fluxies レビュー 

198
•
TrustScore 5段階評価の2

2.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

The undies fabric is very soft. The big problem encountered pertains to the size. You should have a size chart with hip measurements. The size 14 is extremely tight & uncomfortable on a 104 cms hi... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Hard to give a review for an item that never arrived and with no response from customer service. I received a “your order has been dispatched” email but the Royal Mail tracker clearly says they’ve n... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I would vote less than one star if I could. Blatant false advertising. Extremely thin and flimsy underwear which absolutely DO NOT WORK. Customer service is EXTREMELY POOR!! DO NOT WASTE YOUR MONEY... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I'm thrilled that this generation of girls have options, their choices are not only comfortable but reduce waste. PerIod pants remove angst for young girls, it's hard enough without stressing about ma... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 健康・美容製品店

当該企業による記述

Elevating your every day through comfort, form, and function. Our period pants and leak-free underwear replaces single-use disposables, keeping you dry, protected, and comfy. Try them risk-free with our 60-day money back guarantee!


連絡先

2.0

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

198件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 87%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.0

すべてのレビュー

(198)

過去12か月のレビュー数: 20件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

These pants are so comfortable and…

These pants are so comfortable and light. Really great, I’ve ordered more.

2024年7月24日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi there,

Thanks for the lovely feedback! We're delighted to hear you're finding them so comfortable and light. Enjoy your new order!

Best,
The Fluxies Team 💜

5つ星のうち5の評価

Amazing to be honest thought they would…

Amazing to be honest thought they would just be same old thick nickers but they actually completely stop any leaks and look stylish, I totally forgot I was wearing them. 5 stars from me !!

2024年7月6日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi there,

Thank you so much for the review! We're thrilled to hear that our undies have exceeded your expectations and kept you leak-free in style. Your 5-star rating means the world to us!

Best,
The Fluxies Team 💜

5つ星のうち1の評価

Order placed on the 30th May 2024 and…

Order placed on the 30th May 2024 and it has never arrived. There has been no communication given from fluxies to advise further on expected delays or stock issues. I have emailed customer service twice within the last 2 weeks and have heard nothing back from them at all. I'm not sure if this company is going bust but either way they should communicate this and refund all of the devoted customers that chose there business amongst many others in an extremely competitive economy, where many people are barely able to feed them selves or keep a roof over there heads let alone buy luxurys such as this. Its nothing less than disgraceful on the company's half.

I would not recommend this company and I hope other people don't fall into the same trap as I and many others have who have written in this review thread reporting the same issue.

I will be starting the process this week of contacting my bank to dispute the payment and report this company.

EDIT - In response to fluxies reply below; I can confirm that I definitely did not recieve any communication from them (including my spam folder) after emailing them twice for order updates.

However, since I placed this review they are now in touch with me privately and have advised that they are processing a refund.

2024年5月30日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

We're really sorry for the trouble with your order. It was a pre-order, and restock was expected the next day. We tried to reach out but didn't get a response. Your order has now been cancelled and refunded. We value your business and aim to provide a positive experience. Please contact us at hello@fluxies.co.uk if you have any further questions. fluxies Team x

5つ星のうち1の評価

Fluxies flag and remove negative reviews for "breaking guidelines" even when they don't.

I posted a review in September 2023, that was flagged as "breaking guidelines", I didn't get an email telling me I needed to respond so my review was removed (apparently the default is if a review is flagged as breaking guidelines and you don't respond Trustpilot don't review, they just delete).

I have now reported this as misuse of the flagging tool and have sent Trustpilot all of my proof of order/experience.

*** Editing to add -
Trustpilot on receiving my report and evidence have no re-instated my original 1 star review.
Fluxies had flagged my review at the end of October 2023 and had it removed claiming it was "not based on a genuine experience", I sadly never received an email at the time to contest this flag of my review, but I have now been able to.

I'm leaving this review up, because again, this is an accurate review of my experience with this company. I don't believe companies should be allowed to brush poor experiences under the rug and pretend like they didn't happen to make their overall reviews better.

**RE EDIT DUE TO FLUXIES RESPONSE -

I Find it very weird that rather than reaching out to a customer directly to try to resolve at the time, you go DIRECTLY to Trustpilot and tell them that it is a false review and "not based on a genuine experience" to try to get it removed.
For clarification, according to Trustpilot, you were not questioning the validity, you were outright stating it was a false review.

And yes, I do now have two reviews as I added the new one as my original one had been removed. I reached out to Trustpilot when I found out you had flagged it as false. Trustpilot took my proof that my review that had been removed unfairly and decided to re-instate my genuine review.

