Wanderum レビュー 224

TrustScore 5段階評価の5

4.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Efter at have set flere reklamer på mit Facebook fee, af en mand fra Wanderum der med næsten sexuele undertoner smager rom af en emaljekop var jeg nødt til at prøve. Har bestilt deres Aguara Edition t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Da jeg løb tør for min første flaske La Tatuana, opdagede jeg at jeg havde gjort en fejl.😳 Jeg havde på ingen måde udvist rettidig omhu! For jeg kan aldrig nogensinde ikke have en flaske i skab... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Jeg er egentlig ikke ret meget til spiritus, men mega meget til outdoor, så jeg faldt totalt for jeres opslag på SoMe (får helt lyst til også at ryge pibe). Jeg bestilte to flasker. La Tatuana og Sh... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 酒屋

当該企業による記述

Wanderum ejes af Anders Bilgram & Morten Kirckhoff, som kender hinanden fra Eventyrernes Klub, hvor de er optaget for deres udsædvanlige bedrifter. Anders ejer og er masterdestiller på Nordisk Brænderi, Fjerritslev. Gennem tiden er Nordisk Brænderi blevet hyldet for det unikke destilleringshåndværk. Morten og Anders rejser ud sammen for at finde unikke sukkerrør, for at få dem høstet. Her. Bla. blev den seneste ”Sherpa Edition” til, da de kørte gennem det Indiske Himalaya på gamle Royal Enfields – i jagten på inspiration til nye smage. Sidenhen er det blevet til endnu flere eventyr i jagten på unikke sukkerør og noter fra hele verden, der er destilleret og proppet på flaske i Fjerritslev.


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評価の5

224件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

God service

God og hurtig service

2026年2月23日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Brian,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Det glæder os at høre, at du oplevede både god og hurtig service – det er præcis sådan, vi gerne vil have, det føles 🥃✨

Kæmpe skål og tak fordi du tog dig tid til at skrive!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Aguara Edition

Efter at have set flere reklamer på mit Facebook fee, af en mand fra Wanderum der med næsten sexuele undertoner smager rom af en emaljekop var jeg nødt til at prøve. Har bestilt deres Aguara Edition to gange nu. Den skuffer virkelig ikke. Fyldig, sød og sindssyg god eftersmag. Leveringen er også super hurtig. Kun rosende ord herfra. Bestemt en anbefaling til romelskere☺️

2026年2月28日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Pete,

Haha – vi ved godt, hvilke reklamer du mener 😄
Tusind tak for de 5 stjerner og den fantastiske anmeldelse!

Det glæder os virkelig, at Aguara Edition har ramt plet – både første og anden gang 🥃✨ Fyldig, sød og med en sindssyg god eftersmag… det er præcis sådan, vi selv beskriver den.

Og fedt at høre, at leveringen også spiller – så hele oplevelsen hænger sammen.
Kæmpe tak for anbefalingen til andre romelskere 🙏

Skål og på gensyn!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Bestilte den ene dag

Bestilte den ene dag, og modtog min ordre den næste dag.
Udover hurtig forsendelse, så smager rommen fantastisk.

2026年2月20日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Elizabeth,

Tusind tak for de 5 stjerner og din fine anmeldelse! 😄
Bestil den ene dag – modtag den næste… det kan vi godt lide 🥃⚡️

Og endnu bedre, at rommen også smager fantastisk – så er hele oplevelsen jo, som den skal være ✨

Kæmpe skål og tak fordi du tog dig tid til at skrive!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Tänkte at Det i Solgte var Godt...

Tänkte at Det i Solgte var Godt...
OG DET VAR DET...
Så Jeg skal Bruge En Gave...Så jeg skal bestille en Gave pakke en af de närmeste dage...
FEM Stjerner Herfra.
Mvh.fra Jan Giese Stege

2026年2月12日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Jan,

Tusind tak for de 5 stjerner og den herlige anmeldelse! 😄
“Og det var det…” – den tager vi med et kæmpe smil 🥃✨

Det glæder os virkelig, at rommen levede op til forventningerne – og hvor er det fedt, at du allerede kigger på en gavepakke. Det er den slags, der gør os stolte 🙏

Kæmpe skål til Stege – og tak fordi du tog dig tid til at skrive!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering og et super produkt

