oplevet dårligere kundeservice i Matas Slagelse(Vestsjællandscentret) stod i min 10 min. Foran en glasmontre meget tydeligt at jeg skulle bruge hjælp(nul andre kunder i butikken) men 3 kvinder stod bare ved kassen og talte(de var alle medarbejdere.. kommer aldrig i den butik igen.. de fatter åbenbart ikke hvad loyale kunder er værd…
Service/kontakt efter at have meldt mig ind i Club matas
Jeg havde meldt mig ind i Club Mats, efter anbefalinger min lokale Matas, da jeg er en meget god kunde og kunne se fordelene ved det.
Har siden november måned 2023 modtaget adskillige mail (bombarderet med dem) og har fået meget hjælp af de meget dygtige piger i min lokale Matas.Jeg bliver ved med at få mails hvor der står : Bliv plus medlem!
Trods megen hjælp OG undskyldninger fra min lokale Matas er der ikke ro på ,og DE kan jo SLET ikke gøre for det!!
Det pinligt at der bare ikke er styr på det, se blot på trustpilot, jeg orker ikke mere nu, desværre og har derfor meldt mig ud!
PS På trods af at jeg "tilsyneladende ikke" er medlem,bliver der trukket penge for medlemskabet, DET fungerer fint!
Matas Vejle
Matas Vejle. De 5 stjerner er slet ikke nok de burde have det dobbelte.
Har i mange år brugt deres foundation men den var udsolgt i går OG vi taler ikke om en dyr creme til flere hundrede kroner MEN den blev leveret på min adresse i dag uden beregning
Det er da service ud over alle grænser
Matas Allerød dårlig service.
Matas Allerød dårlig service.
Jeg kommer ind i butikken for at hente en pakke, jeg ser en ekspedient sidde bag disken, går hen til hende og sige jeg skal hente en pakke, hvor hun peger og svarer du skal gå der hen, jeg siger hvor, hvorefter hun peger og svarer igen derover hvor de andre kunder står. Der står heldigvis en sød ung pige og tager sig af udlevering af webordre.
Matas i city 2
De ansatte i Matas i city 2 gør simpelthen så godt et arbejde. Hver gang jeg handler er de simpelthen så imødekommende, søde og hjælpsomme. Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse og går yderst tilfreds derfra hver gang🤩
Julekalenderpakken
Jeg ville selvforkælelse mig her op til jul, så jeg købte julekalenderpakken til 995,00 kr.
Jeg blev ikke skuffet. Jeg synes , det var virkelig gode gaver. Jeg fik prøvet andre mærker og det var en god anledning, at købe julekalenderpakken. Så jeg er med på den igen til næste år.
Køb ikke julegaver på Black Friday i…
Køb ikke julegaver på Black Friday i Matas, for ønsker du at bytte efter jul, så kan du sørme ikke få penge retur hverken med kvittering eller byttemærke, da de 30 dage er overskredet. Du kan kun få et tilgodebevis. Mega dårlig service og lægger fremover pengene i Magasin, som har den bedste bytteordning.
Ekstrem dårlig kundeservice
Fik en Ole Henriksen dagceme og øjencreme i julegave, ekspedienten i Matas i Nykøbing F. glemmer byttemærke på øjencremen. Købet betales kontant og der bliver heller ikke givet kvittering. Nu vil jeg germe bytte varerne mod køb af andre ting i Matas, hvor jeg ovenikøbet vil lægge ekstra penge i butikken, men øjencremen uden byttemærke vil butikken ikke tage retur - Flot Matas, I laver en fejl og kunden bliver straffet!! Jeg er godt nok ikke imponeret!!
Bondefangeri i Matas Waves
Købte Tom Ford parfume i Matas Waves, hvor Matas reklamer både i butik og på nette, at der medfølger en gratis gave med værdi 310 kr, når man køber et Tom Ford produkt. Efter jeg flere gange gjorde dem opmærksom på dette, fik jeg at vide at butikken aldrig havde modtager disse gaver, tale om falsk reklame!
Matas Randers Storcenter
Matas Randers Storcenter.
Dårlig betjening, overlegen selvfede personale, gider næsten ikke betjene når man kun køber for et par hundrede. Fik at vide at de point jeg har sparet op vil blive trukket fra de vare hvis de skal byttes 😳. Ja glædelig jul, og fed julestemning 🎄. Måske skal personalet på kursus i kundepleje evt en julegave til dem 🎁.
Aldrig i mit liv har jeg prøvet noget…
Aldrig i mit liv har jeg prøvet noget så useriøst som dette. Jeg går over for at hente mon pakke i Matas butik som de så fint reklamere med er mest bæredygtigt. Først gang jeg gør dette. Står i kø i 30 minutter på trods af der kun er 2 mennesker i kø foran mig. Endelig bliver det min tur, venter ydeligere 10 min, for at hun kommer tilbage med en meget uprofessionel holdning og fortæller at ja den er altså blevet væk og det er jo årstiden. Super fedt når man står og skal bruge det dagen efter og har bestilt i god tid. Er Matas plus medlem og har ALDRIG oplevet noget med levering af dao jeg altid får. Jeg får bare beskeden at de ringer til mig når de finder den. Ja flot så kan jeg få den engang i marts. Kraftedme for dårligt og der var ikke engang et beklager eller undskyld. Det var bare ja folk mister jo deres pakker på denne årstid. Jamen tak for ingenting
Køb ikke gaver i matas
Jeg var i Matas for at få byttet en fødselsdagsgave med bytte mærke på.
Da den medarbejder der har sat byttemærket på åbenbart har glemt at scanne byttemærket kan gaven ikke byttes uden bon. Mega dårlig service, at deres fejl bliver deres kunders problem! Så køb ikke gaver i Matas. Du kan risikere at de ikke kan byttes.
Var i Matas i Middelfart for at købe en…
Var i Matas i Middelfart for at købe en af deres populære pakkekalendere. Jeg kom den 2 december, og den søde kvindelige ekspedient måtte meddele mig at alle var udsolgte. Butikken var proppet med kunder, men alligevel kastede hun sig ud i at: hun kunne jo evt. ta’ noget forskelligt fra nogle gaveæsker, og lave en pakkekalender til mig - altså pakke 24 gaver ind individuelt. Fantastisk service og ide. 😄. Men jeg tænkte at det skulle hun ikke kaste sig ud i. Jeg takkede pænt nej, og bestilte en Nilens Jord advent kalender, samt en te-kalender på Matas web shop i stedet. En helt anden ting er, at hvis man mangler en god og stabil aktie i sin portefølje, så er Matas aktien en god langtidsinvestering efter min mening 👌🏻
Uovertruffen hjælpsomhed og service
Jeg var på julegaveindkøb i Matas på Vesterbrogade 80.82 i dag. Jeg har 6 børnebørn jeg skulle købe ind til og havde en masse ønsker. Jeg kiggede rundt for at finde nogle af tingene og så kom en yndig ung kvinde hen til mig og spurgte om hun ikke skulle hjælpe mig. Jeg viste hende min telefon med et utal af ønsker )jeg var allerede ved at fortvivle og blandede dem sammen).
Hun tog over, vejledte og fandt tingene frem som passede til ønskerne og priserne jeg havde besluttet købe for. De blev pakket ind og navnesedler på. På kvitteringen skrev hun hvilke, der hørte til hvem. Jeg var så glædelig overrasket over den hjælpsomhed og vejledning hun gav. Jeg gik derfra glad og lettet og var hende så taknemmelig. Det blev en rigtig god dag.Pigen hed Frida kan jeg se på bon’en hende vil jeg sent glemme.
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。








