Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る
企業が回答しました
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る
企業が回答しました
Efter at have set flere reklamer på mit Facebook fee, af en mand fra Wanderum der med næsten sexuele undertoner smager rom af en emaljekop var jeg nødt til at prøve. Har bestilt deres Aguara Edition t... もっと見る
企業が回答しました
Da jeg løb tør for min første flaske La Tatuana, opdagede jeg at jeg havde gjort en fejl.😳 Jeg havde på ingen måde udvist rettidig omhu! For jeg kan aldrig nogensinde ikke have en flaske i skab... もっと見る
企業が回答しました
Jeg er egentlig ikke ret meget til spiritus, men mega meget til outdoor, så jeg faldt totalt for jeres opslag på SoMe (får helt lyst til også at ryge pibe). Jeg bestilte to flasker. La Tatuana og Sh... もっと見る
企業が回答しました
Wanderum ejes af Anders Bilgram & Morten Kirckhoff, som kender hinanden fra Eventyrernes Klub, hvor de er optaget for deres udsædvanlige bedrifter. Anders ejer og er masterdestiller på Nordisk Brænderi, Fjerritslev. Gennem tiden er Nordisk Brænderi blevet hyldet for det unikke destilleringshåndværk. Morten og Anders rejser ud sammen for at finde unikke sukkerrør, for at få dem høstet. Her. Bla. blev den seneste ”Sherpa Edition” til, da de kørte gennem det Indiske Himalaya på gamle Royal Enfields – i jagten på inspiration til nye smage. Sidenhen er det blevet til endnu flere eventyr i jagten på unikke sukkerør og noter fra hele verden, der er destilleret og proppet på flaske i Fjerritslev.
Kong Georgsvej 19, 2000, Frederiksberg, デンマーク
顧客にレビューを依頼しています
この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Jeg har nu modtage min Rom fra jer af og sikke en smag den er virklige god og der en en god balance og dybet ude det bliver for meget så den kan i godt være bekendt virklige skøn rom med dejlige smag 🥃🥃og den går godt til nogle nødder eller salte mandler 👊👌😊

Wanderum からの回答
En fantastisk rom smager lige så godt som alle de andre der har lavet kan varmt anbefales

Wanderum からの回答
Jeg er normalt ikk den store rum drikker er mere til single malt whisky, men nå det er sagt, så prøve købte jeg en Wanderum Sherpard og må bare sige fortrød jeg ikk, den smager himmelsk, man kan godt forstå den har vundet i test i Californien! Den super hurtig levering var bare et plus oven i.. Kan varmt anbefales…

Wanderum からの回答
Da jeg løb tør for min første flaske La Tatuana, opdagede jeg at jeg havde gjort en fejl.😳
Jeg havde på ingen måde udvist rettidig omhu! For jeg kan aldrig nogensinde ikke have en flaske i skabet længere. Det smager simpelt hen for godt til at undvære.😋
Heldigvis havde Wanderum min ryg: Levering i pakkeshoppen allerede dagen efter.😅
Tak for den mest fantastiske smag!
Tak for at have min ryg!
Men jeg har lært min lektie: Jeg vil aldrig mere løbe tør.😃

Wanderum からの回答
Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal stille op med mine Wanderum-krus. Jeg kan jo kun drikke af et ad gangen. Nå, så må jeg jo nok invitere til romsmagning - men jeg vil jo helst selv nyde de gyldne, velsmagende dråber. Det er godt nok en go rom.

Wanderum からの回答
Nem og hurtig levering, rigtig god smag og kan nydes til enhver lejlighed

Wanderum からの回答
Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme.
Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes rommen er exeptionel velsmagende medg god dybde og eftersmag. Varm anbefaling herfra.

Wanderum からの回答
Verdens bedste rom
Virkelig god kundeservice
Super hurtig forsendelse
Eneste minus er den lille mængde i flaskerne og den høje pris.

Wanderum からの回答
Virkelig god rom! Jeg bestilte Aguara edition, og den smager fantastisk.
Leveringen var super

Wanderum からの回答
Jeg vil sige er en ny en indenfor Rom har bygget en fin Rom samling op da jeg hørte om wanderum tænkte jeg på et opslag på Facebook ja jeg holder nok ikke men lad os prøve den så jeg købte Agura edition mening noget af det bedste rom jeg nogensinde har smagt den kunne faktisk godt få syv stjerner glæder mig til at smage jeres andre produkter vh Kasper
Lækker rom og hurtig levering. Støtter gerne Morten og co en anden god gang:-)

Wanderum からの回答
Bestilte en rom i fødselsdagsgave til min søn og han var meget tilfreds. Så meget at han selv vil bestille en rom mere af en anden slags.
Kunne afhente pakken 23 timer efter bestilling, så super godt.

Wanderum からの回答
Pæn overskuelig hjemmeside, hurtig og simpel levering. Og jeg er tilfreds med produktet, men det er en smagssag i forhold til, hvad man ønsker af en rom.

Wanderum からの回答
Den smager godt men jeg synes ikke den er lige så sød som det beskrives.

Wanderum からの回答
Smager godt og god til pengene selvom det er dyrt

Wanderum からの回答
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。