Klass Wagen Austria レビュー 

551
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Being late at pickup needs to be more smoother where everything else was perfect. If possible in the link to send the location where they will be collected will be much better so that he doesn’t get a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

I was very disappointed with my rental experience. When I collected the vehicle, the fuel tank was only about one-quarter full, I would expect a rental car to be provided with a full tank. Even mor... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Rien à redire sur KlassWagen, voiture nickel, instructions très claires, personnel de bureau et navette de l'aéroport disponibles à tout moment. Mais évitez de louer par le biais de Booking.com qui e... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

פעם השניה שאני שוכר אצלם אוטו (הראשונה בבוקרשט, עכשיו בוינה). הייתה לי בעיה עם נעילת/פתיחת האוטו, ובגלל שרכשתי את הביטוח המורחב שלהם, הביאו לי אוטו חלופי עד למקום שהייתי בו (4 שעות נהיגה מוינה). השיר... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

当該企業による記述

About Klass Wagen Klass Wagen is Europe's leading independent car rental company, recognized by the World Travel Awards 2025. We operate over 7,000 vehicles across Romania, Hungary, Portugal, and Austria. Every rental includes unlimited mileage, CDW insurance, and a free airport shuttle at all airport locations. What started with just seven cars has grown into a modern fleet of more than 3,000 vehicles, including economy cars, automatics, SUVs, hybrids, and vans—ready to meet the needs of both leisure and business travelers. Today, Klass Wagen operates in several key destinations across Europe: Romania: Bucharest, Iași, Timișoara, Cluj-Napoca, Sibiu, Craiova, Oradea, Brasov, Suceava, Bacau. Hungary: Budapest Portugal: Lisbon Airport & Downtown, Faro, Porto Airport and Downtown. Madeira: Funchal Airport & Downtown. Austria: Vienna. Our mission is simple: to make car rental easy, transparent, and accessible. We focus on offering excellent value for money, modern vehicles, and premium services that ensure every journey starts smoothly. Each year, thousands of customers choose Klass Wagen for reliable vehicles, friendly service, and flexible rental options. Their positive reviews and testimonials are the best proof of our commitment to quality. Our team is available 24/7, ready to help you find the perfect car for your trip.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

551件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 98%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(551)

過去12か月のレビュー数: 551件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Perfect service

The car rental process was very easy and smooth from start to finish. The staff was very kind and helpful, fast and professional both at pick-up and drop-off. My deposit was refunded immediately. The airport shuttle service was also excellent. Thank you for everything!

2026年9月17日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hello!
Thank you so much for your kind review! We truly appreciate your support and are delighted to hear you had a positive experience with our company. We look forward to serving you again in the future!
Kind regards,
KW Team

5つ星のうち5の評価

Super easy process and friendly staff

Super easy process and friendly staff, this was my best rental car experience ever. Thank you!

2026年9月24日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hello!
Thank you for your feedback! 😊 We're happy to hear that everything went smoothly and that you were satisfied with our services. Looking forward to seeing you again! 🚗✨
KW Team

5つ星のうち5の評価

Checking very fast

2026年9月15日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hello!
Thank you for your feedback, we are glad you liked our services! :)
We look forward to seeing you next time.
KW Team

5つ星のうち5の評価

Good car

Good car, good service, Instant check in and check out.

2026年9月23日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hello!
Thank you for your feedback! 😊 We're happy to hear that everything went smoothly and that you were satisfied with our services. Looking forward to seeing you again! 🚗✨
KW Team

5つ星のうち5の評価

I would like to note that we received…

I would like to note that we received excellent service from the company representative, who patiently explained the entire car rental process and what we were entitled to. The car we received met all our expectations and needs. The vehicle return process was extremely fast, with no delays.

2026年9月22日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hello!
We really appreciate your kind words and valuable feedback. Thank you for taking the time to share your experience! We hope to welcome you again soon.
Have a great day,
The KW Team

5つ星のうち5の評価

Alles perfekt

Alles perfekt, gerne wieder danke

2026年9月11日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hi,
Thank you for your feedback, we are glad you liked our services! :)
We look forward to seeing you next time :)
The KW Team

5つ星のうち5の評価

Service

Service, Staff, Price

2026年9月18日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hi,
Thank you for your feedback, we are glad you liked our services! :)
We look forward to seeing you next time :)
The KW Team

5つ星のうち5の評価

Everything went well.

2026年9月19日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hi,
Thank you for your feedback, we are glad you liked our services! :)
We look forward to seeing you next time :)
The KW Team

5つ星のうち4の評価

Boa experiência

Boa experiência, simpatia e eficiência.

2026年9月16日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Prezado Cliente,

Muito obrigado por partilhar a sua experiência connosco. Ficamos muito satisfeitos por saber que apreciou a simpatia e a eficiência da nossa equipa.

Esperamos voltar a recebê-lo numa próxima ocasião e proporcionar-lhe uma experiência ainda melhor, digna das 5 estrelas!

Agradecemos a sua confiança na Klass Wagen.

