Daily High Club レビュヌ 

111
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I got a Croia Bong that said it had 14mm joints, arrived with 18mm joint so now I can’t use the ash catcher I also ordered as I was under the impression I wouldn’t be lied to! I saw RawOG420 open mult... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I truly had one of the best experiences in my life. The company was way open-minded about my product, That got broken during shipment, they replaced me a brand new box. No problem, that's right. A who... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I’ve always throughly enjoyed the mystery boxes! Recently I received a broken piece and reached out to get it resolved, and in the same day I received an email apologizing and a tracking number for th... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Communication! Responded quickly to my question of shipping on a purchase I recently made. Turned out to be-out of stock- I was given the option of replacing or refunding. Replacing Definitely!!! I Lo... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

圓該䌁業による蚘述

The BEST Smoking Subscription Box service, offering the lowest prices on bongs, bubblers, dab rigs, glass pipes, vaporizers, and more! Come visit our online head shop with fast shipping & No BS!


連絡先

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

111件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 90に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.0

すべおのレビュヌ

(111)

過去12か月のレビュヌ数: 54ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Top tier customer service and very


Top tier customer service and very helpful never would have gotten my stuff with out there help

2026幎5月29日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Thank you so much for the amazing feedback! 😊 We’re really glad our team could step in and make sure you received your order. Knowing our support made a real difference means so much to us! 💙

Have a great day!

5぀星のうち5の評䟡

Customer service always very responsive!

2026幎6月1日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Hey Rhyen,

Thank you so much for your kind words! 😊 We’re so glad to hear that our team has consistently been responsive and there whenever you need us. We truly appreciate your support! 💙

Have a great day! 🌟

5぀星のうち5の評䟡

Honest and helpful feedback from help


Honest and helpful feedback from help services and good products

2026幎2月13日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Hey Emily,

Thank you so much for your kind feedback! 😊 We’re glad to hear you’ve had a positive experience with our support team and are enjoying our products. Your trust and support truly mean a lot to us! 💙

Have a great day! 🌟

5぀星のうち1の評䟡

If I could give negative stars I would


If I could give negative stars I would this place is a joke. So their checkout went down on their site so I was sent to another sister company I ordered from there which mind you cost me 10 extra dollars then I waited over a month for it to even be shipped and it still has yet to ship then when it did ship it's now stuck in New Jersey somewhere and they keep telling me to reach out to the USPS. I said that's not how it work before cuz I have ordered from you before my package was lost in transit and you guys allowed me to pick another one between being completely ignored on the customer service chat being passed around with no real results and no answers then all of a sudden they block me on all their sites for messaging customer service so I have to go to the email which takes days if they even do answer this place used to be good I would no longer waste my money with these folks they have done nothing to ask for me a refund or to replace the box or send another one out or anything this place is a complete and utter joke I'm not sure how all these YouTubers are allowing them as sponsors for their videos it is pure ripoff. And I can promise you all these five-star reviews on here are probably bought reviews or employees themselves getting paid to do it. I am highly disappointed this place is a rip off and I will be looking other places from now on to buy boxes from I hear hemper is a lot better company than they will ever be. I feel ashamed that I even recommended this company to anybody that I know. I am highly highly disappointed highly feeling like I was disrespected that my money and time means nothing to them and then to have customer service block me like a spoiled little brat child who's in trouble because they don't want to deal with a problem they created That's a great way to keep a customer base. No wonder they moved to Las Vegas because Las Vegas allows them to get away with things like this where they would have never gotten away with this when they were in California or any other state I wish this company would just finally go under and be done with again if I could give it negative stars I would

2026幎5月20日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Hey Donald,

We sincerely apologize for the frustration you’ve experienced, and we’re sorry for the delay in getting back to you. We were experiencing some access issues with our Trustpilot account, but we’re here now and would genuinely like the opportunity to look into this further.

We checked our records using the name provided but weren’t able to locate an order matching your information. Could you please share your valid email address or order number so we can review the details properly? You can also reach our Customer Support team directly at care@dailyhighclub.com. 💙

Have a great day! 🌟

5぀星のうち5の評䟡

Worth the money

Ease of ordering. The contents of ALL the boxes are awesome! A+ for creativity. They also have an assortment of very reasonably priced glass bongs and rigs.

