Gala Tent レビュー 

1,026
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We purchased a 3m x 3m Gala Tent in 2010, and it has been up throughout every summer since, providing welcome shade on sunny days and reliable protection from the rain during our very British su... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Fantastic product and great friendly customer service. About 20 years ago I purchased a 3x3 meter pink n purple gazebo for my puppet workshop activities , but latterly it’s been used for festival... もっと見る

5つ星のうち5の評価

We have been using Gala Tent for at least 10 years, and after extensive research into product quality and pricing, Gala has never been beaten. We recently purchased the 9m x 18m Fusion Marquee with... もっと見る

5つ星のうち5の評価

We have been using Gala Tent for at least 10 years, and after extensive research into product quality and pricing, Gala has never been beaten. We recently purchased the 9m x 18m Fusion Marquee... もっと見る

企業情報

  1. 庭の建物・東屋提供業者
  2. ・
  3. あずまや建築業者
  4. パーティー用大型テント レンタル サービス

当該企業による記述

Gala Tent is the UK’s leading ISO 9001 certified supplier of high-quality commercial marquees, pop-up gazebos, and event equipment. Since 1999, businesses, event organisers, and homeowners have trusted us for our durable, innovative structures, including patented marquee designs and robust pop up gazebos. Our products are perfect for weddings, corporate events, markets, and more. We offer next-day delivery, custom printing & branding, extensive warranties, and a full range of spare parts to keep your event running smoothly. Gala Tent is committed to exceptional quality management and sustainability, using eco-friendly materials and energy-efficient processes to deliver the best service every time.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

1026件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 80%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(1,026)

過去12か月のレビュー数: 88件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Poor quality expensive terrible customer service.

Bought three expensive gazebo within three years over £2000 one was fine second and third ones fall apart less than a year. Frame is OK but Stitching came off the sidewalls and lots of tiny holes in the canopy. I've called customer service and they only solution was to buy new walls and blame us for the holes in the canopy when we only use the gazebo for work 4 month a year.
I had cheap gazebo in my garden which it is still fine after two years of use and no issues whatsoever.
Just Shop around before buying from them.

2025年6月16日
自発的なレビュー
Gala Tent ロゴ

Gala Tent からの回答

We're sorry to hear that you remain disappointed with your experience.

For clarity, when you first contacted us you advised that the canopy had developed holes and that the stitching on the sidewalls had come undone. Before we were able to respond to your email, you contacted our Customer Service team by telephone.

During that conversation, we explained that the damage to the canopy appeared consistent with it having been left on the frame while the gazebo was collapsed, which can unfortunately cause wear in those areas. Nevertheless, we offered a goodwill repair solution for the canopy.

Regarding the stitching on the sidewalls, we asked you to submit a warranty claim so our technical team could investigate the issue properly, and we emailed you the warranty claim instructions the same day.

After your review was posted, you contacted us again to say you were unable to locate your invoice. We investigated this and found you were logging into a different customer account. We provided the correct account details and helped you access the invoice so you could continue with the warranty claim.

Our last correspondence was on 23 June 2026, and we have not received the completed warranty claim. We remain happy to assess the sidewalls under warranty once the claim is submitted.

We value all customer feedback and are always willing to help resolve genuine product issues through our warranty process.

5つ星のうち5の評価

Not only does this company provide high…

Not only does this company provide high quality gazebos and canopies, but their customer service is excellent too. Our cycling club needed a personalised canopy for an event that was taking place within 48 hours, and by a miracle, they were able to produce and deliver it within 24 hours. Thanks to Darren and the team, we’re forever grateful. Can’t thank you enough 😊

2026年6月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

6 x 4 marquee

The 6 x 4 marquee is a sturdy bit of kit and lasts for a long time if you take care of it.
The delivery was very quick and although there might be cheaper marquees available they don't have the longevity of the Gala tent.
The staff are very helpful.

2026年6月5日
5つ星のうち5の評価

Well made item

The item was delivered ok even thought there were a couple of holes in the cardboard used no doubt to carry the box.
I have bought this item before and will no doubt do so again as it is well made-it’s the vagaries of the English weather that wear it out!

2026年6月1日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報