Wanderum レビュー 224

TrustScore 5段階評価の5

4.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Efter at have set flere reklamer på mit Facebook fee, af en mand fra Wanderum der med næsten sexuele undertoner smager rom af en emaljekop var jeg nødt til at prøve. Har bestilt deres Aguara Edition t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Da jeg løb tør for min første flaske La Tatuana, opdagede jeg at jeg havde gjort en fejl.😳 Jeg havde på ingen måde udvist rettidig omhu! For jeg kan aldrig nogensinde ikke have en flaske i skab... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Jeg er egentlig ikke ret meget til spiritus, men mega meget til outdoor, så jeg faldt totalt for jeres opslag på SoMe (får helt lyst til også at ryge pibe). Jeg bestilte to flasker. La Tatuana og Sh... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 酒屋

当該企業による記述

Wanderum ejes af Anders Bilgram & Morten Kirckhoff, som kender hinanden fra Eventyrernes Klub, hvor de er optaget for deres udsædvanlige bedrifter. Anders ejer og er masterdestiller på Nordisk Brænderi, Fjerritslev. Gennem tiden er Nordisk Brænderi blevet hyldet for det unikke destilleringshåndværk. Morten og Anders rejser ud sammen for at finde unikke sukkerrør, for at få dem høstet. Her. Bla. blev den seneste ”Sherpa Edition” til, da de kørte gennem det Indiske Himalaya på gamle Royal Enfields – i jagten på inspiration til nye smage. Sidenhen er det blevet til endnu flere eventyr i jagten på unikke sukkerør og noter fra hele verden, der er destilleret og proppet på flaske i Fjerritslev.


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評価の5

224件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Hyggerom

Én virkelig lækker rom med mange smagsnoter og en dejlig sødme som gør at rommen minder lidt om en likør. En rigtig hyggerom som skal nydes i godt selskab ;)

2026年1月27日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Connie,

Tusind tak for de 5 stjerner og din virkelig fine beskrivelse! 😄
Det glæder os at høre, at rommen rammer med både mange smagsnoter og den dejlige sødme – hyggerom er faktisk et af de bedste ord, man kan bruge om den 🥃✨

Og du har helt ret: den skal nydes i godt selskab (eller i ro og mag for sig selv 😉).
Tak fordi du tog dig tid til at dele oplevelsen.

Kæmpe skål!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Jeg var meget glad for at for den jeg…

Jeg var meget glad for at for den jeg er vild med den smager så godt hilsen jan

2026年1月25日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Jan,

Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord! 😄
Det glæder os virkelig at høre, at du er vild med rommen – og at den smager så godt, som vi håbede 🥃✨

Tak fordi du tog dig tid til at skrive – det betyder meget for os.
Kæmpe skål og på gensyn!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Fantastisk smag.

Fantastisk smag.

2026年1月18日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Morten,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Fantastisk smag – kort, præcist og lige i hjertet 🥃✨

Vi er superglade for, at rommen ramte plet hos dig. Når du får lyst til mere, står vi klar.

Kæmpe skål!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

10/10 levering og indpakning

10/10 levering og indpakning. Købte den som gave til den gamle. Han blev glad 😁🙏🏾

2026年1月9日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Brian,

Tusind tak for de 5 stjerner – og 10/10, den tager vi med et stort smil! 😄🙏🏾
Det er fedt at høre, at både levering og indpakning sad lige i skabet – og endnu bedre, at “den gamle” blev glad 🎁🥃

Tak fordi du valgte os til gaven – det betyder meget for os.
Kæmpe skål!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering min mand blev glad og…

Hurtig levering min mand blev glad og vi fik erstatning for de krus der havde en fejl det var service til ug❤️

2025年12月29日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Kirsten,

Tusind tak for de 5 stjerner og din søde besked! ❤️
Det glæder os virkelig at høre, at din mand blev glad – og at vi fik løst udfordringen med krusene hurtigt og ordentligt. Sådan noget skal bare spille, og det er dejligt at høre, at du oplevede servicen som i top 🙏

Kæmpe tak fordi du tog dig tid til at dele oplevelsen – det betyder meget for os.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Fantastisk service

Helt fantastisk kundeservice og super nemt at komme i kontakt med wonderrum.
Min email blev besvaret inden for få timer.
Jeg har intet andet at sige end stor ros med pil op !!👏

2025年12月29日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej The Rearfanged Hunter,

Tusind tak for de 5 stjerner og den kæmpe ros! 👏😄
Det betyder virkelig meget for os at høre, at du oplevede både nem kontakt og hurtige svar – vi gør os umage for at være tilgængelige og få tingene løst med det samme.