Good to see your customer service hasn't improved.

2023年9月25日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Laura, we request information to ensure that reviews are genuine. If there is no response, the review will be flagged as we cannot confirm if the review is genuine. You now have 2 reviews listed on here. Again, we are sorry to hear of your experience. fluxies Team x

5つ星のうち1の評価

Placed an order at the beginning of…

Placed an order at the beginning of May. I think it was stated that a couple of items wouldn't be available until the end of May, but it's now the middle of June. I've had no communication from them at all with regard to when I might expect to receive the order.

2024年6月15日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Lisa, we're really sorry to learn of your experience. I can see that your order was delivered in full last month. Please email us at hello@fluxies.co.uk if you have any issues :) fluxies Team x

5つ星のうち1の評価

Do not order!!! Never arrived!

I ordered from them on the 23rd of March. It's now June and my order hasn't arrived - I've emailed them multiple times to their support email and "hello" email with no response. Very disappointed will be contacting my card company to dispute this payment and get a refund.

2024年6月11日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Emma, we're really sorry to learn your order has not arrived. Could you kindly email us at hello@fluxies.co.uk with your order information as we are unable to locate it with the information you have provided. fluxies Team x

5つ星のうち1の評価

AVOID!!

Really poor service, I recommend avoiding this company.
Ordered 3 pairs at the beginning of April, not realising that one product was pre order for end of April, this delayed the whole delivery.
I’ve now requested on multiple occasions for the order to be split and the in stock items to be sent. I was told this was done more than 2 weeks ago but I’ve still not received anything, even though website states 3-5 days delivery.
I’ve asked 3 times for tracking info for the packages sent but they can’t provide.
I’ve been more than patient but it’s getting beyond a joke now, they are also unable/unwilling to cancel my order completely.

2024年5月15日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi JM. We have been unable to locate an order for you or any communications. We have also requested for you to reach out to us and to send further information through TP to verify your order, however, we have not received this from you. I'm really sorry to hear this is your experience with fluxies. Please email us at hello@fluxies.co.uk so we can look into this immediately for you. Kindest, fluxies Team x

5つ星のうち5の評価

Fluxies work, period.

I bought my first pair of Flux / Fluxies period pants more than a year ago as a last ditch attempt to get some sleep.

I’m in perimenopause and my periods can be so heavy. I’d be waking multiple times in the night to change pads OR there would be bedsheet and pyjamas in the wash every morning. It was exhausting,

Fluxies work. Even on my heaviest days. They don’t leak. They’re comfortable. I feel clean. I have six pairs now, I’m not adding to plastic waste by using pads and tampons.

What’s not to love.

I rarely review anything, but I want people in my situation to know that these period pants WORK!

2024年5月11日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Wendy, Thank you for taking the time to share your feedback. fluxies Team x

5つ星のうち1の評価

They take your money then ignore you

I was really excited to try Fluxies after being targeted on Instagram and spent £92, a lot of money for me. The money was taken from my bank account and order confirmation email received, saying I'd receive it in 2-3 days.

6 days later and hadn't received any further communication, or my order. I politely emailed in, assured I would have a response in 48 hours. 10 days later, still nothing. Emailed again. Nothing. Have now emailed three times and yet to receive a reply.

So I'm now £92 down and being ghosted, and no contact number on their website. Starting to think this is a scam as some reviews say the same thing?? Gutted is putting it mildly.

2024年3月23日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Ana, I'm really sorry to hear this is your experience with fluxies. Please could you email us at hello@fluxies.co.uk so we can look into this immediately for you? Kindest, fluxies Team x

5つ星のうち5の評価

Fluxies have given me freedom

Fluxies have given me freedom, freedom from the guilt of polluting the environment and freedom from constant worry of leakage and bulk. I have a small drain in my lower bowel.. fluxies has significantly contributed to me being normal, I can forget and get on… I can go out with confidence. They are a game changer!!!

2024年3月18日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Fran, Thank you for taking the time to share your feedback. fluxies Team x

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service, uncomfortable period pants

Terrible customer service, extremely rude. Worst period pants I’ve tried so far- sweaty, uncomfortable, and feel very low quality for the extortionate price. Feel very plasticky like wearing a nappy, I even prefer pads to this garment (and I really, really dislike pads). Refund process is a cluster.