Com os melhores cumprimentos,
KW Team

5つ星のうち4の評価

Expediate

Expediate, polite and friendly service. No issues at all!

2026年9月9日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Dear Dejan,

Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to hear that you found our service efficient, polite, and friendly, and that everything went smoothly during your rental.

We truly appreciate your trust in Klass Wagen and hope to welcome you again in the future for an even better, 5-star experience!

Kind regards,
KW Team

5つ星のうち5の評価

Muy buen precio

Muy buen precio. Servicio de shuttel al aeropuerto muy eficaz. Gracias

2026年9月16日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hi,
Thank you for your feedback, we are glad you liked our services! :)
We look forward to seeing you next time :)
The KW Team

5つ星のうち3の評価

I was disappointed that the Klass Wagen…

I was disappointed that the Klass Wagen office was not located inside Vienna International Airport (VIE), as I had assumed when making the reservation. The office is outside the airport, and we had to wait approximately 40 minutes at the bus station next to the train station for someone to pick us up and take us to the Klass Wagen office to collect the car.

The location and shuttle arrangements should be clearly communicated during the booking process so customers know exactly where to go and can plan accordingly.

Secondly, €100 was charged as a fuel deposit as a guarantee that the car would be returned with the same fuel level. I was clearly informed that this amount would be refunded when I returned the car with the required fuel level.

However, upon returning the car, I was surprised to learn that the €100 would not be refunded and would instead be issued as a voucher for a future booking. This was not what I was informed at the time of rental, and I find this completely unacceptable. I do not wish to receive a voucher, as I expect the €100 fuel deposit to be refunded to me as originally communicated.

2026年9月9日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Dear Mr. Alawi,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your experience did not fully meet your expectations.

As your reservation was made through a third-party booking platform, the relevant information regarding our off-airport location and shuttle service should have been included in the booking confirmation voucher provided to you.

Regarding the €100 deposit, we would like to clarify that it was released from our side upon the return of the vehicle. A receipt confirming the release should also have been provided at that time. Please note that this deposit is not issued as a voucher.

Should you require confirmation of the deposit release, please feel free to contact us at customercare.at@klasswagen.com, and we will be happy to provide the relevant documentation.

Thank you again for your feedback. We appreciate your comments and will continue working to improve our customers’ experience.

Kind regards,
KW Team

5つ星のうち5の評価

Very happy with a car and service

Really happy with my experience with Klass Wagen Austria. The car was very clean, comfortable, a newer model and really nice to drive.
They picked me up from Vienna Airport and took me to their office, and everything from collecting the car to returning it was easy and smooth. The staff were friendly and helpful, with no hassle at all.
Overall, a very good experience and I’d happily rent from them again.

2026年9月9日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hello!
We are grateful for your review!
Your opinion is valuable to us and helps us shape everything that we do.
We look forward to your next visit. It was truly a pleasure to serve you!
KW Team

5つ星のうち5の評価

Excellent service and staff

Excellent service and staff

2026年9月14日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hi,
Thank you for your feedback, we are glad you liked our services! :)
We look forward to seeing you next time :)
The KW Team

5つ星のうち1の評価

Didnt get what i booked through check24…

Didnt get what i booked through check24 and had to pay 3x.

Update because I cant reply.

That is not true I wanted to pay the 2400 euro deposit but was told that it was not possible. And i had all the insurance through check24 and my credit card.

2026年9月9日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Dear Peter,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry that the rental costs did not meet your expectations.

We would like to clarify that the amount paid through the booking platform and the protection option selected directly with Klass Wagen are separate. At the rental desk, you chose our full protection option, which provides coverage directly with Klass Wagen and removes the standard damage deposit requirement.

We regret if the difference between the booking payment and the additional protection selected at pick-up was not sufficiently clear at the time.

Thank you for your feedback.

Kind regards,
KW Team

5つ星のうち5の評価

See you next time.

The personnel (mr. Diogo i think is his name) was very nice and gave all the necessary information needed for my travel.

2026年9月15日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hi,
Thank you for your feedback, we are glad you liked our services! :)
We look forward to seeing you next time :)
The KW Team

5つ星のうち5の評価

Was easy to organise the shuttle pick…

Was easy to organise the shuttle pick up from the airport, and to find the pick up point. Additional charges are clearly explained when picking up the car (cross border, tolls, comprehensive insurance if you opt for it, the credit card hold if you don't). The car was clean and well maintained. After dropping off the car, there was a shuttle to the airport as well.

2026年9月14日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hello!
We really appreciate your feedback. Thank you for taking the time to share your experience! We hope to welcome you again soon.
Have a great day,
The KW Team

5つ星のうち5の評価

Meeting point for shuttle.

Quick and easy pickup and drop-off.
Friendly staff.

2026年9月14日
Klass Wagen Austria ロゴ

Klass Wagen Austria からの回答

Hello!
Thank you for your feedback! 😊 We're happy to hear that everything went smoothly and that you were satisfied with our services. Looking forward to seeing you again! 🚗✨
KW Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報