Pil op tager vi imod med et stort smil 🥃⬆️
Kæmpe tak fordi du tog dig tid til at skrive – det er den slags feedback, der giver ekstra energi.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

God hurtig og venlig service.

God hurtig og venlig service.
Varerne kom hurtigt.
Lækre smagfulde vare.

2025年12月29日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Mette,

Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord! 😄
Det glæder os virkelig, at du oplevede både hurtig og venlig service – og at varerne kom hurtigt frem. Og vigtigst af alt: at smagen lever op til forventningerne 🥃✨

Kæmpe tak fordi du tog dig tid til at anmelde os!
De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Den smager virkelig godt

Den smager virkelig godt.
Har købt den søde udgave la tatuana👌
Virkelig god og dejlig sød rom..
God til mine vandreture, så jeg kan holde varmen 💪

2026年1月3日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Laila,

Tusind tak for de 5 stjerner og din skønne anmeldelse! 😄
Det er fantastisk at høre, at La Tatuana – den søde udgave – ramte plet hos dig. Den er nemlig perfekt, når man gerne vil have noget blødt, varmt og lækkert i glasset 🥃✨

Og at den ligefrem er med på vandreture for at holde varmen? Det kan vi kun bifalde 💪😉
Tak fordi du delte din oplevelse – det gør os virkelig glade.

Kæmpe skål!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Dejlig rom

Jeg modtog en dejlig flaske rom hurtigt uden problemer på trods af juletravlheden - og rommen smager jo skønt

2025年12月27日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Karlo,

Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord! 😄
Det glæder os virkelig at høre, at både levering og rommen spillede – også midt i juletravlheden 🎄🥃

Skønt at rommen smager, som den skal – det er jo det vigtigste!
Kæmpe skål og tak fordi du tog dig tid til at skrive.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

God og hurtig service med lynhurtig…

God og hurtig service med lynhurtig levering 😁

2025年12月18日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Kevin,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er superglade for at høre, at både service og levering var lynhurtig – præcis sådan vi gerne vil have det 🥃⚡️

Kæmpe skål, og husk at du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat næste gang.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Jeg har kun godt at sige om Wanderum…

Jeg har kun godt at sige om Wanderum…
Jeg lavede lidt fejl i min bestilling. Der var lidt juleknas i adressen mm.
Fik blot at vide at det var ikke noget problem. vi gik ordren igennem og fik rettet den lille fejl. 1000 tak for rigtig god service Morten 💪👍 og tak for den gode Rom, den er lige i mit smags-skab. Kommer nok med en bestilling igen mellem jul og nytår…. 🫣

Rigtig glædelig jul til hele Wanderum-holdet

Mvh René Andersen

2025年12月16日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej René,

Tusind tak for de 5 stjerner og den virkelig dejlige besked! 😄🎄
Det glæder os meget at høre, at vi hurtigt fik styr på juleknaset i bestillingen – den slags skal selvfølgelig bare løses uden bøvl 💪👍

Og hvor er det fedt, at rommen rammer lige i dit smagsskab – så ved vi, at vi har gjort noget rigtigt 🥃✨
Vi tager det som et godt tegn, at du allerede lurer på en ny bestilling mellem jul og nytår… 🫣😉

Tusind tak for tilliden og de varme julehilsner.
Rigtig glædelig jul til dig og dine! 🎅🎄

