Hadleigh Glass レビュヌ 

165
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.4

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Hi Stacie, just wanted to say thank you for arranging the engineer yesterday to look at the Bi-fold doors he was great, and just another reason why we knew it was right to choose Hadleigh Gla... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

We had Bifolding doors and Aluminium Flush windows installed
 💕 From visiting their showroom in Chelmsford to the installation, everything went to plan
 the windows and bifolds look fantastic..... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Thank you to all the Hadleigh glass team from Chris Philips sharon in office the two installers were first class Nothing was too much trouble Hadleigh glass has changed my life The French do... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

A 3 week programme to build a simple conservatory has turned into 3 months. Every time they turn up to resolve the issues they are missing something that will take another 2 week to order. I fe... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 二重窓蚭眮業者
  2. ・
  3. アルミ窓補造業者
  4. サンルヌム建築請負業者
  5. ドア補造業者
  6. 窓ガラス蚭眮業
  7. 窓提䟛業者

圓該䌁業による蚘述

At Hadleigh Glass, we've been transforming homes in Suffolk and Essex for over 20 years. Our experienced, local team offer a high level of customer service, from initial enquiry to installation and beyond, and as we manufacture our own quality aluminium products, our knowledge is second to none. We also pride ourselves on giving our customers the real price first time, so you can be assured of a great price with no fuss. Whether you're looking for aluminium windows, bi-fold doors or sliding patio doors, a conservatory or UPVC double glazing, we can help you with your project, whatever the size. Our friendly team look forward to hearing from you.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

165件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 50に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.4

すべおのレビュヌ

(165)

過去12か月のレビュヌ数: 28ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Another excellent experience with Hadleigh!

Another excellent experience with Hadleigh. They fitted some bifold patio doors in my house in Jan 2020. So happy that I had all my windows re-done last week. Another sterling job - finished in one day to a brilliant standard. Lovely guys who were friendly and got on with the job efficiently. Now just need to get the front door done!

2023幎1月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Recent installation

We are gradually renovating our house and it was important to find a company and design that was not going to disappear. We are now two years in and the level of service from beginning to end has been consistently 5 star.

2023幎1月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent from start to finish

From start to finish our Window quote, survey and fitting process was made easy by Hadleigh glass. They were informative and knowledgeable. The communication from the office was superb and professional. The guys fitted our windows over 3 days when the weather was -5degC outside, but kept mess and disruption to a minimum. We're delighted with the fit and finish and happy that the house is now warm and looks so much neater.

2023幎1月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

I would recommend Hadleigh Glass 100%

I would recommend Hadleigh Glass 100%
I found them very easy to deal with from start to finish even though we didn’t have a standard installation.
The communication was great from the surveyor who gave us different options on how we could have our windows fitted as we had installed external wall insulation.
Once we had decided the best option for us and moved onto ordering, the whole process was very easy and even though at these times of long lead times our aluminium windows were fitted in a normal waiting time (approximately 8 weeks)
The installation team who came to fit the windows arrived and the work was completed in the time given to me (2 days) to a very high standard and all mess was cleaned and taken away.
This isn’t the first time I’ve had windows replaced on a house I’ve lived in but it is the best company I’ve dealt with.

2022幎12月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

A Comedy of Errors!

After seeing so many good reviews about Hadleigh Glass, we made the decision to book in a conservatory and replacement of all windows on our house. Work was scheduled to start on 1st March 2021 with an estimate of 3 weeks to complete. The groundwork and building phase went very well, slightly delayed due to the weather but the team were great and overcame obstacles with ease. Next came the installation of the windows and conservatory frame and roof! The installation team did both the windows and conservatory at the same time and throughout this phase of the process various things were wrong. Missing parts, incorrect sizes, sloppy finishes, lifting roof tiles and incorrect guttering of the roof. After contacting the office numerous times communication and customer service was very poor. Eventually Sam got involved and another team came out to check the works and agreed with the things we had found. The whole roof had to be removed and refitted twice before the roof issue was resolved and we finally completed all works in October 2021, 6 months after work started and we are still waiting for the building inspector to sign off. Unfortunately for them they used up a lot of extra time and resource trying to resolve the issues. Not a great experience and wouldn't use them again.

