Cestnormal レビュー 

214
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I had a problem with my new Relaxed Jeans as there was a production flaw there. I wrote an email to C’est Normal support describing the issue. Zuzanna who instantly contacted me back was super kind an... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Amazing products, perfect fit, and outstanding customer service! The team is incredibly friendly, helpful, and flexible. You can discuss everything and always feel valued and well taken care of. This... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

⭐⭐⭐⭐⭐ Excellent customer service! I had an issue with a return and refund, but everything was handled perfectly. The team was extremely helpful, understanding and solution-oriented. Really happy wi... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Beställde skor efter reklam på Instagram men fick fel storlek. Beställde stl 41 och mottog stl 44. Försökte ringa kundservice men telefonnr saknades. Mailade kundsupport och bad om ett byte... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

214件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 67%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(214)

過去12か月のレビュー数: 151件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

Customer service is automated with no service.

Customer service is automated and not personal at all. Emailed several times with no response and only heard back when contacting through social media platforms. Once you click buy it’s all automated. Even if you reach out immediately after purchase it’s too late to make a change. Triple check everything as you are charged for errors.

2026年7月15日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear we didn’t deliver the level of service you expected. We understand how frustrating it is when you can’t make a change to an order or receive a timely response. Your feedback is appreciated, and we’ll take it on board as we continue improving both our support and customer experience.

5つ星のうち5の評価

Fast delivery

Fast delivery, great customer service. Superior product

2026年7月10日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Thank you for the fantastic review! We’re so glad you’re happy with the product, and it’s great to hear our delivery and customer service hit the mark too. We really appreciate your support!

5つ星のうち3の評価

I’ve been a fan for years

I’ve been a huge fan for years, but the quality is slipping as the product line expands. My most recent pair of shorts felt flimsy and cheap, and I bought two towels on sale and they also felt nowhere close to typical CN quality. I want to continue to support you guys, but the product just isn’t as high end as it used to be.

2026年7月22日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Thank you for being with us for so long, and for being honest about how you feel. We’re genuinely sorry to hear that some of our newer pieces haven’t felt up to the standard you’ve come to expect from C’est Normal.

We never want expanding the collection to mean compromising on quality, so your comments about the shorts and towels are especially valuable. We’ll make sure this feedback reaches the team responsible for those products.

We really appreciate that you still want to support us, and we’ll keep working to make sure the quality feels like C’est Normal again with every piece you pick up. Thanks for sticking with us.

5つ星のうち5の評価

Exactly what I expect.

I do own

THE JEANS RELAXED STRAIGHT FIT
Might be the most comfy jeans i have ever worn.

THE SNEAKERS 2.0 - Grey
Great fit, maybe not as comfy as a running shoe but comfy enough.
My personal opinion is that they are a bit heavy and warm, even when I wear them during the summer evenings I Stockholm, Sweden.

The Teddy Hoodie - White
Really great, comfy AF.

The Shorts - Olive Curl stripes
Fits well, really like the color. Love them.
Good to know though, they are a no liner shorts.

2026年7月27日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Thank you for such a detailed review! We’re so glad The Jeans Relaxed Straight Fit have become some of the most comfortable jeans you’ve ever worn, and “comfy AF” is exactly the kind of review we like for the Teddy Hoodie. 😄

Great to hear you’re also loving the fit and colour of The Shorts. And noted on the no-liner detail!

We really appreciate the honest feedback on the Sneakers 2.0 too. We know they won’t feel quite like a running shoe, and your comments on the weight and warmth—especially for summer wear—are genuinely useful for us when looking at future versions.

Thanks again for the continued support and for taking the time to share so much detail. It means a lot!

5つ星のうち5の評価

Honestly - Obsessed.

Honestly - Obsessed.
Almost every piece of clothing is so good that i don't wanna wear anything else. The shoes are great also! 10/10.
And their costumerservice is very good!!

2026年7月1日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Obsessed right back. 😍 Knowing you’re reaching for C’est Normal over everything else is the ultimate compliment. Thanks for the 10/10 and for the love for our customer service team!

5つ星のうち5の評価

Great quality overall

Great quality overall, great fit and feels amazing.
Hopefully there will be a proper collection for the ladies in the future.

2026年7月16日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

We’re delighted you’re enjoying the quality and comfort of our products. Thanks for the thoughtful feedback about expanding the collection—we really appreciate hearing what our customers would love to see next.

5つ星のうち5の評価

Outstanding Quality and Customer Sevice

I'd been following Benni and Jon for years, so it was great to finally try C'est Normal—and it definitely lived up to my expectations.

My first order was to work out the right sizes and fits. Everything arrived in the UK within the estimated delivery timeframe, and when I needed to exchange a few items for different sizes, the returns process was incredibly straightforward. I opted for store credit, which made placing my next order really easy.

I was so impressed with the quality that I came back a few weeks later and placed a much bigger order before travelling.

The quality of the fabrics is excellent, the fits are spot on, and the overall aesthetic is exactly what I was looking for. The linen collection in particular is fantastic—comfortable, well made and perfect for warm weather.

Customer service has also been brilliant. After my order, Warner reached out personally to thank me for my support and asked for any feedback, which is a really nice touch and shows they genuinely care about their customers.

C'est Normal has quickly become my favourite clothing brand, and I'm already looking forward to seeing future collections. Highly recommended.

2026年7月21日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Thank you so much for this incredible review. It means a lot to hear that, after following Benni and Jon for so long, C’est Normal lived up to your expectations. We’re delighted you found the right fit, enjoyed a smooth exchange process, and came back for more. We’ll make sure Warner sees your kind words—he’ll really appreciate them. Thank you for your trust and support, and we can’t wait to share our future collections with you!