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち4の評価

Jeg kan desværre ikke giver jer fuld…

Jeg kan desværre ikke giver jer fuld stjerner da jeg syntes det er lidt øv at i har givet en for lille kasse med til "prepper" billedet.. så den kan ikke bruges :( øv.. men håber flasken er det hele værd 😬

2025年12月20日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Olivia
Mange tak for din anmeldelse! Det er noget vi kigger ind i, for det har vi ikke lige oplevet før - men tak for at gøre os opmærksomme på det :) Vi tester af på livet løs om vi kan optimere oplevelsen for alle der får de fede gavekasser :)

Mvh
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering og styr på mails info

Hurtig levering og styr på mails info

2025年12月15日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Gitte,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Dejligt at høre, at både leveringen og mailinformationen har været helt i top – vi gør os umage for, at man føler sig godt informeret hele vejen 🥃✨

Kæmpe skål, og på gensyn!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Fortjener 5 stjerner

Fortjener 5 stjerner - levering, indhold, design, det matchende emaljerede krus En perfekt 60 års gave til min mand med en romsmag - helt som han kan li’ den OG som ønsket en autograf fra Morten, da min mand er super fan TAK!

2025年12月12日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Anette,

Hold nu op – tusind tak for de 5 stjerner og den helt fantastiske anmeldelse! ❤️
Det gør os virkelig glade at høre, at gaven ramte plet hele vejen rundt – fra levering og design til rommen og det matchende emaljekrus 🥃✨

Og hvor er det fedt, at vi kunne være med til at gøre 60-års gaven ekstra personlig med en autograf fra Morten – hils endelig din mand og sig tusind tak for at være super fan! 😄

Tak fordi I valgte os til en så særlig anledning – det betyder mere, end I tror.

Kæmpe skål og de bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering

2025年11月25日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Benny,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Dejligt at høre, at leveringen var hurtig – præcis sådan vi ønsker, det skal være 🥃✨

Kæmpe skål, og husk at du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat næste gang.

Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Fed service!

Jeg lavede en fejl i forbindelse med forsendelse. Jeg skrev til dem på mail, og kun 30 min efter havde dé løst mít problem. Forbilledlig service :)

2025年12月9日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Steffen,

Tusind tak for de 5 stjerner og den flotte anmeldelse! 😄
Vi er virkelig glade for, at du oplevede hurtig og effektiv hjælp – vi gør altid vores bedste for at løse tingene med det samme, så du ikke skal stå og bøvle med noget.

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til os – og fedt, at vi kunne få det ordnet på 30 minutter 😉

Kæmpe skål herfra!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig og super service .....

Hurtig og super service ...... og bedst af alt!! En fantastisk rom 👌.

God jul til Wanderum!!

2025年11月25日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Helle,

Tusind tak for de 5 stjerner og den varme julehilsen! 🎄😄
Det gør os utrolig glade at høre, at både service og rom har været en fantastisk oplevelse – det er jo præcis det, vi håber på hver gang 🥃✨

Kæmpe skål, og rigtig glædelig jul til dig også! 🎅
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

I den her tid

I den her tid. 🎄 er det rigtigt godt at havde noget at varme sig på 😜

2025年11月24日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Per,

Haha – ja, i denne tid er det mere end tilladt at have noget at varme sig på! 😜🎄🥃
Tusind tak for de 5 stjerner – det varmer næsten lige så godt som rommen selv!

Rigtig glædelig rom-jul, og husk, du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste opfyldning.

Skål!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

God hjemmeside.

God hjemmeside.
Hurtig levering.

2025年12月5日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Ole,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Det glæder os rigtig meget, at du synes godt om hjemmesiden og oplevede en hurtig levering – det er præcis sådan, vi ønsker, det skal være 🥃✨

Kæmpe skål, og husk at du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Høj kvalitet og hurtig levering!

2025年12月5日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Martin,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er superglade for at høre, at både kvaliteten og leveringen har været i top – lige præcis sådan vi ønsker, det skal være hver gang 🥃✨

Kæmpe skål, og husk at du altid kan bruge rabatkoden Rom10 for 10% rabat på næste bestilling.

De bedste hilsner
Anders & Morten

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報