Skycop レビュヌ 

8,676
•
TrustScore 5段階評䟡の3

2.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Am avut o experiență foarte bună cu Skycoop și sunt mulțumit de serviciile oferite. Totul a fost destul de simplu și bine organizat, iar comunicarea cu echipa a fost rapidă și clară. Mi-au explicat p... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Richiesta #3bbb8ce1 Dopo tre anni dal volo, diversi ticket aperti e due recensioni a una stella ancora non ho ricevuto nulla. Ogni volta che scrivo una recensione qualcosa sembra muoversi, poi sp... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Our Wizz Air flight was significantly delayed. We had to wait for a long time, and boarding began at around 00:15. After boarding the aircraft, we had to remain on board while the plane was being... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Case #9b6cf460 I wrote a second one star review on 10/5/2026 based on my experience with Skycop’s handling over my Swiss Air delay. The airline paid Skycop in June 2026, could be even earlier. The... もっず芋る

䌁業情報

  1. 法埋サヌビス
  2. ・
  3. 少額蚎蚟支揎サヌビス

圓該䌁業による蚘述

Has your flight been delayed, cancelled, or overbooked? With Skycop, you can trust that you will receive maximum compensation for any flight disruption, quickly and easily. Skycop's mission is to empower travelers to become informed consumers of air travel and to ensure that airlines are held accountable for their services. IMPORTANT: A success fee is only applied only after the case is successfully won and compensation is received from airlines.


連絡先

2.8

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

8676件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 99に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.8

すべおのレビュヌ

(8,676)

過去12か月のレビュヌ数: 1,488ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Skycop confirmed in writing on 13th


Skycop confirmed in writing on 13th April 2026 that British Airways had paid my compensation. It is now 6th October 2026 and I have still not received the funds from Skycop. I submitted a formal complaint on 3rd September 2026 and have received no substantive response till now. I am now escalating the matter through the appropriate consumer and legal channels. The last email I received regarding this matter was their email from 13th April confirming they had received the compensation from BA and they have never responded since then. We have been on this matter since 7th November 2024. BA flight BA1391 . If they confirmed since April that they have received the funds and it also says the same on the claim summary, why has it taken so long to just simply honour it and process the payment

2025幎11月7日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello,

We understand your frustration with the long wait and the lack of a clear response regarding your compensation.

Your claim will be investigated internally so that we can review the details of your case and clarify what has happened with the payment. Once all the relevant information is known, we will provide you with an update regarding your claim.

We apologise for the delay and the lack of communication, and appreciate your patience while this is being looked into.

Skycop Team

5぀星のうち1の評䟡

Truffa assoluta, state alla larga!

3 giugno 2026: Skycop ti dice che il pagamento sarebbe stato effettuato la settimana successiva.
15 luglio 2026: Skycop afferma esplicitamente: “the airline's payment reached us”, cioÚ che il pagamento della compagnia aerea era già arrivato a Skycop.
19 luglio: tu concedi ulteriori 7 giorni.
18 settembre: Skycop cambia versione e scrive che il pagamento verrà effettuato quando riceveranno il pagamento dalla compagnia aerea.
30 settembre: hai contestato espressamente questa contraddizione e non hai ricevuto una risposta sostanziale.
Oggi, 6 ottobre 2026, sono trascorsi mesi senza pagamento.

2025幎12月4日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Tamara,

Thank you for letting us know about your situation. Your claim will be reviewed as soon as our team can look into it, and once we have more information, we will provide you with an update.

If you have any questions in the meantime, you can also contact your personal claim administrator by replying to the latest email you received from Skycop.

We apologise for the inconvenience and lack of clarity regarding your case.

Skycop Team

5぀星のうち5の評䟡

Muy rápido y sencillo,

Muy rápido y sencillo,

2026幎10月5日
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Santiago,

Thank you for sharing your experience! We’re happy to hear that you found the process quick and simple. We always aim to keep things as easy and hassle-free as possible for our clients.

