Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る
企業が回答しました
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る
企業が回答しました
Efter at have set flere reklamer på mit Facebook fee, af en mand fra Wanderum der med næsten sexuele undertoner smager rom af en emaljekop var jeg nødt til at prøve. Har bestilt deres Aguara Edition t... もっと見る
企業が回答しました
Da jeg løb tør for min første flaske La Tatuana, opdagede jeg at jeg havde gjort en fejl.😳 Jeg havde på ingen måde udvist rettidig omhu! For jeg kan aldrig nogensinde ikke have en flaske i skab... もっと見る
企業が回答しました
Jeg er egentlig ikke ret meget til spiritus, men mega meget til outdoor, så jeg faldt totalt for jeres opslag på SoMe (får helt lyst til også at ryge pibe). Jeg bestilte to flasker. La Tatuana og Sh... もっと見る
企業が回答しました
Wanderum ejes af Anders Bilgram & Morten Kirckhoff, som kender hinanden fra Eventyrernes Klub, hvor de er optaget for deres udsædvanlige bedrifter. Anders ejer og er masterdestiller på Nordisk Brænderi, Fjerritslev. Gennem tiden er Nordisk Brænderi blevet hyldet for det unikke destilleringshåndværk. Morten og Anders rejser ud sammen for at finde unikke sukkerrør, for at få dem høstet. Her. Bla. blev den seneste ”Sherpa Edition” til, da de kørte gennem det Indiske Himalaya på gamle Royal Enfields – i jagten på inspiration til nye smage. Sidenhen er det blevet til endnu flere eventyr i jagten på unikke sukkerør og noter fra hele verden, der er destilleret og proppet på flaske i Fjerritslev.
Kong Georgsvej 19, 2000, Frederiksberg, デンマーク
顧客にレビューを依頼しています
この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Én virkelig lækker rom med mange smagsnoter og en dejlig sødme som gør at rommen minder lidt om en likør. En rigtig hyggerom som skal nydes i godt selskab ;)

Wanderum からの回答
Jeg var meget glad for at for den jeg er vild med den smager så godt hilsen jan

Wanderum からの回答
10/10 levering og indpakning. Købte den som gave til den gamle. Han blev glad 😁🙏🏾

Wanderum からの回答
Hurtig levering min mand blev glad og vi fik erstatning for de krus der havde en fejl det var service til ug❤️

Wanderum からの回答
Helt fantastisk kundeservice og super nemt at komme i kontakt med wonderrum.
Min email blev besvaret inden for få timer.
Jeg har intet andet at sige end stor ros med pil op !!👏

Wanderum からの回答
God hurtig og venlig service.
Varerne kom hurtigt.
Lækre smagfulde vare.

Wanderum からの回答
Den smager virkelig godt.
Har købt den søde udgave la tatuana👌
Virkelig god og dejlig sød rom..
God til mine vandreture, så jeg kan holde varmen 💪

Wanderum からの回答
Jeg modtog en dejlig flaske rom hurtigt uden problemer på trods af juletravlheden - og rommen smager jo skønt

Wanderum からの回答
God og hurtig service med lynhurtig levering 😁

Wanderum からの回答
Jeg har kun godt at sige om Wanderum…
Jeg lavede lidt fejl i min bestilling. Der var lidt juleknas i adressen mm.
Fik blot at vide at det var ikke noget problem. vi gik ordren igennem og fik rettet den lille fejl. 1000 tak for rigtig god service Morten 💪👍 og tak for den gode Rom, den er lige i mit smags-skab. Kommer nok med en bestilling igen mellem jul og nytår…. 🫣
Rigtig glædelig jul til hele Wanderum-holdet
Mvh René Andersen

Wanderum からの回答
Jeg kan desværre ikke giver jer fuld stjerner da jeg syntes det er lidt øv at i har givet en for lille kasse med til "prepper" billedet.. så den kan ikke bruges :( øv.. men håber flasken er det hele værd 😬

Wanderum からの回答

Wanderum からの回答
Fortjener 5 stjerner - levering, indhold, design, det matchende emaljerede krus En perfekt 60 års gave til min mand med en romsmag - helt som han kan li’ den OG som ønsket en autograf fra Morten, da min mand er super fan TAK!

Wanderum からの回答
Jeg lavede en fejl i forbindelse med forsendelse. Jeg skrev til dem på mail, og kun 30 min efter havde dé løst mít problem. Forbilledlig service :)

Wanderum からの回答
Hurtig og super service ...... og bedst af alt!! En fantastisk rom 👌.
God jul til Wanderum!!

Wanderum からの回答

Wanderum からの回答
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。