2026幎5月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

If i could put 0 i would

If i could put 0 i would. Its like these people dont wanna give me my refund, i ordered a banger from the website and realized oh shit. Didn't check reviews, saw that this place is clear trash and cancelled my order. Its been hours of them telling me we ssent this to someone who can deal with this. LIKE YOU CANT JUST CANCEL MY ORDER AND GIVE A REFUND??? like if im being stupid or atuc up please tell me but like from my pov this is a wreck

2026幎2月19日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Hi Evie,

We sincerely apologize for the delayed response. We were experiencing some access issues with our Trustpilot account, but we’re here now and would really like the opportunity to speak with you further about this.

We checked our records using the name provided, but unfortunately couldn’t find an account matching it. Could you please share the valid email address or order ID so we can look into the matter properly? You can also reach out directly to our Customer Support team at care@dailyhighclub.com.

Have a great day!

5぀星のうち1の評䟡

This company will screw you!!!!!!

I would give this scam of a company negative stars if able. I didn’t receive my last box and they refuse to replace it. There rational is that USPS showed it as delivered. The package was insured and they won’t stand behind it. I also had trouble with a sister company. When I pointed this out they had zero surprise. I should have read all the crappy reviews before dealing with this company. The company can continue to hide in Las Vegas with the lax laws. They would be hammered into bankruptcy if they were here in Florida. Moral of the story, do not do business with this company.

2026幎1月15日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Hi Todd,

We're truly sorry to hear about the frustration this situation has caused. After taking a closer look internally, we can confirm your order was placed on January 1st and was delivered to the address provided on January 10th. While the order wasn't insured, tracking confirmation was already shared with you showing that it was successfully delivered.

We understand how unsettling it is to not have your package in hand despite what the tracking shows, and we appreciate you taking the time to raise this with us.

Have a great day! ⭐

5぀星のうち1の評䟡

Ordered there special box of the month

Ordered there special box of the month, 50 bucks, put in my address and it changed my delivery address, messaged them a few times about it, tried telling me it says it was delivered that there’s nothing they can do, so screw this place, no more money for you

2025幎10月7日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Hey Dominic,

We sincerely apologize for the frustration caused by this experience. We reviewed the order history internally and would like to clarify what happened.

The order was placed on October 2 with the shipping address entered at checkout. On October 5, you contacted us because you noticed the order was going to the wrong address. We provided the address that had been entered on the order, and you confirmed that the address had been entered incorrectly. USPS subsequently delivered the original package to that address.

Even after that, we wanted to make sure you received your order, so we went the extra mile and sent a replacement for the complete order on October 15 after confirming the correct address with you. The replacement was successfully delivered on October 21, and we also provided the relevant updates and information by email #646082.

We’re truly sorry for the frustration this situation caused, but we hope this clarification helps provide some context around what happened and the steps our team took to resolve it. 💙

Have a great day! 🌟

5぀星のうち1の評䟡

Bought a grinder and dab accessories


Bought a grinder and dab accessories from them. The shipping was a nightmare. It's been almost a month and I'm STILL waiting for my items.
Hemper seems to be a better option as DHC doesn't seem to respect their customers' time or money
Edit: A year later and they want me to look up information on my order. Ridiculous!!!

2025幎7月26日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Hey Savid,

We sincerely apologize for the frustration caused by the shipping experience and for the delayed response. We were experiencing some access issues with our Trustpilot account, but we’re here now and would really like the opportunity to look into this further.

We checked our records using the name provided, but unfortunately couldn’t find an account matching it. Could you please share the email address, order ID, or order number so we can review the details? You can also reach out directly to our Customer Support team at care@dailyhighclub.com. 💙

Have a great day! 🌟

5぀星のうち5の評䟡

Amazing serivce and fast shipping

Everything came better than I expected this is my first piece and I love it so much they didn't disappoint at all will buy again

2025幎6月26日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Thanks so much for the kind words! We're stoked your first piece was a hit — welcome to the club 😎 We’ve got plenty more where that came from, and we can’t wait to pack your next order!