2022幎10月31日
自発的なレビュヌ
Hadleigh Glass ロゎ

Hadleigh Glass からの回答

Hi Natalie - we are sorry to hear that you are not pleased with the service received by Hadleigh Glass, it is always our aim to provide the best possible for customers.

Having checked the system, and as highlighted, due to some supplier errors outside of our control, the installation team had to overcome issues and upon your contact to our office, initial remedial works were undertaken but identified a re-fit with some parts would be required which was not desired at that time, but to try adjustments first.

Hopefully with the works now completed you can see that it is always our prerogative and preference to ensure the works meet our standards which we publish on contracts and this is not the case and you are happy with your conservatory. With no performance issues, but a few minor aesthetic adjustments.

Building regulations are undertaken by an independent company / council and the speed of this is not something we can dictate but we will ensure to chase this up for you.

5぀星のうち5の評䟡

Highly Recommend

Highly recommend, perfect in every way. Great service from start to finish. The team at Hadleigh Glass are all really professional, helpful and friendly and we are very pleased with our new windows and doors. Many thanks to everyone involved in the process.

2022幎12月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Poorly made and terrible installation

Poorly made products and terrible quality installation.

I had all new windows (11 in total) plus new French doors installed in September ahead of other building works taking place.

The windows installed have an error in the holes made for the vents meaning the supplied vents do not fit properly so are always part open, letting in a draught and let in a lot of outside noise.

Two windows had faulty locks or mechanisms meaning they would not lock or close properly.

The installation was very poor with the ends of frames sticking out when they should be within the recess of the brickwork, damage to bricks and the worst concrete finishing I’ve ever seen with no attempt to get this level with the brick work or even just look vaguely neat.

Because of our other building works which involved scaffolding being up, the company refused to come out and do any further repairs, even fixing the internal vents until our other builders were off site two and a half months later. The company did however insist on the final payment being made even though works were not completed.

We agreed in writing a full list of works outstanding and a date when everything would be completed in order for us to make the final payment, however when it came to the agreed date, the post- installation team claimed to have not been supplied a list of repairs and had to send out a member of staff to do ANOTHER inspection. Repairs were rescheduled for two weeks later as they needed to order the parts again

On what was the fourth visit to try and fix the vents, the staff member in question was unable to do this and had to have a manager come out and look at the windows AGAIN, and another appointment has had to be made to come out and supposedly complete the works.

At this point I wish I had just kept my 20 year old Everest windows and avoided the hassle and draught.

2022幎11月28日
自発的なレビュヌ
Hadleigh Glass ロゎ

Hadleigh Glass からの回答

We are sorry to hear of your review, at Hadleigh Glass we always strive to provide the best levels of service and installations for our customers, could you please contact info@hadleighglass.co.uk with your contract number and reference so that we can look further into this matter for you

5぀星のうち4の評䟡

Bildeston conservatory

Unfortunately the surveyor did not measure up correctly so the 5-6 day installation was much longer as correctly measured replacement parts took some time to arrive.
The installers were superb and kept us informed of the problems they encountered.
We are very pleased with the end product. It’s well made and all the details attended to.

2022幎11月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Worst Customer Service I Have Ever Experienced !

The Worst Customer service and aftercare that you could possibly have from a Company.

DENY AND DEFLECT, Original Warranty from Hadleigh Glass was Paid for and Legally Transferred upon purchase of this house, Certificate # 7270123, Expiration date 14 May 2024.

This Company has been doing Business long enough to know which items will fail on their installations. Why do companies as this one Strive to find ways of making clauses in a Warranty that they Know Will Fail, and take extra steps to insure that they get out of helping a customer when they have a problem with their products, that cost Thousands of Pounds?