2026年2月19日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Malene,

Tusind tak for de 5 stjerner og den fine anmeldelse! 😄
Vi er superglade for, at både leveringen og produktet levede op til forventningerne – sådan skal det være 🥃✨

Kæmpe skål og tak fordi du tog dig tid til at skrive!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Fantastisk rom

Fantastisk rom. Og lynhurtig levering godt pakket ind og til en god pris

2026年2月17日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Steen,

Tusind tak for de 5 stjerner og de flotte ord! 😄
Det glæder os virkelig at høre, at både rommen, leveringen, indpakningen og prisen har ramt plet – så ved vi, at hele oplevelsen spiller 🥃✨

Kæmpe skål og tak fordi du tog dig tid til at anmelde os!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Super hurtig ekspedition og en lækker…

Super hurtig ekspedition og en lækker rom som kun kan anbefales!…..MEN….den fine metalkop burde være et aktivt tilvalg (fx afkrydsning i rubrik) for jeg har ikke noget at bruge den til og vil hellere spare miljøet for det spild af ressourcer det er, når noget ikke bliver brugt og ender med at blive kasseret. Det vil også spare jer i omkostninger, hvis kunden havde muligheden at sige “pænt nej tak…..jeg nøjes med den gode rom” 😊

2026年2月13日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Poul-Erik,

Tusind tak for de 5 stjerner – og for en virkelig konstruktiv og gennemtænkt kommentar 🙏

Først og fremmest er vi superglade for, at både rommen og den hurtige ekspedition levede op til forventningerne 🥃✨

Og så til koppen – det er faktisk en rigtig god pointe, du kommer med. Derfor vil vi lige nævne, at man faktisk godt kan vælge koppen fra. Når man lægger rommen i kurven, bliver koppen automatisk tilføjet som en gratis gave ved siden af – men den kan nemt fjernes, hvis man ikke ønsker den med.

Vi har netop lavet den feature, fordi flere kunder tidligere har efterspurgt muligheden for selv at vælge til eller fra – både af hensyn til miljøet og fordi nogle allerede har et par stykker stående.

Så næste gang kan du roligt sige “pænt nej tak – jeg nøjes med den gode rom” 😊

Tak fordi du deler dine tanker – det sætter vi stor pris på.
Kæmpe skål!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Super oplevelse

Super oplevelse, hurtig fragt
Og rum smagt som i skrev på jeres hjemmeside.
Kanon god rum 👍

2026年2月13日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej,

Tusind tak for de 5 stjerner og den dejlige anmeldelse! 😄
Det betyder meget for os at høre, at både leveringen var hurtig, og at rommen levede op til det, vi beskriver på hjemmesiden 🥃✨

“Kanon god rom” – den tager vi med et stort smil 👍

Kæmpe skål og tak fordi du tog dig tid til at skrive!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering og sikke en god rom at…

Hurtig levering og sikke en god rom at nyde.

2026年2月12日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Kim,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er superglade for, at både leveringen var hurtig, og at rommen er en fornøjelse at nyde 🥃✨

Sådan en kombination kan vi godt lide!
Kæmpe skål og tak fordi du tog dig tid til at skrive.

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig og fin levering

2026年1月28日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Suzanne
Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Vi er superglade for at høre, at både service og levering var lynhurtig – præcis sådan vi gerne vil have det 🥃⚡️

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Udover at det er et voldsomt godt…

Udover at det er et voldsomt godt produkt, så er der også en vild historie bag det. Oveni det købte jeg en rom fra dem, og efter tre minutter fik jeg en mail om, at den var på vej. Mere luksus kan det sgu ikke blive.

2026年2月10日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Christian,

Tusind tak for de 5 stjerner – og for en anmeldelse, der virkelig varmer! 😄

Det betyder meget for os, at du både oplever produktet som voldsomt godt og sætter pris på historien bag. Det er netop kombinationen af kvalitet og fortælling, vi brænder for at levere 🥃✨

Og ja – når man køber en rom fredag aften og tre minutter efter får en mail om, at den er på vej… så føles det næsten lidt luksusagtigt 😉

Kæmpe tak for roserne – og skål for hurtig service og gode dråber!
Husk at bruge rabatkoden: ROM10 - næste gang du skal have lageret fyldt op🍻

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

God og hurtig levering

God og hurtig levering.
Fantastisk smags oplevelse.