Skycop Team

5぀星のうち1の評䟡

2+ years waiting for €672 payment

I have been waiting over two years for my €672 flight compensation from Skycop (claim ref: #1fc232ee, cancelled ITA Airways flight). Skycop has already received the compensation from ITA Airways, yet I still have not been paid despite multiple follow‑ups and providing all bank details.
Their replies have been vague, with no concrete payment date. This delay is unacceptable. I am now considering formal escalation via consumer protection/ADR channels if this is not resolved promptly.
Please respond with a specific payment date for the €672 owed to me.

2026幎10月5日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Marcos,

Our Finance department has been informed regarding your compensation, and we will carry out an internal investigation to clarify what happened with your claim. As soon as we have any further information regarding your case, we will make sure you are informed.

We apologise for the inconvenience and appreciate your patience while this is being looked into.

Best wishes,
Skycop Team

5぀星のうち5の評䟡

Fast answer

Fast answer

2026幎10月5日
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Rafaela,

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that our team responded quickly and made the process more convenient for you.

Skycop Team

5぀星のうち5の評䟡

RIMBORSO

SONO MOLTO SODDISFATTO, SKY COP HA OTTENUTO IL PAGAMENTO DALLA COMPAGNIA, E IL 30 LUGLIO MI HA COMUNICATO CHE IL 12 AGOSTO 2026 AVREBBERO INVIATO IL PAGAMENTO SUL MIO CONTO. OGGI E' IL 5/10/2026, NON MI HANNO INVIATO NULLA, COSI MI TUTELANO E IO NON SPENDO LA SOMMA DEL RIMBORSO. NON RISPONDONO ALLE E MAIL, COSI NON PERDO TEMPO
A LEGGERLE. GRAZIE!! QUESTA STORIA E' INIZIATA NEL 2023, IL RIMBORSO E' ARRIVATO DA MESI. MI HANNO MANDATO EMAI DI VERIFICA DEL MIO CONTO, RICHIESTE DEI DOCUMENTI DEI PARTECIPANTI AL VOLO, MI HANNO COMUNICATO CHE NON SONO ARRIVATI TUTTI I SOLDI, POI SONO ARRIVATI, POI SI SCUSANO, POI MI RINGRAZIANO PER LA PAZIENZA, E' UNA STORIA INFINITA...la pratica Ú aperta dal 7agosto2023

2026幎10月5日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Roberto,

We understand your frustration.

Your claim is still in progress, and our team is currently working on the final steps needed to complete the process. If you have any questions regarding your case, please contact your claim administrator by replying to the latest email you received from them. They will be able to provide you with information specific to your claim.

We apologise for the delay and appreciate your patience while the final steps are being completed.

Skycop Team

5぀星のうち1の評䟡

8d8d54ec

8d8d54ec
Wat een verschrikkelijke ervaring met Skycop. Transavia heeft mijn volledige compensatie van €250 al op 26 augustus aan Skycop overgemaakt. Inmiddels zijn we bijna meer dan een maand verder en heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen en ook geen duidelijke communicatie over de uitbetaling gekregen.

En dan komt het ergste: van mijn €250 wil Skycop maar liefst €110 inhouden voor hun “service”. Bijna de helft van mijn compensatie! Als dat voor mij duidelijk was geweest, had ik hier nooit voor gekozen.

Het idee van zo’n claimbedrijf is toch dat het je werk en gedoe uit handen neemt? In mijn geval heeft het juist voor veel meer frustratie gezorgd. Transavia heeft het geld al lang betaald, Skycop houdt een enorm bedrag in en ondertussen wacht ik nog steeds op mijn geld.

2026幎8月13日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Britte,

We’re sorry for the delay in receiving your compensation and for the concerns regarding the amount deducted from the payment.

Your claim will be prioritised, and our team will carry out an internal investigation to review the situation in detail. Once we have more information, we will provide you with an update regarding your case.

We apologise for the inconvenience and appreciate your patience while this is being looked into.