Re-Read Amy Willis, review of 10/6/2022, Lorraine Hyam. review of 9/12/2022, and Claire Freeman, review of 5/10/2022, just to name a few.

also: Yelp.com, 100% Negative Reviews

and: Google Reviews

They denied helping me out with my French Door Hinges that Cost £11.95 each to replace, I had to have another Firm fix this issue for me. If they won't stand behind a £11.95 repair, WOULD YOU REALLY WANT TO PAY THEM THOUSANDS OF POUNDS for your job, now I ask you?

2022幎11月2日
自発的なレビュヌ
Hadleigh Glass ロゎ

Hadleigh Glass からの回答

Further to our discussion just now, we apologise if you feel any area of warranty or service have not met your expectations, but as outlined, having not been an original customer of Hadleigh Glass who purchased the products, yet the second home owner, the original home owner was aware of the warranty and outlines of time frames on these, as all our customers who buy from us would be.

We adhere fully to our warranties on all contracts and should you need to call on this, please contact our main office who will always try to help.

5぀星のうち5の評䟡

Great Heritage Doors

The Heritage doors look absolutely amazing, and all the staff at Hadleigh Glass have been so friendly and helpful - right from the sales to survey to install and service. Communication could have been improved at the install stage, but overall a great job has been done. The attention to detail and making sure everything fitted properly was very reassuring.

2022幎11月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Competitive firm and quick to make and


Competitive firm and quick to make and install, small issue with a door which was rectified with speed and care, polite and hardworking team of lads worked non stop, going above and beyond to keep the property clean and any mess to a minimum, have used before on a previous property and would use again and also recommend 👍

2022幎10月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Brilliant experience, highly recommended

The whole process from sales to design right through to installation and finishing has been exceptional.

First contact with Steve in sales was a great experience - really friendly and helpful.

The survey was quickly arranged and completed with David - design sign off after some amendments was easily achieved.

I had windows and doors installed first and the guys were great - efficient, professional, respectful of property, considerate and tidy.

All of this also applies to the various teams of guys who built, framed, installed, plastered, electrics in my orangery.

It is very easy to speak to someone in the office and they all responded quickly and answered any questions/queries I had.

The final product of windows, door and orangery all look amazing - have had loads of positive comments! I wouldn't hesitate to recommend Hadleigh Glass to anyone!

2022幎10月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

We have had a great experience with


We have had a great experience with Hadleigh. Sales to survey to fitting to management follow up. The process to buy was easy. Specifically the fitters have been excellent though and that really makes all the difference. We have had 17 windows, 2 doors and a bifold fitted. To compare with another firm that did 3 bifolds and a front door.....Hadleigh are far far superior in every way.
Very satisfied

2022幎10月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Perfect professionalism from start to finish

Everything about dealing with Hadleigh Glass has been an absolute pleasure. From the initial pleasure of dealing with Steve Shorten during the sales process, the fair and fast way the invoicing was set out by Claire, and finally the absolutely fantastic fitting process by Dan and Jack who were professional, cheerful, super respectful of our property and who fitted our new bi-fold doors so cleanly and professinally with an amazing finish we were astounded. All those involved with the entire process are a credit to Hadleigh Glass and I can highly recommend them to anyone thinking of improving their home.

2022幎9月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I would give this company no stars if I


I would give this company no stars if I could.
They started building a glass extension for us over a year ago.
We have had problem after problem after problem.
Including them ordering the wrong coloured frame for the inside. (Which they built regardless and eventually had to be replaced).
Over a year on this still isn’t a useable space. We have had someone from hadleigh glass out today to look at the side door which has been fitted so badly there is a huge gap- letting the air straight through.
Their communication has been appalling throughout.
We have had several other tradespeople to do finishing touches. They have all commented on the poor quality of the finish.
Every wall is bowed so badly the carpenter struggled to fit skirting boards. The decorator has also quoted extra because of the poor finish on the plastering. He said it was the worst plastering he has ever seen.
At each point of this process things haven’t been done when they were promised. The men have just not turned up on several occasions- no explanation given. Or they have turned up with no warning and expected us to be there- like we don’t work?! I have no clue how a business in the modern world can attempt to operate like this.