5぀星のうち1の評䟡

Purchased box opened to hairline crack no replacement

Purchased The Las mas box with 6 other boxes from them all others were fine. opened the box to try piece after smoking out of others to find, a hairline crack on taco bong that leaks fast unusable. Contacted support they said give them time to look into it "ignored" us for about 2 weeks(We had to contact them) and said its past 14 day basically and your on your own. I didn't ask for money back I wanted one item in box replaced We have ordered 7 boxes in 3 months. Will buy from Hemper or someone else felt disrespected. check all your boxes right when they come.

2025幎6月6日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Hi there,

We’re really sorry to hear about your experience and completely understand your frustration — especially as a loyal customer who’s ordered multiple boxes from us. First, thank you for your support over the past few months; we truly appreciate it.

We’ve recently been handling a higher volume of support tickets and expanded our team to keep up. Unfortunately, it looks like your case wasn’t handled properly, and that’s on us. That’s not the standard of service we aim for, and we’re genuinely sorry you were left feeling ignored and disrespected.

Since we don’t have your contact info linked to this review, we’d love it if you could reach back out and mention this post so we can identify your order and make it right. The issue with the taco bong absolutely deserves a closer look, and we’re happy to revisit it now that we’re aware of what happened.

Thank you again for your feedback — it helps us improve, and we hope we’ll have the chance to earn your trust back.

5぀星のうち1の評䟡

Order said 4 days shipping now 3 weeks


My new YouTube channel is where is my daily high club order. I will do my podcast at my mailbox Instead of my grow room.

2025幎4月20日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Hi there,

We’re really sorry to hear your order took longer than expected — definitely not the experience we aim to deliver. We tried reaching out through Trustpilot to get more info so we could help, but unfortunately didn’t hear back in time before the response window closed.

Shipping timelines can sometimes be affected by carrier delays, but our team is always available to step in, track things down, or make it right. If your order is still unresolved, please reach out to us directly — we’d love to move the show back to your grow room instead of your mailbox.

Appreciate the feedback and hope we can turn things around for you.

5぀星のうち1の評䟡

Creating a shipping label then canceling it?

According to USPS tracker They made a label for my package and then "canceled the label". I've reached out to the company directly many times trying to clarify and gotten no reply over the phone or via email and in fact Gmail says there posted customer help email address they have listed no longer exists.They still have my money so it doesn't appear that there was any issue with the payment. They've been holding on to my money since the 17th it is now the 26th so only day 9 of their 15-day processing time that they do specify I'll give them that, however it's just really weird to create a label and make me think my package is being shipped out and then just yank it and the fact that they are ghosting me is even more concerning. I may have been scammed out of $200 update as of the 30th I'm taking my money back dhc is verified to scam if u order something they don't have they just keep the money but they don't list it as sold out or take it off the site the let u pay for it and send u tracking info that they then later just cancel

2025幎4月20日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Hi there,

We're sorry for the less than satisfactory experience you have had recently.

It seems that your order was getting prepared for shipment when it got damaged. Unfortunately it was the last unit available so our team had to cancel the shipping label that was created and sent a notification to our support team to reach out to you.

Due to a system error, the notification was not delivered to our support team so they were unaware of the situation. After looking into this for you, they identified the error and resolved it.

I assure you it was never our intention to mislead you. We're always happy to issue a full refund or a replacement depending on the situation and our policies.

If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.
Have a great day!

5぀星のうち2の評䟡

I have waited over a week

I have waited over a week and my package has been stuck in Las Vegas, I tried contacting customer service for them to say that they “fixed” the problem and it should be here in a couple days. I’ll gladly give it another week but if it’s not here I’m requesting my money back and not doing business again

2025幎4月20日
自発的なレビュヌ
Daily High Club ロゎ

Daily High Club からの回答

Thanks for taking the time to share your experience. It sounds like our team was able to step in and get things moving, and we hope your order arrived safely not long after.

We did try to reach out through Trustpilot for more details so we could follow up directly, but the reply window has since closed. If there’s ever anything else you need or if the issue wasn’t fully resolved, please don’t hesitate to reach out to us directly — we’re always happy to help.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報