Best wishes,
Skycop Team

5぀星のうち2の評䟡

ACTUALIZACIÓN FINAL

ACTUALIZACIÓN FINAL - Pago recibido tras 11 días de retraso (Caso #78866347)
Confirmo que la transferencia de los €336 a mi cuenta Wise ha sido finalmente acreditada el día de hoy, 5 de octubre de 2026.
Aunque el pago de la indemnización fue completado y la empresa cumplió con el monto correspondientemente, la experiencia general de cobro fue sumamente desgastante. La fecha límite inicial fijada por la propia empresa era el 24 de septiembre, lo que implicó 11 días de retrasos, falta de claridad en las respuestas y la necesidad de realizar un seguimiento diario tanto por correo privado como por esta plataforma para lograr la liberación de los fondos.
Doy el caso por resuelto satisfactoriamente en lo económico, pero sugiero a la empresa mejorar sustancialmente sus tiempos de desembolso y la transparencia en la comunicación con sus clientes.

2026幎10月5日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Jhonatan,

We’re glad to hear that the issue has been resolved and that your compensation has finally been transferred to you.

We understand that the delay and lack of clarity during the payment process were frustrating, and we appreciate your patience while the matter was being resolved. Thank you as well for sharing your feedback - it helps us identify areas where we can improve our communication and payment processes.

Best regards,
Skycop Team

5぀星のうち5の評䟡

Very quick and easy!

2026幎10月5日
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Tijana,

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear that you found the process quick and easy. It’s great to know that everything went smoothly for you.

Best wishes,
Skycop Team

5぀星のうち1の評䟡

STAR

STAR – TERRIBLE CUSTOMER SERVICE
I have been waiting over 3 months for Skycop to get back to me regarding my compensation claim, and despite contacting them repeatedly, I still haven't received a proper response or resolution.
The compensation was apparently received from the airline, and I was told the money would be paid out within a matter of days. Months later, I am still waiting.
What makes this even worse is the complete lack of communication. Promises that someone would get back to me have repeatedly led to absolutely nothing.
Three months is completely unacceptable to leave a customer without a proper update. I would strongly recommend thinking twice before using Skycop. Getting compensation is one thing — actually getting your money and a response from Skycop appears to be another.
Very disappointed with the service and communication.

2026幎10月5日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Chris,

We’re sorry that you’ve been left waiting without a clear update regarding your compensation.

We will look into your case and carry out an internal investigation to clarify the current situation and what is causing the delay. Once we have more information, we will provide you with an update regarding your claim.

We apologise for the inconvenience and lack of communication.

Best wishes,
Skycop Team

5぀星のうち5の評䟡

Porque me recibió bastante bien

Porque me recibió bastante bien

2026幎10月5日
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Abdul,

Thank you for your kind feedback! We’re happy to know that you felt welcomed and well taken care of by our team. It’s great to hear that you had a positive experience with us.

Best regards,
Skycop Team

5぀星のうち1の評䟡

rimborso volo mai ricevuto

ad agosto 2024 mi hanno annullato il volo per New York, ho avviato la pratica di risarcimento con Sky Cop.
Un mese fa ho avuto l'evidenza da parte di British che ha liquidato €3000 di rimborso aereo a Sky Coop a novembre 2024 e non sono mai stato avvisato!!!
Ho mandato l'evidenza a Sky Go la quale Chiaramente si Ú sposata, ma se dopo tre settimane non ancora ricevuto nulla, Non posso nemmeno denunciarli perché hanno una sede all'estero e non Ú accettabile che venga permesso a una società di truffare così le persone!!! fate qualcosa a riguardo, stanno solo rubando soldi !!!

2026幎10月5日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Luca,

We understand your frustration, especially after such a long wait and the lack of a clear update regarding your compensation.

Could you please share your claim ID number with us? This will help us locate your claim, review its current status, and provide you with a relevant update regarding your case.