I am now wondering how long it will take them to fix the door- and when we’ll finally be able to paint and finish.

AVOID THIS COMPANY.

Update:

I find it fascinating that someone has taken the time to write a reply on here. Yet this alleged ‘course of action’ hasn’t been given to us. We were promised it by Tuesday- it’s Thursday today- the reply we have received said ‘I’m off today at a funeral tbh’ (professional).

Next step trading standards- our money has been taken and the service we paid for hasn’t been delivered in a timely manner or in a adequate fashion.

2022幎9月21日
自発的なレビュヌ
Hadleigh Glass ロゎ

Hadleigh Glass からの回答

Good Afternoon Amy

Further to your review, we understand that several of your points above were not something we had been contacted or made aware of and since seeing this, our installation manager has contacted you and arrange a visit when convenient so we can help in resolving any issues that may exist.

UPDATE
Further to the above i understand our installation manager has agreed a course of action which you were satisfied with and is working on this for you to resolve.

5぀星のうち5の評䟡

Honest Professional Double Glazing company- do what they say.

Hadleigh Glass just installed 3 Aluminium Doors for us after several failed attempts by other double glazing companies.
The doors and workmanship is superb and our doors look fabulous. Jack and Ben were very efficient and did an excellent job.
We are very pleased that Hadleigh Glass gave a date for installation and stuck to it. No excuses just a professional install.
Having been let down numerous times by 2 other companies I have no hesitation in recommending Hadleigh Glass. They are the professionals.

2022幎6月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Install

Just had 20 windows and one door recently installed. Great job from start to finish. Wayne and ben were first class and their eye to detail was impeccable. would defiantly be using them again the any future projects.

2022幎5月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Do not use

Do not use. They have installed our replacement aluminium windows incorrectly (not in accordance with the manufacturer’s instructions) which has caused us to experience terrible condensation on the frames in cold window. It is so bad that we have puddles on the window cills. Their customer service has been atrocious. They also contravened fensa guidelines by removing a trickle vent from a window that had one previously.

2022幎5月10日
自発的なレビュヌ
Hadleigh Glass ロゎ

Hadleigh Glass からの回答

Dear Clare,

We are fully aware of your situation and sincerely apologise that you feel aggrieved.

The interpretation of installation guidelines and how this relates to ‘real life’ installations, especially in older properties, can be an area for debate.

We take this on board and will address this with our Sales and Survey team to improve our customers' understanding on the installation process.

We have already agreed a course of action with yourselves and are confident that you will be satisfied with the outcome.

If you have any further questions then please do contact the team who will be happy to assist.

5぀星のうち5の評䟡

Hadleigh Glass recently installed our


Hadleigh Glass recently installed our new front door, from the first enquiry to the installation, the service has been first class. From Sales to Survey to Fitting, we can't fault them. We had been let down massively by another window company, dealing with Hadleigh Glass has been a completely different experience. We would 100% recommend.

2022幎3月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

happy

after a few phone calls and time the problem has been sorted with my door

2022幎3月26日
自発的なレビュヌ
Hadleigh Glass ロゎ

Hadleigh Glass からの回答

Hi Mr McLaren,

I am sorry to hear that you are dissatisfied with your aftercare service from Hadleigh Glass. Unfortunately hardware/locks can fail at any time which is why we offer a 10 year warranty on our products to ensure any issues can be solved for our customers. As you have experienced first-hand, we will also replace products which are faulty and will always continue to honour our warranties.

Unfortunately, we like many businesses, are suffering from staff sickness/absence due to COVID and are running short staffed with numerous engineers currently off. This has increased our lead times across the business, including service calls.

I have marked this appointment as urgent. If you could please call our service team (01473 822415) they can see if there have been any cancellations of if we can move your appointment forward at all. Thank you.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報