Kilkenny Silver レビュー 

191
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

I have bought from this company before and really loved their products. However, this time when I ordered the necklace did not match the picture shown on the website. I reached out to their customer... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Amazing. Kilkenny Silver range is so pretty and beautiful. I think they recently had a branding / packaging change and the packaging is so pretty, pink and feminine and gorgeous so that’s what pro... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Packaged beautifully. My chain came in the normal Kilkenny Silver box, wrapped in matching tissue paper, and in a Kilkenny Silver bag inside the box. This made the package much bigger than expected b... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I thought initially that the postage was a little high. But it was so worth it! The express delivery meant that I received the gift I had ordered 2 days later & unexpectedly, on a Saturday! It was als... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ジュエリー製造業者

当該企業による記述

We are a family owned jewellery company based in the south east of Ireland in Co. Kilkenny. We stock traditional Irish Celtic sterling silver jewellery and also specialise in contemporary classic sterling silver jewellery. We have sell wholesale and retail and stock outlets in every county in Ireland. Check out our website for more information.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

191件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 33%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(191)

過去12か月のレビュー数: 79件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Item received looks great

Item received looks great. Customer friendly website easy to place order. Timely shipment and delivery of item. One small criticism is that item arrived with excessive packaging, I think less could have been used whilest still protecting the item in transit.

2024年5月12日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Thanks for your review Niamh we hope you liked your puppy stud earrings. Sorry if you thought there was too much protective packaging in the parcel. We try protect each order as much as possible to prevent breakages.

5つ星のうち5の評価

Everything was as good as it looked…

Everything was as good as it looked online.
My order came in 2 days, and was wrapped very nicely in coloured tissue.
AND.... I got a beautiful free gift (special promotion for May).

2024年5月6日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Hi Mary. Thanks for your lovely review. We are so thankful for your order and wanted to show our appreciation with a promotional gift. We hope you enjoy it.

5つ星のうち5の評価

Value for money

Easy to order. Prompt delivery. Lovely packaging. Beautiful jewellery. I was very happy with my purchase.

2024年4月19日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Thank you Marian for you lovely review.

5つ星のうち5の評価

Fast Delivery

Fast Delivery. Beautiful bangle

2024年4月15日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Thank you Joan for your review we hope your order brought lots of happiness.

5つ星のうち5の評価

Super friendly and helpful staff

I was having issues with the website so phoned the shop number and my problem was sorted in minutes - the staff were super friendly, helpful and knowledgeable and nothing was too much trouble for them.

Would highly recommend and will definitely use again.

2024年4月22日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Hi Miriam, thank you so much for your wonderful review. We are so happy you enjoyed your exprience purchasing from us and we are always happy to help

5つ星のうち1の評価

I do not recommend to order from this company

I ordered the silver earings and pendant but I got the different disign ones. I emailed to Kilkenny silver about this issue and ask how I could return the wrong product. However, I never received any response and had to keep the unvanted product. Hudge disapointment! I would not recomment ordering from them. Especialy because the pendant I ordered was more expencive than the one they sent me.

2024年3月29日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Hi Jovita, We are so sorry you feel your experience was not satisfactory. If you go back to your email you will be able to see our profond appology for our mistake with the option of what to do. We did offer to take the wrong item back in exchange for the correct one or a refund but we never received anything back from you. We are still happy to exchange the order for you if you would like to follow this up. Please let us know. Kind regards
Dan.

5つ星のうち1の評価

Disappointing service

I ordered two pairs of earrings on a Saturday night and got a confirmation email. Three days I got an email saying that my order was being refunded. No explanation in the email as to why. I emailed the company to ask about the order and I received no response. Wouldn’t recommend shopping with this company

2024年4月6日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Hi Susan, I am truely sorry for not fufilling your order. Both items you ordered were very popular and for some reason their stock was not updated in our system. Therefore I had to refund the order as there was no stock left. This issue has been addressed so that it doesn't happen again. I would like to make it up to you to gain your trust back in my company. The cross earrings you ordered are no back in stock if you would like to order them I can send you a promo code. Take care and sorry once again. Regards
Dan

5つ星のうち5の評価

Ordered on Monday night and delivered…

Ordered on Monday night and delivered this morning. Packaging is just beautiful and a lovely little thankyou note included. I have already recommended purchase to other family members.

2024年3月25日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Hi Ann, Thank you for your review. It makes us so happy to know you ejoyed your experience purchasing from us.

5つ星のうち5の評価

Very attractive product

Very attractive product. Fast despatch. Impressive packaging. Excellent response to telephone query. Satisfied customer.

2024年3月10日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Hi Phyllis, Thanks so much for your review. We hope you enjoyed you purchase.

5つ星のうち5の評価

Hassle free purchase

Hassle free purchase. Beautiful earrings and packaging for my daughters birthday thank you

2024年3月11日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Hi Nicola,
Thank you for your order and lovely review. We hope your daughter loved her gift.

5つ星のうち3の評価

Service and product was good overall

Service and product was good overall, gowever Revolut was not an accepted card vender which hindered my ability to use the website

2024年2月17日
Kilkenny Silver ロゴ

Kilkenny Silver からの回答

Hi Theresa, thank you for you review and yes there was an issue with revolut payments but it has all been sorted out. We hope to see you back again for a better experience. Kind regards
Dan

5つ星のうち5の評価

Beautiful Irish/Australian bracelet

I got a beautiful bracelet for my daughter who lives in Australia,it had the Irish and Australian flags on it also the trinity.it was just what I was looking for my daughter for her birthday and so far from home it will remind her of all the love for her in ireland.its absolutely beautiful,great quality and beautifully packaged.i would highly recommend for all the moms that are missing their daughters in Oz.

2024年2月17日
5つ星のうち5の評価

Will be buying more

Easy to use website . Came boxed in a lovely gift bag and was well packed so no damage was done to anything . Beautiful necklace . Great quality. Will be a returning customer in the near future .

2024年2月7日
5つ星のうち1の評価

Poor Website Management

Ordered a necklace that was listed on the website, was refunded after a few business days and told it was a discontinued design. Shouldn’t have been listed on the website as in stock if this was the case. Disappointing

2024年1月26日
5つ星のうち5の評価

Packaged beautifully

Packaged beautifully. My chain came in the normal Kilkenny Silver box, wrapped in matching tissue paper, and in a Kilkenny Silver bag inside the box. This made the package much bigger than expected but a nice touch especially if it is a gift.
The necklace is beautiful too, I get lots of compliments for it.

2024年1月13日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報