5つ星のうち5の評価

Great quality - great service!

The quality of product is excellent and the customer service approach is even better. I love this brand!

2026年7月1日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

We couldn’t ask for a better compliment. It means so much to hear that both our products and our customer care have made such a positive impression. Thank you for your support!

5つ星のうち5の評価

Premières commandes et très satisfait !

Les shorts sont vraiment top. Le service client est réactif et à l’écoute. Problème de taille un nouveau short a été envoyé. Je recommande !

2026年7月1日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Thank you for the wonderful review! We’re delighted your first experience with us was such a positive one. We’re glad you love the shorts, and we’re happy our team could quickly sort out the sizing issue. Thanks for the recommendation!

5つ星のうち5の評価

Great stuff

Great stuff! I love this brand 😍

2026年7月15日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Reviews like this make our day. Thanks for the love—we’re so happy to have you as part of the C’est Normal community! ❤️

5つ星のうち5の評価

Perfekt

Perfekt! 👌 kvaliten är 10 av 10

2026年7月20日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

A 10 out of 10 for quality is the best compliment we could ask for. Thanks for the amazing feedback!

5つ星のうち3の評価

I loved the ads and the promise…

I loved the ads and the promise
When I got the shorts, I didn’t like the fit and the material
I returned the shorts, the customer care was nice, but in the end, I was refunded of only 75% of what I paid. I guess they deducted the shipping, forth and back.

Not really satisfied with that experience.

2026年7月18日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

We appreciate you taking the time to share your experience. We’re sorry the fit and material didn’t live up to your expectations, and we understand your frustration with the refund. Thank you for recognising our customer care team, and we’ll use your feedback as we continue improving the overall experience.

5つ星のうち5の評価

Almost any piece fits perfect for me

Almost any piece fits perfect for me!
Style and comfort is awesome…they get a 10/10 !

2026年7月18日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

A perfect fit across almost every piece is the best compliment we could ask for. Thanks for the kind words and for being part of the C’est Normal community!

5つ星のうち5の評価

De har de bästa och skönaste kläderna…

De har de bästa och skönaste kläderna jag har provat. Kvaliteten är alltid hög och plaggen håller sig fina länge. Rekommenderas varmt!

2026年7月17日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

This is exactly what we strive for—comfortable, high-quality pieces that stand the test of time. Thanks for your kind words and recommendation!

5つ星のうち5の評価

Comfortable sneakers, exellent service

I bought the 2.0 sneakers six months ago, and they are absolutely the most comfortable sneakers I’ve owned. On top of that, they are 100% premium looking sneakers. Very satisfied! I recently had a warranty issue, and I have nothing to complain about regarding how they solved it. The service was excellent and I was very happy and content with how they solved it. I will 100% keep buying C’est normal sneakers in the future.

2026年7月16日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Thank you for such a fantastic review! It means a lot to hear that the Sneakers 2.0 have become your most comfortable pair and that you’re enjoying both the comfort and premium look. We’re also delighted we could resolve your warranty issue to your satisfaction. Your continued trust and support mean the world to us—we can’t wait to welcome you back!

5つ星のうち5の評価

I ordered the wrong size on my sneakers

I ordered the wrong size on my sneakers. I just replied to my order confirmation and an automatic reply saying that they would get back to me within 24 hours, but a great customer service replied 4 minutes later and the issue was resolved in 27 minutes. That’s awesome sin my opinion! Will be coming back!

The customer service needs a party Warren!

2026年7月16日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

This made us smile! We’re so glad our team could help you change your order quickly and make the process easy. We’ll definitely pass on your "party" suggestion to the customer service team. 😄 Thanks for your support—we can’t wait to have you back!

5つ星のうち3の評価

I purchased the Sneakers 2.0 in a size…

I purchased the Sneakers 2.0 in a size 46. For context, I am a standard 46 in almost all brands, and occasionally even a 45. However, this 46 was extremely tight—so much so that I seriously considered returning them. To add to the frustration, the shoes went on a 50% off sale the very next day.

Overall, the build quality is solid, but the sizing definitely needs a REVISION. While I’ve seen others mention tightness in the toe box, the pressure for me was entirely in the midsection. I managed to loosen them up using a shoe stretcher, so they are wearable now, though getting them on and taking them off remains a struggle. That being said, once you actually get your foot in, the sneaker genuinely feels like an extension of your foot.

2026年7月6日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Thanks for sharing your experience in such detail. We understand how disappointing it is when a pair of shoes doesn’t fit as expected, and we appreciate your feedback on the midfoot fit in particular. We’re happy to hear you’re now able to enjoy them, and your comments will be valuable as we develop future versions.

5つ星のうち5の評価

I receiced an item that was damaged too…

I receiced an item that was damaged too quickly and immediately received a new one. Very kind customer service, well done!

2026年7月10日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Thank you for the kind words! We’re sorry your item wasn’t perfect when it arrived, but we’re so glad our team could get a replacement to you quickly. We really appreciate your support!

5つ星のうち5の評価

Amazing clobber and even more…

Amazing clobber and even more incredible customer care !
Zuzzana is an asset to the business and so so helpful supportive and communicative.
A rare mix of essential skills required to succeed in this crazy world.

Thankyou Zuzzanna.

2026年7月15日
自発的なレビュー
Cestnormal ロゴ

Cestnormal からの回答

Thank you so much for these incredibly kind words. We’re thrilled you’re enjoying the products, and we’ll make sure Zuzanna sees your message. She’ll be delighted to know she made such a positive impact. Thanks for your support—it truly means a lot!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報