Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る
企業が回答しました
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Min første flaske var en fødselsdagsgave. Nu er Wanderum rom en fast bestanddel af mit barskab. Desværre bliver flaskerne hurtigt tomme. Både jeg og min gode ven, som hjælper mig med tømning, synes r... もっと見る
企業が回答しました
Efter at have set flere reklamer på mit Facebook fee, af en mand fra Wanderum der med næsten sexuele undertoner smager rom af en emaljekop var jeg nødt til at prøve. Har bestilt deres Aguara Edition t... もっと見る
企業が回答しました
Da jeg løb tør for min første flaske La Tatuana, opdagede jeg at jeg havde gjort en fejl.😳 Jeg havde på ingen måde udvist rettidig omhu! For jeg kan aldrig nogensinde ikke have en flaske i skab... もっと見る
企業が回答しました
Jeg er egentlig ikke ret meget til spiritus, men mega meget til outdoor, så jeg faldt totalt for jeres opslag på SoMe (får helt lyst til også at ryge pibe). Jeg bestilte to flasker. La Tatuana og Sh... もっと見る
企業が回答しました
Wanderum ejes af Anders Bilgram & Morten Kirckhoff, som kender hinanden fra Eventyrernes Klub, hvor de er optaget for deres udsædvanlige bedrifter. Anders ejer og er masterdestiller på Nordisk Brænderi, Fjerritslev. Gennem tiden er Nordisk Brænderi blevet hyldet for det unikke destilleringshåndværk. Morten og Anders rejser ud sammen for at finde unikke sukkerrør, for at få dem høstet. Her. Bla. blev den seneste ”Sherpa Edition” til, da de kørte gennem det Indiske Himalaya på gamle Royal Enfields – i jagten på inspiration til nye smage. Sidenhen er det blevet til endnu flere eventyr i jagten på unikke sukkerør og noter fra hele verden, der er destilleret og proppet på flaske i Fjerritslev.
Kong Georgsvej 19, 2000, Frederiksberg, デンマーク
顧客にレビューを依頼しています
この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Fantastisk hurtig levering og gode priser. Da det er til gave, har jeg desværre ikke smagt den selv (endnu).
Jeg vil klart handle her igen 🫶

Wanderum からの回答
Kan ikke give 0 stjerner.
Alt fint med leveringen .-)
Skal bruge den som værtgave, så kan ikke sige noget om indholdet.
God ide med prepping billedet :-)

Wanderum からの回答
Fantastisk produkt og hurtig forsendelse

Wanderum からの回答
Super levering og fantastisk rom. Kan kun anbefales. Ikke sidste gang jeg handler ved jer

Wanderum からの回答
verdens klasse service ved online bestilling. Ikke sidste gang vi bestiller gave herfra

Wanderum からの回答
Jeg bestilte en rom til min mand som blev meget glad. Han havde godt hørt om brandet. Sukkerørene er fra Madeira, en ø, som vi oplever mange eventyr på.
Super overskuelig hjemmeside og hurtig levering.

Wanderum からの回答
Meget hurtig levering. Har ikke bedømt selve varen, da det er en gave som ikke er givet endnu.

Wanderum からの回答
Super levering og fantastisk rom. Kan kun anbefales.

Wanderum からの回答
lever op til hvad de siger - og super god service da jeg henvendte mig. Og lækker rum ;o)

Wanderum からの回答

Wanderum からの回答

Wanderum からの回答

Wanderum からの回答
har lige købt en af de nye rom som wander rum sælger
incl. en emaliekop,men da rommen ankom var det uden kop. skrev straks til Morten som beklagede maget men deres kopper var sluppet op men ville sende en med det samme.i dag har jeg så modtaget en kop i deres nye fede grønne farve.
Virkelig god stil og god service...

Wanderum からの回答
Hurtig levering men har ikke smagt den endnu men det glæder jeg mig til håber den kan leve op til mine forventninger har lige været på cuba og der fik Vi rom i stridestrøme morgen og aften. Og det var bare eventyrlig kan også sige rom fra de vestindiske øer er super. Håber jeg kan gi den 5 stjerne når jeg får den smagt Mvh Jim
Hej igen og godt nytår. I får lige en opdatering af rommen fik lige åbnet den og fejret det ny års kommen.og må siges at smagen var super. Mvh hilse Jim.

Wanderum からの回答
Nem bestilling og utrolig hurtig levering (1 dag)

Wanderum からの回答
Hej hej, Jeg har købt 2 flasker. Jeg er ikke til sød rom, så jeg købte en Aguara og en Sherpa. Det er begge smagsmæssigt på et acceptabelt niveau men så heller ikke mere end det. Glæder mig til at følge med i hvad fremtiden bringer. Jeg giver alligevel 4 stjerner for den samlede oplevelse.

Wanderum からの回答
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。