2024年2月16日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Anastasia. We have ensured our return procedure is straightforward for our customers, you purchased 3 of the same product on a 3 for 2 promotion, yet you only want to return 2 products for a full refund of your order. We have communicated that you will need to return your full order for a full refund, as stated in our T&Cs on our website. You have then threatened to write a negative review if we do not adhere to your demands. Although you have commented on the quality, you have also made it clear you want to keep the free product. If you have any further questions, feel free to contact us. Kindest, fluxies Team

5つ星のうち1の評価

Order never sent….

I have made an order a week ago & paid for 1-2 days delivery. A week later the parcel was never sent…
The customer service is not responding & neither the IG group.
My friend recommended me this company & I trusted her. I am super disappointed by the experiencs. I am not sure how to get my money back now…

2024年2月15日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Caroline, we're really sorry to hear that you have not successfully received your order. Please kindly send us an email to support@fluxies.co.uk with your order number and your concern and a member of the team will come back to you. Rest assured, we respond to all queries within 48 hours. We appreciate your patience and understanding. Kind regards, fluxies Team x

5つ星のうち5の評価

The best!

These are excellent and absolutely worth spending the money on. I tried the M&S own brand multipack for half the price and they simply don’t compare. I’m buying more Fluxies because they are so comfortable and work really well.

2023年10月11日
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Thank you for your Trustpilot review! It is great to hear that you are happy with your order. Your feedback means a lot to us.

If you ever need assistance or have questions, feel free to reach out.

Warm Regards,
fluxies Team

5つ星のうち5の評価

Very good experience

The response to my question was very fast, and that given the fact that I sent the email on Christmas morning :)
Their help was super and clear!
Their products are great, and I will keep buying here.

2024年1月3日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Big thanks for your Trustpilot review! We're thrilled you're pleased with your order. Your feedback is truly appreciated.

Should you ever need help or have questions, don't hesitate to reach out.

Warm Regards,
fluxies Team

5つ星のうち5の評価

great customer service

very responsive, great customer service!

2023年12月12日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Thank you for your Trustpilot review! We're delighted to know you had a positive experience with our customer service.

If there's anything you need assistance with or if you have any questions, please feel free to reach out.

Warm Regards,
fluxies Team

5つ星のうち5の評価

Worth the investment!

Great product, flattering & functional. Worth the investment

2023年9月10日
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

We greatly appreciate your positive feedback!

If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback, please don't hesitate to let us know.

Best,
fluxies Team

5つ星のうち4の評価

Nice menstrual underwear

Since I’ve discovered the menstrual underwear I started to use less and less absorbants. When I am on my “heavy “ days I use the night pair.
Order takes longer than other online order to deliver. For an out of stock product I have waited for 3 or 4 months, even so they’ve send an email informing me that it will be available in 1 month.

2023年9月10日
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Elena,

We're sorry for the delay you experienced with your order. We're always trying to improve pre-order timeframes however, we do appreciate the frustration this may have caused. We are happy to hear that you are pleased with your products.

If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback, please don't hesitate to let us know.

Kindest,
fluxies Team

5つ星のうち1の評価

Purchased 2 as wasn’t sure what size to…

Purchased 2 as wasn’t sure what size to get. Have been trying to return the other (unopened) since September!

2023年9月8日
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Maya,
Thank you for taking the time to leave a review, though we're disheartened to see it is not positive. I have been able to check on this for you and I can see that an email was sent to you on 22-Sept to authorise your return and return instructions were provided. Please could you email hello@fluxies.co.uk so that this can be resolved for you asap? Kindest, fluxies Team x


5つ星のうち1の評価

Terrible customer service!

Terrible customer service!!
I ordered 3 products in August. I have still not received 2 of them. When I contacted Customer Service they apologised for the delay and said the products would be dispatched on the following day. I said I wanted a refund because of the 12 weeks delay. They did not reply. I emailed again and they said the order was dispatched and they did not receive my email asking for a refund. 10 days has passed, still no products received or reply to my 2nd email asking for a refund.
A shame, the products look nice. But so poor customer service I had to write this negative review and will definitely find another company who values their customers higher.

2023年12月5日
自発的なレビュー
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

Hi Marisa, we're very sorry to hear about your negative experience. Please email hello@fluxies.co.uk if this has not been resolved for you. fluxies Team x

5つ星のうち5の評価

Quick delivery

Quick delivery. Good choices. Happy customer

2023年9月6日
fluxies ロゴ

fluxies からの回答

A heartfelt thank you for your Trustpilot review! We're delighted to know you had a positive experience with us!

If there's anything you need assistance with or if you have any questions, please feel free to reach out.

Warm Regards,
fluxies Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報