Best wishes,
Skycop Team

5぀星のうち2の評䟡

Flight 23/10/2023

Flight 23/10/2023 - Almost 3 years, no reply after 3 emails + WhatsApp
> I submitted my claim for my flight on 23/10/2023. Since then I sent 3 emails and WhatsApp messages. No response. Almost 3 years waiting for just an update. Please contact me.

2026幎9月15日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Glynn,

We’re sorry that you’ve been waiting so long without receiving an update on your claim.

Your claim has been forwarded to your claim administrator, who will review your case and contact you as soon as there is any update.

We apologise for the lack of communication and appreciate your patience.

Best wishes,
Skycop Team

5぀星のうち5の評䟡

Easy to follow the instruction for the


Easy to follow the instruction for the claim.
However I haven’t got any compensation back from my previous case four months ago.

2026幎10月4日
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Gabriella,

Thank you for sharing your experience! We’re happy to know that the claim instructions were clear and easy to follow. We always aim to make the process as simple as possible for our clients.

Best regards,
Skycop Team

5぀星のうち5の評䟡

Very good and very helpful

Very good and very helpful

2026幎10月4日
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Martin,

Thank you for your kind words! We’re really pleased to know that you found our service helpful and had a positive experience with our team.

Your feedback means a lot to us, and we’re grateful you took the time to share it.

Best regards,
Skycop Team

5぀星のうち5の評䟡

Ottima App

Ottima App, la consiglio a tutti quelli che avranno bisogno.

2026幎10月4日
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Arsim,

Thank you for the great feedback and recommendation! We’re delighted to know that you had a positive experience with our app. It means a lot to us that you would recommend Skycop to others.

Best wishes,
Skycop Team

5぀星のうち1の評䟡

Claim #7c58939b

Don't trust them, i have a case since October 2024 that other passengers from the same flight got compensated after a few months by using other companies, but skycop keep saying that they are waiting for the airline response since 2 years+ they have the worse customer service . AVOID THEM
Claim #7c58939b

2026幎10月4日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration with the time your claim has been taking.

Your claim will be reviewed in detail, including its current status and the reason for the continued delay. Once we have more information, we will send you an update by email.

We apologise for the inconvenience and appreciate your patience while this is being looked into.

Best wishes,
Skycop Team

5぀星のうち1の評䟡

Mi accodo a tutte quelle persone che


Mi accodo a tutte quelle persone che aspettano ancora il risarcimento .
Io personalmente ho 2 pratiche aperte
1df824d0 (21,11,2025) e cc5293c2 (8,11,2024) , mail dopo mail e nessuna risposta . Pessimo servizio ... non consigliato assolutamente!!!

2025幎11月21日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello,

We’re sorry to hear about your experience and the lack of responses regarding your two claims. We understand how frustrating it is to keep waiting without clear information.

Both of your claims will be reviewed to check their current status and identify what is causing the delay. Once the review is completed, you will be informed by email with an update regarding your cases.

We apologise for the inconvenience and appreciate your patience while this is being looked into.

Best wishes,
Skycop Team

5぀星のうち1の評䟡

È già passato quasi un anno e niente.

Inizialmente pensavo fosse una procedura semplice e veloce, visto che la legge prevede il pagamento di una compensazione in caso di un ritardo del volo superiore a tre ore. Compilato il form di Skycop, Richiesta #4c583700, dicembre 2025. All’inizio compariva una percentuale di commissioni indicata da loro, ma dopo sei mesi Ú stata modificata al 50%. Purtroppo, finora non ho ricevuto nessuna notizia. Mi rispondono soltanto che la pratica Ú ancora in fase di revisione legale.

2025幎12月20日
自発的なレビュヌ
Skycop ロゎ

Skycop からの回答

Hello Thais,

We understand your frustration with how long your claim has been taking. Your claim is still in progress, and our team is continuing to work on it.

As soon as there are any updates or new information regarding your case, we will make sure to inform you. We appreciate your patience while the process continues.

Best wishes,
Skycop Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報