Det er ikke sidste gang jeg handler rum hos jer 😁

2026年2月8日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Jan,

Tusind tak for de 5 stjerner og den dejlige anmeldelse! 😄
Det glæder os virkelig at høre, at både leveringen og smagsoplevelsen har været i top – fantastisk smagsoplevelse er lige præcis det, vi går efter 🥃✨

Og at det ikke er sidste gang, du handler rom hos os, det tager vi som den største ros 😊
Kæmpe skål og på gensyn!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Lækker rom som altid

Lækker rom som altid. Og hurtig levering 😀

2026年1月26日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Søren,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Lækker rom som altid – den ros varmer ekstra meget, og så er vi glade for, at leveringen igen var hurtig 😊🥃

Tak fordi du vender tilbage – det betyder virkelig meget for os.
Kæmpe skål og på gensyn!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Alt spiller…

Alt spiller… nem handel, super hurtig levering og en rom i top kvalitet😃👍

2026年2月6日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Casper,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Det er skønt at høre, at alt spiller – nem handel, super hurtig levering og rom i topkvalitet, så er vi jo lige dér, hvor vi gerne vil være 🥃👍

Tak fordi du tog dig tid til at dele oplevelsen.
Kæmpe skål og på gensyn!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Hurtig levering.

Hurtig levering.
Rommen var til mine to sønner og de blev begge meget glade for gaven.
De er begge to store rom-elskere.
Tak♥️

2026年2月3日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Susan,

Tusind tak for de 5 stjerner og din søde besked! ❤️
Hvor er det dejligt at høre, at rommen var en gave til dine to sønner – og endnu bedre, at de begge blev meget glade for den. Så har vi ramt plet 🎁🥃

Tak fordi du valgte os, og tak for tilliden.
Kæmpe skål og et varmt tak herfra!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Smager rigtig godt.

Smager rigtig godt.

2026年1月29日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Søren,

Tusind tak for de 5 stjerner! 😄
Kort og godt – vi er glade for, at den smager rigtig godt 🥃✨

Kæmpe skål og tak fordi du tog dig tid til at anmelde os!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Super service produkter fantastiske

Super service produkter fantastiske

2026年1月28日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Tonny,

Tusind tak for de 5 stjerner og de flotte ord! 😄
Det glæder os virkelig at høre, at både service og produkter har ramt plet – fantastiske tager vi med et stort smil 🥃✨

Kæmpe tak fordi du tog dig tid til at anmelde os.
Skål og på gensyn!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Super oplevelse

Jeg købte en flaske af hver for at prøve alle 3.
Jeg er både til den søde og mindre søde rom, og de 3 forskellige rom, levede fuldt op til forventningen.
I skal også have et stort plus for jeres leveringstid.
Under 24 timer fra bestilling til modtagelse.

2026年2月2日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Torben,

Tusind tak for de 5 stjerner og den virkelig flotte anmeldelse! 😄
Det er fedt at høre, at du gik all in og prøvede alle tre – og endnu bedre, at både den søde og de mindre søde editions levede fuldt op til forventningerne 🥃✨

Ekstra plus for rosen af leveringstiden – under 24 timer fra bestilling til modtagelse er præcis det tempo, vi selv elsker 😉
Tak fordi du tog dig tid til at dele oplevelsen.

Kæmpe skål og på gensyn!
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Det er en rigtig dejlig rom

Det er en rigtig dejlig rom. Modtog den hurtigt efter jeg havde bestilt den. Rommen er dejlig rund i smagen - elsker caribisk rom.

2026年1月27日
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Ivan,

Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord! 😄
Det glæder os virkelig at høre, at rommen er dejlig rund i smagen – og som elsker af caribisk rom, er det ekstra fedt, at den ramte plet hos dig 🥃✨

Og ja, hurtig levering skal der jo til, så man ikke skal vente for længe på de gode dråber 😉
Kæmpe skål og tak fordi du tog dig tid til at skrive!

De bedste hilsner
Anders & Morten

5つ星のうち5の評価

Sherpa er godkendt herfra.

2026年1月30日
自発的なレビュー
Wanderum ロゴ

Wanderum からの回答

Hej Niels,

Kort og kontant – den tager vi! 😄
Tusind tak for de 5 stjerner og for godkendelsen. Det er altid ekstra fedt at høre, når Sherpa rammer plet 🥃✨

Kæmpe skål og på gensyn!
Anders & Morten

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報